quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Snakey het volgende:
En dan je huis weer drie dagen naar vet ruiken? Nee dank.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:00 schreef Happel het volgende:
Kunnen Nederlanders niks anders dan gourmetten met de feestdagen?
Dat is hetzelfde tochquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel fondueeen
[ afbeelding ]
* Edwinuss mompelt iets met een wasmachine en douchequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Snakey het volgende:
En dan weer drie dagen naar vet ruiken? Nee dank.
Oh zo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:06 schreef MissX het volgende:
Ik heb 2x keer in mijn leven gecourmet en allebei de keren vond ik het echt zooo stom. Toevallig allebei de keren met kerstmis bij vrienden. Wat is in godsnaam het nut van 1 hapje vlees en vervolgens weer 10 min wachten tot het volgende klaar is. En ongeduldig als ik ben, haalde ik het er veels te snel af, waardoor het nog half rauw wasOndertussen heb je jezelf al volgepropt met stokbrood.
De gezelligheids factorsnap ik ook al niet. Iedereen is veels te veel bezig met zijn vleesje en of die wel of niet klaar is.
AH had een mooi gourmet vleespakket, dat wij vanavond genuttigd hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga op Oudejaarsdag gourmetten. Hebben mensen nog suggesties voor wat ik allemaal op een gourmetstel kan pleuren? Of gewoon kipfilet, varkenslapjes e.d.? Heb je ook gourmetpakketten bij de supermarkt?
.
het gaat niet om het vlees, lekkere salades, stokbrood en satesaus is gourmettenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga op Oudejaarsdag gourmetten. Hebben mensen nog suggesties voor wat ik allemaal op een gourmetstel kan pleuren? Of gewoon kipfilet, varkenslapjes e.d.? Heb je ook gourmetpakketten bij de supermarkt?
.
Ben geen vegaquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
het gaat niet om het vlees, lekkere salades, stokbrood en satesaus is gourmetten
haha... dat is inderdaad echt zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:17 schreef Sinat het volgende:
Oh zo herkenbaar![]()
Iedereen zit aan tafel.... 'oh, de stekker moet er nog in....hihihi"Goed, wijn en stokbrood dus. 20 minuten later is die plaat warm, gehaktballetje erop, 5 minuten later maar eens een poging wagen. Halfrauw natuurlijk, maar toch maar vreten. In de tussentijd hete vetspetters in je bek krijgen
Mensen naast je die je vlees lopen te jatten.
Nog meer stokbrood dus....
LOL! Gourmetten is gwn gezelligquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:06 schreef MissX het volgende:
Ik heb 2x keer in mijn leven gecourmet en allebei de keren vond ik het echt zooo stom. Toevallig allebei de keren met kerstmis bij vrienden. Wat is in godsnaam het nut van 1 hapje vlees en vervolgens weer 10 min wachten tot het volgende klaar is. En ongeduldig als ik ben, haalde ik het er veels te snel af, waardoor het nog half rauw wasOndertussen heb je jezelf al volgepropt met stokbrood.
De gezelligheids factorsnap ik ook al niet. Iedereen is veels te veel bezig met zijn vleesje en of die wel of niet klaar is.
Wij hebben vaak ook van die vruchtjes uit blik erbij, champignons, stukjes paprika en stokbrood met kruidenboter...quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
het gaat niet om het vlees, lekkere salades, stokbrood en satesaus is gourmetten
klopt ja, die slagers denken daar zeker ook niet bij naquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
morgen, geloof ik...
'k hoop dat er biefstuk is... Het enige wat een beetje vlot klaar is bij gourmetten...
Ja, maar biefstuk wil je niet door-en-door gaar hebben (tenzij het te dicht bij de kip ligt, natuurlijk)...quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
klopt ja, die slagers denken daar zeker ook niet bij na... echt stukken kip van een paar centimeter dik zitten er in zo een pakket
dan snij je ze nog een keer in tweeënquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
klopt ja, die slagers denken daar zeker ook niet bij na... echt stukken kip van een paar centimeter dik zitten er in zo een pakket
Da's dan ook het hele idee achter gourmetten... Dat je zelf geen uren in de keuken hoeft staan te zwoegen.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan snij je ze nog een keer in tweeën
oh wacht, je koopt een kant-en-klaar product
Precies. Erg handig als je geen stress aan je kop wilt.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's dan ook het hele idee achter gourmetten... Dat je zelf geen uren in de keuken hoeft staan te zwoegen.
Nou eh bij goed vet heb je dat dus niet hequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Snakey het volgende:
En dan weer drie dagen naar vet ruiken? Nee dank.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:17 schreef Sinat het volgende:
[..] In de tussentijd hete vetspetters in je bek krijgenMensen naast je die je vlees lopen te jatten.
Krijg je een verrassingsdinerquote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh gatver gourmetten, daar zal ik een dezer dagen vast weer aan moeten geloven
Gezond doen doe je de rest van het jaar maarquote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef mschol het volgende:
we zijn al een paar jaar geleden overgestapt van gourmetten naar een grote grillplaat.
zelfde idee alleen gezonder
wie zegt dat je met iets gezonder eten geen vreetfestijn kan hebben?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezond doen doe je de rest van het jaar maar. De laatste week van het jaar is een vreetfestijn
.
dat probleem heb ik nou absoluut nietquote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Het enige nadeel is dat ik met gourmetten altijd zo snel vol zit.
Nu ook. Iedereen is nog aan het eten en ik kan echt niets meer op. Tis niet dat ik te snel eet ofzo..
grill dus?quote:Op donderdag 27 december 2007 03:51 schreef Breitling het volgende:
Chinese bakplaat met stukjes gourmet vlees. Soort van Gourmet maar dan zonder kut pannetjes
das toch altijd zo.. ?quote:Op donderdag 27 december 2007 04:01 schreef Morwen het volgende:
1e kerstdag, lekker ongedwongen, meer een soort buffetGewoon pakken wat je wilt, vol is vol
Ik heb dat vaak tegenovergesteld... Als iedereen zit te puffen en te steunen dat ze zo vol zitten, leg ik nog vrolijk even de bakplaat vol.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Het enige nadeel is dat ik met gourmetten altijd zo snel vol zit.
Nu ook. Iedereen is nog aan het eten en ik kan echt niets meer op. Tis niet dat ik te snel eet ofzo..
het lijkt vaak vet..quote:Op donderdag 27 december 2007 18:26 schreef DarkElf het volgende:
snap nooit dat mensen gourmetten een vette bende vinden
daar ben je toch echt zelf bij hoor.....
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:19 schreef Again het volgende:
Bah gourmet. Vette bende..
Hier gewoon een 6 gangen diner!Gemaakt door mijn moeder
Das nog et mooiste haha. Ik hoef alleen de soep te doen!
![]()
Weheheh in je eentje zie het al voor mequote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man vindt het stom, dus nee
Ik heb het wel eens stiekem in mijn eentje gedaan dit jaar
In je eentje, daar is toch geen moer aan? Ik vind het juist leuk vanwege het gezelschap. Kun je niet beter met enkele vrienden gourmetten als je man eens niet kan? Lijkt me leuker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man vindt het stom, dus nee
Ik heb het wel eens stiekem in mijn eentje gedaan dit jaar
GOURMETTEN IS HET LEUKSTE ETEN MET KERSTquote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef Happel het volgende:
Gourmetten is wel zo ongelooflijk suf. Beetje zelf je eten klaarmaken onder de noemer van gezelligheid...
Wat is er nou leuker dan zelf je eigen dode dieren bakken???? niks toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef Paul het volgende:
[..]
GOURMETTEN IS HET LEUKSTE ETEN MET KERST
hiihhihiquote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oud en nieuw gaan we gourmetten!3 sets, 20 man. GAAAAN
1ste kerstdag met de gehele familie 4 / 5 gourmetstellen, Lekker spetteren met vlees, een enorme geur verspreiden wat je nog dagenlang ruikt en hopen dat de stoppen niet doorslaan en de rook die eraf komt waardoor je de helft van personen in de kamer niet meer kan zien.quote:
Kan me hier niets van herrinerenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1ste kerstdag met de gehele familie 4 / 5 gourmetstellen, Lekker spetteren met vlees, een enorme geur verspreiden wat je nog dagenlang ruikt en hopen dat de stoppen niet doorslaan en de rook die eraf komt waardoor je de helft van personen in de kamer niet meer kan zien.
Jij lag vast weer dronken op de sofa.?!quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:22 schreef ExTec het volgende:
Was weer prijs heute abend
Het is wel heel tof voor de mensen die anders de hele dag in de keuken moeten staan.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
We hebben vandaag werkelijk 2,5 uur alleen maar gegourmet!
Dit jaar nietquote:
Je mag wel opschieten jaquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef VeX- het volgende:
Het plan is wel om dit jaar te gaan gourmetten, maar ik zit zelf aan iets meer culinair te denken. Ik hoop snel wat inspiratie op te doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef xxiessiexx het volgende:
Elk jaar op eerste Kerstdag gourmettenHeb nu al trek
Misschien gaan we tweede Kerstdag ook wel gourmetten
Zonder Boursin geen gourmet! Hmm, wat zijn we kneuterig in dit topic, prachtigquote:Op vrijdag 24 december 2010 05:21 schreef Lienzz het volgende:
gourmetten is![]()
stokbrood met kruidenboter,glaasje wijn, lekker tussendoor wat babbelen. Af en toe je vleesje omdraaien. Kijken naar het stukje vlees van een ander dat ondertussen bruin/zwart aan het worden is omdat die persoon TEveel tegelijk erop heeft gegooid.
Ik vind het altijd wel gezellig.
Alleen als er geen kruidenboter bij is...dan is het helaas niet compleet. Dan kan boter me ook niet meer troosten
Steengrillen. Heb ik laatst met het bedrijf gedaan. Wat een ellende zeg. Alleen maar stukjes ongemarineerd en ongekruid vlees en ernaast een zeer karige salade en twee sausjes die na een kwartier al ranzig waren en een harde bovenlaag kregen door de hitte van die steengrill.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef mschol het volgende:
we gaan wel gourmetten, maar niet met pannetjes, maar zo'n grote plaat, zelfde idee; andere uitvoering
Fondue en Chineesquote:Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef After_Dark het volgende:
Vrijdag én zondag gourmetten. Wie biedt hoger?
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef TLC het volgende:
Ik heb in heel mijn leven nog nooit gegourmet.
Helemaal mee eens, ben met uit eten ook altijd teleurgesteld als je alleen ajoli krijgt 😭. Met pesto i.p.v. kruidenboter kan ik dan wel mee leven 😍quote:Op vrijdag 24 december 2010 05:21 schreef Lienzz het volgende:
Alleen als er geen kruidenboter bij is...dan is het helaas niet compleet. Dan kan boter me ook niet meer troosten
Lol een topic uit 2007/2011 uit z'n graf halenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:30 schreef Paul het volgende:
Gourmetten is altijd leuk, maar stinkt wel de dag erna![]()
Dit jaar geen idee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |