Nog heel even en dan zijn we er weer zo goed als een heel jaar van af.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Is Kerst nu nog niet voorbij?
hij is leuk hequote:Op woensdag 26 december 2007 20:00 schreef rubbereend het volgende:
net Monster inc. gezienwat een briljante film
Vanmiddag met Bluezzezoon als kerstfilm naar Rescue Dawn gekeken.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er ook weer een filmpje in
Ik kijk naar Harry Potterquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef borisz het volgende:
ik hou het bij arsenal of die rekentoets op NL 2
Gelukkig wel.quote:
die wil ik ook nog zienquote:Op woensdag 26 december 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanmiddag met Bluezzezoon als kerstfilm naar Rescue Dawn gekeken.
Morgen lekker vrijquote:Op woensdag 26 december 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Morgen weer lekker gewoon werken.
Vonden wij ook een erg mooie film.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:31 schreef pascalheister het volgende:
daarnet Atonement gezien mooie film zeg
Er is niemand waar ik zoveel niks gemeen hebquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij
Naar de winter Efteling
Ookal heb je het niet tegen mij, wens ik je ook weltrustenquote:
Hier hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:27 schreef golfer het volgende:
Even 40 minuten voetbal kijken en dan naar Villa Felderhof met Paul de Leeuw en Frans Bauer kijken.
Moet jij niet ergens anders zijn dan hierquote:
Zullen we nog even de stad in voor een kerstborrel Bos?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens anders zijn dan hier![]()
geflciteerd
Hebben Eindhovenaren iets tegen Grunn ofzo? Ik vond jullie in het veld ook al zo agressief.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens anders zijn dan hier![]()
geflciteerd
Ja is goed, kom maar naar Eindhovenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zullen we nog even de stad in voor een kerstborrel Bos?
Geen idee, ik ben (nog) geen Eindhovenaarquote:Op woensdag 26 december 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hebben Eindhovenaren iets tegen Grunn ofzo? Ik vond jullie in het veld ook al zo agressief.
Tuurlijk, ik overdrijf het natuurlijk ook.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef clauwheee het volgende:
Tja euh ik ben na de wedstrijd eerst nog aangeschoven bij een 6 gangen diner alvorens ik je hier kom begroeten Bos, dus tijd genoeg gehad om te verwerken toch????
PSVer, Eindhovenaar, meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben (nog) geen Eindhovenaar
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik overdrijf het natuurlijk ook.
Weer vriendjes?
Mwah. ik noem Rubber, Appelsientje PascalHeister, Memento-Mori enzovoort echt geen Eindhovenaar hoor, maar wel PSV-ers. Dat je mij Eindhovenaar noemt okee, daar kan ik me iets bij indenken. De Gemeentegrens ligt ca 1 km van hier, maar die anderen zijn toch geen Eindhovenaren..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PSVer, Eindhovenaar, meer van hetzelfde.
Hey, hoi, een Ho... in Hools.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |