ach, ik ben al een keer om half 3 's nachts bij de Peperbus naar binnen gekomenquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
binnen komen is t probleem niet, langs de bewaking komen iets meer ben ik bang
geloof me, hier kom je niet binnen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, ik ben al een keer om half 3 's nachts bij de Peperbus naar binnen gekomen
Ik weet het iig al niet te vinden, de peperbus wist ik wel te vindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, hier kom je niet binnen.
dus dan maar aan de pannenkoeken?quote:maareh t voer was euhm lichtjes genoemd niet te kanen
nopequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet het iig al niet te vinden, de peperbus wist ik wel te vinden
Maar als ik zeg dat ik voor Ynske kom, magt ik toch gewoon doorlopen?
quote:[..]
dus dan maar aan de pannenkoeken?
Voor wie moet ik dan zeggen dat ik kom?quote:
Fröhe Weinachtenquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef es70 het volgende:
Zo.
Zo. Dat zeg ik tochquote:
in de rotzooi?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef Ynske het volgende:
thuis
Je bent de H kwijtgeraakt onderweg...quote:
Dat is energiebesparingquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent de H kwijtgeraakt onderweg...
Precies!quote:
Bier is beterquote:
1 Flesje wijn bij het eten, en nu rum+colaquote:
2 wijntjes vanmiddag en meteen een sentimentele, emotioneel incontinente sufk*tquote:Op woensdag 26 december 2007 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 Flesje wijn bij het eten, en nu rum+cola
En wat voor rare dingen heb je al gezegd?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:11 schreef es70 het volgende:
[..]
2 wijntjes vanmiddag en meteen een sentimentele, emotioneel incontinente sufk*t.
Ik hou het wel bij Warsteiner.
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:11 schreef es70 het volgende:
2 wijntjes vanmiddag en meteen een sentimentele, emotioneel incontinente sufk*t.
Ik zeg niets raars, nou ja... niet raarder dan zonder wijnquote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
En wat voor rare dingen heb je al gezegd?
Nou zegquote:Op woensdag 26 december 2007 00:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Warsteiner.
quote:
Hoiquote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiIk ben ook weer thuis
Even uitbuikenmet een koud spaatje blauw
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zeg niets raars, nou ja... niet raarder dan zonder wijn.
Ik hou niet van de kerstdagenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou zeg
Je hebt gewoon smaak he, met Warsteiner
Nou, zo ver zou ik nou ook weer niet willen gaan eigenlijkquote:
Dat zijn er meer zeg maarquote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hou niet van de kerstdagen.
Te lekker eigenlijk
.
Valt mee eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het bij jou net zulk mistroostig grijs pleurisweer als hier Sjow?
ja hoor, heel de dag alquote:Op woensdag 26 december 2007 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
Buienradar laat ook niet zien.
Dan zal het wel lokaal zijn
Echt nietquote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je helemaal kaal ja?
Koud man, met dit weer
Nee, gelukkig niet kaal!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je helemaal kaal ja?
Koud man, met dit weer
Ik ga zo maar 's een machientje vullen met beddengoed, nuttigheidquote:Op woensdag 26 december 2007 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Machientje was hangt te drogen
Maar eens kijken hoe ver de Pizza Salame inmiddels is
Dus ik bel er een kwartier over tijd maar eens achteraan, blijkt dat ze gesloten zijnquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik bel er een kwartier over tijd maar eens achteraan, blijkt dat ze gesloten zijn
Vuile TERINGLIJERS
snackkoerier Jolide in Utrecht: STERF ende GA DOOD met je tyfustent
gefeliciteerdquote:
quote:
Ze het van de daken wil schreeuwen en dit de eerst volgende optie was.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat kom je hier vertellen omdat
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze het van de daken wil schreeuwen en dit de eerst volgende optie was.(maybe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |