Kome idd wel meer Fok!kers.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Meeten!!!!
Dit was trouwens mn laatste songtekst voor deze nacht.....
Ow ik heb alleen de uurlijstjes openstaan... en had geen zin om Excel/pdf te openen...
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is Duits toch een mooie taal.
Whaahaaa!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks ervan! ze vindt dit geen mooi lied
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef broer het volgende:
(Je bent een uitzondering, dat weet je, hè?)
Wij willen alleen vrienden met smaakquote:Op donderdag 27 december 2007 01:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whaahaaa!![]()
Muziek is toch wel heul persoonlijk he?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Ambrosius het volgende:
Van de Bond-film toch ook?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij willen alleen vrienden met smaak
Ook één van de hoogtepunten bij de live-concerten waar ik geweest ben. Vette vuurwerk-knallen.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik vind het een van McCartneys beste post-Beatles.
Wij = in dit geval Peaceman....... ik vind smaak erg persoonlijk.....quote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij willen alleen vrienden met smaak
Jij hebt niks te vinden! Bier halen jij!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij = in dit geval Peaceman....... ik vind smaak erg persoonlijk.....
OMG! Hij denkt zeker dattie ook voor jou mag denken sinds jullie huwelijk!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij = in dit geval Peaceman....... ik vind smaak erg persoonlijk.....
Ah, Don McLean, idd!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef Jane het volgende:
Over wie ging dit nummer ook alweer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Killing_Me_Softly_with_His_Songquote:The song was inspired by a poem by Lori Lieberman, "Killing Me Softly with His Blues", which she wrote after seeing a then-unknown Don McLean perform the song Empty Chairs live.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden! Bier halen jij!
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden! Bier halen jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |