GOURMETTEN IS HET LEUKSTE ETEN MET KERSTquote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef Happel het volgende:
Gourmetten is wel zo ongelooflijk suf. Beetje zelf je eten klaarmaken onder de noemer van gezelligheid...
Wat is er nou leuker dan zelf je eigen dode dieren bakken???? niks toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef Paul het volgende:
[..]
GOURMETTEN IS HET LEUKSTE ETEN MET KERST
hiihhihiquote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oud en nieuw gaan we gourmetten!3 sets, 20 man. GAAAAN
1ste kerstdag met de gehele familie 4 / 5 gourmetstellen, Lekker spetteren met vlees, een enorme geur verspreiden wat je nog dagenlang ruikt en hopen dat de stoppen niet doorslaan en de rook die eraf komt waardoor je de helft van personen in de kamer niet meer kan zien.quote:
Kan me hier niets van herrinerenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1ste kerstdag met de gehele familie 4 / 5 gourmetstellen, Lekker spetteren met vlees, een enorme geur verspreiden wat je nog dagenlang ruikt en hopen dat de stoppen niet doorslaan en de rook die eraf komt waardoor je de helft van personen in de kamer niet meer kan zien.
Jij lag vast weer dronken op de sofa.?!quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:22 schreef ExTec het volgende:
Was weer prijs heute abend
Het is wel heel tof voor de mensen die anders de hele dag in de keuken moeten staan.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
We hebben vandaag werkelijk 2,5 uur alleen maar gegourmet!
Dit jaar nietquote:
Je mag wel opschieten jaquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef VeX- het volgende:
Het plan is wel om dit jaar te gaan gourmetten, maar ik zit zelf aan iets meer culinair te denken. Ik hoop snel wat inspiratie op te doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef xxiessiexx het volgende:
Elk jaar op eerste Kerstdag gourmettenHeb nu al trek
Misschien gaan we tweede Kerstdag ook wel gourmetten
Zonder Boursin geen gourmet! Hmm, wat zijn we kneuterig in dit topic, prachtigquote:Op vrijdag 24 december 2010 05:21 schreef Lienzz het volgende:
gourmetten is![]()
stokbrood met kruidenboter,glaasje wijn, lekker tussendoor wat babbelen. Af en toe je vleesje omdraaien. Kijken naar het stukje vlees van een ander dat ondertussen bruin/zwart aan het worden is omdat die persoon TEveel tegelijk erop heeft gegooid.
Ik vind het altijd wel gezellig.
Alleen als er geen kruidenboter bij is...dan is het helaas niet compleet. Dan kan boter me ook niet meer troosten
Steengrillen. Heb ik laatst met het bedrijf gedaan. Wat een ellende zeg. Alleen maar stukjes ongemarineerd en ongekruid vlees en ernaast een zeer karige salade en twee sausjes die na een kwartier al ranzig waren en een harde bovenlaag kregen door de hitte van die steengrill.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef mschol het volgende:
we gaan wel gourmetten, maar niet met pannetjes, maar zo'n grote plaat, zelfde idee; andere uitvoering
Fondue en Chineesquote:Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef After_Dark het volgende:
Vrijdag én zondag gourmetten. Wie biedt hoger?
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef TLC het volgende:
Ik heb in heel mijn leven nog nooit gegourmet.
Helemaal mee eens, ben met uit eten ook altijd teleurgesteld als je alleen ajoli krijgt 😭. Met pesto i.p.v. kruidenboter kan ik dan wel mee leven 😍quote:Op vrijdag 24 december 2010 05:21 schreef Lienzz het volgende:
Alleen als er geen kruidenboter bij is...dan is het helaas niet compleet. Dan kan boter me ook niet meer troosten
Lol een topic uit 2007/2011 uit z'n graf halenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:30 schreef Paul het volgende:
Gourmetten is altijd leuk, maar stinkt wel de dag erna![]()
Dit jaar geen idee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |