grill dus?quote:Op donderdag 27 december 2007 03:51 schreef Breitling het volgende:
Chinese bakplaat met stukjes gourmet vlees. Soort van Gourmet maar dan zonder kut pannetjes
das toch altijd zo.. ?quote:Op donderdag 27 december 2007 04:01 schreef Morwen het volgende:
1e kerstdag, lekker ongedwongen, meer een soort buffetGewoon pakken wat je wilt, vol is vol
Ik heb dat vaak tegenovergesteld... Als iedereen zit te puffen en te steunen dat ze zo vol zitten, leg ik nog vrolijk even de bakplaat vol.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Het enige nadeel is dat ik met gourmetten altijd zo snel vol zit.
Nu ook. Iedereen is nog aan het eten en ik kan echt niets meer op. Tis niet dat ik te snel eet ofzo..
het lijkt vaak vet..quote:Op donderdag 27 december 2007 18:26 schreef DarkElf het volgende:
snap nooit dat mensen gourmetten een vette bende vinden
daar ben je toch echt zelf bij hoor.....
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:19 schreef Again het volgende:
Bah gourmet. Vette bende..
Hier gewoon een 6 gangen diner!Gemaakt door mijn moeder
Das nog et mooiste haha. Ik hoef alleen de soep te doen!
![]()
Weheheh in je eentje zie het al voor mequote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man vindt het stom, dus nee
Ik heb het wel eens stiekem in mijn eentje gedaan dit jaar
In je eentje, daar is toch geen moer aan? Ik vind het juist leuk vanwege het gezelschap. Kun je niet beter met enkele vrienden gourmetten als je man eens niet kan? Lijkt me leuker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man vindt het stom, dus nee
Ik heb het wel eens stiekem in mijn eentje gedaan dit jaar
GOURMETTEN IS HET LEUKSTE ETEN MET KERSTquote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef Happel het volgende:
Gourmetten is wel zo ongelooflijk suf. Beetje zelf je eten klaarmaken onder de noemer van gezelligheid...
Wat is er nou leuker dan zelf je eigen dode dieren bakken???? niks toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef Paul het volgende:
[..]
GOURMETTEN IS HET LEUKSTE ETEN MET KERST
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |