En dat allemaal in een uur?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:07 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhhhhhh.
Ik ga over een uur naar mijn schoonouders, ben ontzettend brak en verkouden (ineens????) en moet in een uurtje nog mezelf op zien te doffen EN een rosbief van 1300 gram bradenDie zou ik namelijk meenemen, had ik mijn schoonmoeder beloofd. Ik ga maar eens lezen hoe dat ook alweer moest
Hou es op te Fok!ken dan!!!!quote:
Wilde ik net zeggenquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom heb je dat ding dan niet al gisteravond gebraden Greys?![]()
Bwah...hier net zo'n vieze, ranzige stinkpaprika in stukjes gesneden. Helaas waren de kant en klaar gesneden al op in de supermarkt![]()
Gelukkig de uien en de champignons wel...dus die hoef ik lekker niet te snijden!
Omdat ik toen met Meneer Greys in een restaurantje aan het vieren was dat we elkaar drie jaar het leven zuur makenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom heb je dat ding dan niet al gisteravond gebraden Greys?![]()
Hij welquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik toen met Meneer Greys in een restaurantje aan het vieren was dat we elkaar drie jaar het leven zuur makenEn daarna had ik geen zin meer om een rosbief te braden
Ik heb ook nog gewoon heerlijk mn pyama aan. Wij hoeven pas rond half 5 bij MM's ouders te zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Mijn ouders halen ons tegen 4 uur op en dan rijden we naar zusje en zwager. Ik kan nog ff heerlijk rustig aan doen dus. Loop nog half in het slaapgewaad, de wasmachine draait vrolijk en ik heb net de badkamer gepoetst.![]()
En dat alles onder het genot van Skaaireeediiioooooo![]()
Greys en Nok, niet ziek worden he!
Heb je gisteren jamie olivier gezien? Men, die was een heerlijke kalkoen aant maken. Met goddelijke vullingquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:41 schreef Greys het volgende:
Meloentabak, wat klinkt dat gek
De rosbief is aangebraden, hij zit nu in de oven. Op hoop van zegen!
Nu heb ik nog alle tijd om me om te kleden en mijn haar te doen enzo. Ondertussen elke keer naar beneden hollend om de rosbief te bedruipen. Ik ben een echte Martha Stewart![]()
Morgen wordt een nog grotere uitdaging, want dan moet ik tegelijkertijd stoofpeertjes maken, een kalkoen 3 uur in de oven bezighouden en nog een kleinere rosbief braden
Lang leve Kerst!
Jullie ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:00 schreef Greys het volgende:
een bijzonder gezellige feestelijke 1e Kerstdag!
Dat hoor ik vaker jaquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:00 schreef Greys het volgende:![]()
Nok! Dirty mind!
Boven ligt nu een krultang op de te warmen (het is me nog nooit gelukt daar iets leuks mee te maken op mijn hoofd, dus waarom ik het nu dan wel weer ga proberen is me een raadsel) en je hebt gelijk, het kapsel van vandaag wordt OOK het kapsel van morgen!
Mocht ik straks ineens geen tijd meer hebben om hier nog iets te roepen dan wens ik jullie allemaal een bijzonder gezellige feestelijke 1e Kerstdag!
Ja! Jullie ook!quote:
MM heeft dat andere topic onder mijn naam getyptquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft de eerste kerstdag ook weer overleefd![]()
Q, wat hebbie in godsnaam gezopen dat je om half 8 al bezopen bent?![]()
En waarom kun je een uur later in andere topics wel normaal typen?![]()
En waarom wordt je zo vreselijk moe van een hele dag hangen en vreten?
En nu net pas wakkerquote:
Ah, toen was ik ook pas net op... Maar ik heb netjes 8 uur geslapen.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu net pas wakker![]()
Nieteens gezopen ook. Ik snap er echt niks van. Ik moet mezelf dwingen om op te staan, anders zou ik de hele dag in bed liggen. Al maar verder dromen en verder dromen.
Als je om 20.00 uur 's avonds al helemaal lam bent en dus niet wakker, dan is dat pas op zijnquote:
Ja hallo, we gingen wokken, en dat was echt een partij bagger. Schoonmams had het uitgezocht.Voor 29 euro onbeperkt vreten en drinken. Ze hadden voornamelijk alleen maar visquote:Op woensdag 26 december 2007 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je om 20.00 uur 's avonds al helemaal lam bent en dus niet wakker, dan is dat pas op zijn
Gadver zeg...da's balen.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Greys het volgende:
Hier is 2e Kerstdag in elk geval in het water gevallen. Mijn ouders komen niet, mijn vader is hartstikke ziek. Shit, zit ik dan met mijn kalkoen en stoofperen. En zelf ben ik zo verkouden als maar zijn kan. Maar goed, er zijn mensen die een veel kloteriger kerst hebben.
Ai.. zonde inderdaad, maar wat je zegt: je hebt maar een verkoudheid en wat voedsel teveelquote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Greys het volgende:
Hier is 2e Kerstdag in elk geval in het water gevallen. Mijn ouders komen niet, mijn vader is hartstikke ziek. Shit, zit ik dan met mijn kalkoen en stoofperen. En zelf ben ik zo verkouden als maar zijn kan. Maar goed, er zijn mensen die een veel kloteriger kerst hebben.
Jammer dat je zover weg zitquote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Greys het volgende:
Werkt relativerend he?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef Greys het volgende:
Ach, als ik denk aan die mensen die hun kindjes kwijt zijn door de brand, dan schaam ik me direct dat ik uberhaupt 'klaag' over mijn tegenvallertje![]()
Dank je, Litso! Jullie zijn lief
Ik heb toch de hele pan met stoofperen opgezet en ga zometeen de kalkoen klaarmaken. Mijn schoonouders komen helpen eten vanavond heb ik begrepen zojuist. Voor mijn ouders vind ik het wel zielig, maar dat maken we dan een ander keertje wel goed
He bah, wat sneuquote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:01 schreef Greys het volgende:
Ah joh, dan weet je in elk geval wat je morgen gaat eten.
Steef meneer Greys krijgt waarschijnlijk zelfs volgende week nog stoofperen mee naar zijn werk, op brood enzo
Ik heb het weer overleefd. Ben weer "verwend" met schitterende cadeausquote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef nokwanda het volgende:
Owww, die creatieve dingen die je in elkaar moet flansen en die 3x mislukken zijn vaak het lekkerst.
Nu op ned 3 een grappige film met leeuwtjes
Lief was ie, hequote:Op woensdag 26 december 2007 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het weer overleefd. Ben weer "verwend" met schitterende cadeaus![]()
Wel gezellig en lekker dagje zo, maar blij dat ik weer thuis ben.
En die leeuwtjes had ik ook gezien. Soekie, de vegetarische leeuwin
Hebben je schoonouders 6 kilo stoofperen en 8 kilo kalkoen verorberd?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Q! Sweet dreams!
Jaaaaaa Ing, we roepen hier al een uur of anderhalf dat we gaan slapen, maar we zitten nog wel lekker eigenlijk. Heb er nog maar een bakje katjangpinda's bij gepakt, had nog niet genoeg gegeten
Best gezellig ja...lekker gegeten enzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Greys het volgende:
De hele kalkoen ging op en bijna alle stoofperen ja!
En de peertjes die nog over zijn, zijn morgen lekker koud uit de koelkast
Was het gezellig vanavond?
Ik zit hier met een wc rol, het snot loopt uit mijn neus. Lekker he
Wij hadden bijna Frans Bauer in Ahoy tijdens de kerstvreugde.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:50 schreef Greys het volgende:
Oh cute!
Ik heb vanavond lekkerHerman van Veen
gekeken, die vertelde/zong het Kerstverhaal op de EO
Het was geweldig!
Als ik wakker word. Waarschijnlijk komende middagquote:Op donderdag 27 december 2007 00:09 schreef Greys het volgende:
Fotoooooo! Oh, vast te laat.
Dan graag een foto bij thuiskomst vannacht, Nok?!
quote:
Ja, die zijn daar wel goed inquote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef nokwanda het volgende:
ja, mogguh ook. Poezen [afbeelding]
Was heel gezellig. Veel bekenden, veel dansen. Lag er om een uur of 4 in.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef Greys het volgende:
Oh, nou, smaken verschillen zullen we maar zeggen!
Hoe zou Nok d'r feessie geweest zijn?
Wat pas grappig is is dat ik eerst in verschillende outfits om zijn mening kom vragen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:43 schreef Greys het volgende:
Wat geweldig als je met je puberzoon dat soort dingen kunt doen, lekker quasi-ordi foto's maken en dan in een stuip liggen samen![]()
Ik vind het jurkje leuk!!! EW was vast helemaal trots op zijn hippe moeder!
Ik kreeg van mams een armbandquote:Op donderdag 27 december 2007 20:22 schreef Nonneke het volgende:
gezellig met de families kerst vieren he![]()
ik kreeg dit jaar Hoofdpijn en Stress van de kerstman, wat hebben jullie gehad ?![]()
hehe nee hoor, heb Ratatouille (die disney) gehad, en disney triviant, en een zooi nieuwe piejama's met chillbroek (heul handig als je zelf je kerstcadeautjes gaat kopen![]()
Hehe, ik dacht idd ook: Oeh, wat een handige dingen allemaal.. Deden jullie niet aan lijstjes Ing?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg (zitten we allemaal goed?):
De Francien Kattenagenda voor bij de telefoon.![]()
Schoenpoets![]()
Vogelpinda's![]()
Een tasje die in je tas kan en die je in een handomdraai omtovert tot boodschappentas![]()
Douchegel/Bodylotion![]()
Pickwickdoos met allemaal verschillende thee-soorten.
Pen
Oh ja..en nog een of ander ding waarmee je veilig je pannen kan afgieten![]()
Allemaal lekker functioneel dus.
Agenda---> nice, maar vergeet je de gever vaak te bellen of de verjaardag ?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg (zitten we allemaal goed?):
De Francien Kattenagenda voor bij de telefoon.![]()
Schoenpoets![]()
Vogelpinda's![]()
Een tasje die in je tas kan en die je in een handomdraai omtovert tot boodschappentas![]()
Douchegel/Bodylotion![]()
Pickwickdoos met allemaal verschillende thee-soorten.
Pen
Oh ja..en nog een of ander ding waarmee je veilig je pannen kan afgieten![]()
Allemaal lekker functioneel dus.
Om jou mee vast te bindenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Normaal gesproken wel, maar dit jaar dus niet.
Meneer Ingetje kreeg ook een rol touw![]()
Het gaat om het idee, maar sommige dingen zijn echt zonde van het geld
Dat zij hij ook al. Dus ik hopen dat we ook een Durex Play-pakket kregen...Maar ze snapten niet waar ik het toen over hadquote:
Destressing bodybutter van de hema. Met ylang ylang. Lekker spul en ik kan er tegen. Had net mijn benen geepileerd en ik kreeg geen uitslag.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:51 schreef Greys het volgende:
Bodybutter Cocos, Nok?
Oei oei Morretje, buikpijnHopen dat het snel weer over is!
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zij hij ook al. Dus ik hopen dat we ook een Durex Play-pakket kregen...Maar ze snapten niet waar ik het toen over had
Da's het voordeel van Engels lezen. je hoeft niet te wachtenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef Morretje het volgende:
* Morretje gaat![]()
Morgen naar Duinrell vertrekken, en na vandaag ben ikEerst nog even lezen in Harry Potter deel 3 (heb me voorgenomen alle delen nog eens opnieuw te lezen, en dan deel 7 als afsluiter) en dan morgen hopelijk fris weer op..
* nokwanda kwakt een kwak budybotter over Greysquote:Op donderdag 27 december 2007 21:20 schreef Greys het volgende:
Nohokkkkkkkk, had je nou de cocos bodybutter?
Ik ben weer eens ongeduldig, sorry
Oh
* Greys slingert kwak cocos butter terugquote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda kwakt een kwak budybotter over Greys
Heb whisky en port, so whisky it isquote:Op donderdag 27 december 2007 21:36 schreef Greys het volgende:
Ahhhhh NonSlaap lekker!
Nok, ik neem een Baileys Mint
Vond ik vroeger ook. Tot ik in Schotland door een ouwe schot werd uitgedaagd.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat je dat wegkrijgt, ik vind het net Eau de Cologne!
Tenminste, ik stel me zo voor dat dat hetzelfde smaakt
Nog niet gedronken. Maar als hij het zegt moet dat er dan maar eens van komenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:59 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys vindt Lagavulin ook erg lekker, maar het is wel een 'stevige' zegt hij.
Zijn favoriet is Aberlour a'bunadh, die is helemaal niet te betalen![]()
Wij zijn vorig jaar in Schotland in verschillende distilleerderijen geweest!
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaa, doen! Hij is er helemaal wild van, helemaal voor dat geld!
Oh en de naam Té Bheag is Gaelisch voor 'de kleine dame', dus het past wel bij je
quote:Ruwe Whisky
De vorstelijke Haagse ambassade vormde het passende decor voor de presentatie van een van de kleinste en meest karakteristieke whiskyhuizen van Schotland. Er werden twee whisky's gepresenteerd: de originele blended Té Bheag en de Poit Dhubh, een verfijnde malt. Beide zijn afkomstig van het eiland Skye en worden gemaakt door het whiskyhuis Pràban na Linne. Dit huis is jong, het werd pas ruim twintig jaar geleden begonnen door Sir Iain Noble, een welbespraakte Schot met een familiegeschiedenis die bijna vijfhonderd jaar teruggaat. Rijk zijn dan ook zijn anekdotes die hij, uiteraard gehuld in kilt, tijdens de tafelrede uitsprak. Zo verhaalde hij over de familie van een stervende Schotse boer. Met hulp van wat warme melk poogde het gezelschap nog eenmaal de man tot bewustzijn te brengen. Dat mislukte inderdaad. Pas toen de overledene whisky te drinken kreeg, ontwaakte hij en murmelde: 'Whatever you do, don't sell that cow.' Na nog wat anekdotes en oneliners ('Anybody who hates dogs and loves whisky can't be all bad') wees Sir Iain op het unieke karakter van zijn Unchilfiltered Connoisseurs' Blend. Als enige huis ter wereld maakt hij namelijk nog een ongefilterde blend. Van oudsher is whisky een natuurlijk ongefilterd distillaat dat vertroebelt als hij afkoelt of aan de lucht wordt blootgesteld. Om de whisky er altijd helder uit te laten zien begon men enkele decennia geleden met filteren. De proteïnen, volgens Noble het hart van de whisky, werden eruitgehaald. Noble besloot in zijn distilleerderij terug te keren naar de ongefilterde pure vorm. Kenners omschrijven zijn op sherryvaten gelagerde blended en malt als een echte Scotch met een mysterieuze, iets zoete, droge en zacht-rokerige smaak. De onuitsprekelijke naam Té Bheag is Gaelisch voor 'de kleine dame', Poit Dhubh betekent letterlijk: 'zwarte pot', oftewel illegale stokerij. De naam stamt nog uit de tijd waarin het whiskystoken verboden was. De verpakking en de fleslabels zijn tot op de dag van vandaag in het Gaelisch. Volgens de Keltische mythe maakt die taal de whisky namelijk nog lekkerder. Tijdens de proeverij waar rijkelijk wordt getapt schrijft Sir Iain zijn drank ten slotte superieure vermogens toe: 'Love makes the world go round? Not at all. Whisky makes it go round twice as fast.'
Ik volg jullie drankfetish wel heur....de top2000 is gewoon veul te leukquote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
Euh, andere dames van de SC, vervelen we jullie ofzo?![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik volg jullie drankfetish wel heur....de top2000 is gewoon veul te leuk
Ah gelukkig. Als jullie het over iets anders willen hebben, breek vooral in het gesprek he, dat wilde ik alleen maar even zeggenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik volg jullie drankfetish wel heur....de top2000 is gewoon veul te leuk
En ik lust het niet eensquote:Op donderdag 27 december 2007 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou klinkt het als een verslaving
een hele bodemquote:Op donderdag 27 december 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
Een hele wát? Een hele fles lijkt me niet, een heel glas? Neuh, vast een bodempje, toch?
Onze trouwringen (relatieringen) waren 58 euro per stuk...inclusief inscriptie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg van MM voor mn verjaardag een gouden ring met zn naam erin. Nou was ik wat juweliers langsgeweest maar sommige ringen zijn echt absurd duur.Ik wil zo'n gouden gladde.Zonder stenen. Zag een heeeeeeeeeele mooie ; 2500 euro
Mooi nie dus
Waar heb je die vandaan dan? Ik kwam via I net uit op een 100 a 125 euro p/s. Das al beter dan 2500 euroquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze trouwringen (relatieringen) waren 58 euro per stuk...inclusief inscriptie.
Echt goud en haske mooi
Juwelier in Gorredijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan dan? Ik kwam via I net uit op een 100 a 125 euro p/s. Das al beter dan 2500 euro
Nee, deze is het meest dichtbij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:49 schreef Morretje het volgende:Dat kussentje
![]()
Heb je ook een foto ingezoomd op de ringen Ing?
Fijn weekend Morretje!quote:
Zelf vrijwilliger worden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Qwea het volgende:
hmm ik wil eigk meer doen voor Makatsi. Maar ik weet niet zo goed wat
Je kan toch gewoon spulletjes blijven verzamelen, er zijn altijd wel mensen die hun dekentjes/mandjes/bakken etc zomaar wegdoen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Qwea het volgende:
hmm ik wil eigk meer doen voor Makatsi. Maar ik weet niet zo goed wat
Ja, maar bij wie moet ik die spullen dan inzamelen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon spulletjes blijven verzamelen, er zijn altijd wel mensen die hun dekentjes/mandjes/bakken etc zomaar wegdoen.
En dan breng je eens in de zoveel tijd weer wat spulletjes
Of idd zelf vrijwilliger worden, dan kan je aaaaaaltijd met Noortje kroelen
volgens mij zei Shirley dat ze dat niet wou, dus ik zou dat zeker eerst even navragen voor je dingen gaat ondernemenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
ja, dat weet ik niet. Eens navragen. Maar beter dat je daar tijd in steekt qua verantwoorden, dan dat je zelf keiveel kwijt bent toch?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
volgens mij zei Shirley dat ze dat niet wou, dus ik zou dat zeker eerst even navragen voor je dingen gaat ondernemen
Teleurstellend eindequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef Qwea het volgende:
ik luister die troep nie
Ik heb last van die kutmongool boven ons, en ik kijk I am legend
heb je al gezien?quote:
Jupsquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je al gezien?
Wij zijn bij het stukje dat dat mens ding op de tafel ligt, flipt en doodgaat.
Goedzo Qwea!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
nou ze kwamen hier rond 23:45, Baloe grommen naar zealthans naar de man in uniform. Praatje gemaakt, uitgelegd dat ik er schijtziek van werdt enzo. Alleen toen ze kwamen had die flikker zn muziek dus al zachter gezet.Echt 15 min voordat ze kwamen ofzo.
Ze zijn toch naar boven gegaan, hebben ze naam e.d opgenomen en hem gewaarschuwd. Als het weer gebeurt en ze constateren het harde geluid zelf krijgt hij een gele kaart (waarschuwing) als het dan weer gebeurt krijgt hij een rode kaart (geld boete) en doet hij het dan nog een keer dan wordt zn radio afgepakt.
Volgens mij was hij not amused
Ik was het meest verrast door de stem van.... hoe heet ie nou? echt geeeeen idee... Snape uit Harry Potter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben trots op je Qwea, dat je hebt gebeld!
Wel jammer dat hij daarna nóg een waarschuwing krijgt, die gele kaartmaar dat is natuurlijk omdat ze het eerst zelf moeten horen. Hij kan over jou ook wel zeggen - bij wijze van spreken dan he - dat je elke avond je radio hard hebt terwijl het niet zo is
Nok, Love Actually is gewoon zo fout en kwijlerig dat hij weer leuk is, ik heb hem zelf op DVD en heb hem al 5 keer gezien ofzo. Vooral Bill Nighy, die oude rocker zeg maar, is briljant he?Ik kijk op Animal Planet altijd Meerkat Manor en hij is de commentaar-stem daarbij, wist je dat?
Mogge maisjes!![]()
Met de belofte dat ie alles van haar kon krijgen, en er was geen twijfel over mogelijk wat dat alles inhield, als zij iets moois kreeg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
Ja maar, is hij nou echt vreemdgegaan?Nee toch? Alleen die ketting gegeven toch... toch?
Was idd wel een snottermoment. Maar ik kan hier niet fatsoenlijk snotteren omdat zoonlief haarfijn op die momenten naar mij gaat zitten kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
Alan Rickman? Die vreemd gaat met zijn secretaresse? Ik heb Harry Potter nog nooit gezienmaar als jij zegt verveelde kutstem dan moet hem dat wel zijn
Ik heb overigens gesnotterd toen ik de eerste keer Love Actually zag en dat stukje kwam dat zij Joni Mitchell luistert in de slaapkamer en haar tranen wegpoetst
Mja, idd, dan zal het wel...quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met de belofte dat ie alles van haar kon krijgen, en er was geen twijfel over mogelijk wat dat alles inhield, als zij iets moois kreeg.
En vrouwlief deed het al jaaaaaren met dingen die niet echt persoonlijk waren. Dat was wel okay, maar niet als de zaken zo lagen.
ik ook.Nu ook weer zo'n family snotterding op tv over puppy'squote:Op zaterdag 29 december 2007 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, idd, dan zal het wel...
Ik snotter ook altijd bij films, maar dat komt omdat ik een soort emotioneel wrak bent, die overal om snottertEcht, het hoeft niet eens superdramatisch te zijn of ik ga al...
Met dieren is het helemaal erg idd..quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ook.Nu ook weer zo'n family snotterding op tv over puppy's
Joah. MM heulemaal bang dat die gek van boven zn auto zou onderkrassenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben trots op je Qwea, dat je hebt gebeld!
Wel jammer dat hij daarna nóg een waarschuwing krijgt, die gele kaartmaar dat is natuurlijk omdat ze het eerst zelf moeten horen. Hij kan over jou ook wel zeggen - bij wijze van spreken dan he - dat je elke avond je radio hard hebt terwijl het niet zo is
Nok, Love Actually is gewoon zo fout en kwijlerig dat hij weer leuk is, ik heb hem zelf op DVD en heb hem al 5 keer gezien ofzo. Vooral Bill Nighy, die oude rocker zeg maar, is briljant he?Ik kijk op Animal Planet altijd Meerkat Manor en hij is de commentaar-stem daarbij, wist je dat?
Mogge maisjes!![]()
Ja, geestelijk ging hij al vreemd idd.. Lijkt me ook verschrikkelijk trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:02 schreef Greys het volgende:
Ik soms ook. Dat ik er een hekel aan heb, bedoel ik. Ik snotterde zelfs bij mijn schoonmoeder toen mijn rosbief ietsje te gaar was geworden![]()
Maar aan de andere kant lucht dat ook wel lekker op
![]()
MissBliss, je zag nooit daadwerkelijk dat hij vreemd ging idd, maar zijn hart/geslachtsdeelwas duidelijk bij iemand anders, niet bij zijn vrouw. Hij ging dus in elk geval al geestelijk vreemd, zeg maar. En dat is voor haar minstens net zo erg, om daar achter te komen. Zo heb ik het opgevat in elk geval.
2 dagenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus anderhalve dag? Lijkt me niet alarmerend hoor.
Volgens mij gaan die van mij ook niet elke dag grote boodschappen doen (niet dat ik het turf ofzo)
En als ze zich verder goed voelt, eet en drinkt en plast, dan zou ik het nog ff aanzien
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 dagen
Nou, ik hou het verder ook niet echt bij, maar normaal ligt er toch een stuk meer in die kattenbak hoor, na 48 uur. Maar goed, het zal wel meevallen allemaal en ik maak me druk om niks![]()
Maar ik zal idd morgen bellen als er nog niks gebeurd is
Ja, ik wacht nog even afquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef Greys het volgende:
Als ze zich er slecht van voelt, zeer buikkie ofzo, dan merk je dat heel snel en dan eet ze ook niet neem ik aan. Ik zou het ook nog even afwachten
Ik herken het wel hoor, als Bink een beetje gek doet hang ik ook meteen aan de lijn bij de dierenarts. Terwijl het zichzelf meestal vanzelf weer oplost. Ik heb gisteren zijn nagels laten knippen bij de dierenarts, omdat ik dat zelf niet durf![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Als ze op haar rug of zij ligt, kun je de darmpjes dan duidelijk voelen?
Baloe had juist het tegenovergestelde, maar ik kon destijds duidelijk voelen dat z'n darmpjes vol zaten en onrustig waren. Beetje hard bol buikje zeg maar.
En als ik er te hard op drukte liet ie een scheet
de nagels van de kat knippenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog even af
Whehenagels knippen is ook heel eng
Ik laat het ook altijd iemand anders doen. Re had het een keer gedaan terwijl ik haar vast had en ik voelde steeds kleine pijnschokjes bij haar... Hij zei: nee das van schrik. Maar toen deed later mn moeder het een keer en niks geen pijnschokjes... hij had ze dus gewoon te kort geknipt
Ja, want het krabding gebruikt ze maar zelden en ze krabbelde dus haar wondje steeds open met haar teennagels. Oh én ze klonk als een hond op het laminaatquote:
Wanneer is de bruiloft?quote:
Maar gladde gouden ringen zijn toch trouwringen. Nou... dan vind ik best dat Greys haar roze jurkje al uit de kast kan gaan halen en het mandje met rozeblaadjes en rijstekorrles mag gaan vullen (voor de vruchtbaarheid)quote:
Lila zal je goed staan.Past bij jequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Greys het volgende:
Oneindig, dat klinkt wel héul eh.... oneindig!![]()
En mag ik een lila jurk, net als Julia Roberts in My Best Friend's Wedding?
Ik zou het andersom doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Qwea het volgende:
ooh is dat zo? Nou ik zal eerst die man bellen, en als die zegt dat het mogelijk is, dan Shirley eens vragen of ze het uberhaupt wil.
Ik verveel me de tering
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik zou het andersom doen.
Maar eigenlijk vind ik subsidie aanvragen iets wat zijzelf zou moeten doen, als ze dat zou willen.
Het gaat hier goed hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Senesta![]()
Wat schattig dat "ons" modje komt informeren hoe het hier gaat![]()
Met mij alles oke, momenteel erg aan het genieten van de Top2000 + topic.
Hoestie met u?
Nokquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef nokwanda het volgende:
Met een oog idols kijkend en met het andere proberen uit mijn nieuwe 13-moon diary of natural times te komen. 13 maanden agenda
En ik heb geloof ik 3 ogen, want met het derde kijk ik af en toe hier op fok![]()
Leuk maar ingewikkeld, mayan astrologie.quote:
Half dronken, verder primaquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook![]()
Hoe gaat het hier verder met iedereen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
have fun!
Ik heb net Ziggy's darmen (nou ja buik) gemasseerd en haar kattenmelk gegeven (heeft eerder voor diarree gezorgd) dus maar afwachten of ze nog gaat poepen
Mwa, ze lijkt wel een beetje lusteloos, maar dat kan ook moeheid zijn. Ze is niet de meest levendige poesquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ze heeft zelf verder nergens last van?
Ja, erg hequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Daarom kijkt ze ook zo op de foto's
Je ziet haar denken: Ben je een bejaarde volwassen poezevrouw en dan word je betutteld als een kitten.
Maar goed... okay... ik werk wel mee. hmmm, buikkroel is not all bad [afbeelding]
En met een beetje mazzel geeft ze je dan weer eenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, erg he![]()
En dan ben ik straks heel enthousiast als ze heeft gepoept
Dat doet die lieverd heel de dag doorquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel geeft ze je dan weer een![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Greys het volgende:
MB, misschien even hetzelfde proberen als dat ik net bij Bink heb gedaan in de regen, toen ie niet wilde piesen?
en wat deed je dan?quote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Greys het volgende:
MB, misschien even hetzelfde proberen als dat ik net bij Bink heb gedaan in de regen, toen ie niet wilde piesen?
quote:
Nee, dank jequote:Op zondag 30 december 2007 14:17 schreef nokwanda het volgende:
ow, hier wel. Wil je er een van hier?
Hier is er eentje aan de dunne en ik kom er maar niet achter wie.
Dat dacht ik ook al, niks tegen gekomen nog, ik zal zo even onder het bed kijken...quote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Greys het volgende:
MB, heeft ze niet stiekem ergens anders gepoept?
Merlijn, jij fotomodel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |