quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Snakey het volgende:
En dan je huis weer drie dagen naar vet ruiken? Nee dank.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:00 schreef Happel het volgende:
Kunnen Nederlanders niks anders dan gourmetten met de feestdagen?
Dat is hetzelfde tochquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel fondueeen
[ afbeelding ]
* Edwinuss mompelt iets met een wasmachine en douchequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Snakey het volgende:
En dan weer drie dagen naar vet ruiken? Nee dank.
Oh zo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:06 schreef MissX het volgende:
Ik heb 2x keer in mijn leven gecourmet en allebei de keren vond ik het echt zooo stom. Toevallig allebei de keren met kerstmis bij vrienden. Wat is in godsnaam het nut van 1 hapje vlees en vervolgens weer 10 min wachten tot het volgende klaar is. En ongeduldig als ik ben, haalde ik het er veels te snel af, waardoor het nog half rauw wasOndertussen heb je jezelf al volgepropt met stokbrood.
De gezelligheids factorsnap ik ook al niet. Iedereen is veels te veel bezig met zijn vleesje en of die wel of niet klaar is.
AH had een mooi gourmet vleespakket, dat wij vanavond genuttigd hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga op Oudejaarsdag gourmetten. Hebben mensen nog suggesties voor wat ik allemaal op een gourmetstel kan pleuren? Of gewoon kipfilet, varkenslapjes e.d.? Heb je ook gourmetpakketten bij de supermarkt?
.
het gaat niet om het vlees, lekkere salades, stokbrood en satesaus is gourmettenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga op Oudejaarsdag gourmetten. Hebben mensen nog suggesties voor wat ik allemaal op een gourmetstel kan pleuren? Of gewoon kipfilet, varkenslapjes e.d.? Heb je ook gourmetpakketten bij de supermarkt?
.
Ben geen vegaquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
het gaat niet om het vlees, lekkere salades, stokbrood en satesaus is gourmetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |