Haar vader was gestorvenquote:Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat wat er toen met Sylvia gebeurd dan? (ms offtopic maar toch relevant gezien de situatie nuen ik ben geen fanvanheteersteuur)
idd vooral die blonde.... leuke ondeugende kopquote:Op maandag 24 december 2007 22:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi ! Ik vind ze juist wel lekkerSchuif maar deze kant op dan
Syl kreeg tijdens een feestje via een briefje dat door de brievenbus werd gegooid, te lezen dat haar vader was overleden.quote:Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat wat er toen met Sylvia gebeurd dan? (ms offtopic maar toch relevant gezien de situatie nuen ik ben geen fanvanheteersteuur)
Maar zij kreeg dus ook zomaar ineens een brief live op de streams met dat nieuws?quote:Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vader lag op sterven........
nee lag op sterven toch, ze heeft hem nog gesprokenquote:Op maandag 24 december 2007 22:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Syl kreeg tijdens een feestje via een briefje dat door de brievenbus werd gegooid, te lezen dat haar vader was overleden.
Misselijkmakend was dat.
Die gil van haar ging door merg en beenquote:Op maandag 24 december 2007 22:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Syl kreeg tijdens een feestje via een briefje dat door de brievenbus werd gegooid, te lezen dat haar vader was overleden.
Misselijkmakend was dat.
Dat is idd wel ergquote:Op maandag 24 december 2007 22:50 schreef Tissik het volgende:
Misselijkmakend was dat.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee lag op sterven toch, ze heeft hem nog gesproken
ja ik vat dit ook niet helemaal hoor, ik zou huilend onder mijn dekbedje liggen en écht niet na een half uur alweer traantjes gedroogd......quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, een cocktail en we lullen nergens meer over.
[ afbeelding ]
Ieder mens, reageert anders. De één barst in emotie los, de ander verdringt al die emoties juist. Er bestaat geen goed en fout in het beleven van werkelijk verdriet. Er bestaat alleen maar jezelf staande zien te houden in die situatie.quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik vat dit ook niet helemaal hoor, ik zou huilend onder mijn dekbedje liggen en écht niet na een half uur alweer traantjes gedroogd......
quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke zag haar moeder bij de filmpremiere Moordwijven,
precies 1 week geleden in Scheveningen, op 17 december 20:00 uur.
Ik heb hier video-beelden van een emotionele moeder gezien, die zei, elk moment te pakken
om haar dochter Lieke te willen zien. Bibberend in de koude Zeelucht stond ze op
haar dochter te wachten.
4 dagen later kwam zusje Jiske op visite, Lieke en zij hebben het merendeels over Huub gehad,
ook tijdens een rustig privemomentje bij de paarden.
Jiske heeft het alleen over Oma gehad, die zit in de verhuizing want begint dement te worden,
en krijgt in haar nieuwe onderkomen meer toezicht en tafeltje dekje.
Jiske bracht zaterdag dus een brief mee , gaf dit aan de redactie,
de brief die de moeder aan Lieke schreef,
en deze brief kwam heden nu 3 dagen later binnen............
Meer kan ik er niet over schrijven, dan dat ik wens dat Lieke, haar moeder en familie
elkaar steunen.....het is een real-life-soap, dit mag zeker niet verzonnnen worden,
dat is onmenselijk en smerig, maar het blijft een televisieprogramma, net als Nadia
en haar denkbeeldige baby, het krijgt op zijn tijd een plek in deze soap.
wat een rotopmerkingquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, een cocktail en we lullen nergens meer over.
[ afbeelding ]
Waarom? Hoe kun je van diep verdriet overstappen naar......ik doe gezellig mee.quote:
ja en terwijl haar vader op sterven lag, zagen wij dat er een brief door de brievenbus kwam.. die daar zeker een uur gelegen heeftquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar zij kreeg dus ook zomaar ineens een brief live op de streams met dat nieuws?
geneukt?quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Varen het volgende:
Rachel heeft Gordon gehad en een bingo
ik ook niet hoorquote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Hoe kun je van diep verdriet overstappen naar......ik doe gezellig mee.
Kan aan mij liggen hoor maar ik begrijp hier geen yota van.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Varen het volgende:
Rachel heeft Gordon gehad en een bingo
quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef kit2u het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar John .
Hij kreeg net te horen dat Linda een vreselijke ziekte heeft. Ze heeft niet lang meer .
Het vooruitzicht bij dit ziektebeeld is ook niet fraai te noemen, echt verschrikkelijk.
John heeft onmiddelijk een persbericht naar buiten gebracht met het verzoek de privacy van de familie te respecteren.
De bewaking rondom villa Mol is verscherpt en vuilnis wordt in de tuin verbrand.
Hij hoopt , zo stelt hij in de brief, op mededogen van de paparazzi en begrip voor de huidige situatie.
"Linda zal vanwege haar terminale ziekte een ondraaglijk lijden tegemoet zien en druk vanuit de buitenwereld zal hierbij het leed zeker niet verzachten' " Ik vraag u hierbij dus om gepaste afstand en compassie"
Aldus John.
John de M. werd bekend en stapelhemelrijk door het format Big Brother en het totaaal andere programma de Gouden Kooi.
Hij staat bekend als een erudiet en emotioneel mens.
Het duurde idd wel even, voor de bewuste brief gevonden werd.quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
ja en terwijl haar vader op sterven lag, zagen wij dat er een brief door de brievenbus kwam.. die daar zeker een uur gelegen heeft
Dat was in ieder geval nog een brief die apart ban ander post bezorgd werd en niet zoals nu die je maar tussen je post moet vinden. Ach op sterven liggen en kanker hebben zit natuurlijk wel verschl tussen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar zij kreeg dus ook zomaar ineens een brief live op de streams met dat nieuws?
ach, dat zei men ook van Sylvia toen haar vader zo ziek was en zij gezellig mee deed met drinken en feestenquote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Hoe kun je van diep verdriet overstappen naar......ik doe gezellig mee.
Kan aan mij liggen hoor maar ik begrijp hier geen yota van.
Wat is er?quote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef Copycat het volgende:
...
Verdomme en ik maar denken dat de Miljoenenjacht live is.quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef kit2u het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar John .
Hij kreeg net te horen dat Linda een vreselijke ziekte heeft. Ze heeft niet lang meer .
Het vooruitzicht bij dit ziektebeeld is ook niet fraai te noemen, echt verschrikkelijk.
John heeft onmiddelijk een persbericht naar buiten gebracht met het verzoek de privacy van de familie te respecteren.
De bewaking rondom villa Mol is verscherpt en vuilnis wordt in de tuin verbrand.
Hij hoopt , zo stelt hij in de brief, op mededogen van de paparazzi en begrip voor de huidige situatie.
"Linda zal vanwege haar terminale ziekte een ondraaglijk lijden tegemoet zien en druk vanuit de buitenwereld zal hierbij het leed zeker niet verzachten' " Ik vraag u hierbij dus om gepaste afstand en compassie"
Aldus John.
John de M. werd bekend en stapelhemelrijk door het format Big Brother en het totaaal andere programma de Gouden Kooi.
Ricardo is altijd zoquote:
Cynisme ten top maar ik ben het absoluut met je eens. Alles voor tv, Huub heeft een goeie leermeester.quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef kit2u het volgende:
Zij deed helemaal niet gezellig mee. Zij was niet de "oude" Sylvia. Meest van de tijd zat ze op het aanrecht voor zich uit te staren.quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, dat zei men ook van Sylvia toen haar vader zo ziek was en zij gezellig mee deed met drinken en feesten
Hij zal zich drukker om z'n backup maken en over alle scrips die ie misschien wel moet herschrijven...quote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
wat is er met Jaap? Hij ziet er geschokt en verdrietig uit.
Vanwege Liekes moeder?
Er is een verschil, maar het één leidt toch niet heel zelden tot het ander.quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval nog een brief die apart ban ander post bezorgd werd en niet zoals nu die je maar tussen je post moet vinden. Ach op sterven liggen en kanker hebben zit natuurlijk wel verschl tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |