quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
WatWat erger was:ik kende tot de derde klas niet meer "popmuziek" dan kinderen voor kinderen. Ik werd dus compleet uitgelachen als ze me vroegen naar mijn favoriete nummers.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd![]()
Kinderen voor Kinderen...wat wilde ik daar vroeger graag bij zingen
Nog niet. Nog heel even doorbijten.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Is die Top2000 nou nog niet afgelopen...
quote:
Ik kan mn lol op met het zoeken van de songteksten.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:59 schreef cafca het volgende:
Woei!
Manu Chao, Magna Carta, Grand Funk Railroad, Livin'Blues, Jacques Dutronc. Ro-D-ys...
Metgezel van Ramses is een groot woord en Liesbeth is gewoon een wereldwijf...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
De metgezel van Ramses, alhoewel anderen haar net zo verachten als Yolanthe bij Jan Smit.
Ik begrijp dat jij je ook hebt zitten irriteren etc.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon 2 dagen lang lief glimlachen, ja/nee/amen en vooral vreten en zuipen en zeggen hoe lekker het allemaal is. Dan overleef je het wel.
En waar komen jullie vandaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
en we moesten er vandaag helemaal voor naar Drachten... lekker uiteten geweest, dat wel.
Welk?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
wat een kutnummer was dat trouwens...
Die van Liesbeth...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk?
Die van Liesbeth of die van Manu?
Enschedequote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef Djep het volgende:
[..]
En waar komen jullie vandaan?
\
goede bekomst trouwens![]()
Ah leuk... wie won er dit jaar?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons is de kerst altijd erg gezellig.... we houden dan ook een klaverjastournooi
Jij en ik was tweedequote:Op donderdag 27 december 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah leuk... wie won er dit jaar?
Selecteer de tekst of druk Control+A, Control+C en vervolgens Control+V. That should do the trick.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow de volgende songtekst kan ik niet vinden....Alleen via lyricsvault maar daar kan ik niet kopieren en plakken.
Dat kan op deze site dus niet.... ik heb het al geprobeerd.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Selecteer de tekst of druk Control+A, Control+C en vervolgens Control+V. That should do the trick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |