Nou, dag hoor. Gezellig.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef broer het volgende:
Nou, dat was het weer.
Bye, bye, love.
ik krijg n hekel aan snachts luisteren geloof ik... mis gewoon halve teksten van nummers omdat ze die nie uitzenden... stelletje stumpertsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Djep het volgende:
Ohoh das bruut afgekapt
1. Lees de OP voor de dienstregeling van de DJ's.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Kom ik nou godver hier óók al die vreselijke Sander de Heer tegen? Ik was net blij dat hij bij 3FM weer een hele dag weg was.
Misschien weer? In de jaren 80 zijn ze natuurlijk weer even bij elkaar geweest, maar daarna idd weinig meer van vernomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden de broertjes nog steeds ruzie hebben?
Vergeet je niet je incontintieluier omweg te doen als je gaat douchen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Er moet morgen nog gewerkt worden...![]()
Dat jij nou al met pensioen bent...
Ik kom weer terug zodra ze respect voor de liedjes hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dag hoor. Gezellig.
Wat zegt u?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doen ze helaas niet helemaal draaien was vanmiddag ook
slechte reclame voor radio 2!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doen ze helaas niet helemaal draaien was vanmiddag ook
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
1. Lees de OP voor de dienstregeling van de DJ's.
nee, dat staat ook in de OPquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?
Iddquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Blij dat er zoveel radioluisteraars zijn.
Dat heb ik je niet ontzegd. Je mag schelden, vloeken, tieren, zolang de Mod het goed vindt.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?
Ik hou ook van jou hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet je niet je incontintieluier omweg te doen als je gaat douchen?
We hebben in deze topicreeks nog nooit een modje nodig gehad.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat heb ik je niet ontzegd. Je mag schelden, vloeken, tieren, zolang de Mod het goed vindt.
Een keertje maar, maar dat conflict was snel opgelost.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben in deze topicreeks nog nooit een modje nodig gehad.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor
Tot morgen (of eigenlijk later vandaag)!
Omdat ze het ook gezellig vinden, niet omdat ze moeten optreden.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef peaceman het volgende:
er zijn echter wel vaak modjes aanwezig hier...
vaak om hun eigen eenzaamheid op te lossen, want modjes hebben zelden vrienden....quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef peaceman het volgende:
er zijn echter wel vaak modjes aanwezig hier...
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef Yoghii het volgende:
Bagger, Queen versie is veel beter...
En dat werd nog verkeerd opgelost ook! Door een modje wat niet eens mod van MUZ isquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een keertje maar, maar dat conflict was snel opgelost.
Sowieso een verademing als je over het hele forum zwerftquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Een keertje maar, maar dat conflict was snel opgelost.
Een verademing is deze topicreeks als je het vergelijkt met een VBL-topicreeks.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef peaceman het volgende:
vaak om hun eigen eenzaamheid op te lossen, want modjes hebben zelden vrienden....
Dat eerste half uur ziet er goed uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:57 schreef borisz het volgende:
komend uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |