Dat is altijd zo, anders redden ze 't niet. Leuk is anders.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef Wexy het volgende:
of de nummers eindigen in de nacht zo raar... of ze verkleinen de nummers flink bij radio2.....
zeker die after midnight... en volgens mij was soldiers ook langer origineel...
Alleen mar naar aanleiding van een nummer, das niet spammen.quote:
Probeer het eens via www.nederland.fmquote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef tha_dark het volgende:
Kut stream! Hij buffert hier om de 5 seconden, heb al de breedband en smalband geprobeerd maar het werkt niet
Ik luister ook via de stream, maar heb nergens last van. Ik zou je verbinding eens een flinke schop geven. Alleen loop je dan ook het gevaar dat je helemaal niks meer hoort.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef tha_dark het volgende:
Kut stream! Hij buffert hier om de 5 seconden, heb al de breedband en smalband geprobeerd maar het werkt niet
meldtquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik de enige hier die ordinair naar de radio luistert?
Overloper.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef broer het volgende:
Voor 'Where the wild roses grow' kom ik hier even langs.
neequote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hoor, ik ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
wij ook hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Radio staat niet in de kamer van de computer. Dus dat doe ik mijn buren maar niet aan op dit tijdstipquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
nee hoor... ik ook... braaf via de kabel zelfs ook nog...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dankje!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probeer het eens via www.nederland.fm
Nee hoor ik luister ook naar de radioquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ouwe lulquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef 4-elements het volgende:
Na de wild roses ga ik ook eens het water van de douche in.. Maar dan zonder rock above my head
Er moet morgen nog gewerkt worden...quote:
met een spatwaterdichte radioquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef 4-elements het volgende:
Na de wild roses ga ik ook eens het water van de douche in.. Maar dan zonder rock above my head
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |