in de kantine bulk ik ook gewoon door fastfoodquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef ivosnivo het volgende:
Ja maar naar 11 jaar komt je de havermout/brood/noten en weet ik veel wat nog meer aardig uit de neus zetten. Eet het nog steeds hoor, maar wil er niet meer van naar binnenwerken want dan krijg ik nog meer last van kotsnijgingen.
Nou dan schrap je noten en stap je over naar 2kg kwark per dag, havermout en brood schrap je voor 80% en vervang je voor pasta/rijst. 500-600gr groente erbij en je bent de man.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef ivosnivo het volgende:
Ja maar naar 11 jaar komt je de havermout/brood/noten en weet ik veel wat nog meer aardig uit de neus zetten. Eet het nog steeds hoor, maar wil er niet meer van naar binnenwerken want dan krijg ik nog meer last van kotsnijgingen.
hmmm pizzahut, en dan de plaatstelijke durum boer, en dan het frikandellen speciaal bulkdieetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou dan schrap je noten en stap je over naar 2kg kwark per dag, havermout en brood schrap je voor 80% en vervang je voor pasta/rijst. 500-600gr groente erbij en je bent de man.
Volgens mij word je elke dag Mac ook behoorlijk snel zat trouwens![]()
Minder fanatiek aan het trainen de laatste tijd of zit het tussen de oren...?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:31 schreef tho_Omas het volgende:
Half jaar geleden 8x85BP alleen
Nu met de grootste moeite 6x70 alleen. Het begint lachwekkend te worden.
Klinkt wel leuk, maar ik zie mezelf nog niet echt 2kg lauwe kwark eten overdag. En pasta en rijst zie ik ook nite als een feestje, maar ik zal op me vrije dagen is zoiets proberen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou dan schrap je noten en stap je over naar 2kg kwark per dag, havermout en brood schrap je voor 80% en vervang je voor pasta/rijst. 500-600gr groente erbij en je bent de man.
Volgens mij word je elke dag Mac ook behoorlijk snel zat trouwens![]()
Nee, wel wrist rollers.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:05 schreef LedZep het volgende:
Heb je wel barbell curls gedaan klootzak?
Allebei. Ik heb echt een super halfjaar gehad. Nu haal ik nog maar 2 keer per week.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:02 schreef BertV het volgende:
[..]
Minder fanatiek aan het trainen de laatste tijd of zit het tussen de oren...?
Ik kan me nog herinneren dat ik 100 een onneembare barriere vond
Het blijft zwaar nog, maar het zat tussen m'n oren.
Mij ook, of af en toe is een stang pakken en oefenen op uitvoeringquote:Op zondag 13 januari 2008 20:29 schreef Fugie het volgende:
dus bb meet kan gewoon bij jou thuis ivo![]()
wel mooi spul, lijkt me ideaal om gewoon thuis te kunnen trainen met een maat of paar maten.
Ik neem aan dat je dan in een huisje woont en niet ergens in een flat ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Mij ook, of af en toe is een stang pakken en oefenen op uitvoering
Shoulder dislocates?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:41 schreef no-look het volgende:
hehe ik ben daar motorisch echt niet toe in staatMoet sowieso m'n schouders wat stretchen ofzo, ik kan bijvoorbeeld m'n eigen schouderblad ook niet voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |