quote:Slecht nieuws voor Lieke...
Meestal zorgt de post voor een hoop blijdschap, maar blijdschap is nu heel ver te zoeken. Lieke leest een brief van haar moeder en barst in huilen uit. Huub is nabij om haar te troosten, maar de blondine lijkt niet op te kunnen houden…
“Wat een k*tbrief zeg!”, roept Lieke. Langzaam maar zeker komen we erachter wat er in Lieke’s brief staat. “Het is al twee keer eerder niet goed geweest en toen is de hele zooi weggehaald, maar nu is het er weer”, vertelt ze Huub. “En deze zin is typisch mijn moeder”, snikt Lieke en wijst een regel aan in de tekst. Huub aait haar zachtjes door haar haren. “Ze is net zo stom als ik, ze doet net of er niets aan de hand is. Maar ze is hartstikke ziek”, zegt de Hilversumse zachtjes en barst nogmaals in tranen uit…
Troost is nabij... Troost is nabij...
Lieke bedenkt zich geen seconde en spoedt zich naar de Private Room om een mail de deur uit te doen. Aldaar treft ze Amanda en Selène aan die onmiddellijk merken dat er iets is. De 20-jarige pakt de blondine vast en vraagt haar wat er aan de hand is. “Het gaat niet goed met mijn moeder”, weet Lieke er nog net voor de grote huilbui uit te persen. Selène pakt Lieke’s hand en fluistert haar troostende woorden toe. Gelukkig kan de Miljonair rekenen op de steun van de rest!
kwam erg cynisch over...quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Lieke, we gaan lekker feesten , we moeten toch show maken, ja toch
Zitten nog twee vakantiegangers in dat huis.Laten hun maar show gaan maken.Het is toch te gek voor woorden,zelfs nu moeten Huub,Jaap en Lieke show maken.quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Lieke, we gaan lekker feesten , we moeten toch show maken, ja toch
Tja...oliebollenakkoord, er moet wel tv gemaakt worden natuurlijk. Ze zijn al 1 week bezig met tv maken, dus nog 1 week te gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef mazaru het volgende:
Geweldig! Dit wordt dus een kerst in rouwstemming.
Daar zat ik nou net op te wachten
Het is zelfs veel erger. We zitten pas halverwege de oliebollen-periode en Brian zei al tegen Amanda dat ze genoeg oliebollen gescoort hebben... Alleen weet geen enkele streamer wat die 2 precies voor noemenswaardig gedaan hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Zitten nog twee vakantiegangers in dat huis.Laten hun maar show gaan maken.Het is toch te gek voor woorden,zelfs nu moeten Huub,Jaap en Lieke show maken.
Ik begrijp dit echt niet.quote:Op maandag 24 december 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
Huub heeft puur sec gezien geen zin in een feestje, maar het is DGK
RTL + famieliezender + kerstvakantie + 20:00 tijdslotquote:Op maandag 24 december 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Er komen hoe dan ook hoeren in het huis?
Tuurlijk want dan kunnen zo op TV laten zien hoe harteloos Huub is dat hij zelfs op zo'n avond nog gewoon een feestje maakt en met hoeren naar bed gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Er komen hoe dan ook hoeren in het huis?
Hun genoeg oliebollen gescoord.Ik heb denk een hoop gemist bij die twee.Of konijnen moet ook meegerekend worden.quote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is zelfs veel erger. We zitten pas halverwege de oliebollen-periode en Brian zei al tegen Amanda dat ze genoeg oliebollen gescoort hebben... Alleen weet geen enkele streamer wat die 2 precies voor noemenswaardig gedaan hebben
Daar had hij het zelf ook over, hij moest optredenquote:Op maandag 24 december 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp dit echt niet.
Toen die vriend van Huub was overleden, werd er diezelfde avond nog een knalfeest gegeven. En stond Lieke beneden te swingen met Brian.
Ze zei toen letterlijk tegen Huub na afloop: "Dit was echt de leukste en gezelligste avond die ik hier heb meegemaakt."
Of dit wordt de spectaculaire ommekeer van DGK. Dit wordt een testcase voor Huub om te laten zien dat ie zich kan inhouden, waarop Lieke en Huub het bijleggen het HET liefdespaar van DGK gaan worden!quote:Op maandag 24 december 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk want dan kunnen zo op TV laten zien hoe harteloos Huub is dat hij zelfs op zo'n avond nog gewoon een feestje maakt en met hoeren naar bed gaat.
Oh, wat leuk..........quote:Op maandag 24 december 2007 21:17 schreef Varen het volgende:
Jaap gaat nep sex hebben
Ze kunnen weer heerlijk luieren.De oliebollen worden gemaakt door Huub en Jaap.Nou dan hoop ik dat Amanda en Brian hierna vuurwerk moeten maken.quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda stapt over van het ene nepwijf naar het andere nepwijf.
[ afbeelding ]
Op FOK weet inmiddels bijna iedereen precies wat er gaat komen en dat zonder glazen bolquote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of dit wordt de spectaculaire ommekeer van DGK. Dit wordt een testcase voor Huub om te laten zien dat ie zich kan inhouden, waarop Lieke en Huub het bijleggen het HET liefdespaar van DGK gaan worden!
(ik ga het dalijk zelf nog geloven ook!)
Ach "jullie" geven toch de febo de schuld. Huub wordt immers met "Het mes op de keel" gedwongen om die hoeren te neukenquote:Op maandag 24 december 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk want dan kunnen zo op TV laten zien hoe harteloos Huub is dat hij zelfs op zo'n avond nog gewoon een feestje maakt en met hoeren naar bed gaat.
Grappig, Mike heeft het net over nette zwervers.quote:Op maandag 24 december 2007 21:22 schreef Varen het volgende:
Rtl8 is een familie zender en dan hoeren om 8 uur op TV?
Maar mijn man had de oplossing: nette hoeren
Dat zou mij niks verbazen. Jammer dat we moeten wachten tot 7 januari en tot die tijd mogen genieten van een zuchtende en steunende Lieke.quote:Op maandag 24 december 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Maar anyways is dit aanleiding dat Lieke gaat vertrekken? Een 12 uur?
Ben er bang voor.quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef neehe het volgende:
En vannacht als Huub lam is ligt hij te krikken met een hoer.
Morgen heeft hij daar natuurlijk weer spijt van, en gaat weer zitten slijmen bij Lieke.
quote:Het slechte nieuws heeft een uitwerking op iedereen. Selène en Amanda hangen wat op de bank en lezen in een glossy, Huub, Jaap en Lieke eten zwijgzaam hun bordje leeg en Brian staat onder de douche. Amanda probeert wat los te krijgen uit Lieke, maar de blondine kan en wil er niet teveel over vertellen. Als ze het toch probeert barst ze weer in huilen uit. “Schatje…”, mompelt Amanda…
Was het dan de avond van de begrafenis, toen Huub boven op bed lag, en iedereen inclusief Lieke aan het feesten was in de chill?quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Daar had hij het zelf ook over, hij moest optreden
Als ze nu d'r 24uur aanvraagd is ze morgen gewoon weg....quote:Op maandag 24 december 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen. Jammer dat we moeten wachten tot 7 januari en tot die tijd mogen genieten van een zuchtende en steunende Lieke.
Toch knap hoor hoe zij d'r ellende kan relativeren met d'r humor.quote:Op maandag 24 december 2007 21:31 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, dit wordt tot volgend jaar luisteren naar een zuchtende en huilende Lieke
Ik dacht dat ze geen humor had?quote:Op maandag 24 december 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
Toch knap hoor hoe zij d'r ellende kan relativeren met d'r humor.
Wat ik niet zo goed begrijp............quote:Op maandag 24 december 2007 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze nu d'r 24uur aanvraagd is ze morgen gewoon weg....
het is nu afwachten... pas na de operatie kunnen ze zeggen hoe en watquote:Op maandag 24 december 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp............
Er is iets ernstigs met de moeder van Lieke, 2x eerder gebeurd, nu voor de derde keer en 7 januari gaan ze opereren?......of zoiets.......
Als het zo erg is, dan wil je toch thuis zijn, zeker met de kerst en oud en nieuw?
Wegen die tien ruggen zoooooooo zwaar?
Lieke is zo gesloten als de pest... die komt out of de blue met de mededeling dat ze weg gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp............
Er is iets ernstigs met de moeder van Lieke, 2x eerder gebeurd, nu voor de derde keer en 7 januari gaan ze opereren?......of zoiets.......
Als het zo erg is, dan wil je toch thuis zijn, zeker met de kerst en oud en nieuw?
Wegen die tien ruggen zoooooooo zwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |