quote:Slecht nieuws voor Lieke...
Meestal zorgt de post voor een hoop blijdschap, maar blijdschap is nu heel ver te zoeken. Lieke leest een brief van haar moeder en barst in huilen uit. Huub is nabij om haar te troosten, maar de blondine lijkt niet op te kunnen houden…
“Wat een k*tbrief zeg!”, roept Lieke. Langzaam maar zeker komen we erachter wat er in Lieke’s brief staat. “Het is al twee keer eerder niet goed geweest en toen is de hele zooi weggehaald, maar nu is het er weer”, vertelt ze Huub. “En deze zin is typisch mijn moeder”, snikt Lieke en wijst een regel aan in de tekst. Huub aait haar zachtjes door haar haren. “Ze is net zo stom als ik, ze doet net of er niets aan de hand is. Maar ze is hartstikke ziek”, zegt de Hilversumse zachtjes en barst nogmaals in tranen uit…
Troost is nabij... Troost is nabij...
Lieke bedenkt zich geen seconde en spoedt zich naar de Private Room om een mail de deur uit te doen. Aldaar treft ze Amanda en Selène aan die onmiddellijk merken dat er iets is. De 20-jarige pakt de blondine vast en vraagt haar wat er aan de hand is. “Het gaat niet goed met mijn moeder”, weet Lieke er nog net voor de grote huilbui uit te persen. Selène pakt Lieke’s hand en fluistert haar troostende woorden toe. Gelukkig kan de Miljonair rekenen op de steun van de rest!
kwam erg cynisch over...quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Lieke, we gaan lekker feesten , we moeten toch show maken, ja toch
Zitten nog twee vakantiegangers in dat huis.Laten hun maar show gaan maken.Het is toch te gek voor woorden,zelfs nu moeten Huub,Jaap en Lieke show maken.quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Lieke, we gaan lekker feesten , we moeten toch show maken, ja toch
Tja...oliebollenakkoord, er moet wel tv gemaakt worden natuurlijk. Ze zijn al 1 week bezig met tv maken, dus nog 1 week te gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef mazaru het volgende:
Geweldig! Dit wordt dus een kerst in rouwstemming.
Daar zat ik nou net op te wachten
Het is zelfs veel erger. We zitten pas halverwege de oliebollen-periode en Brian zei al tegen Amanda dat ze genoeg oliebollen gescoort hebben... Alleen weet geen enkele streamer wat die 2 precies voor noemenswaardig gedaan hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Zitten nog twee vakantiegangers in dat huis.Laten hun maar show gaan maken.Het is toch te gek voor woorden,zelfs nu moeten Huub,Jaap en Lieke show maken.
Ik begrijp dit echt niet.quote:Op maandag 24 december 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
Huub heeft puur sec gezien geen zin in een feestje, maar het is DGK
RTL + famieliezender + kerstvakantie + 20:00 tijdslotquote:Op maandag 24 december 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Er komen hoe dan ook hoeren in het huis?
Tuurlijk want dan kunnen zo op TV laten zien hoe harteloos Huub is dat hij zelfs op zo'n avond nog gewoon een feestje maakt en met hoeren naar bed gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Er komen hoe dan ook hoeren in het huis?
Hun genoeg oliebollen gescoord.Ik heb denk een hoop gemist bij die twee.Of konijnen moet ook meegerekend worden.quote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is zelfs veel erger. We zitten pas halverwege de oliebollen-periode en Brian zei al tegen Amanda dat ze genoeg oliebollen gescoort hebben... Alleen weet geen enkele streamer wat die 2 precies voor noemenswaardig gedaan hebben
Daar had hij het zelf ook over, hij moest optredenquote:Op maandag 24 december 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp dit echt niet.
Toen die vriend van Huub was overleden, werd er diezelfde avond nog een knalfeest gegeven. En stond Lieke beneden te swingen met Brian.
Ze zei toen letterlijk tegen Huub na afloop: "Dit was echt de leukste en gezelligste avond die ik hier heb meegemaakt."
Of dit wordt de spectaculaire ommekeer van DGK. Dit wordt een testcase voor Huub om te laten zien dat ie zich kan inhouden, waarop Lieke en Huub het bijleggen het HET liefdespaar van DGK gaan worden!quote:Op maandag 24 december 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk want dan kunnen zo op TV laten zien hoe harteloos Huub is dat hij zelfs op zo'n avond nog gewoon een feestje maakt en met hoeren naar bed gaat.
Oh, wat leuk..........quote:Op maandag 24 december 2007 21:17 schreef Varen het volgende:
Jaap gaat nep sex hebben
Ze kunnen weer heerlijk luieren.De oliebollen worden gemaakt door Huub en Jaap.Nou dan hoop ik dat Amanda en Brian hierna vuurwerk moeten maken.quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda stapt over van het ene nepwijf naar het andere nepwijf.
[ afbeelding ]
Op FOK weet inmiddels bijna iedereen precies wat er gaat komen en dat zonder glazen bolquote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of dit wordt de spectaculaire ommekeer van DGK. Dit wordt een testcase voor Huub om te laten zien dat ie zich kan inhouden, waarop Lieke en Huub het bijleggen het HET liefdespaar van DGK gaan worden!
(ik ga het dalijk zelf nog geloven ook!)
Ach "jullie" geven toch de febo de schuld. Huub wordt immers met "Het mes op de keel" gedwongen om die hoeren te neukenquote:Op maandag 24 december 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk want dan kunnen zo op TV laten zien hoe harteloos Huub is dat hij zelfs op zo'n avond nog gewoon een feestje maakt en met hoeren naar bed gaat.
Grappig, Mike heeft het net over nette zwervers.quote:Op maandag 24 december 2007 21:22 schreef Varen het volgende:
Rtl8 is een familie zender en dan hoeren om 8 uur op TV?
Maar mijn man had de oplossing: nette hoeren
Dat zou mij niks verbazen. Jammer dat we moeten wachten tot 7 januari en tot die tijd mogen genieten van een zuchtende en steunende Lieke.quote:Op maandag 24 december 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Maar anyways is dit aanleiding dat Lieke gaat vertrekken? Een 12 uur?
Ben er bang voor.quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef neehe het volgende:
En vannacht als Huub lam is ligt hij te krikken met een hoer.
Morgen heeft hij daar natuurlijk weer spijt van, en gaat weer zitten slijmen bij Lieke.
quote:Het slechte nieuws heeft een uitwerking op iedereen. Selène en Amanda hangen wat op de bank en lezen in een glossy, Huub, Jaap en Lieke eten zwijgzaam hun bordje leeg en Brian staat onder de douche. Amanda probeert wat los te krijgen uit Lieke, maar de blondine kan en wil er niet teveel over vertellen. Als ze het toch probeert barst ze weer in huilen uit. “Schatje…”, mompelt Amanda…
Was het dan de avond van de begrafenis, toen Huub boven op bed lag, en iedereen inclusief Lieke aan het feesten was in de chill?quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Daar had hij het zelf ook over, hij moest optreden
Als ze nu d'r 24uur aanvraagd is ze morgen gewoon weg....quote:Op maandag 24 december 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen. Jammer dat we moeten wachten tot 7 januari en tot die tijd mogen genieten van een zuchtende en steunende Lieke.
Toch knap hoor hoe zij d'r ellende kan relativeren met d'r humor.quote:Op maandag 24 december 2007 21:31 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, dit wordt tot volgend jaar luisteren naar een zuchtende en huilende Lieke
Ik dacht dat ze geen humor had?quote:Op maandag 24 december 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
Toch knap hoor hoe zij d'r ellende kan relativeren met d'r humor.
Wat ik niet zo goed begrijp............quote:Op maandag 24 december 2007 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze nu d'r 24uur aanvraagd is ze morgen gewoon weg....
het is nu afwachten... pas na de operatie kunnen ze zeggen hoe en watquote:Op maandag 24 december 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp............
Er is iets ernstigs met de moeder van Lieke, 2x eerder gebeurd, nu voor de derde keer en 7 januari gaan ze opereren?......of zoiets.......
Als het zo erg is, dan wil je toch thuis zijn, zeker met de kerst en oud en nieuw?
Wegen die tien ruggen zoooooooo zwaar?
Lieke is zo gesloten als de pest... die komt out of de blue met de mededeling dat ze weg gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp............
Er is iets ernstigs met de moeder van Lieke, 2x eerder gebeurd, nu voor de derde keer en 7 januari gaan ze opereren?......of zoiets.......
Als het zo erg is, dan wil je toch thuis zijn, zeker met de kerst en oud en nieuw?
Wegen die tien ruggen zoooooooo zwaar?
Kuche bullshit ucheuchequote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
Amanda moet de kurk op de wijn doen van Brian, ze verpest de wijn door de fles open te laten staan..........
Een fles wijn mag toch best open staan?
Voor zover ik weet, moet een fles wijn ademen voor je hem drinkt.quote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
Amanda moet de kurk op de wijn doen van Brian, ze verpest de wijn door de fles open te laten staan..........
Een fles wijn mag toch best open staan?
Dat had hij al gedaan, maar Lieke wou, dat het bezoek ingetrokken werd, een paar dagen geledenquote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef Py het volgende:
Huub gaat haar moeder uitnodigen
Lieke - Wil je die punten terug?quote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef Py het volgende:
Huub gaat haar moeder uitnodigen
Als boodschappentas zou ze prima functioneren.quote:Op maandag 24 december 2007 21:49 schreef Dark het volgende:
A vertelt even aan Selene, dat de zus van Tas een schat is.........
Principes kunnen soms zo flexibel zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Huub terug van de buren. Hij vraagt of Lieke morgen iemand wil zien van haar famlilie.
Lieke wil graag haar moeder zien, met de ceepees van Huub, nu wel.
Hypocriet wijf, eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aannemen.
(Chinees)quote:Op maandag 24 december 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Mikey heeft een claustrofobie voor naalden........
Hij moest ernstig nadenken voordat hij DGK inging, ze wilden bloed prikken.......
Klopt, hij rookte heroïne dear.quote:Op maandag 24 december 2007 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Chinees)
Als Mike een claustrofobie heeft voor naalden,
dan heeft Mike de heroine op een andere manier gebruikt.
We gaan beginnen....quote:Op maandag 24 december 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
coctailshakers
Maar toch niet bij principiele Lieke. De FEBO doet echt zijn best samen met het manipulatieve kutwijf Flens.quote:Op maandag 24 december 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Principes kunnen soms zo flexibel zijn.
Een kennis van Naad die helaas vroegtijdig het hok heeft moeten verlaten.quote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
Die Kees is toch die kennis van Lieke ?
Lieke heeft natuurlijk geen keus. En aan misplaatste trots heeft ze nu ook niets.quote:Op maandag 24 december 2007 21:58 schreef Rapaille het volgende:
Die Lieke is wel een doos, eerst Huub uitmaken voor van alles en nu wel die punten aannnemen. Ik begrijp het wel, maar het is wel een doos.
Nee he.quote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft natuurlijk geen keus. En aan misplaatste trots heeft ze nu ook niets.
Het enige waar ik vor bang ben dat wanneer dit achter de rug is we misschien nog een keer dat hele losmaak proces doormoeten.
Lieke heeft geen principes.... ze is slechts koppig in haar ongelijk en dat noemt Lieke principes.quote:Op maandag 24 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar toch niet bij principiele Lieke. De FEBO doet echt zijn best samen met het manipulatieve kutwijf Flens.
Nee...van Nadiaquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
Die Kees is toch die kennis van Lieke ?
Klopt. Als dit allemaal echt is dan was ze net ook oprecht. Ze wil natuurlijk niets liever dan haar moeder zien.quote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft natuurlijk geen keus. En aan misplaatste trots heeft ze nu ook niets.
Het enige waar ik vor bang ben dat wanneer dit achter de rug is we misschien nog een keer dat hele losmaak proces doormoeten.
Amanda en Brian zijn echt het laagste van het laagstequote:Op maandag 24 december 2007 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Je kan beter naar ons toekomen dan naar Huub geeft Amanda als raad.Kutwijf,zelfs nu kan ze het niet laten.
Dit is gewoon de oprechte DGK Huub. Natuurlijk ziet hij zijn voordelen ook wel maar in dit geval kan het ook èn èn zijn...quote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee he.
Lieke denkt dat Huub niet oprecht is nu
Lieke is zo vreselijk domquote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Dark het volgende:
Lieke en Amanda..........
A - Pas nou op voor Huub......
L - Ik weet wel dat hij z'n momentje pakt....
A - Kom anders naar ons of ga naar Jaap!
L - Ik hoop niet dat Huub een fit krijgt, ik wil dit niet als test zien, maar als hij morgen weer uit z'n pan schiet..
A - Jaaaaaaaaa........
Daar gaat het nu net om. En waarom zou ze haar houding niet veranderen, deed ze toch al door het aannemen van het aanbod van Huub om haar moeder uit te nodigen? Eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aanpakken.quote:Op maandag 24 december 2007 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Als dit allemaal echt is dan was ze net ook oprecht. Ze wil natuurlijk niets liever dan haar moeder zien.
Ze heeft Huub bedankt voor zijn vrijwillige (?) aanbod, maar dat zal haar houding in het spel niet veranderen. En dat hoeft ook niet.
Wat ook vreemd is dat er geen Collect Call komt of dat Lieke zelf wil bellen... om elkaar te horen lost vaak al heel veel op. Vreemd. Kijken die ouders geen streams ofzo? Zij kunnen desnoods toch het via haar contactpersoon Lieke bereiken?quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom gaat Lieke die Kooi niet uit als ze hoort dat de gezondheid van haar moeder op het spel staat?
Sorry hoor, maar ze dacht dat hij WEL oprecht wasquote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee he.
Lieke denkt dat Huub niet oprecht is nu
Toen was het te vroeg en de aansteker te onbelangrijk. Dit is nu, later, ik heb ze de hele dag redelijk normaal tegen elkaar zien doen. En nu hoort Lieke dit, en biedt Huub die punten aan.quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het nu net om. En waarom zou ze haar houding niet veranderen, deed ze toch al door het aannemen van het aanbod van Huub om haar moeder uit te nodigen? Eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aanpakken.
Tenzij de ruzies van afgelopen 2 weken waren vanwege het oliebollen akkoord en dat dit de echte Lieke isquote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat het nu net om. En waarom zou ze haar houding niet veranderen, deed ze toch al door het aannemen van het aanbod van Huub om haar moeder uit te nodigen? Eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aanpakken.
Omdat ze die (schijnbaar) niet heeft ?quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke is zo vreselijk domHoezo nodigt ze niemand uit van eigen punten eigenlijk?
Bij mijn weten heeft ze die nog gewoon, dus..quote:Op maandag 24 december 2007 22:17 schreef jassy het volgende:
[..]
Omdat ze die (schijnbaar) niet heeft ?
Toen wist ze het nog niet van haar moeder, nu heeft ze haar trots opzij gezet omdat het om haar moeder gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda lijkt echt wel zwanger in dat jurkje/truitje
Nee hoor, die optie staat nog open.quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik vindt het verdacht veel lijken op het script van sylvia
lieke die uit uit zichzelf opstapt omdat ze nu opeens toch inziet wat er werkelijk belangrijk
is in het leven........
of ben ik nu erg achterdochtig?
Ze heeft er zelf nog 50 dacht ik net te horen en Huub nog 200quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft ze die nog gewoon, dus..
Erg hè, ik wist al dat er veel gescript werd maar ik nu alleen maar met stomme vebazing kijken hoe de puppets dansen naar de pijpen van de FEBO.quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tenzij de ruzies van afgelopen 2 weken waren vanwege het oliebollen akkoord en dat dit de echte Lieke is
Het is natuurlijk wel toevallig dat al die ruzies begonnen vlak nadat de geheime oliebollen speech van de producenten plaats vondt. Daarvoor waren er ook wel ruzietjes, maar die verbleken met hetgene we deze week gezien hebben.
Er is niets mee met toenadering..... maar ze overdrijft wel een beetje met die voorwaarden...quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Toen was het te vroeg en de aansteker te onbelangrijk. Dit is nu, later, ik heb ze de hele dag redelijk normaal tegen elkaar zien doen. En nu hoort Lieke dit, en biedt Huub die punten aan.
Maar ze is terecht bang dat Huub daarmee denkt iets te kunne afkopen. Ze kan wel wat menselijker tegen hem doen, en dat doet ze nu ook al veel meer vind ik.
Als ze had geweigerd dan is het helemaal een gevoelloos ijskonijnquote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef neehe het volgende:
[..]
Toen wist ze het nog niet van haar moeder, nu heeft ze haar trots opzij gezet omdat het om haar moeder gaat.
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ???
Het sterven of ernstig ziek worden irl van één van je ouders, zal vast niet uit de vingers van de scriptscrhijvers zijn ontstaan.quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lieke die uit uit zichzelf opstapt omdat ze nu opeens toch inziet wat er werkelijk belangrijk
is in het leven........
Nee.quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lieke die uit uit zichzelf opstapt
Gewoon niets geloven wat je ziet, das makkelijker. In ieder geval totdat de oliebollen-periode voorbij is. Je zou bijna gaan hopen dat de kijkcijfers de komende 2 weken omlaag gaan, want dat zou een signaal zijn dat de kijkers niet zitten te wachten op al die scripts en met een beetje geluk krijgen we dan weer wat realistischer streams te zien...quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is in het leven........
Jij zegt wat velen hier denken.quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is in het leven........
Ik word niet helemaal goed als ik dat lees. ze heeft er vast al 150 'gereserveerd' staan B&A zitten nog altijd op 610?quote:Op maandag 24 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf nog 50 dacht ik net te horen en Huub nog 200
En dat bedoel ik nou precies, het is nooit goed wat ze doet, er wordt hier altijd kritiek op gegeven.quote:Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze had geweigerd dan is het helemaal een gevoelloos ijskonijn
quote:Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is niets mee met toenadering..... maar ze overdrijft wel een beetje met die voorwaarden...
Op de een of andere manier vind ik haar vaak ongeloofwaardig in haar standpunten. De meeste kan ze dan ook niet vasthouden.
Klopt. Ik zag traantjes... dus niet alles is bevroren....quote:Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze had geweigerd dan is het helemaal een gevoelloos ijskonijn
nee snap ik,quote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het sterven of ernstig ziek worden irl van één van je ouders, zal vast niet uit de vingers van de scriptscrhijvers zijn ontstaan.
Het zou wel héél achterdochtig zijn, om te veronderstellen dat de FEBO mensen werkelijk de dood in jaagt omwille van de oliebollen.
Uiteraard gaat de redaktie geen mensen de dood injagen, maar ze kunnen natuurlijk wel bepaalde dingen erger doen lijken dan ze werkelijk zijn. Dus toen ze hoorden dat de moeder binnenkort weer onder het mes moet is dat natuurlijk een ideaal moment om oliebollen te scoren. De redaktie-leden zullen ook wel een kersts-bonus ontvangen als de kijkcijfers de komende 2 weken omhoog gaanquote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:
Het sterven of ernstig ziek worden irl van één van je ouders, zal vast niet uit de vingers van de scriptscrhijvers zijn ontstaan.
Het zou wel héél achterdochtig zijn, om te veronderstellen dat de FEBO mensen werkelijk de dood in jaagt omwille van de oliebollen.
Mooi ! Ik vind ze juist wel lekkerquote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef schatje het volgende:
Wat een lelijke cocktailjongens. Die zou ik dus nooit inhuren.
En ze zit niet alleen achter het stuur maar ze leest ook nog kaart... Kaartlezen, sturen en vrouw zijn een dodelijk combinatie....quote:Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Lieke zit aan het stuur, Huub vraagt, zij heeft aanbod. En dat vindt ze wel even mooi zo, zelf bepalen.
Huub is een beste vent. Maar als je niet duidelijk grenzen aangeeft, kruipt ie in je.
ja dus dat........quote:Op maandag 24 december 2007 22:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard gaat de redaktie geen mensen de dood injagen, maar ze kunnen natuurlijk wel bepaalde dingen erger doen lijken dan ze werkelijk zijn. Dus toen ze hoorden dat de moeder binnenkort weer onder het mes moet is dat natuurlijk een ideaal moment om oliebollen te scoren. De redaktie-leden zullen ook wel een kersts-bonus ontvangen als de kijkcijfers de komende 2 weken omhoog gaan
Reken er maar op dat die kut-FEBO ook nu de boel weer aan het verzieken isquote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee snap ik,
maar het moment dat ze de brief binnenlaten..., bij sylvia was het het moment dat
ze met huub in de chill zat te vieren dat ze 1+2 in de Popol waren geworden
..
net als bij sylvia is Lieke eigenlijk ook uitgespeeld, en nu komt de brief binnen op
het moment dat er een verjaardagsfeest voor huub is gepland,
tja ik weet niet het voelt niet goed
Ik reageer omdat ik weet dat je het beste in mensen wilt zien. Volg de streams en je weet dat je naar een toneelstuk zit te kijken onder regie van Flens en Polo.quote:Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan denken vele mensen werkelijk zieke gedachten.
Idd... want een aantal mensen zijn al een tijdje stil omdat ze over hun nek gaan van het hypocriete gedoe hier.quote:Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan denken vele mensen werkelijk zieke gedachten.
Ze vaart haar eigen koersquote:Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
En ze zit niet alleen achter het stuur maar ze leest ook nog kaart... Kaartlezen, sturen en vrouw zijn een dodelijk combinatie....![]()
De brief lijkt eerder geschreven te zijn. Het is inderdaad verwerpelijk, dat de brief nu op kerstavond pas wordt bezorg. Nóg verwerperlijker is het, dat de brief in de villa tussen de fanmail is bezorgd, en niet privé acher (waar alle bewoners toch minstens 1 maal per dag worden gesommeerd te verschijnen).quote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee snap ik,
maar het moment dat ze de brief binnenlaten..., bij sylvia was het het moment dat
..
net als bij sylvia is Lieke eigenlijk ook uitgespeeld, en nu komt de brief binnen op
het moment dat er een verjaardagsfeest voor huub is gepland,
tja ik weet niet het voelt niet goed
febo (mis) ge-bruikt alles en iedereen voor deze ''show''quote:Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik reageer omdat ik weet dat je het beste in mensen wilt zien. Volg de streams en je weet dat je naar een toneelstuk zit te kijken onder regie van Flens en Polo.
Het is nog erger: haar zus Jiske had hem zaterdag bij zich. Hij is gewoon achtergehouden.quote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
De brief lijkt eerder geschreven te zijn. Het is inderdaad verwerpelijk, dat de brief nu op kerstavond pas wordt bezorg. Nóg verwerperlijker is het, dat de brief in de villa tussen de fanmail is bezorgd, en niet privé acher (waar alle bewoners toch minstens 1 maal per dag worden gesommeerd te verschijnen).
precies........quote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
De brief lijkt eerder geschreven te zijn. Het is inderdaad verwerpelijk, dat de brief nu op kerstavond pas wordt bezorg. Nóg verwerperlijker is het, dat de brief in de villa tussen de fanmail is bezorgd, en niet privé acher (waar alle bewoners toch minstens 1 maal per dag worden gesommeerd te verschijnen).
Toen ik die boodschap kreeg dat mijn moeder kanker had kreeg ik geen hap door mijn keel, heb mijn halve huis gesloopt uit een gevoel van onmacht en me een ontzettend stuk in mijn kraag gezopen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
accepteert?
Tering zeg... Het kan dus sowieso niet goed gedaan worden, en wat er gebeurt wordt direct tot op het merg afgekraakt... alsof we zelf allemaal zo weloverwogen zouden reageren als we zo'n boodschap kregen
Zo denk ik er ook over, maar ik heb geen zin om telkens te reageren op die domme reacties.quote:Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... want een aantal mensen zijn al een tijdje stil omdat ze over hun nek gaan van het hypocriete gedoe hier.
Eerst is het een script van de Febo, vervolgens gaat men zich beklagen dat Lieke voorlopig wel weer zal zuchten en steunen en tot slot is ze ook nog een keen hypocriet omdat ze nu wel een door Huub georganiseerd bezoek accepteert?
Tering zeg... Het kan dus sowieso niet goed gedaan worden, en wat er gebeurt wordt direct tot op het merg afgekraakt... alsof we zelf allemaal zo weloverwogen zouden reageren als we zo'n boodschap kregen
en lieke zit al weer rustig in een tijdschrift te bladeren...quote:Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen ik die boodschap kreeg dat mijn moeder kanker had kreeg ik geen hap door mijn keel, heb mijn halve huis gesloopt door een gevoel van onmacht en me een ontzettend stuk in mij kraag gedronken.
o jij juist effe iets meer streamen dat weet je WAAROM we zo denkenquote:Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar ik heb geen zin om telkens te reageren op die domme reacties.
Als Liekes moeder dood gaat, dan is het volgens sommigen hier ook gescript, dat hoort dan gewoon in het toneelstuk.
In de kooi zijn ze achterdochtig, maar hier is het soms nog erger.
Misschien iets minder streamen ??
Al met al kun je met behoorlijke zekerheid stellen dat die kut-FEBO aan het zieken is met de timing en de manier waarop het bericht de kooi in komt, al dan niet waarschijnlijk niet in overleg met Liekoquote:Op maandag 24 december 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog erger: haar zus Jiske had hem zaterdag bij zich. Hij is gewoon achtergehouden.
Ik stream ook veel, maar ben niet zo achterdochtig.quote:Op maandag 24 december 2007 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o jij juist effe iets meer streamen dat weet je WAAROM we zo denken
Naar huis, dat kan wel.quote:Op maandag 24 december 2007 22:42 schreef Varen het volgende:
Lieke wil naar kantoor, maar dat kan niet
Wat wat er toen met Sylvia gebeurd dan? (ms offtopic maar toch relevant gezien de situatie nuquote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
..
vader lag op sterven........quote:Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat wat er toen met Sylvia gebeurd dan? (ms offtopic maar toch relevant gezien de situatie nuen ik ben geen fanvanheteersteuur)
Haar vader was gestorvenquote:Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat wat er toen met Sylvia gebeurd dan? (ms offtopic maar toch relevant gezien de situatie nuen ik ben geen fanvanheteersteuur)
idd vooral die blonde.... leuke ondeugende kopquote:Op maandag 24 december 2007 22:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi ! Ik vind ze juist wel lekkerSchuif maar deze kant op dan
Syl kreeg tijdens een feestje via een briefje dat door de brievenbus werd gegooid, te lezen dat haar vader was overleden.quote:Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar zij kreeg dus ook zomaar ineens een brief live op de streams met dat nieuws?quote:Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vader lag op sterven........
nee lag op sterven toch, ze heeft hem nog gesprokenquote:Op maandag 24 december 2007 22:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Syl kreeg tijdens een feestje via een briefje dat door de brievenbus werd gegooid, te lezen dat haar vader was overleden.
Misselijkmakend was dat.
Die gil van haar ging door merg en beenquote:Op maandag 24 december 2007 22:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Syl kreeg tijdens een feestje via een briefje dat door de brievenbus werd gegooid, te lezen dat haar vader was overleden.
Misselijkmakend was dat.
Dat is idd wel ergquote:Op maandag 24 december 2007 22:50 schreef Tissik het volgende:
Misselijkmakend was dat.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee lag op sterven toch, ze heeft hem nog gesproken
ja ik vat dit ook niet helemaal hoor, ik zou huilend onder mijn dekbedje liggen en écht niet na een half uur alweer traantjes gedroogd......quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, een cocktail en we lullen nergens meer over.
[ afbeelding ]
Ieder mens, reageert anders. De één barst in emotie los, de ander verdringt al die emoties juist. Er bestaat geen goed en fout in het beleven van werkelijk verdriet. Er bestaat alleen maar jezelf staande zien te houden in die situatie.quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik vat dit ook niet helemaal hoor, ik zou huilend onder mijn dekbedje liggen en écht niet na een half uur alweer traantjes gedroogd......
quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke zag haar moeder bij de filmpremiere Moordwijven,
precies 1 week geleden in Scheveningen, op 17 december 20:00 uur.
Ik heb hier video-beelden van een emotionele moeder gezien, die zei, elk moment te pakken
om haar dochter Lieke te willen zien. Bibberend in de koude Zeelucht stond ze op
haar dochter te wachten.
4 dagen later kwam zusje Jiske op visite, Lieke en zij hebben het merendeels over Huub gehad,
ook tijdens een rustig privemomentje bij de paarden.
Jiske heeft het alleen over Oma gehad, die zit in de verhuizing want begint dement te worden,
en krijgt in haar nieuwe onderkomen meer toezicht en tafeltje dekje.
Jiske bracht zaterdag dus een brief mee , gaf dit aan de redactie,
de brief die de moeder aan Lieke schreef,
en deze brief kwam heden nu 3 dagen later binnen............
Meer kan ik er niet over schrijven, dan dat ik wens dat Lieke, haar moeder en familie
elkaar steunen.....het is een real-life-soap, dit mag zeker niet verzonnnen worden,
dat is onmenselijk en smerig, maar het blijft een televisieprogramma, net als Nadia
en haar denkbeeldige baby, het krijgt op zijn tijd een plek in deze soap.
wat een rotopmerkingquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, een cocktail en we lullen nergens meer over.
[ afbeelding ]
Waarom? Hoe kun je van diep verdriet overstappen naar......ik doe gezellig mee.quote:
ja en terwijl haar vader op sterven lag, zagen wij dat er een brief door de brievenbus kwam.. die daar zeker een uur gelegen heeftquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar zij kreeg dus ook zomaar ineens een brief live op de streams met dat nieuws?
geneukt?quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Varen het volgende:
Rachel heeft Gordon gehad en een bingo
ik ook niet hoorquote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Hoe kun je van diep verdriet overstappen naar......ik doe gezellig mee.
Kan aan mij liggen hoor maar ik begrijp hier geen yota van.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Varen het volgende:
Rachel heeft Gordon gehad en een bingo
quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef kit2u het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar John .
Hij kreeg net te horen dat Linda een vreselijke ziekte heeft. Ze heeft niet lang meer .
Het vooruitzicht bij dit ziektebeeld is ook niet fraai te noemen, echt verschrikkelijk.
John heeft onmiddelijk een persbericht naar buiten gebracht met het verzoek de privacy van de familie te respecteren.
De bewaking rondom villa Mol is verscherpt en vuilnis wordt in de tuin verbrand.
Hij hoopt , zo stelt hij in de brief, op mededogen van de paparazzi en begrip voor de huidige situatie.
"Linda zal vanwege haar terminale ziekte een ondraaglijk lijden tegemoet zien en druk vanuit de buitenwereld zal hierbij het leed zeker niet verzachten' " Ik vraag u hierbij dus om gepaste afstand en compassie"
Aldus John.
John de M. werd bekend en stapelhemelrijk door het format Big Brother en het totaaal andere programma de Gouden Kooi.
Hij staat bekend als een erudiet en emotioneel mens.
Het duurde idd wel even, voor de bewuste brief gevonden werd.quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
ja en terwijl haar vader op sterven lag, zagen wij dat er een brief door de brievenbus kwam.. die daar zeker een uur gelegen heeft
Dat was in ieder geval nog een brief die apart ban ander post bezorgd werd en niet zoals nu die je maar tussen je post moet vinden. Ach op sterven liggen en kanker hebben zit natuurlijk wel verschl tussen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar zij kreeg dus ook zomaar ineens een brief live op de streams met dat nieuws?
ach, dat zei men ook van Sylvia toen haar vader zo ziek was en zij gezellig mee deed met drinken en feestenquote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Hoe kun je van diep verdriet overstappen naar......ik doe gezellig mee.
Kan aan mij liggen hoor maar ik begrijp hier geen yota van.
Wat is er?quote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef Copycat het volgende:
...
Verdomme en ik maar denken dat de Miljoenenjacht live is.quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef kit2u het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar John .
Hij kreeg net te horen dat Linda een vreselijke ziekte heeft. Ze heeft niet lang meer .
Het vooruitzicht bij dit ziektebeeld is ook niet fraai te noemen, echt verschrikkelijk.
John heeft onmiddelijk een persbericht naar buiten gebracht met het verzoek de privacy van de familie te respecteren.
De bewaking rondom villa Mol is verscherpt en vuilnis wordt in de tuin verbrand.
Hij hoopt , zo stelt hij in de brief, op mededogen van de paparazzi en begrip voor de huidige situatie.
"Linda zal vanwege haar terminale ziekte een ondraaglijk lijden tegemoet zien en druk vanuit de buitenwereld zal hierbij het leed zeker niet verzachten' " Ik vraag u hierbij dus om gepaste afstand en compassie"
Aldus John.
John de M. werd bekend en stapelhemelrijk door het format Big Brother en het totaaal andere programma de Gouden Kooi.
Ricardo is altijd zoquote:
Cynisme ten top maar ik ben het absoluut met je eens. Alles voor tv, Huub heeft een goeie leermeester.quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef kit2u het volgende:
Zij deed helemaal niet gezellig mee. Zij was niet de "oude" Sylvia. Meest van de tijd zat ze op het aanrecht voor zich uit te staren.quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, dat zei men ook van Sylvia toen haar vader zo ziek was en zij gezellig mee deed met drinken en feesten
Hij zal zich drukker om z'n backup maken en over alle scrips die ie misschien wel moet herschrijven...quote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
wat is er met Jaap? Hij ziet er geschokt en verdrietig uit.
Vanwege Liekes moeder?
Er is een verschil, maar het één leidt toch niet heel zelden tot het ander.quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval nog een brief die apart ban ander post bezorgd werd en niet zoals nu die je maar tussen je post moet vinden. Ach op sterven liggen en kanker hebben zit natuurlijk wel verschl tussen.
Ik zal wel week zijn van de X-mas spirit. Vind sommige scripts een beetje téquote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er?
Vind het een kutstreek van de redactie, dat voorop. Ik hoop dat het allemaal goedkomt met haar moeder en zo ook met Lieke. Daar zit je dan op kerstavond.
Moet je toch echt wachten tot na twaalven, dan begint de verjaardag van Huub.quote:
- We weten dat het over haar moeder gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef agter het volgende:
Joh, we weten helemaal niet wat er in die brief staat.
Misschien is het iets heel anders.
Heeft haar zus (als ze die heeft) een abortus ondergaan.
Gaan haar ouders scheiden.
Is er een familielid overleden.
Is er iets gebeurt met een goede vriend(in).
Kan van alles zijn...toch?
nou jij moet echt even beter opletten hoorquote:Op maandag 24 december 2007 23:11 schreef agter het volgende:
Misschien is Lieke zo geschokt omdat de abortus van 3 jaar geleden mislukt is???
Kan van alles zijn...
Thanx...die info had ik even gemist..quote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
- We weten dat het over haar moeder gaat.
- Dat het al 2 keer eerder gebeurd is.
Ach, ik heb vakantie en morgenmiddag pas kerstgedoequote:Op maandag 24 december 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Moet je toch echt wachten tot na twaalven, dan begint de verjaardag van Huub.
Ja, sorry.quote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou jij moet echt even beter opletten hoor
Mooi, proosten we straks op Huubquote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, ik heb vakantie en morgenmiddag pas kerstgedoe.
Daarom heb ik ook een beetje moeite met dit verhaal. Ik vind de brief raar en ik vind het raar dat Lieke en haar familie niet hebben gebeld. En dat op kerstavond? Dat je als ouder weet dat je dochter net die klote brief heeft gekregen?quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er is een verschil, maar het één leidt toch niet heel zelden tot het ander.
Het is altijd een verschrikkelijk bericht, omdat het kan inhouden dát het moment daar is. Gelukkig, loopt het ook wel eens goed af, maar dat weet je nooit van tevoren. En juist daarom, zou er ook niet op een dergelijke lichtzinnige manier mee om mogen worden gegaan.
Ah, jij bent geen man/vrouw van de cocktails, maar meer van het bier...?quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan dat achterlijke gecocktailshakeEen kwartier uitsloven en met dingen gooien terwijl jij met dorst staat te wachten
quote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik zit aan de rose.....proost.
:-)
Moeder van Brian doet een CC voor minder...quote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een beetje moeite met dit verhaal. Ik vind de brief raar en ik vind het raar dat Lieke en haar familie niet hebben gebeld. En dat op kerstavond? Dat je als ouder weet dat je dochter net die klote brief heeft gekregen?
Een uurtje uitnodigen voor 150CP? Is dit niet allemaal een beetje te persoonlijk op de streams? Of gaan we LIeke's afweging live meemaken? Kan het niet geloven dat het een script is maar het klopt voor mijn gevoel niet helemaal.
Heeft Lieke al geklaagd over de timing van de brief?quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er?
Vind het een kutstreek van de redactie, dat voorop. Ik hoop dat het allemaal goedkomt met haar moeder en zo ook met Lieke. Daar zit je dan op kerstavond.
Neee, ik heb gewoon geen geduld voor die uitsloverijquote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen man/vrouw van de cocktails, maar meer van het bier...?
heroineverslaafdquote:Op maandag 24 december 2007 23:19 schreef agter het volgende:
Is Mike alcoholist geweest?
Lieke heeft na het lezen van die brief een email gestuurd en ook al weer een email van haar moeder terug gehad.quote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een beetje moeite met dit verhaal. Ik vind de brief raar en ik vind het raar dat Lieke en haar familie niet hebben gebeld. En dat op kerstavond? Dat je als ouder weet dat je dochter net die klote brief heeft gekregen?
Een uurtje uitnodigen voor 150CP? Is dit niet allemaal een beetje te persoonlijk op de streams? Of gaan we LIeke's afweging live meemaken? Kan het niet geloven dat het een script is maar het klopt voor mijn gevoel niet helemaal.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke heeft na het lezen van die brief een email gestuurd en ook al weer een email van haar moeder terug gehad.
uit het feit dat ze de USB-stick van Jaap vroeg, begrijp ik dat ze een email gestuurd heeftquote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
nee, om kwart voor éénquote:Op maandag 24 december 2007 23:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is Huub om 24.00 uur jarig?
Het klopt niet. Wat de redectie hiermee heeft gedaan, is wat niet klopt. De ouders van Lieke, hebben niet vooraf geweten dat Lieke dit bericht pas nu zou krijgen. Haar zus had de brief immers zaterdag jl al persoonlijk afgeleverd. Het zal ook wel diezelfde redactie zijn geweest, die zus heeft verboden om dit te vertellen tijdens het bezoek. Ik kan me niet voorstellen, dat zus dit uit eigen beweging heeft verzwegen (zeker niet omdat ze een brief bij zich had).quote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
niet dat ik weet..quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef agter het volgende:
[..]
Yes, dat wist ik.
Maar geen alcohol-probs gehad?
(Sinds 12 jaar geen drank)quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef agter het volgende:
Yes, dat wist ik.
Maar geen alcohol-probs gehad?
Het is toch ook raar dat de zus dat totaal niet tersprake heeft gebracht. Dit is toch juist een onderwerp wat je het liefst persoonlijk overbrengt? (Weet iemand of er over gesproken is?)quote:Op maandag 24 december 2007 23:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het klopt niet. Wat de redectie hiermee heeft gedaan, is wat niet klopt. De ouders van Lieke, hebben niet vooraf geweten dat Lieke dit bericht pas nu zou krijgen. Haar zus had de brief immers zaterdag jl al persoonlijk afgeleverd. Het zal ook wel diezelfde redactie zijn geweest, die zus heeft verboden om dit te vertellen tijdens het bezoek. Ik kan me niet voorstellen, dat zus dit uit eigen beweging heeft verzwegen (zeker niet omdat ze een brief bij zich had).
Als je al ergens moeite mee hebt, heb dan geen moeite met het "verhaal" (het is gewoon real life). Maar heb dan moeite met de wijze waarop de redactie het echte leven in hun tv-programma tracht te scripten en daarbij volkomen voorbij gaat aan de gevoelens van de bewoners van de villa wat (in enigerlei opzicht) hun collegae zijn.
Daar vertelde hij vanmiddag over. Hij dronk een fles whiskey, voor 12 uur 's middags.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef Py het volgende:
[..]
Daar vertelde hij vanmiddag over. Hij dronk een fles whiskey, voor 12 uur 's middags.
Toen hij dronken door de straten is gesleept door een stel Hells Angels, waar hij de kroeg van wilde verbouwen, en de volgende dag nietsvermoedend dezelfde kroeg weer binnenstapte, vond hij wel dat het drinken een probleem begon te worden.
Ik dacht ook zoiets opgepikt te hebben. Dat hij in zijn verleden wel een drank probleem heeft gehad...quote:Op maandag 24 december 2007 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Sinds 12 jaar geen drank)
Vanaf puberjongen tot zijn 25 ste jaar dronk Mike ,
in de ochtend dronk hij al Whiskey om zijn problemen
en gedachten te onderdrukken.
Daarna ging hij andere dingen gebruiken zoals Heroine en Coke.
Mike zegt al 12 jaar niet te drinken, hij bestelde
vandaag allerei drankjes op de boodschappenlijst voor de anderen?
Maar ook een playstation2.
Misschien heeft haar zus het er juist niet over gehad omdat haar moeder niet wilde dat het een onderwerp zou worden. Of omdat ze niet wilde dat de halve familie en de halve straat het al wist via de streams terwijl ze zelf de mogelijkheid nog niet hadden gehad het bepaalde mensen te vertellen.quote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch ook raar dat de zus dat totaal niet tersprake heeft gebracht. Dit is toch juist een onderwerp wat je het liefst persoonlijk overbrengt? (Weet iemand of er over gesproken is?)
In mijn ogen klopt het niet van de Febo en van d'r zus.
Ik kan het niet geloven, maar Lieke zal toch zelf die brief niet geschreven hebben en daarna tussen haar post 'gevonden' hebben?
quote:
Mike drinkt gezellig mee en de PS2 was een voorwaarde van hem om dat hok te betreden.quote:Op maandag 24 december 2007 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike zegt al 12 jaar niet te drinken, hij bestelde
vandaag allerei drankjes op de boodschappenlijst voor de anderen?
Maar ook een playstation2.
Ga er maar vanuit dat hij niet helemaal in staat is een chronologisch en coherent verhaal te vertellen, we hebben het over iemand die al jaren geen CV meer bij zich heeft, dus de kans dat hij niet meer precies weet wat en wanneer, is dan vrij grootquote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Hij zat toen ik koraalspecht op Curacao, ze hebben daar echt geen drank. Ze hebben misschien soms wapens, maar drank nee, niet in de gevangenis. Hij is op gepakt toen hij 16 a 17 was en 11 jaar gezeten. Althans dat is hetgeen hij vertelde. Anders klopt er van het hele verhaal van Mike niet.
erm, niemand weet hier antwoord op?quote:Op maandag 24 december 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft Lieke al geklaagd over de timing van de brief?
En dan stuur je een brief waarvan Lieke uit haar dak gaat en zusjelief niet over praat.quote:Op maandag 24 december 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk dat haar moeder het iig niet tot groot onderwerp gemaakt wilde hebben (of dat niet voor een bepaald moment) en dat er daarom ook niets over gezegd is toen er gebeld werd.
(Zuipkooi)quote:Op maandag 24 december 2007 23:37 schreef agter het volgende:
Hoop dat het goed blijft gaan met hem, want hij verdient het...
Maar ik keek een beetje op toen ik hem aan de cocktails zag... vandaar.
Mikey en de hond zijn levenspartners. Ik heb vannacht nog wat gestreamd, en het is geweldig om te zien hoe hij met zijn hond speelt en omgaat.quote:Op maandag 24 december 2007 23:42 schreef CHAOS_ het volgende:
De hond luistert uitstekend naar Mike, maar niet naar iedereen en zo hoort het ook, die muts denkt de wijsheid in pacht te hebben. Gelukkig verbrandde ze net de pruik van Ricardo.
Wie zegt dat haar zus zaterdag zelf al wist wat er aan de hand was??quote:Op maandag 24 december 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan stuur je een brief waarvan Lieke uit haar dak gaat en zusjelief niet over praat.
Kom op Leandra, als er echt iets is met mama ga je het toch niet hebben over Huub.
Ze zijn hem al lekker aan het helpen hoor ikquote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Zuipkooi)
Ahh, ik gun hem best een drankje, maar DGK staat vol met vele lekkere drankjes,
Mike zei vrijdag al 12 jaar niet meer te drinken,
1 drankje werd hem bijna nog door 1 van de miljonairs in zijn mond aangepraat.......
maar Mike zei, niet te willen drinken...........
nou op het goede maar dat Mike niet opnieuw alcoholist wordt..............
Mike vertelde aan Palma ,quote:Op maandag 24 december 2007 23:42 schreef CHAOS_ het volgende:
De hond luistert uitstekend naar Mike,
maar niet naar iedereen en zo hoort het ook,
die muts denkt de wijsheid in pacht te hebben.
3e drankje nu?quote:Op maandag 24 december 2007 23:47 schreef Py het volgende:
[..]
Ze zijn hem al lekker aan het helpen hoor ik
Via DGK naar de DETOX dat is het script voor Mikey.quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Zuipkooi)
Ahh, ik gun hem best een drankje, maar DGK staat vol met vele lekkere drankjes,
Mike zei vrijdag al 12 jaar niet meer te drinken,
1 drankje werd hem bijna nog door 1 van de miljonairs in zijn mond aangepraat.......
maar Mike zei, niet te willen drinken...........
nou op het goede maar dat Mike niet opnieuw alcoholist wordt..............
Holy shit, Lieke vertelde aan Huub dat de brief sinds zaterdag al binnen is, binnen gebracht door Jiske maar de FEBO moest de brief nog even doorlichten. (BS natuurlijk, gewoon een tv moment voor Lieke)quote:Op maandag 24 december 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat haar zus zaterdag zelf al wist wat er aan de hand was??
Of waren we erbij toen haar moeder de familie op de hoogte bracht? Weet iemand wanneer dat was??
En dus?? Als Jiske voor postbode speelt dan is ze automatisch op de hoogte van de inhoud van de brief??quote:Op maandag 24 december 2007 23:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, Lieke vertelde aan Huub dat de brief sinds zaterdag al binnen is, binnen gebracht door Jiske maar de FEBO moest de brief nog even doorlichten.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom weet je zo zeker dat Jiske weet wat er in een brief staat die ze meeneemt??
Misschien omdat het haar zus is?quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Waarom weet je zo zeker dat Jiske weet wat er in een brief staat die ze meeneemt??
Ik reageer op wie ik wil en als je onzin uitkraamt, waar je al een tijdje mee bezig bent, zal ik een reactie niet nalatenquote:Op maandag 24 december 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En nou weer van die quote-knop afblijven bij mijn posts
Ja, en dus?? Als jij bij je zus op visite gaat, en je moeder vraagt je een brief mee te nemen (misschien wel omdat ze niet het risico wil lopen dat hij via de post niet aankomt) dan ben je ook automatisch op de hoogte van de inhoud van die brief??quote:Op maandag 24 december 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien omdat het haar zus is?
Sodemieter toch op zeg.. ik onzin uitkramen?? Het ontbreekt je aan de benodigde intelligentie om te kunnen beoordelen of iets al dan niet onzin isquote:Op maandag 24 december 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik reageer op wie ik wil en als je onzin uitkraamt, waar je al een tijdje mee bezig bent, zal ik een reactie niet nalaten
Het zou prima kunnen zijn dat die zus wel van haar moeder wist, maar niet dat haar moeder dat ook in de brief aan Lieke heeft geschreven.quote:
Wel eens van "Prison Pruno" gehoord?quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Hij zat toen ik koraalspecht op Curacao, ze hebben daar echt geen drank. Ze hebben misschien soms wapens, maar drank nee, niet in de gevangenis. Hij is op gepakt toen hij 16 a 17 was en 11 jaar gezeten. Althans dat is hetgeen hij vertelde. Anders klopt er van het hele verhaal van Mike niet.
Het zal bij die zus niet opgekomen zijn om even te vragen wat er in die brief staat, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:00 schreef Py het volgende:
[..]
Het zou prima kunnen zijn dat die zus wel van haar moeder wist, maar niet dat haar moeder dat ook in de brief aan Lieke heeft geschreven.
We weten het niet. Dus kunnen we niet nu al allerlei opties weg-en
They're on a breakquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:00 schreef agter het volgende:
Heeft Huub recht op een verjaardagswip bij Lieke?
Komt de moeder van Lieke morgen?quote:Op maandag 24 december 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
![]()
En nou weer van die quote-knop afblijven bij mijn posts
Heb ik toevallig gisteren over gelezen. In The Dirt, de autiobio van Mötley Crüequote:
Sodemieter zelf opquote:Op maandag 24 december 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op zeg.. ik onzin uitkramen?? Het ontbreekt je aan de benodigde intelligentie om te kunnen beoordelen of iets al dan niet onzin is
Dat is principieel onaanvaardbaar...............................quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:00 schreef agter het volgende:
Heeft Huub recht op een verjaardagswip bij Lieke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |