klopt ja, die slagers denken daar zeker ook niet bij naquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
morgen, geloof ik...
'k hoop dat er biefstuk is... Het enige wat een beetje vlot klaar is bij gourmetten...
Ja, maar biefstuk wil je niet door-en-door gaar hebben (tenzij het te dicht bij de kip ligt, natuurlijk)...quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
klopt ja, die slagers denken daar zeker ook niet bij na... echt stukken kip van een paar centimeter dik zitten er in zo een pakket
dan snij je ze nog een keer in tweeënquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
klopt ja, die slagers denken daar zeker ook niet bij na... echt stukken kip van een paar centimeter dik zitten er in zo een pakket
Da's dan ook het hele idee achter gourmetten... Dat je zelf geen uren in de keuken hoeft staan te zwoegen.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan snij je ze nog een keer in tweeën
oh wacht, je koopt een kant-en-klaar product
Precies. Erg handig als je geen stress aan je kop wilt.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's dan ook het hele idee achter gourmetten... Dat je zelf geen uren in de keuken hoeft staan te zwoegen.
Nou eh bij goed vet heb je dat dus niet hequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Snakey het volgende:
En dan weer drie dagen naar vet ruiken? Nee dank.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:17 schreef Sinat het volgende:
[..] In de tussentijd hete vetspetters in je bek krijgenMensen naast je die je vlees lopen te jatten.
Krijg je een verrassingsdinerquote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh gatver gourmetten, daar zal ik een dezer dagen vast weer aan moeten geloven
Gezond doen doe je de rest van het jaar maarquote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef mschol het volgende:
we zijn al een paar jaar geleden overgestapt van gourmetten naar een grote grillplaat.
zelfde idee alleen gezonder
wie zegt dat je met iets gezonder eten geen vreetfestijn kan hebben?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezond doen doe je de rest van het jaar maar. De laatste week van het jaar is een vreetfestijn
.
dat probleem heb ik nou absoluut nietquote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Het enige nadeel is dat ik met gourmetten altijd zo snel vol zit.
Nu ook. Iedereen is nog aan het eten en ik kan echt niets meer op. Tis niet dat ik te snel eet ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |