quote:Op maandag 24 december 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat haar maag een beetje opspeelt
Knuppelquote:Op maandag 24 december 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat haar maag een beetje opspeelt
hit himquote:
bemoei je er niet mee domme FAquote:
en hoe was de mis geweest?quote:
Je weet zelf best wel waarom ik daar een slot op geflikkerd heb.quote:Op maandag 24 december 2007 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee domme FA
ga die rare GVB lijn 41 geflipte redden, dat kan je goed
we hebben hem weer overleefd. Hij was gelukkig helemaal op kinderen gericht, dus lekker luchtigquote:
Tuuk, je hebt ook wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:12 schreef buzzer het volgende:
Je weet zelf best wel waarom ik daar een slot op geflikkerd heb.
Ik ben al heel lang niet meer van de slotjes, maar dit kan echt niet hoor
ja, maar sometimes we have to protect the retardsquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuuk, je hebt ook wel gelijk hoor
Maar het is zo leukkkkk
ja jij zit tegenwoordig nog een leveltje hoger dan Alexxxxxxxxxxxx hmm dat had ik ff over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, maar sometimes we have to protect the retards
Bemoei je eens niet met dingen waar je niet over gaat lievertddtdtdtdtdtquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg kinderen, doe eens lief voor elkaar
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
flikker toch eens op met je torrent geneuzel jij
Neequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
Zijn jullie met kerstavond naar de kerk geweest?
En wel cadeautjes krijgen zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
En vandaag en morgen ga ik ook niet
Yep.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
We doen niet aan cadeaus met kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wel cadeautjes krijgen zeker.
Ik welquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee ik heb t mee uitgezonden ook goed?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
Dan is het niet erg.quote:
Mooie uitzending?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb t mee uitgezonden ook goed?
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik wilde wel, maar moet werken helaasquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het niet erg.
[..]
Mooie uitzending?
Ik dacht dat jij daar graag heen ging. uhm je bent dus niet in Limburg begrijp ik uit "uitgezonden".
Niet met de dagen bij je ouders?
Hallo, de ware kerstgedachte zie ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef leonieke het volgende:
We gaan denk ik nog zeker 3 dagen chinees moeten eten![]()
Ja, misschien kunnen we de overschat dan idd nog weggevenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef 't aan de armen dan! (kerstgedachte)
Het is een hele andere sfeer, veel leuker dan het kille wat bijna het hele jaar door is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
Alle dagen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wilde wel, maar moet werken helaas
Ik heb niet zo veel met de kerk, dus waarom zou ik gaan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is een hele andere sfeer, veel leuker dan het kille wat bijna het hele jaar door is.
Ik ga wel vaker naar de kerk, en het zal me eerlijk gezegd jeuken als iemand alleen met kerst gaat... Ik ga voor mezelf, niet voor de buurman, meneer pastoor of wie dan ook...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is een hele andere sfeer, veel leuker dan het kille wat bijna het hele jaar door is.
Zou niet weten waarom, wie zegt dat je moet gaan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met de kerk, dus waarom zou ik gaan?
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker naar de kerk, en het zal me eerlijk gezegd jeuken als iemand alleen met kerst gaat... Ik ga voor mezelf, niet voor de buurman, meneer pastoor of wie dan ook...
Egoīstquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef es70 het volgende:
Ik ga voor mezelf, niet voor de buurman, meneer pastoor of wie dan ook...
Ja, lekkerquote:
jij bent gek.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:45 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan de voorjaarsschoonmaak, dan ben ik tegen het voorjaar wel klaar
Nou, eigenlijk niet meer he, ben nu weg uit het gekkenhuisquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet meer he, ben nu weg uit het gekkenhuis
Maar het is wel een puinhoop hier
Smakelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:52 schreef Ynske het volgende:
allowkes
zometeen maar eens pannenkoeken bakken, heb ik tenminste iets te eten voor mocht t zo zijn dat t kerstdiner op t werk niet weg te krijgen is...
Fijne kerst Sara.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:54 schreef sararaats het volgende:
voor iedereen een zalige kerst en hopelijk iets beter dan bij mij
Sara
Ik had dus ook nooit tijd/zin om op te ruimenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe kan dat nu, je was er meer niet dan wel.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had dus ook nooit tijd/zin om op te ruimen
Lunsj is idd wel lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
Zo nog maar een broodje afbakken, en dan op naar ouders
Lunsj = opquote:
jij blijquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mazzel Sjow
Ik word om 4 uur opgehaald
Vanavond begint het pas.quote:
Gluhwein?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
oeh t is gezellig op t werk
nog nietquote:
welk gebouw op t media park? Dan kom ik ff langsquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niet
maar wel pannekoeken, borrelhapjes, wafels, mandarijnen, luxe koffie en thee, en gezellige collega's
en niet te vergeten een hondje op bezoek
pannekoeken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niet
maar wel pannekoeken, borrelhapjes, wafels, mandarijnen, luxe koffie en thee, en gezellige collega's
en niet te vergeten een hondje op bezoek
Beetje moeilijke tijd?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:34 schreef leonieke het volgende:
Werken is hier ondertussen al gedaan.
Nu is het zo "het afgelopen jaar op een rijtje zetten" in mijn hoofd...
Bwa, 2007 niet helemaal, maar er zijn toch dingen gebeurd die ik liever anders had gezien of toch zeker in 2008 anders wil hebbenquote:
videocentrumquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
welk gebouw op t media park? Dan kom ik ff langs
Oja, zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, 2007 niet helemaal, maar er zijn toch dingen gebeurd die ik liever anders had gezien of toch zeker in 2008 anders wil hebbenMaar dat hebben wel meer mensen, zeker? Moet wel
hmz, als ik gewoon aanbel kom ik niet binnen zeker?quote:
binnen komen is t probleem niet, langs de bewaking komen iets meer ben ik bangquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, als ik gewoon aanbel kom ik niet binnen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |