abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 07:55:56 #226
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_55942822
Ja maar naar 11 jaar komt je de havermout/brood/noten en weet ik veel wat nog meer aardig uit de neus zetten. Eet het nog steeds hoor, maar wil er niet meer van naar binnenwerken want dan krijg ik nog meer last van kotsnijgingen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:14:32 #227
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55942969
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef ivosnivo het volgende:
Ja maar naar 11 jaar komt je de havermout/brood/noten en weet ik veel wat nog meer aardig uit de neus zetten. Eet het nog steeds hoor, maar wil er niet meer van naar binnenwerken want dan krijg ik nog meer last van kotsnijgingen.
in de kantine bulk ik ook gewoon door fastfood Geen gezonde broodjes gewoon frikandellen enzo
pi_55943147
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef ivosnivo het volgende:
Nou dan schrap je noten en stap je over naar 2kg kwark per dag, havermout en brood schrap je voor 80% en vervang je voor pasta/rijst. 500-600gr groente erbij en je bent de man.

Volgens mij word je elke dag Mac ook behoorlijk snel zat trouwens
pi_55945890
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nou dan schrap je noten en stap je over naar 2kg kwark per dag, havermout en brood schrap je voor 80% en vervang je voor pasta/rijst. 500-600gr groente erbij en je bent de man.

hmmm pizzahut, en dan de plaatstelijke durum boer, en dan het frikandellen speciaal bulkdieet
Endless possibilities
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_55946240
Half jaar geleden 8x85BP alleen
Nu met de grootste moeite 6x70 alleen. Het begint lachwekkend te worden.
pi_55947116
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:31 schreef tho_Omas het volgende:
Half jaar geleden 8x85BP alleen
Nu met de grootste moeite 6x70 alleen. Het begint lachwekkend te worden.
Minder fanatiek aan het trainen de laatste tijd of zit het tussen de oren...?

Ik kan me nog herinneren dat ik 100 een onneembare barriere vond
Het blijft zwaar nog, maar het zat tussen m'n oren.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:28:45 #232
140141 ivosnivo
pi_55952511
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef LedZep het volgende:

[..]

Klinkt wel leuk, maar ik zie mezelf nog niet echt 2kg lauwe kwark eten overdag. En pasta en rijst zie ik ook nite als een feestje, maar ik zal op me vrije dagen is zoiets proberen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:05:20 #233
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55962575
ik heb spierpijn in me hamstrings

Lang geleden dat ik echt spierpijn daar heb gehad, nu nog even een routine bouwen dat ik het vaker heb en de rest van mijn benen ook gewoon kan trainen.
pi_55963326
Zo net maar eens gepompt na 3 weken amper trainen en een week ziekte, viel goed mee.
pi_55964016
Heb je wel barbell curls gedaan klootzak?
pi_55968007
Hehe gisteren barbell clean en press met één hand gedaan. Goed voor grip en balans, kan ik je vertellen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:04:05 #237
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_55968189
Gister 3 setjes van 6x45 kilo MP en het ging super (en dat terwijl 2 weken geleden ik de 40 nog nieteens 1x omhoog kreeg). De gewichten knallen echt omhoog nu ik 5x per week steeds 1 a 2 spiergroepen pak en daar ook nog eens goed bij eet.

Vorige week woog ik nog 87,8 vanochtend: 89,7... dat is dus 2 kilo in 1 week (enig nadeel: ik kreeg al commentaar dat ik buikje kreeg )
pi_55968945
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:05 schreef LedZep het volgende:
Heb je wel barbell curls gedaan klootzak?
Nee, wel wrist rollers.
  zondag 13 januari 2008 @ 20:19:23 #239
140141 ivosnivo
pi_56006732
Heb gisteren de knoop doorgehakt en dit is het geworden.

Dit power rack BodyCraft Power Rack
Paar van deze matjes Kroon vloertegel pro 20mm zwart (4 stuks)
Dit bankje Fitness Seller - Barbarian Multi Bench BB-9050
280kg van deze schijven muscle-power.nl, Heb zelf ook nog wat liggen hier, en een kameraad van me gaat 140kg aan gewicht maken met het gat uit het midden (zodat het gewicht het plafond niet raakt). Me plafond hier is te laag om te mp-en met olympische schijven.
Deze Olympische halterstang 183 cm
15.9 kg

Halterstang 183 cm
Tussenmaat: 127 cm
sleeve: 28 cm

Originele olympische halterstang,
gewicht 15,9 kgs,
in chromen uitvoering;
belastbaar tot 318 kgs.

Moest een tijdje zoeken, maar ik heb een korte stang gevonden die wat gewicht kan hebben.
En 2 van de pr-04 schijfopbergdingen muscle-power.nl,
  zondag 13 januari 2008 @ 20:29:08 #240
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56006937
dus bb meet kan gewoon bij jou thuis ivo

wel mooi spul, lijkt me ideaal om gewoon thuis te kunnen trainen met een maat of paar maten.
pi_56007319
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:02 schreef BertV het volgende:

[..]

Minder fanatiek aan het trainen de laatste tijd of zit het tussen de oren...?

Ik kan me nog herinneren dat ik 100 een onneembare barriere vond
Het blijft zwaar nog, maar het zat tussen m'n oren.
Allebei. Ik heb echt een super halfjaar gehad. Nu haal ik nog maar 2 keer per week.
  zondag 13 januari 2008 @ 21:34:37 #242
140141 ivosnivo
pi_56008429
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:29 schreef Fugie het volgende:
dus bb meet kan gewoon bij jou thuis ivo

wel mooi spul, lijkt me ideaal om gewoon thuis te kunnen trainen met een maat of paar maten.
Mij ook, of af en toe is een stang pakken en oefenen op uitvoering
  zondag 13 januari 2008 @ 23:20:36 #243
153812 Frautie
Frautilicious
pi_56011728
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Mij ook, of af en toe is een stang pakken en oefenen op uitvoering
Ik neem aan dat je dan in een huisje woont en niet ergens in een flat ofzo? Of donder je dit in je kelder?

Ik zou dat powerrack trouwens aan de grond verankeren, niet dat je een keer tegen dat ding aan dondert en heel dat rack ff opschuift ofzo

Ik wil trouwens de volgende dingen gaan oefenen de komende weken:

overhead squat, Dumbbell hang clean, Power clean

Alle hints, tips, tricks zijn welkom
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_56012114
Overheads vind ik echt een bitch om goed uit te voeren. Mijn voeten gaan altijd kantelen, ik blijf niet recht staan. Wat me wel hielp is het idee je reet echt naar achteren te bewegen, meer dan bij een squat. Verder heb je wel flexibiliteit in de schouders nodig.

Powercleans zijn gewoon tof. Zorg dat je de basisregels voor deadlifts in de gaten houdt (geen bolle onderrug) en er kan qua blessures weinig fout gaan. Zorg dat je de bar vangt met je schouders en dat het gewicht geen impact heeft op je polsen. Ik denk dat het vangen van de bar met de handen de grootste blessure-factor bij de oefening is.
pi_56013838
OH squat: houdt de barbell zo ver mogelijk naar achteren als je schouders toelaten

Hang clean: dumbbell dicht bij het lichaam, calf raise + shrug uitvoeren, dumbbell niet naar voren brengen bij het voorslaan, maar de onderarm onder de dumbbell doordraaien. Bij voorkeur met 2 dumbbells icm een DB push press.

Power clean:
-diepe zit, bijna verticale rugstand, schouders over de barbell
-eerste pull: rug verticaal houden, volledig uit de benen trekken, rustig starten, houd je schouders over de barbell en breng deze gecontroleerd naar de heup.
-tweede pull: pas hier met de rug trekken, explosieve contractie, snelheid maken, barbell zo dicht mogelijk langs het lichaam houden, wederom calf raise maken en tegelijkertijd een shrug, laat de barbell dan omhoog vliegen ipv hem langer te trekken, wacht tot hij net onder borsthoogte is
-clean: quarter squat + voorslaan, opvangen met de schouders, laat de barbell in geen enkel geval naar voren komen, houd hem tegen de borst/schouders als je armen eronderdoor draaien.

Gebruik altijd de hook grip.

En probeer ook eens one hand overhead squats, bv na een DB snatch.
pi_56013983
hehe ik ben daar motorisch echt niet toe in staat Moet sowieso m'n schouders wat stretchen ofzo, ik kan bijvoorbeeld m'n eigen schouderblad ook niet voelen.
pi_56014035
Dat lijkt mij ook; ik flikker meteen naar achteren als ik zoals jij dat zegt "je reet echt naar achteren te bewegen, meer dan bij een squat". Door het gewicht extreem ver naar achteren te houden kan je juist recht naar beneden zakken zonder naar voren te vallen (voor brutal quads natuurlijk )
  maandag 14 januari 2008 @ 09:04:40 #248
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56017010
ik heb ook wel problemen met flexibiliteit in mijn schouders. Merkte ik bij overhead squats, maar ook bij normale squats.
pi_56018405
Ik zal eens kijken of ik binnenkort een filmpje kan maken van mijn OH-squats.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_56018534
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:41 schreef no-look het volgende:
hehe ik ben daar motorisch echt niet toe in staat Moet sowieso m'n schouders wat stretchen ofzo, ik kan bijvoorbeeld m'n eigen schouderblad ook niet voelen.
Shoulder dislocates?

Toen ik ze voor het eerst deed kwam ik net voor bij mn hoofd, maar ik kom nu na een paar weken al een stuk verder en mijn schouderers voelen nu beter na backsquats.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')