Ieder zijn dingquote:Op donderdag 27 december 2007 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan best gezellig samen zijn met vrienden... Dat verkleden vind ik zo(omdat ik geen betere smiley vond
) en dat drinken en zingen en roepen en... nou ja, het is niet aan mij besteed
Mooi zo. En pas op hequote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, ik ben niet ineens een anorexiaskelet hoor.
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatementquote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef master_X het volgende:
[..]
Ieder zijn dingverkleden moet je denk een beetje van houden, toch het belangrijkste is de sfeer.
Dat moet ingehaald wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vooral dat laatste idd, gisteren geen oliebollen gegeten op de kerstmarkt![]()
je hoeft niet helemaal lam te zijn om leuk te vinden. Het is hoe je zelf maakt hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatement) vind
Dan maar liefst in een gezellig rustig cafeetje of thuis (als we ons eigen huis hebbenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:37 schreef master_X het volgende:
[..]
je hoeft niet helemaal lam te zijn om leuk te vinden. Het is hoe je zelf maakt hoor.
Zelf maken is ook cool deed ik vroeger met mij oma wel. In de werkschuur openhaard aan en bakken maar. Op eten was leuker en lekkerderquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan maar liefst in een gezellig rustig cafeetje of thuis (als we ons eigen huis hebben) rustig babbelen, een hapje, een drankje, plezier...
En niet tussen allemaal dronkelappen die denken dat ze de leukste zijn
Zit er niet een of andere super lekkere lunchtent daar?quote:
Wat is daar "quote:Op donderdag 27 december 2007 10:42 schreef master_X het volgende:
[..]haha
Ja thuis is ook gezellig groepje vrienden op zaterdagavond wat drinken ofzo iets.
Pinguinquote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meer van de appelbeignets. Alleen sla ik dit jaar eve over
Nopez, ik vrees ervoorquote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er niet een of andere super lekkere lunchtent daar?
Die zijn ook wel lekker jaquote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meer van de appelbeignets. Alleen sla ik dit jaar eve over
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef master_X het volgende:
[..]
Oowh vond juist een mooie opmerkingwant zo gaat het wel.
lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, ik vrees ervoor![]()
Maar vandaag macaroni (met kaas en ham waarschijnlijk) ik moet niets anders hebben
Gok?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lekker
Ik gok dat ik vandaag sushi eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |