Was heel gezellig. Veel bekenden, veel dansen. Lag er om een uur of 4 in.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef Greys het volgende:
Oh, nou, smaken verschillen zullen we maar zeggen!
Hoe zou Nok d'r feessie geweest zijn?
Wat pas grappig is is dat ik eerst in verschillende outfits om zijn mening kom vragen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:43 schreef Greys het volgende:
Wat geweldig als je met je puberzoon dat soort dingen kunt doen, lekker quasi-ordi foto's maken en dan in een stuip liggen samen![]()
Ik vind het jurkje leuk!!! EW was vast helemaal trots op zijn hippe moeder!
Ik kreeg van mams een armbandquote:Op donderdag 27 december 2007 20:22 schreef Nonneke het volgende:
gezellig met de families kerst vieren he![]()
ik kreeg dit jaar Hoofdpijn en Stress van de kerstman, wat hebben jullie gehad ?![]()
hehe nee hoor, heb Ratatouille (die disney) gehad, en disney triviant, en een zooi nieuwe piejama's met chillbroek (heul handig als je zelf je kerstcadeautjes gaat kopen![]()
Hehe, ik dacht idd ook: Oeh, wat een handige dingen allemaal.. Deden jullie niet aan lijstjes Ing?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg (zitten we allemaal goed?):
De Francien Kattenagenda voor bij de telefoon.![]()
Schoenpoets![]()
Vogelpinda's![]()
Een tasje die in je tas kan en die je in een handomdraai omtovert tot boodschappentas![]()
Douchegel/Bodylotion![]()
Pickwickdoos met allemaal verschillende thee-soorten.
Pen
Oh ja..en nog een of ander ding waarmee je veilig je pannen kan afgieten![]()
Allemaal lekker functioneel dus.
Agenda---> nice, maar vergeet je de gever vaak te bellen of de verjaardag ?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg (zitten we allemaal goed?):
De Francien Kattenagenda voor bij de telefoon.![]()
Schoenpoets![]()
Vogelpinda's![]()
Een tasje die in je tas kan en die je in een handomdraai omtovert tot boodschappentas![]()
Douchegel/Bodylotion![]()
Pickwickdoos met allemaal verschillende thee-soorten.
Pen
Oh ja..en nog een of ander ding waarmee je veilig je pannen kan afgieten![]()
Allemaal lekker functioneel dus.
Om jou mee vast te bindenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Normaal gesproken wel, maar dit jaar dus niet.
Meneer Ingetje kreeg ook een rol touw![]()
Het gaat om het idee, maar sommige dingen zijn echt zonde van het geld
Dat zij hij ook al. Dus ik hopen dat we ook een Durex Play-pakket kregen...Maar ze snapten niet waar ik het toen over hadquote:
Destressing bodybutter van de hema. Met ylang ylang. Lekker spul en ik kan er tegen. Had net mijn benen geepileerd en ik kreeg geen uitslag.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:51 schreef Greys het volgende:
Bodybutter Cocos, Nok?
Oei oei Morretje, buikpijnHopen dat het snel weer over is!
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zij hij ook al. Dus ik hopen dat we ook een Durex Play-pakket kregen...Maar ze snapten niet waar ik het toen over had
Da's het voordeel van Engels lezen. je hoeft niet te wachtenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef Morretje het volgende:
* Morretje gaat![]()
Morgen naar Duinrell vertrekken, en na vandaag ben ikEerst nog even lezen in Harry Potter deel 3 (heb me voorgenomen alle delen nog eens opnieuw te lezen, en dan deel 7 als afsluiter) en dan morgen hopelijk fris weer op..
* nokwanda kwakt een kwak budybotter over Greysquote:Op donderdag 27 december 2007 21:20 schreef Greys het volgende:
Nohokkkkkkkk, had je nou de cocos bodybutter?
Ik ben weer eens ongeduldig, sorry
Oh
* Greys slingert kwak cocos butter terugquote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda kwakt een kwak budybotter over Greys
Heb whisky en port, so whisky it isquote:Op donderdag 27 december 2007 21:36 schreef Greys het volgende:
Ahhhhh NonSlaap lekker!
Nok, ik neem een Baileys Mint
Vond ik vroeger ook. Tot ik in Schotland door een ouwe schot werd uitgedaagd.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat je dat wegkrijgt, ik vind het net Eau de Cologne!
Tenminste, ik stel me zo voor dat dat hetzelfde smaakt
Nog niet gedronken. Maar als hij het zegt moet dat er dan maar eens van komenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:59 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys vindt Lagavulin ook erg lekker, maar het is wel een 'stevige' zegt hij.
Zijn favoriet is Aberlour a'bunadh, die is helemaal niet te betalen![]()
Wij zijn vorig jaar in Schotland in verschillende distilleerderijen geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |