Ik zal wel week zijn van de X-mas spirit. Vind sommige scripts een beetje téquote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er?
Vind het een kutstreek van de redactie, dat voorop. Ik hoop dat het allemaal goedkomt met haar moeder en zo ook met Lieke. Daar zit je dan op kerstavond.
Moet je toch echt wachten tot na twaalven, dan begint de verjaardag van Huub.quote:
- We weten dat het over haar moeder gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef agter het volgende:
Joh, we weten helemaal niet wat er in die brief staat.
Misschien is het iets heel anders.
Heeft haar zus (als ze die heeft) een abortus ondergaan.
Gaan haar ouders scheiden.
Is er een familielid overleden.
Is er iets gebeurt met een goede vriend(in).
Kan van alles zijn...toch?
nou jij moet echt even beter opletten hoorquote:Op maandag 24 december 2007 23:11 schreef agter het volgende:
Misschien is Lieke zo geschokt omdat de abortus van 3 jaar geleden mislukt is???
Kan van alles zijn...
Thanx...die info had ik even gemist..quote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
- We weten dat het over haar moeder gaat.
- Dat het al 2 keer eerder gebeurd is.
Ach, ik heb vakantie en morgenmiddag pas kerstgedoequote:Op maandag 24 december 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Moet je toch echt wachten tot na twaalven, dan begint de verjaardag van Huub.
Ja, sorry.quote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou jij moet echt even beter opletten hoor
Mooi, proosten we straks op Huubquote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, ik heb vakantie en morgenmiddag pas kerstgedoe.
Daarom heb ik ook een beetje moeite met dit verhaal. Ik vind de brief raar en ik vind het raar dat Lieke en haar familie niet hebben gebeld. En dat op kerstavond? Dat je als ouder weet dat je dochter net die klote brief heeft gekregen?quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er is een verschil, maar het één leidt toch niet heel zelden tot het ander.
Het is altijd een verschrikkelijk bericht, omdat het kan inhouden dát het moment daar is. Gelukkig, loopt het ook wel eens goed af, maar dat weet je nooit van tevoren. En juist daarom, zou er ook niet op een dergelijke lichtzinnige manier mee om mogen worden gegaan.
Ah, jij bent geen man/vrouw van de cocktails, maar meer van het bier...?quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan dat achterlijke gecocktailshakeEen kwartier uitsloven en met dingen gooien terwijl jij met dorst staat te wachten
quote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik zit aan de rose.....proost.
:-)
Moeder van Brian doet een CC voor minder...quote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een beetje moeite met dit verhaal. Ik vind de brief raar en ik vind het raar dat Lieke en haar familie niet hebben gebeld. En dat op kerstavond? Dat je als ouder weet dat je dochter net die klote brief heeft gekregen?
Een uurtje uitnodigen voor 150CP? Is dit niet allemaal een beetje te persoonlijk op de streams? Of gaan we LIeke's afweging live meemaken? Kan het niet geloven dat het een script is maar het klopt voor mijn gevoel niet helemaal.
Heeft Lieke al geklaagd over de timing van de brief?quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er?
Vind het een kutstreek van de redactie, dat voorop. Ik hoop dat het allemaal goedkomt met haar moeder en zo ook met Lieke. Daar zit je dan op kerstavond.
Neee, ik heb gewoon geen geduld voor die uitsloverijquote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen man/vrouw van de cocktails, maar meer van het bier...?
heroineverslaafdquote:Op maandag 24 december 2007 23:19 schreef agter het volgende:
Is Mike alcoholist geweest?
Lieke heeft na het lezen van die brief een email gestuurd en ook al weer een email van haar moeder terug gehad.quote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een beetje moeite met dit verhaal. Ik vind de brief raar en ik vind het raar dat Lieke en haar familie niet hebben gebeld. En dat op kerstavond? Dat je als ouder weet dat je dochter net die klote brief heeft gekregen?
Een uurtje uitnodigen voor 150CP? Is dit niet allemaal een beetje te persoonlijk op de streams? Of gaan we LIeke's afweging live meemaken? Kan het niet geloven dat het een script is maar het klopt voor mijn gevoel niet helemaal.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke heeft na het lezen van die brief een email gestuurd en ook al weer een email van haar moeder terug gehad.
uit het feit dat ze de USB-stick van Jaap vroeg, begrijp ik dat ze een email gestuurd heeftquote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
nee, om kwart voor éénquote:Op maandag 24 december 2007 23:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is Huub om 24.00 uur jarig?
Het klopt niet. Wat de redectie hiermee heeft gedaan, is wat niet klopt. De ouders van Lieke, hebben niet vooraf geweten dat Lieke dit bericht pas nu zou krijgen. Haar zus had de brief immers zaterdag jl al persoonlijk afgeleverd. Het zal ook wel diezelfde redactie zijn geweest, die zus heeft verboden om dit te vertellen tijdens het bezoek. Ik kan me niet voorstellen, dat zus dit uit eigen beweging heeft verzwegen (zeker niet omdat ze een brief bij zich had).quote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
niet dat ik weet..quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef agter het volgende:
[..]
Yes, dat wist ik.
Maar geen alcohol-probs gehad?
(Sinds 12 jaar geen drank)quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef agter het volgende:
Yes, dat wist ik.
Maar geen alcohol-probs gehad?
Het is toch ook raar dat de zus dat totaal niet tersprake heeft gebracht. Dit is toch juist een onderwerp wat je het liefst persoonlijk overbrengt? (Weet iemand of er over gesproken is?)quote:Op maandag 24 december 2007 23:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het klopt niet. Wat de redectie hiermee heeft gedaan, is wat niet klopt. De ouders van Lieke, hebben niet vooraf geweten dat Lieke dit bericht pas nu zou krijgen. Haar zus had de brief immers zaterdag jl al persoonlijk afgeleverd. Het zal ook wel diezelfde redactie zijn geweest, die zus heeft verboden om dit te vertellen tijdens het bezoek. Ik kan me niet voorstellen, dat zus dit uit eigen beweging heeft verzwegen (zeker niet omdat ze een brief bij zich had).
Als je al ergens moeite mee hebt, heb dan geen moeite met het "verhaal" (het is gewoon real life). Maar heb dan moeite met de wijze waarop de redactie het echte leven in hun tv-programma tracht te scripten en daarbij volkomen voorbij gaat aan de gevoelens van de bewoners van de villa wat (in enigerlei opzicht) hun collegae zijn.
Daar vertelde hij vanmiddag over. Hij dronk een fles whiskey, voor 12 uur 's middags.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef Py het volgende:
[..]
Daar vertelde hij vanmiddag over. Hij dronk een fles whiskey, voor 12 uur 's middags.
Toen hij dronken door de straten is gesleept door een stel Hells Angels, waar hij de kroeg van wilde verbouwen, en de volgende dag nietsvermoedend dezelfde kroeg weer binnenstapte, vond hij wel dat het drinken een probleem begon te worden.
Ik dacht ook zoiets opgepikt te hebben. Dat hij in zijn verleden wel een drank probleem heeft gehad...quote:Op maandag 24 december 2007 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Sinds 12 jaar geen drank)
Vanaf puberjongen tot zijn 25 ste jaar dronk Mike ,
in de ochtend dronk hij al Whiskey om zijn problemen
en gedachten te onderdrukken.
Daarna ging hij andere dingen gebruiken zoals Heroine en Coke.
Mike zegt al 12 jaar niet te drinken, hij bestelde
vandaag allerei drankjes op de boodschappenlijst voor de anderen?
Maar ook een playstation2.
Misschien heeft haar zus het er juist niet over gehad omdat haar moeder niet wilde dat het een onderwerp zou worden. Of omdat ze niet wilde dat de halve familie en de halve straat het al wist via de streams terwijl ze zelf de mogelijkheid nog niet hadden gehad het bepaalde mensen te vertellen.quote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch ook raar dat de zus dat totaal niet tersprake heeft gebracht. Dit is toch juist een onderwerp wat je het liefst persoonlijk overbrengt? (Weet iemand of er over gesproken is?)
In mijn ogen klopt het niet van de Febo en van d'r zus.
Ik kan het niet geloven, maar Lieke zal toch zelf die brief niet geschreven hebben en daarna tussen haar post 'gevonden' hebben?
quote:
Mike drinkt gezellig mee en de PS2 was een voorwaarde van hem om dat hok te betreden.quote:Op maandag 24 december 2007 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike zegt al 12 jaar niet te drinken, hij bestelde
vandaag allerei drankjes op de boodschappenlijst voor de anderen?
Maar ook een playstation2.
Ga er maar vanuit dat hij niet helemaal in staat is een chronologisch en coherent verhaal te vertellen, we hebben het over iemand die al jaren geen CV meer bij zich heeft, dus de kans dat hij niet meer precies weet wat en wanneer, is dan vrij grootquote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Hij zat toen ik koraalspecht op Curacao, ze hebben daar echt geen drank. Ze hebben misschien soms wapens, maar drank nee, niet in de gevangenis. Hij is op gepakt toen hij 16 a 17 was en 11 jaar gezeten. Althans dat is hetgeen hij vertelde. Anders klopt er van het hele verhaal van Mike niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |