Gemengde ervaringen:quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:23 schreef thloreg het volgende:
Meer mensen die goede ervaringen hebben met de AH exellent maaltijden?
We hadden vorig jaar wel een paar keer het idee dat zelfmaken net zo snel en lekkerderderder is dan die excellentproducten... maar het LIJKT zo makkelijkquote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef NoCigar het volgende:
En misschien zijn er ook dit jaar weer lezertjes die je snob noemen als je zegt dat het troep is.
Ik las het het oude topic weer door met mijn eigen bevindingen van toen en veel kwam weer naar boven. Maar waarom zou je niet de kleine stukje hert kopen, en zelf een lekkere b.v. portsaus maken (zo moeilijk is dat helemaal niet) en die bijgevoegde AH-saus aan de kinderen op brood geven oid.quote:Op zondag 23 november 2008 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar wel een paar keer het idee dat zelfmaken net zo snel en lekkerderderder is dan die excellentproducten... maar het LIJKT zo makkelijk
Zowiezo kan ik Kerst en een alu bakje met niet traceerbare saus/dressing/marinade niet met elkaar verenigen.quote:Op maandag 24 november 2008 10:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als het puur een stuk gebraad is zonder teveel smaakversterkerspoederrommel erbij wil ik het nog wel proberen.
Vorig jaar heb ik zo'n kalkoenschotel geprobeerd maar het smaakte chemisch. Er zat allerlei ondefinieerbare meuk op en rondom in het bakje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |