Was heel gezellig. Veel bekenden, veel dansen. Lag er om een uur of 4 in.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef Greys het volgende:
Oh, nou, smaken verschillen zullen we maar zeggen!
Hoe zou Nok d'r feessie geweest zijn?
Wat pas grappig is is dat ik eerst in verschillende outfits om zijn mening kom vragen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:43 schreef Greys het volgende:
Wat geweldig als je met je puberzoon dat soort dingen kunt doen, lekker quasi-ordi foto's maken en dan in een stuip liggen samen![]()
Ik vind het jurkje leuk!!! EW was vast helemaal trots op zijn hippe moeder!
Ik kreeg van mams een armbandquote:Op donderdag 27 december 2007 20:22 schreef Nonneke het volgende:
gezellig met de families kerst vieren he![]()
ik kreeg dit jaar Hoofdpijn en Stress van de kerstman, wat hebben jullie gehad ?![]()
hehe nee hoor, heb Ratatouille (die disney) gehad, en disney triviant, en een zooi nieuwe piejama's met chillbroek (heul handig als je zelf je kerstcadeautjes gaat kopen![]()
Hehe, ik dacht idd ook: Oeh, wat een handige dingen allemaal.. Deden jullie niet aan lijstjes Ing?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg (zitten we allemaal goed?):
De Francien Kattenagenda voor bij de telefoon.![]()
Schoenpoets![]()
Vogelpinda's![]()
Een tasje die in je tas kan en die je in een handomdraai omtovert tot boodschappentas![]()
Douchegel/Bodylotion![]()
Pickwickdoos met allemaal verschillende thee-soorten.
Pen
Oh ja..en nog een of ander ding waarmee je veilig je pannen kan afgieten![]()
Allemaal lekker functioneel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |