Kuche bullshit ucheuchequote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
Amanda moet de kurk op de wijn doen van Brian, ze verpest de wijn door de fles open te laten staan..........
Een fles wijn mag toch best open staan?
Voor zover ik weet, moet een fles wijn ademen voor je hem drinkt.quote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
Amanda moet de kurk op de wijn doen van Brian, ze verpest de wijn door de fles open te laten staan..........
Een fles wijn mag toch best open staan?
Dat had hij al gedaan, maar Lieke wou, dat het bezoek ingetrokken werd, een paar dagen geledenquote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef Py het volgende:
Huub gaat haar moeder uitnodigen
Lieke - Wil je die punten terug?quote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef Py het volgende:
Huub gaat haar moeder uitnodigen
Als boodschappentas zou ze prima functioneren.quote:Op maandag 24 december 2007 21:49 schreef Dark het volgende:
A vertelt even aan Selene, dat de zus van Tas een schat is.........
Principes kunnen soms zo flexibel zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Huub terug van de buren. Hij vraagt of Lieke morgen iemand wil zien van haar famlilie.
Lieke wil graag haar moeder zien, met de ceepees van Huub, nu wel.
Hypocriet wijf, eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aannemen.
(Chinees)quote:Op maandag 24 december 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Mikey heeft een claustrofobie voor naalden........
Hij moest ernstig nadenken voordat hij DGK inging, ze wilden bloed prikken.......
Klopt, hij rookte heroïne dear.quote:Op maandag 24 december 2007 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Chinees)
Als Mike een claustrofobie heeft voor naalden,
dan heeft Mike de heroine op een andere manier gebruikt.
We gaan beginnen....quote:Op maandag 24 december 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
coctailshakers
Maar toch niet bij principiele Lieke. De FEBO doet echt zijn best samen met het manipulatieve kutwijf Flens.quote:Op maandag 24 december 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Principes kunnen soms zo flexibel zijn.
Een kennis van Naad die helaas vroegtijdig het hok heeft moeten verlaten.quote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
Die Kees is toch die kennis van Lieke ?
Lieke heeft natuurlijk geen keus. En aan misplaatste trots heeft ze nu ook niets.quote:Op maandag 24 december 2007 21:58 schreef Rapaille het volgende:
Die Lieke is wel een doos, eerst Huub uitmaken voor van alles en nu wel die punten aannnemen. Ik begrijp het wel, maar het is wel een doos.
Nee he.quote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft natuurlijk geen keus. En aan misplaatste trots heeft ze nu ook niets.
Het enige waar ik vor bang ben dat wanneer dit achter de rug is we misschien nog een keer dat hele losmaak proces doormoeten.
Lieke heeft geen principes.... ze is slechts koppig in haar ongelijk en dat noemt Lieke principes.quote:Op maandag 24 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar toch niet bij principiele Lieke. De FEBO doet echt zijn best samen met het manipulatieve kutwijf Flens.
Nee...van Nadiaquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
Die Kees is toch die kennis van Lieke ?
Klopt. Als dit allemaal echt is dan was ze net ook oprecht. Ze wil natuurlijk niets liever dan haar moeder zien.quote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft natuurlijk geen keus. En aan misplaatste trots heeft ze nu ook niets.
Het enige waar ik vor bang ben dat wanneer dit achter de rug is we misschien nog een keer dat hele losmaak proces doormoeten.
Amanda en Brian zijn echt het laagste van het laagstequote:Op maandag 24 december 2007 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Je kan beter naar ons toekomen dan naar Huub geeft Amanda als raad.Kutwijf,zelfs nu kan ze het niet laten.
Dit is gewoon de oprechte DGK Huub. Natuurlijk ziet hij zijn voordelen ook wel maar in dit geval kan het ook èn èn zijn...quote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee he.
Lieke denkt dat Huub niet oprecht is nu
Lieke is zo vreselijk domquote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Dark het volgende:
Lieke en Amanda..........
A - Pas nou op voor Huub......
L - Ik weet wel dat hij z'n momentje pakt....
A - Kom anders naar ons of ga naar Jaap!
L - Ik hoop niet dat Huub een fit krijgt, ik wil dit niet als test zien, maar als hij morgen weer uit z'n pan schiet..
A - Jaaaaaaaaa........
Daar gaat het nu net om. En waarom zou ze haar houding niet veranderen, deed ze toch al door het aannemen van het aanbod van Huub om haar moeder uit te nodigen? Eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aanpakken.quote:Op maandag 24 december 2007 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Als dit allemaal echt is dan was ze net ook oprecht. Ze wil natuurlijk niets liever dan haar moeder zien.
Ze heeft Huub bedankt voor zijn vrijwillige (?) aanbod, maar dat zal haar houding in het spel niet veranderen. En dat hoeft ook niet.
Wat ook vreemd is dat er geen Collect Call komt of dat Lieke zelf wil bellen... om elkaar te horen lost vaak al heel veel op. Vreemd. Kijken die ouders geen streams ofzo? Zij kunnen desnoods toch het via haar contactpersoon Lieke bereiken?quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom gaat Lieke die Kooi niet uit als ze hoort dat de gezondheid van haar moeder op het spel staat?
Sorry hoor, maar ze dacht dat hij WEL oprecht wasquote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee he.
Lieke denkt dat Huub niet oprecht is nu
Toen was het te vroeg en de aansteker te onbelangrijk. Dit is nu, later, ik heb ze de hele dag redelijk normaal tegen elkaar zien doen. En nu hoort Lieke dit, en biedt Huub die punten aan.quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het nu net om. En waarom zou ze haar houding niet veranderen, deed ze toch al door het aannemen van het aanbod van Huub om haar moeder uit te nodigen? Eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |