quote:Op maandag 24 december 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat haar maag een beetje opspeelt
Knuppelquote:Op maandag 24 december 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat haar maag een beetje opspeelt
hit himquote:
bemoei je er niet mee domme FAquote:
en hoe was de mis geweest?quote:
Je weet zelf best wel waarom ik daar een slot op geflikkerd heb.quote:Op maandag 24 december 2007 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee domme FA
ga die rare GVB lijn 41 geflipte redden, dat kan je goed
we hebben hem weer overleefd. Hij was gelukkig helemaal op kinderen gericht, dus lekker luchtigquote:
Tuuk, je hebt ook wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:12 schreef buzzer het volgende:
Je weet zelf best wel waarom ik daar een slot op geflikkerd heb.
Ik ben al heel lang niet meer van de slotjes, maar dit kan echt niet hoor
ja, maar sometimes we have to protect the retardsquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuuk, je hebt ook wel gelijk hoor
Maar het is zo leukkkkk
ja jij zit tegenwoordig nog een leveltje hoger dan Alexxxxxxxxxxxx hmm dat had ik ff over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, maar sometimes we have to protect the retards
Bemoei je eens niet met dingen waar je niet over gaat lievertddtdtdtdtdtquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg kinderen, doe eens lief voor elkaar
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
flikker toch eens op met je torrent geneuzel jij
Neequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
Zijn jullie met kerstavond naar de kerk geweest?
En wel cadeautjes krijgen zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
En vandaag en morgen ga ik ook niet
Yep.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
We doen niet aan cadeaus met kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wel cadeautjes krijgen zeker.
Ik welquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee ik heb t mee uitgezonden ook goed?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
Dan is het niet erg.quote:
Mooie uitzending?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb t mee uitgezonden ook goed?
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik wilde wel, maar moet werken helaasquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het niet erg.
[..]
Mooie uitzending?
Ik dacht dat jij daar graag heen ging. uhm je bent dus niet in Limburg begrijp ik uit "uitgezonden".
Niet met de dagen bij je ouders?
Hallo, de ware kerstgedachte zie ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef leonieke het volgende:
We gaan denk ik nog zeker 3 dagen chinees moeten eten![]()
Ja, misschien kunnen we de overschat dan idd nog weggevenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef 't aan de armen dan! (kerstgedachte)
Het is een hele andere sfeer, veel leuker dan het kille wat bijna het hele jaar door is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
Alle dagen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wilde wel, maar moet werken helaas
Ik heb niet zo veel met de kerk, dus waarom zou ik gaan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is een hele andere sfeer, veel leuker dan het kille wat bijna het hele jaar door is.
Ik ga wel vaker naar de kerk, en het zal me eerlijk gezegd jeuken als iemand alleen met kerst gaat... Ik ga voor mezelf, niet voor de buurman, meneer pastoor of wie dan ook...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is een hele andere sfeer, veel leuker dan het kille wat bijna het hele jaar door is.
Zou niet weten waarom, wie zegt dat je moet gaan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met de kerk, dus waarom zou ik gaan?
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker naar de kerk, en het zal me eerlijk gezegd jeuken als iemand alleen met kerst gaat... Ik ga voor mezelf, niet voor de buurman, meneer pastoor of wie dan ook...
Egoīstquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef es70 het volgende:
Ik ga voor mezelf, niet voor de buurman, meneer pastoor of wie dan ook...
Ja, lekkerquote:
jij bent gek.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:45 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan de voorjaarsschoonmaak, dan ben ik tegen het voorjaar wel klaar
Nou, eigenlijk niet meer he, ben nu weg uit het gekkenhuisquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet meer he, ben nu weg uit het gekkenhuis
Maar het is wel een puinhoop hier
Smakelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:52 schreef Ynske het volgende:
allowkes
zometeen maar eens pannenkoeken bakken, heb ik tenminste iets te eten voor mocht t zo zijn dat t kerstdiner op t werk niet weg te krijgen is...
Fijne kerst Sara.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:54 schreef sararaats het volgende:
voor iedereen een zalige kerst en hopelijk iets beter dan bij mij
Sara
Ik had dus ook nooit tijd/zin om op te ruimenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe kan dat nu, je was er meer niet dan wel.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had dus ook nooit tijd/zin om op te ruimen
Lunsj is idd wel lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
Zo nog maar een broodje afbakken, en dan op naar ouders
Lunsj = opquote:
jij blijquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mazzel Sjow
Ik word om 4 uur opgehaald
Vanavond begint het pas.quote:
Gluhwein?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
oeh t is gezellig op t werk
nog nietquote:
welk gebouw op t media park? Dan kom ik ff langsquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niet
maar wel pannekoeken, borrelhapjes, wafels, mandarijnen, luxe koffie en thee, en gezellige collega's
en niet te vergeten een hondje op bezoek
pannekoeken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niet
maar wel pannekoeken, borrelhapjes, wafels, mandarijnen, luxe koffie en thee, en gezellige collega's
en niet te vergeten een hondje op bezoek
Beetje moeilijke tijd?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:34 schreef leonieke het volgende:
Werken is hier ondertussen al gedaan.
Nu is het zo "het afgelopen jaar op een rijtje zetten" in mijn hoofd...
Bwa, 2007 niet helemaal, maar er zijn toch dingen gebeurd die ik liever anders had gezien of toch zeker in 2008 anders wil hebbenquote:
videocentrumquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
welk gebouw op t media park? Dan kom ik ff langs
Oja, zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, 2007 niet helemaal, maar er zijn toch dingen gebeurd die ik liever anders had gezien of toch zeker in 2008 anders wil hebbenMaar dat hebben wel meer mensen, zeker? Moet wel
hmz, als ik gewoon aanbel kom ik niet binnen zeker?quote:
binnen komen is t probleem niet, langs de bewaking komen iets meer ben ik bangquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, als ik gewoon aanbel kom ik niet binnen zeker?
ach, ik ben al een keer om half 3 's nachts bij de Peperbus naar binnen gekomenquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
binnen komen is t probleem niet, langs de bewaking komen iets meer ben ik bang
geloof me, hier kom je niet binnen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, ik ben al een keer om half 3 's nachts bij de Peperbus naar binnen gekomen
Ik weet het iig al niet te vinden, de peperbus wist ik wel te vindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, hier kom je niet binnen.
dus dan maar aan de pannenkoeken?quote:maareh t voer was euhm lichtjes genoemd niet te kanen
nopequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet het iig al niet te vinden, de peperbus wist ik wel te vinden
Maar als ik zeg dat ik voor Ynske kom, magt ik toch gewoon doorlopen?
quote:[..]
dus dan maar aan de pannenkoeken?
Voor wie moet ik dan zeggen dat ik kom?quote:
Fröhe Weinachtenquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef es70 het volgende:
Zo.
Zo. Dat zeg ik tochquote:
in de rotzooi?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef Ynske het volgende:
thuis
Je bent de H kwijtgeraakt onderweg...quote:
Dat is energiebesparingquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent de H kwijtgeraakt onderweg...
Precies!quote:
Bier is beterquote:
1 Flesje wijn bij het eten, en nu rum+colaquote:
2 wijntjes vanmiddag en meteen een sentimentele, emotioneel incontinente sufk*tquote:Op woensdag 26 december 2007 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 Flesje wijn bij het eten, en nu rum+cola
En wat voor rare dingen heb je al gezegd?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:11 schreef es70 het volgende:
[..]
2 wijntjes vanmiddag en meteen een sentimentele, emotioneel incontinente sufk*t.
Ik hou het wel bij Warsteiner.
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:11 schreef es70 het volgende:
2 wijntjes vanmiddag en meteen een sentimentele, emotioneel incontinente sufk*t.
Ik zeg niets raars, nou ja... niet raarder dan zonder wijnquote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
En wat voor rare dingen heb je al gezegd?
Nou zegquote:Op woensdag 26 december 2007 00:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Warsteiner.
quote:
Hoiquote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiIk ben ook weer thuis
Even uitbuikenmet een koud spaatje blauw
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zeg niets raars, nou ja... niet raarder dan zonder wijn.
Ik hou niet van de kerstdagenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou zeg
Je hebt gewoon smaak he, met Warsteiner
Nou, zo ver zou ik nou ook weer niet willen gaan eigenlijkquote:
Dat zijn er meer zeg maarquote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hou niet van de kerstdagen.
Te lekker eigenlijk
.
Valt mee eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het bij jou net zulk mistroostig grijs pleurisweer als hier Sjow?
ja hoor, heel de dag alquote:Op woensdag 26 december 2007 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
Buienradar laat ook niet zien.
Dan zal het wel lokaal zijn
Echt nietquote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je helemaal kaal ja?
Koud man, met dit weer
Nee, gelukkig niet kaal!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je helemaal kaal ja?
Koud man, met dit weer
Ik ga zo maar 's een machientje vullen met beddengoed, nuttigheidquote:Op woensdag 26 december 2007 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Machientje was hangt te drogen
Maar eens kijken hoe ver de Pizza Salame inmiddels is
Dus ik bel er een kwartier over tijd maar eens achteraan, blijkt dat ze gesloten zijnquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik bel er een kwartier over tijd maar eens achteraan, blijkt dat ze gesloten zijn
Vuile TERINGLIJERS
snackkoerier Jolide in Utrecht: STERF ende GA DOOD met je tyfustent
gefeliciteerdquote:
quote:
Ze het van de daken wil schreeuwen en dit de eerst volgende optie was.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat kom je hier vertellen omdat
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze het van de daken wil schreeuwen en dit de eerst volgende optie was.(maybe)
Men moest eens weten op wie ik allemaal verliefd benquote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ze het van de daken wil schreeuwen en dit de eerst volgende optie was.(maybe)
Ja, heerlijk. Net wakker, nu aan de koffie, een sapje en een ontbijt.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
Kuuk![]()
Aan het genieten van je vrije dagen?
Vakantiequote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer lekker op kantoor allemaal ?
Ik wel hoor
7 januari mag ik weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wel hoor
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Net wakker, nu aan de koffie, een sapje en een ontbijt.
jezus, lui verrekequote:Op donderdag 27 december 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
7 januari mag ik weer.
Dan heb ik vier weken om te kijken hoe het ook alweer moet. Dan is het namelijk weer carnaval.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus, lui verreke
d'rek vergeet je helemaal hoe het ook weer moet, werken
Georganiseerd dronkenschap voor boeren is dat tochquote:Op donderdag 27 december 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb ik vier weken om te kijken hoe het ook alweer moet. Dan is het namelijk weer carnaval.
Nee, dat zet zo aan, aan haar heupenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Georganiseerd dronkenschap voor boeren is dat toch
Boeren zijn altijd zat.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Georganiseerd dronkenschap voor boeren is dat toch
Joa! Ik ben echt al kilo's kwijt enzoquote:Op donderdag 27 december 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dat zet zo aan, aan haar heupen![]()
![]()
Yupsquote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mevrouw![]()
JIj ook aan het relaxen?
ind heb er al weer zin inquote:Op donderdag 27 december 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb ik vier weken om te kijken hoe het ook alweer moet. Dan is het namelijk weer carnaval.
Hier ook 7 januariquote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wel hoor
Das een voorwaarde om bier te zijn?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boeren zijn altijd zat..
[..]
Joa! Ik ben echt al kilo's kwijt enzo.
quote:
Niet ziek worden hoor. Das niet de bedoeling in je vakantiequote:Op donderdag 27 december 2007 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups![]()
Maar ook wel wat ziek aan het worden. Maar dat hoort bij een vakantie uiteraard
Vandaag waarschijnlijk nog eens op cadeautjesjacht
Eng smal ietsquote:Op donderdag 27 december 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Joa! Ik ben echt al kilo's kwijt enzo.
Die redden zich vast wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:21 schreef marcb1974 het volgende:die arme kilo's hoe moet dat nou, zo zonder jou
Zég, ik ben niet ineens een anorexiaskelet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Eng smal iets
Je zorgt maar dat je flink wat chips en spek eet voordat we gaan meeten hoor
gezellig met je vrienden en iedereen is verkleed sfeer is ook belangrijkquote:Op donderdag 27 december 2007 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk niet wat er leuk is aan carnaval
Gozer. Prima dat je GC helemaal volspamt. Maar gebruik op z'n minst even interpunctie enzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:25 schreef master_X het volgende:
gezellig met je vrienden en iedereen is verkleed sfeer is ook belangrijk
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:25 schreef master_X het volgende:
[..]
hehe je praat uit ervaring?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder drank geen carnaval. Zonder verkleden of vrienden wel. Dus ach, dat gaat niet op
Ik zal er aan denken.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gozer. Prima dat je GC helemaal volspamt. Maar gebruik op z'n minst even interpunctie enzo.
Vooral dat laatste idd, gisteren geen oliebollen gegeten op de kerstmarktquote:Op donderdag 27 december 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet ziek worden hoor. Das niet de bedoeling in je vakantie
Ach, beetje winkelen. Rustig wat drinken ergens straks. Iets lekkers erbij
Oh, maar ik kan best gezellig samen zijn met vrienden... Dat verkleden vind ik zoquote:Op donderdag 27 december 2007 10:25 schreef master_X het volgende:
[..]
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 27 december 2007 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan best gezellig samen zijn met vrienden... Dat verkleden vind ik zo(omdat ik geen betere smiley vond
) en dat drinken en zingen en roepen en... nou ja, het is niet aan mij besteed
Mooi zo. En pas op hequote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, ik ben niet ineens een anorexiaskelet hoor.
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatementquote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef master_X het volgende:
[..]
Ieder zijn dingverkleden moet je denk een beetje van houden, toch het belangrijkste is de sfeer.
Dat moet ingehaald wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vooral dat laatste idd, gisteren geen oliebollen gegeten op de kerstmarkt![]()
je hoeft niet helemaal lam te zijn om leuk te vinden. Het is hoe je zelf maakt hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatement) vind
Dan maar liefst in een gezellig rustig cafeetje of thuis (als we ons eigen huis hebbenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:37 schreef master_X het volgende:
[..]
je hoeft niet helemaal lam te zijn om leuk te vinden. Het is hoe je zelf maakt hoor.
Zelf maken is ook cool deed ik vroeger met mij oma wel. In de werkschuur openhaard aan en bakken maar. Op eten was leuker en lekkerderquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan maar liefst in een gezellig rustig cafeetje of thuis (als we ons eigen huis hebben) rustig babbelen, een hapje, een drankje, plezier...
En niet tussen allemaal dronkelappen die denken dat ze de leukste zijn
Zit er niet een of andere super lekkere lunchtent daar?quote:
Wat is daar "quote:Op donderdag 27 december 2007 10:42 schreef master_X het volgende:
[..]haha
Ja thuis is ook gezellig groepje vrienden op zaterdagavond wat drinken ofzo iets.
Pinguinquote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meer van de appelbeignets. Alleen sla ik dit jaar eve over
Nopez, ik vrees ervoorquote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er niet een of andere super lekkere lunchtent daar?
Die zijn ook wel lekker jaquote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meer van de appelbeignets. Alleen sla ik dit jaar eve over
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef master_X het volgende:
[..]
Oowh vond juist een mooie opmerkingwant zo gaat het wel.
lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, ik vrees ervoor![]()
Maar vandaag macaroni (met kaas en ham waarschijnlijk) ik moet niets anders hebben
Gok?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lekker
Ik gok dat ik vandaag sushi eet
Haha maakt niet uitquote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Ergernissen alom bij leonieke![]()
Ik drink ook geen alcohol, maar vond carnaval wel altijd leuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatement) vind
Yep, moeten ze het wel hebben bij de vishandelquote:
Ben je1 van de weinige de meesten zijn alleem erg lam of best wel aangeschotenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik drink ook geen alcohol, maar vond carnaval wel altijd leuk.![]()
Het is net zo'n schijnheilige vrolijkheid als met kerst, alleen dan verkleed.
Ow, heb ik nog niet gezegd wat ik van dat schijnheilig gedoe van kerst vind?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik drink ook geen alcohol, maar vond carnaval wel altijd leuk.![]()
Het is net zo'n schijnheilige vrolijkheid als met kerst, alleen dan verkleed.
Vispannetje is ook wel heel lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, moeten ze het wel hebben bij de vishandel
Anders wordt het iets anders met vis
True, ookal zat ik gelukkig ook tussen veel die hoofdzakelijk aangeschoten waren.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:53 schreef master_X het volgende:
[..]
Ben je1 van de weinige de meesten zijn alleem erg lam of best wel aangeschoten
Visbami of gemarineerde zalm of een filet van het e.e.a. of paella of een ovenschotel of ........... etcquote:Op donderdag 27 december 2007 10:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vispannetje is ook wel heel lekker
Of coquilles
Hey.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, heb ik nog niet gezegd wat ik van dat schijnheilig gedoe van kerst vind?![]()
Maar hoi
Dat heb ik maandag op. Zelf maken natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lekker
Ik gok dat ik vandaag sushi eet
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, ookal zat ik gelukkig ook tussen veel die hoofdzakelijk aangeschoten waren.
Bezopen hangerige lispelende lui negeerde ik of liep ik bij weg.Vreselijk vind ik dat
mensen die zichzelf niet in de hand hebben.
Aangeschoten is niks mis mee dronken ook niet totdat mensen zich zelf niet meer in de hand hebben en vervelend worden of noem maar...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, ookal zat ik gelukkig ook tussen veel die hoofdzakelijk aangeschoten waren.
Bezopen hangerige lispelende lui negeerde ik of liep ik bij weg.Vreselijk vind ik dat
mensen die zichzelf niet in de hand hebben.
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik maandag op. Zelf maken natuurlijk
Probleem, het merendeel wordt lastig. Ik drink niet, geen drup. Als ik nu een glas Heienkene zou drinken ben ik dronken. Ik was al niet zo'n grote drinker, maar nu ik niets meer drink kan ik er vrij slecht tegen. Alleen word ik niet lastig, eerder moequote:Op donderdag 27 december 2007 10:59 schreef master_X het volgende:
[..]
Aangeschoten is niks mis mee dronken ook niet totdat mensen zich zelf niet meer in de hand hebben en vervelend worden of noem maar...
Deftig? Ieuw, nee dat is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
InderdaadIk snap echt niet wat er zo gezellig is aan strontzat rondlopen
En kan me dan zo ergeren aan de mensen die niets meer deftig kunnen doen.
Wel euh... het is niets voor mijquote:Op donderdag 27 december 2007 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
![]()
[..]
Hoi.
Uhh nee, vertel eens.
Ach, een beetje rollen met zo een matje is goed te doen, ik was nooit een ster in handvaardigheid op school, maar zelfs ik kan hetquote:Op donderdag 27 december 2007 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker he
Das boel moeilijk zelf maken. Zelf halen gaat veel snellerder
Mja met deftig bedoel ik niet "in een net pak rondlopen" gewoon normaal gedrag eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deftig? Ieuw, nee dat is weer het andere uiterste.
Heeftie je nu nog steeds niet met jong geschoptquote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
En ow, heb ik al gezegd dat ik zwanger wil zijn?![]()
Tallyquote:Op donderdag 27 december 2007 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeftie je nu nog steeds niet met jong geschopt
Ik wil ook nog steeds hoor
ja lastig ook goed haha, maar alsnog dat kan de sfeer ind verpesten.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem, het merendeel wordt lastig. Ik drink niet, geen drup. Als ik nu een glas Heienkene zou drinken ben ik dronken. Ik was al niet zo'n grote drinker, maar nu ik niets meer drink kan ik er vrij slecht tegen. Alleen word ik niet lastig, eerder moe
Ik zal het zeker wel eens gaan proberenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een beetje rollen met zo een matje is goed te doen, ik was nooit een ster in handvaardigheid op school, maar zelfs ik kan het
Dat soort dingen is nou bij uitzondering vaak WEL erg goed in orde in Belgie.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er niet een of andere super lekkere lunchtent daar?
Bij de bezinistation goed op de datum letten vaak overdatum...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen is nou bij uitzondering vaak WEL erg goed in orde in Belgie.
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eten zijn ze idd niet erg zuinig inquote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, schuurt de maag. Maar lunchtenten zijn erg goed hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:12 schreef master_X het volgende:
[..]
Bij de bezinistation goed op de datum letten vaak overdatum...
Maar niet daar waar nieke zit blijkbaarquote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lunchtent ging het omquote:Op donderdag 27 december 2007 11:12 schreef master_X het volgende:
[..]
Bij de bezinistation goed op de datum letten vaak overdatum...
Er zijn wel lekkere lunchtenten hoor, maar niet bij die winkels waar we naartoe moeten.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet daar waar nieke zit blijkbaar
Maar toch eet ik liever geen broodje bedorven of met schimmel... Wil gewoon vers brood .quote:Op donderdag 27 december 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, schuurt de maag. Maar lunchtenten zijn erg goed hoor.
Kom, we gaan haar reddenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Maar niet daar waar nieke zit blijkbaar
Goed museum, welquote:Op donderdag 27 december 2007 11:13 schreef leonieke het volgende:![]()
We zijn gisteren trouwens naar Ieper geweestIk moest direct aan jou denken toen we aan dat museum naast Bellewaerde passeerden
W-VIquote:Op donderdag 27 december 2007 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn wel lekkere lunchtenten hoor, maar niet bij die winkels waar we naartoe moeten.
Je kan bv beter eten in W-Vl dan in Ninove
Ga dan niet naar een benzinestationquote:Op donderdag 27 december 2007 11:18 schreef master_X het volgende:
[..]
Maar toch eet ik liever geen broodje bedorven of met schimmel... Wil gewoon vers brood .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |