quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
WatWat erger was:ik kende tot de derde klas niet meer "popmuziek" dan kinderen voor kinderen. Ik werd dus compleet uitgelachen als ze me vroegen naar mijn favoriete nummers.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd![]()
Kinderen voor Kinderen...wat wilde ik daar vroeger graag bij zingen
Nog niet. Nog heel even doorbijten.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Is die Top2000 nou nog niet afgelopen...
quote:
Ik kan mn lol op met het zoeken van de songteksten.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:59 schreef cafca het volgende:
Woei!
Manu Chao, Magna Carta, Grand Funk Railroad, Livin'Blues, Jacques Dutronc. Ro-D-ys...
Metgezel van Ramses is een groot woord en Liesbeth is gewoon een wereldwijf...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
De metgezel van Ramses, alhoewel anderen haar net zo verachten als Yolanthe bij Jan Smit.
Ik begrijp dat jij je ook hebt zitten irriteren etc.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon 2 dagen lang lief glimlachen, ja/nee/amen en vooral vreten en zuipen en zeggen hoe lekker het allemaal is. Dan overleef je het wel.
En waar komen jullie vandaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
en we moesten er vandaag helemaal voor naar Drachten... lekker uiteten geweest, dat wel.
Welk?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
wat een kutnummer was dat trouwens...
Die van Liesbeth...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk?
Die van Liesbeth of die van Manu?
Enschedequote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef Djep het volgende:
[..]
En waar komen jullie vandaan?
\
goede bekomst trouwens![]()
Ah leuk... wie won er dit jaar?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons is de kerst altijd erg gezellig.... we houden dan ook een klaverjastournooi
Jij en ik was tweedequote:Op donderdag 27 december 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah leuk... wie won er dit jaar?
Selecteer de tekst of druk Control+A, Control+C en vervolgens Control+V. That should do the trick.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow de volgende songtekst kan ik niet vinden....Alleen via lyricsvault maar daar kan ik niet kopieren en plakken.
Dat kan op deze site dus niet.... ik heb het al geprobeerd.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Selecteer de tekst of druk Control+A, Control+C en vervolgens Control+V. That should do the trick.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:14 schreef cafca het volgende:
Osaka
Let me tell you about my girl, Osaka
Child of the sun, the moonlight, Osaka
Crossing the deserts to find Osaka
Sail the oceans to find Osaka
Love her silking hair
Love the way she cares
Love her velvet thighs
Love the way she sighs
Love her almond eyes
They will tell no lies
Love her sweet behind
It's always on my mind, Osaka
I always will, I love Osaka
Love her sweet lips, love to hear them whisper
Love the way she show me how
Love the way, she is pure and oh, so honest
She will never let me down
Let me tell you about my girl, Osaka
Child of the sun, the moonlight, Osaka
Crossing the deserts to find Osaka
Sail the oceans to find Osaka
Love her silking hair
Love the way she cares
Love her velvet thighs
Love the way she sighs
Love her almond eyes
They will tell no lies
Love her sweet behind
It's always on my mind, Osaka
I always will, I love Osaka
Love her sweet lips, love to hear them whisper
Love the way she show me how
Love the way, she is pure and oh, so honest
She will never let me down
Osaka
Osaka
Osaka
Osaka
Osaka
Osaka
Osaka
Osaka
Osaka
Osaka
Het is natuurlijk ook moeilijk bij te houden op jou leeftijdquote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gaan jullie snel![]()
Je schenkt ff wat drinken in en we zijn direct een topic verder.
Zijn gezicht valt al half uit elkaar. Je zou toch denken dat hij genoeg geld heeft gehad voor een goeie plastisch chirurg.quote:
Ik kan heel snel typenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je moet me toch nog eens uitleggen hoe je dat precies doet? Of heb je het echt allemaal overgetypt.
Wacht maar jongen...over 4 jaar kun jij het ook allemaal niet meer bijhoudenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook moeilijk bij te houden op jou leeftijd
Die zat nog in de experimentele fase... uitslag: zoutzuur helpt niet bij het herstelquote:Op donderdag 27 december 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn gezicht valt al half uit elkaar. Je zou toch denken dat hij genoeg geld heeft gehad voor een goeie plastisch chirurg.
Ik kan ook heel snel typen, maar niet zoooo snel.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan heel snel typen
Nee, je moet de pagina opslaan als tekstbestand, dan selecteren en kopiëren
Je mag me er dan aan herinerenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wacht maar jongen...over 4 jaar kun jij het ook allemaal niet meer bijhouden
Hip!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
!!! GET Carta Magna - Airport Song ringtones !!!
wel knap....fokken als je slaaptquote:Op donderdag 27 december 2007 00:25 schreef het_fokschaap het volgende:
jammer dat er zoveel mooie muziek langs komt op momenten dat ik slaap
Gewoon je aantal slaapuren zoveel mogelijk beperken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:25 schreef het_fokschaap het volgende:
jammer dat er zoveel mooie muziek langs komt op momenten dat ik slaap
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel knap....fokken als je slaapt
Waarom deze tekst?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
Eric Clapton Wonderful Tonight
It´s late in the evening
she´s wondering what clothes to wear
she puts on her makeup
and brushes her long blond hair.
And than she asks me: "Do I look alright?" and I said:
"Yes, you look wonderful tonight!"
We go to a party
and everyone turns to see
this beautiful lady,
who's walking around with me.
And than she asks me: "Do you feel alright?" and I said:
"Yes, I feel wonderful tonight ...
...I feel wonderful because I see the lovelight in your eyes, and the wonder,
of it all, is that you just don´t realise, how much I love you!"
It´s time to go home now
and I´ve got an aching head.
So I give her the carkeys
and she helps me in the bed.
And than I tell her,
as I turn off the light, I said:
"My darlin´ you were wonderful tonight!"
die hele top 2000 is doorgestoken kaartquote:Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ha! Dit nummer komt ALTIJD net na middernacht voorbij in deze lijst!
Spammertquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Djep het volgende:
Wat een drukte ineens in het topic. Kijkt iemand nog ff op mijn youtube????
Dat gaat helaas niet lukken bij mij.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon je aantal slaapuren zoveel mogelijk beperken.
commentaar over de top 2000 op wat voor manier dan ook is ongewenst hier...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die hele top 2000 is doorgestoken kaart
Wat ben ik scherp he? Zo after midnight?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
even kijken of jullie opletten
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel knap....fokken als je slaapt
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat ben ik scherp he? Zo after midnight?
Dat is altijd zo, anders redden ze 't niet. Leuk is anders.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef Wexy het volgende:
of de nummers eindigen in de nacht zo raar... of ze verkleinen de nummers flink bij radio2.....
zeker die after midnight... en volgens mij was soldiers ook langer origineel...
Alleen mar naar aanleiding van een nummer, das niet spammen.quote:
Probeer het eens via www.nederland.fmquote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef tha_dark het volgende:
Kut stream! Hij buffert hier om de 5 seconden, heb al de breedband en smalband geprobeerd maar het werkt niet
Ik luister ook via de stream, maar heb nergens last van. Ik zou je verbinding eens een flinke schop geven. Alleen loop je dan ook het gevaar dat je helemaal niks meer hoort.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef tha_dark het volgende:
Kut stream! Hij buffert hier om de 5 seconden, heb al de breedband en smalband geprobeerd maar het werkt niet
meldtquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik de enige hier die ordinair naar de radio luistert?
Overloper.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef broer het volgende:
Voor 'Where the wild roses grow' kom ik hier even langs.
neequote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hoor, ik ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
wij ook hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Radio staat niet in de kamer van de computer. Dus dat doe ik mijn buren maar niet aan op dit tijdstipquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
nee hoor... ik ook... braaf via de kabel zelfs ook nog...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dankje!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probeer het eens via www.nederland.fm
Nee hoor ik luister ook naar de radioquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ouwe lulquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef 4-elements het volgende:
Na de wild roses ga ik ook eens het water van de douche in.. Maar dan zonder rock above my head
Er moet morgen nog gewerkt worden...quote:
met een spatwaterdichte radioquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef 4-elements het volgende:
Na de wild roses ga ik ook eens het water van de douche in.. Maar dan zonder rock above my head
Nou, dag hoor. Gezellig.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef broer het volgende:
Nou, dat was het weer.
Bye, bye, love.
ik krijg n hekel aan snachts luisteren geloof ik... mis gewoon halve teksten van nummers omdat ze die nie uitzenden... stelletje stumpertsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Djep het volgende:
Ohoh das bruut afgekapt
1. Lees de OP voor de dienstregeling van de DJ's.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Kom ik nou godver hier óók al die vreselijke Sander de Heer tegen? Ik was net blij dat hij bij 3FM weer een hele dag weg was.
Misschien weer? In de jaren 80 zijn ze natuurlijk weer even bij elkaar geweest, maar daarna idd weinig meer van vernomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden de broertjes nog steeds ruzie hebben?
Vergeet je niet je incontintieluier omweg te doen als je gaat douchen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Er moet morgen nog gewerkt worden...![]()
Dat jij nou al met pensioen bent...
Ik kom weer terug zodra ze respect voor de liedjes hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dag hoor. Gezellig.
Wat zegt u?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doen ze helaas niet helemaal draaien was vanmiddag ook
slechte reclame voor radio 2!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doen ze helaas niet helemaal draaien was vanmiddag ook
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
1. Lees de OP voor de dienstregeling van de DJ's.
nee, dat staat ook in de OPquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?
Iddquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Blij dat er zoveel radioluisteraars zijn.
Dat heb ik je niet ontzegd. Je mag schelden, vloeken, tieren, zolang de Mod het goed vindt.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?
Ik hou ook van jou hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet je niet je incontintieluier omweg te doen als je gaat douchen?
We hebben in deze topicreeks nog nooit een modje nodig gehad.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat heb ik je niet ontzegd. Je mag schelden, vloeken, tieren, zolang de Mod het goed vindt.
Een keertje maar, maar dat conflict was snel opgelost.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben in deze topicreeks nog nooit een modje nodig gehad.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor
Tot morgen (of eigenlijk later vandaag)!
Omdat ze het ook gezellig vinden, niet omdat ze moeten optreden.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef peaceman het volgende:
er zijn echter wel vaak modjes aanwezig hier...
vaak om hun eigen eenzaamheid op te lossen, want modjes hebben zelden vrienden....quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef peaceman het volgende:
er zijn echter wel vaak modjes aanwezig hier...
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef Yoghii het volgende:
Bagger, Queen versie is veel beter...
En dat werd nog verkeerd opgelost ook! Door een modje wat niet eens mod van MUZ isquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een keertje maar, maar dat conflict was snel opgelost.
Sowieso een verademing als je over het hele forum zwerftquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Een keertje maar, maar dat conflict was snel opgelost.
Een verademing is deze topicreeks als je het vergelijkt met een VBL-topicreeks.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef peaceman het volgende:
vaak om hun eigen eenzaamheid op te lossen, want modjes hebben zelden vrienden....
Dat eerste half uur ziet er goed uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:57 schreef borisz het volgende:
komend uur
Je moet minstens tot na M.A.S.H. blijven, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Dan wacht ik totdat Wings is geweest.
Willem II gebruikte een deel van de tune ook als goalliedje.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
The Turtles Happy together![]()
ons trouwliedje en tekst op onze trouwkaart....
Ik ook. Wij hadden een dansje op dit nummer. Ik weet nog wel globaal hoe dat gingquote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef Haaibaaike het volgende:
1610 Sweet - Block buster (1973) 1124 ik was vroeger fan van de Sweet![]()
En daarna het laatste liedje van ons Trouwfeestquote:Op donderdag 27 december 2007 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
en daarna lekker gaan slapen...![]()
ow daar heb ik geen verstand van.... ik ken ze alleen van FC Twente...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Willem II gebruikte een deel van de tune ook als goalliedje.
Ik moet werken vandaag.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Je moet minstens tot na M.A.S.H. blijven, natuurlijk.
Goeie keuze!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:01 schreef peaceman het volgende:
En daarna het laatste liedje van ons Trouwfeest
Ik ook. Kan best.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet werken vandaag.
nee joh, dat is zo afgezaagd...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
neeeee, had hazes moeten zijn met de laatste ronde
Leuk!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
en daarna lekker gaan slapen...![]()
Zijn er 2 van overleden.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook. Wij hadden een dansje op dit nummer. Ik weet nog wel globaal hoe dat ging
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee joh, dat is zo afgezaagd...![]()
Waar staat Love me do eigenlijk? Of staat ie er niet in?
Nou, ik word wel ergens verwacht. Is dat niet ongeveer hetzelfde?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Jij hoeft niet naar een baas.
Jaaa! Gaaf he!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
Heey Ingetje ik zie dat je 1 juli naar Radiohead gaat, wij ook
ywquote:
quote:
Niks ervan! ze vindt dit geen mooi liedquote:
Kome idd wel meer Fok!kers.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Meeten!!!!
Dit was trouwens mn laatste songtekst voor deze nacht.....
Ow ik heb alleen de uurlijstjes openstaan... en had geen zin om Excel/pdf te openen...
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is Duits toch een mooie taal.
Whaahaaa!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks ervan! ze vindt dit geen mooi lied
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef broer het volgende:
(Je bent een uitzondering, dat weet je, hè?)
Wij willen alleen vrienden met smaakquote:Op donderdag 27 december 2007 01:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whaahaaa!![]()
Muziek is toch wel heul persoonlijk he?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Ambrosius het volgende:
Van de Bond-film toch ook?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij willen alleen vrienden met smaak
Ook één van de hoogtepunten bij de live-concerten waar ik geweest ben. Vette vuurwerk-knallen.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik vind het een van McCartneys beste post-Beatles.
Wij = in dit geval Peaceman....... ik vind smaak erg persoonlijk.....quote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij willen alleen vrienden met smaak
Jij hebt niks te vinden! Bier halen jij!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij = in dit geval Peaceman....... ik vind smaak erg persoonlijk.....
OMG! Hij denkt zeker dattie ook voor jou mag denken sinds jullie huwelijk!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij = in dit geval Peaceman....... ik vind smaak erg persoonlijk.....
Ah, Don McLean, idd!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef Jane het volgende:
Over wie ging dit nummer ook alweer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Killing_Me_Softly_with_His_Songquote:The song was inspired by a poem by Lori Lieberman, "Killing Me Softly with His Blues", which she wrote after seeing a then-unknown Don McLean perform the song Empty Chairs live.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden! Bier halen jij!
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden! Bier halen jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |