Nog heel even en dan zijn we er weer zo goed als een heel jaar van af.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Is Kerst nu nog niet voorbij?
hij is leuk hequote:Op woensdag 26 december 2007 20:00 schreef rubbereend het volgende:
net Monster inc. gezienwat een briljante film
Vanmiddag met Bluezzezoon als kerstfilm naar Rescue Dawn gekeken.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er ook weer een filmpje in
Ik kijk naar Harry Potterquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef borisz het volgende:
ik hou het bij arsenal of die rekentoets op NL 2
Gelukkig wel.quote:
die wil ik ook nog zienquote:Op woensdag 26 december 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanmiddag met Bluezzezoon als kerstfilm naar Rescue Dawn gekeken.
Morgen lekker vrijquote:Op woensdag 26 december 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Morgen weer lekker gewoon werken.
Vonden wij ook een erg mooie film.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:31 schreef pascalheister het volgende:
daarnet Atonement gezien mooie film zeg
Er is niemand waar ik zoveel niks gemeen hebquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij
Naar de winter Efteling
Ookal heb je het niet tegen mij, wens ik je ook weltrustenquote:
Hier hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:27 schreef golfer het volgende:
Even 40 minuten voetbal kijken en dan naar Villa Felderhof met Paul de Leeuw en Frans Bauer kijken.
Moet jij niet ergens anders zijn dan hierquote:
Zullen we nog even de stad in voor een kerstborrel Bos?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens anders zijn dan hier![]()
geflciteerd
Hebben Eindhovenaren iets tegen Grunn ofzo? Ik vond jullie in het veld ook al zo agressief.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens anders zijn dan hier![]()
geflciteerd
Ja is goed, kom maar naar Eindhovenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zullen we nog even de stad in voor een kerstborrel Bos?
Geen idee, ik ben (nog) geen Eindhovenaarquote:Op woensdag 26 december 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hebben Eindhovenaren iets tegen Grunn ofzo? Ik vond jullie in het veld ook al zo agressief.
Tuurlijk, ik overdrijf het natuurlijk ook.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef clauwheee het volgende:
Tja euh ik ben na de wedstrijd eerst nog aangeschoven bij een 6 gangen diner alvorens ik je hier kom begroeten Bos, dus tijd genoeg gehad om te verwerken toch????
PSVer, Eindhovenaar, meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben (nog) geen Eindhovenaar
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik overdrijf het natuurlijk ook.
Weer vriendjes?
Mwah. ik noem Rubber, Appelsientje PascalHeister, Memento-Mori enzovoort echt geen Eindhovenaar hoor, maar wel PSV-ers. Dat je mij Eindhovenaar noemt okee, daar kan ik me iets bij indenken. De Gemeentegrens ligt ca 1 km van hier, maar die anderen zijn toch geen Eindhovenaren..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PSVer, Eindhovenaar, meer van hetzelfde.
Hey, hoi, een Ho... in Hools.quote:
nou, volgend jaar maar weer beter danquote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef RayMania het volgende:
Bijna zit kerst erop!
Kan die lelijke sneeuwava van jou ook weer de deur uit.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef RayMania het volgende:
Bijna zit kerst erop!
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is niemand waar ik zoveel niks gemeen heb
AI...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:11 schreef Againzender het volgende:
mogguh
nog steeds ziekdat wordt geen voetbal dus vanavond
ik houd het maar op een zeer zware verkoudheid. Voor griep zit er eigenlijk te weinig koorts bij.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
AI...
Wat heb je ? verkouden? Griep ?
Nee joh, brrrr Noord-Ierenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan geen leuke Noord-Ierse tegen het lijf lopen he.
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan is het goed dniek
dat is sowieso een gegeven bij ajaxquote:Op donderdag 27 december 2007 10:11 schreef Againzender het volgende:
mogguh
nog steeds ziekdat wordt geen voetbal dus vanavond
Zo, jij bent er vroeg bij!quote:Op donderdag 27 december 2007 10:44 schreef dndiek het volgende:
Aftellen naar Belfast: 2 jaar
Ook nogquote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
2007is een kutjaar, helemaal als je hoort dat je vader net een hartstilstand heeft gehad.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
[..]
Zo, jij bent er vroeg bij!
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
2007is een kutjaar, helemaal als je hoort dat je vader net een hartstilstand heeft gehad.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
wtf zit je wel mee zegquote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:
en gister waren ze niet open vanwege de verwachte verkeersproblemenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:bij IKEA Delft hebben ze de afrit afgesloten
omdat de parkeerplaats al vol staat
nou ik denk dat de IKEA massaal wordt leeggekocht vandaagquote:Op donderdag 27 december 2007 13:59 schreef pascalheister het volgende:
echt zo nederlands he, masaal naar de winkels en dan niks kopen
quote:Scheidsrechter lost waarschuwingsschoten na rode kaart
Uitgegeven: 27 december 2007 11:00
Laatst gewijzigd: 27 december 2007 11:10
AMSTERDAM - Een scheidsrechter in Maleisië heeft deze week twee voetbalelftallen de stuipen op het lijf gejaagd. Bij een opstootje pakte hij een geweer en loste enkele waarschuwingsschoten.
Inertia Stock
De amateurwedstrijd ontspoorde toen de arbiter de rode kaart trok voor een speler. In de hectiek die ontstond na de uitsluiting rende de leidsman naar zijn auto, waar hij een geweer pakte en de spelers via enkele schoten in de lucht waarschuwde.
De scheidsrechter, die in het dagelijks leven werkzaam is als politieagent en in die functie mag beschikken over een vuurwapen, is direct na het incident opgepakt, meldt Reuters.
Onderzoek
"Wij onderzoeken momenteel of de politieman bevoegd is om in zijn vrije tijd een wapen bij zich te hebben", liet de lokale politiechef weten. Naast de scheidsrechter zijn ook vijf spelers opgepakt, die bij het opstootje waren betrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |