Nog heel even en dan zijn we er weer zo goed als een heel jaar van af.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Is Kerst nu nog niet voorbij?
hij is leuk hequote:Op woensdag 26 december 2007 20:00 schreef rubbereend het volgende:
net Monster inc. gezienwat een briljante film
Vanmiddag met Bluezzezoon als kerstfilm naar Rescue Dawn gekeken.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er ook weer een filmpje in
Ik kijk naar Harry Potterquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef borisz het volgende:
ik hou het bij arsenal of die rekentoets op NL 2
Gelukkig wel.quote:
die wil ik ook nog zienquote:Op woensdag 26 december 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanmiddag met Bluezzezoon als kerstfilm naar Rescue Dawn gekeken.
Morgen lekker vrijquote:Op woensdag 26 december 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Morgen weer lekker gewoon werken.
Vonden wij ook een erg mooie film.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:31 schreef pascalheister het volgende:
daarnet Atonement gezien mooie film zeg
Er is niemand waar ik zoveel niks gemeen hebquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij
Naar de winter Efteling
Ookal heb je het niet tegen mij, wens ik je ook weltrustenquote:
Hier hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:27 schreef golfer het volgende:
Even 40 minuten voetbal kijken en dan naar Villa Felderhof met Paul de Leeuw en Frans Bauer kijken.
Moet jij niet ergens anders zijn dan hierquote:
Zullen we nog even de stad in voor een kerstborrel Bos?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens anders zijn dan hier![]()
geflciteerd
Hebben Eindhovenaren iets tegen Grunn ofzo? Ik vond jullie in het veld ook al zo agressief.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens anders zijn dan hier![]()
geflciteerd
Ja is goed, kom maar naar Eindhovenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zullen we nog even de stad in voor een kerstborrel Bos?
Geen idee, ik ben (nog) geen Eindhovenaarquote:Op woensdag 26 december 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hebben Eindhovenaren iets tegen Grunn ofzo? Ik vond jullie in het veld ook al zo agressief.
Tuurlijk, ik overdrijf het natuurlijk ook.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef clauwheee het volgende:
Tja euh ik ben na de wedstrijd eerst nog aangeschoven bij een 6 gangen diner alvorens ik je hier kom begroeten Bos, dus tijd genoeg gehad om te verwerken toch????
PSVer, Eindhovenaar, meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben (nog) geen Eindhovenaar
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik overdrijf het natuurlijk ook.
Weer vriendjes?
Mwah. ik noem Rubber, Appelsientje PascalHeister, Memento-Mori enzovoort echt geen Eindhovenaar hoor, maar wel PSV-ers. Dat je mij Eindhovenaar noemt okee, daar kan ik me iets bij indenken. De Gemeentegrens ligt ca 1 km van hier, maar die anderen zijn toch geen Eindhovenaren..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PSVer, Eindhovenaar, meer van hetzelfde.
Hey, hoi, een Ho... in Hools.quote:
nou, volgend jaar maar weer beter danquote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef RayMania het volgende:
Bijna zit kerst erop!
Kan die lelijke sneeuwava van jou ook weer de deur uit.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef RayMania het volgende:
Bijna zit kerst erop!
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is niemand waar ik zoveel niks gemeen heb
AI...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:11 schreef Againzender het volgende:
mogguh
nog steeds ziekdat wordt geen voetbal dus vanavond
ik houd het maar op een zeer zware verkoudheid. Voor griep zit er eigenlijk te weinig koorts bij.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
AI...
Wat heb je ? verkouden? Griep ?
Nee joh, brrrr Noord-Ierenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan geen leuke Noord-Ierse tegen het lijf lopen he.
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan is het goed dniek
dat is sowieso een gegeven bij ajaxquote:Op donderdag 27 december 2007 10:11 schreef Againzender het volgende:
mogguh
nog steeds ziekdat wordt geen voetbal dus vanavond
Zo, jij bent er vroeg bij!quote:Op donderdag 27 december 2007 10:44 schreef dndiek het volgende:
Aftellen naar Belfast: 2 jaar
Ook nogquote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
2007is een kutjaar, helemaal als je hoort dat je vader net een hartstilstand heeft gehad.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
[..]
Zo, jij bent er vroeg bij!
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
2007is een kutjaar, helemaal als je hoort dat je vader net een hartstilstand heeft gehad.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
wtf zit je wel mee zegquote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
en gister waren ze niet open vanwege de verwachte verkeersproblemenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:bij IKEA Delft hebben ze de afrit afgesloten
omdat de parkeerplaats al vol staat
nou ik denk dat de IKEA massaal wordt leeggekocht vandaagquote:Op donderdag 27 december 2007 13:59 schreef pascalheister het volgende:
echt zo nederlands he, masaal naar de winkels en dan niks kopen
quote:Scheidsrechter lost waarschuwingsschoten na rode kaart
Uitgegeven: 27 december 2007 11:00
Laatst gewijzigd: 27 december 2007 11:10
AMSTERDAM - Een scheidsrechter in Maleisië heeft deze week twee voetbalelftallen de stuipen op het lijf gejaagd. Bij een opstootje pakte hij een geweer en loste enkele waarschuwingsschoten.
Inertia Stock
De amateurwedstrijd ontspoorde toen de arbiter de rode kaart trok voor een speler. In de hectiek die ontstond na de uitsluiting rende de leidsman naar zijn auto, waar hij een geweer pakte en de spelers via enkele schoten in de lucht waarschuwde.
De scheidsrechter, die in het dagelijks leven werkzaam is als politieagent en in die functie mag beschikken over een vuurwapen, is direct na het incident opgepakt, meldt Reuters.
Onderzoek
"Wij onderzoeken momenteel of de politieman bevoegd is om in zijn vrije tijd een wapen bij zich te hebben", liet de lokale politiechef weten. Naast de scheidsrechter zijn ook vijf spelers opgepakt, die bij het opstootje waren betrokken.
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:09 schreef rubbereend het volgende:
gek! je bent met dit weer gaan hardlopen?
Wie weet is ie wel voor 40:00 binnen!quote:
Die heeft het dan gedaan. Net als die mediageile gozert uit 't Zand.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Vanochtend bij de kapper ging het allemaal over de moord aan de Boskamp.
De krant ook, een buurtbewoonster laat zich al voor de tweede keer gretig uitgebreid citeren....
Zou wel een verrassing zijn. Voorlopig zitten de drie mannekes nog altijd in de cel.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die heeft het dan gedaan. Net als die mediageile gozert uit 't Zand.
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
update vanuit brabant.
Mijn broer is een ware held want hij heeft mijn vader gered met reanimeren
Mijn pa ligt nu op de hartbewaking maar wel stabiel.
Okeequote:Op donderdag 27 december 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
update vanuit brabant.
update vanuit brabant.
jemig sjimz, dat is schrikken! Fijn hoor zo'n broerquote:Op donderdag 27 december 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
update vanuit brabant.
update vanuit brabant.
Lange strakke hardloopbroek aan + m'n Zweden t-shirt.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Met beide eensch.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:58 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Dat was weer een werkdagje.
Jeetje Sjimz, het is dit jaar wel erg raak geweest in jouw en je vriendin's familie.
Hopelijk komt je Pa er weer helemaal bovenop.
Ze halen idd veel luisteraars weg van Radio-1quote:
Dat krijg je met die homo's... Overal glijmiddel.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:31 schreef SCH het volgende:
Zit je even niet op MSN - glijdt je beste vriend meteen enorm af
Ondanks mijn hier geuite aversie tegen die lijst, heb ik hem maar opgezet, met als voornaamste reden om mijn pa meteen te zeggen welke artiest er nu op is.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:31 schreef SCH het volgende:
Zit je even niet op MSN - glijdt je beste vriend meteen enorm af
Dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
update vanuit brabant.
Het is niet koud hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Heb je het nodig?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe me maar een wortelsapje, voor wat extra energie.
Blauwe konijnen zijn zo 2006.quote:
En zure golfers tijdloos?quote:
Jij bent dus niet blij met zijn terugkeer?quote:
Uiteraard.quote:
dit is de beste optie voor VBL, does terug halenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die zijn consequent en komen nooit meer terug als blauwe.
Zet hem wel weer aan als wij voor staan, zondag ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef tong80 het volgende:
MSN aan SCH :
Herman says:
Wij staan voor
The following message could not be delivered to all recipients:
Wij staan voor
Niet schrikken van de kleur van Vaduzquote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef pascalheister het volgende:
avondzo even tussen de filmpjes door
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet schrikken van de kleur van Vaduz
ben blij voor je sjimz...sterkte jongen !quote:Op donderdag 27 december 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
update vanuit brabant.
wie? die ken ik niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet schrikken van de kleur van Vaduz
Dat ook en ze heeft gewonnen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak er maar Minke van.
Schijnt weer enorm doorgstoken kaart geweest te zijn, zoals ieder jaar.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig.. dacht dat Danny ooit gezegd had dat hij nooooit meer de 'groep' terug zou laten keren als modje
Wie was ook weer de eerste?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is inmiddels al de tweede die terugkeert als mod
MissyMirjam. Al weet ik zelf niet meer zeker of zij er toen bijzat, maar anderen zeggen dat dit het geval is.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie was ook weer de eerste?
In ieder geval brokkelt er weer een stukje geloofwaardigheid af natuurlijk...
Mij pleurden ze gewoon zonder pardon op zwartquote:Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
Gewoon zeggen van "Geen Vaduz, geen Ray en venomsnake".
Moet je kijken wat je voor elkaar krijgt.
En ach het is nu een jaar dat ze weer terug zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Na WK of Na VBL?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij pleurden ze gewoon zonder pardon op zwart
dat is natuurlijk onzin, je moet over dingen heen kunnen stappen voor het goede van het forum! En ik vind het goed van Danny dat hij dat stukje verleden laat rusten en er weer een groep users beschikbaar komt voor de crew die daar heel geschikt voor is.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die geeft liever een weekban als ie zelf geplaagd wordtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig.. dacht dat Danny ooit gezegd had dat hij nooooit meer de 'groep' terug zou laten keren als modje
Tja, wat verwacht je dan anders bij die vreselijk corrupte omroepvereniging.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef SCH het volgende:
Schijnt weer enorm doorgstoken kaart geweest te zijn, zoals ieder jaar.
Wees dan niet zo "stoer" met zulke uitspraken toentertijd...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is natuurlijk onzin, je moet over dingen heen kunnen stappen voor het goede van het forum! En ik vind het goed van Danny dat hij dat stukje verleden laat rusten en er weer een groep users beschikbaar komt voor de crew die daar heel geschikt voor is.
Da's Danny.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wees dan niet zo "stoer" met zulke uitspraken toentertijd...
Ach ja, Danny en consequent zijn, dat is een combinatie die nog uitgevonden moet worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
ik ben allang blij dat hij is bijgedraaidquote:Op donderdag 27 december 2007 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hoort me verder ook niet klagenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat hij is bijgedraaid
Verdomdquote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef dndiek het volgende:
Ray, hoe ga je die 10 kratten bier naar -Vaduz- brengen???
die zijn voor Bliksemschigtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef dndiek het volgende:
Ray, hoe ga je die 10 kratten bier naar -Vaduz- brengen???
Whehe plaat poetser...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
Ik ben slapen, tot morgen.
Ik had alleen de 10 kratten onthoudenquote:
Gelukkig hebben we de top-2000 als alternatief.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef SCH het volgende:
Morgen megalange uitzending van 7 uren achtereen dus slapen gaat
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:48 schreef Bjoro het volgende:
zoooooo.....de super-lastige Bjoro Oud en Nieuw Quiz is ook weer klaar !
Ik gok en hoop op een gevloek en gezucht....dan heb ik mijn best weer gedaan !![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/2007quote:Op donderdag 27 december 2007 23:54 schreef rubbereend het volgende:ik ben toevallig ook bezig nu, zit nu midden tussen het showbiz nieuws van afgelopen jaar
die wiki had ik al doorgespit jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/2007
nieuwe presidenten voor frankrijk, ecuador, nigeria...weten ze vast wel !
ook de nieuwe tijdzone voor Venzuela heeft het tot mijn vragen geschopt
quote:
Boeiendquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
Geloof niet dat er veel mensen deze geweldige film al gezien hebben in Nederland.
Lekker zuigen is ook fijnquote:
vanmiddag binnengehaald, morgen even kijken denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
Eindelijk helemaal bekeken: No Country for Old Men (nieuwe Coen)
Geloof niet dat er veel mensen deze geweldige film al gezien hebben in Nederland.
7.30 eruitquote:Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef Grulez het volgende:
Morgen 7 uur op... hopelijk ga ik dat redden...
Hey Blauwequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
OKee, ik dacht al, die is wel erg snel terug.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Msn was gister weer aangesprongen ofzo, zag ik veel later.
De film was overigens bijzonder goed, die blijft me nog wel even bij ook. (Million dollar baby)quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ik dacht al, die is wel erg snel terug.
Okeequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De film was overigens bijzonder goed, die blijft me nog wel even bij ook. (Million dollar baby)
Al weet wat beter ??quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:45 schreef Againzender het volgende:
mogguh
zo maar eens richting Utrecht om de verjaardag van mijn moeder te vieren
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:48 schreef Bos81 het volgende:
Rommel![]()
Al ingeburgerd in je nieuw onderkomen?
Okee, laat dan maar wat foto's zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja hoor
Kamer ziet er een stuk beter uit dan de vorige.
Zal ze straks eens maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, laat dan maar wat foto's zien
quote:
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:21 schreef rubbereend het volgende:
en oja iemand krijgt nog 10 kratten bier van Ray
dank jequote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef Ole het volgende:
[..]
dank je![]()
Had net zin om even de stad in te gaan, maar ja, niet handig als duizelig bent
ach, het is waarschijnlijk retedruk.quote:
Ik denk ook wel dat het druk zal zijn. In Eindhoven was het al druk (niet retedruk, maar wel druk). Dan zal het in Amsterdam wel niet anders zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:51 schreef Ole het volgende:
[..]
ach, het is waarschijnlijk retedruk.
En zo hou ik wel mijn geld in mijn zak natuurlijk
Wie is dat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo EnGPoesjuh ophalen van het station
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef Ole het volgende:
Iemand wel eens besteld bij spareribexpres?
quote:Helaas, Sparerib Express levert (nog) niet binnen het door u ingevoerde postcode gebied
Ga je de koerier opeten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef Ole het volgende:
Iemand wel eens besteld bij spareribexpres?
Buenoquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
hoe is het met eilanden in PR?
Hier ook. Maar ik maak nooit gebruik van dit soort servicesquote:
ik wilde koken vanavond, maar mijn keuken staat in de schoonmaakquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ik maak nooit gebruik van dit soort services
Vertrek 17-9 en terug op 9-10.quote:
Komen niet ver, julliequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertrek 17-9 en terug op 9-10.
Fly-drive met auto van Sydney naar Cairns met tussenin alle hotels en uitstapjes al geboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |