abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55522334
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat het nu net om. En waarom zou ze haar houding niet veranderen, deed ze toch al door het aannemen van het aanbod van Huub om haar moeder uit te nodigen? Eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aanpakken.
Tenzij de ruzies van afgelopen 2 weken waren vanwege het oliebollen akkoord en dat dit de echte Lieke is
Het is natuurlijk wel toevallig dat al die ruzies begonnen vlak nadat de geheime oliebollen speech van de producenten plaats vondt. Daarvoor waren er ook wel ruzietjes, maar die verbleken met hetgene we deze week gezien hebben.
pi_55522361
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Lieke is zo vreselijk dom Hoezo nodigt ze niemand uit van eigen punten eigenlijk?
Omdat ze die (schijnbaar) niet heeft ?
pi_55522372
Laten we eerst maar eens afwachten wat het verschrikkelijk nare nieuws is, wat Lieke ontvangen heeft, voordat we met ons oordeel klaar staan...
Het is tenslotte kerstavond!
&&Hips&&
Make my day!
pi_55522391
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:17 schreef jassy het volgende:

[..]

Omdat ze die (schijnbaar) niet heeft ?
Bij mijn weten heeft ze die nog gewoon, dus..
pi_55522398
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar gaat het nu net om. En waarom zou ze haar houding niet veranderen, deed ze toch al door het aannemen van het aanbod van Huub om haar moeder uit te nodigen? Eerder wilde ze niet eens een aansteker van hem aanpakken.
Toen wist ze het nog niet van haar moeder, nu heeft ze haar trots opzij gezet omdat het om haar moeder gaat.
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ???
pi_55522409
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda lijkt echt wel zwanger in dat jurkje/truitje

Brian kan ook kunstjes
het water roept
pi_55522414
ik vindt het verdacht veel lijken op het script van sylvia

lieke die uit uit zichzelf opstapt omdat ze nu opeens toch inziet wat er werkelijk belangrijk
is in het leven........

of ben ik nu erg achterdochtig?

pi_55522438
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

lieke die uit uit zichzelf opstapt omdat ze nu opeens toch inziet wat er werkelijk belangrijk
is in het leven........

Nee hoor, die optie staat nog open.
pi_55522452
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef tipsch het volgende:

[..]

Bij mijn weten heeft ze die nog gewoon, dus..
Ze heeft er zelf nog 50 dacht ik net te horen en Huub nog 200
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:22:55 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_55522474
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Tenzij de ruzies van afgelopen 2 weken waren vanwege het oliebollen akkoord en dat dit de echte Lieke is
Het is natuurlijk wel toevallig dat al die ruzies begonnen vlak nadat de geheime oliebollen speech van de producenten plaats vondt. Daarvoor waren er ook wel ruzietjes, maar die verbleken met hetgene we deze week gezien hebben.
Erg hè, ik wist al dat er veel gescript werd maar ik nu alleen maar met stomme vebazing kijken hoe de puppets dansen naar de pijpen van de FEBO.
Toch wel verhelderend, maak me minder boos en ik schik me in het drama.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 24 december 2007 @ 22:23:21 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55522486
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Py het volgende:

[..]

Toen was het te vroeg en de aansteker te onbelangrijk. Dit is nu, later, ik heb ze de hele dag redelijk normaal tegen elkaar zien doen. En nu hoort Lieke dit, en biedt Huub die punten aan.
Maar ze is terecht bang dat Huub daarmee denkt iets te kunne afkopen. Ze kan wel wat menselijker tegen hem doen, en dat doet ze nu ook al veel meer vind ik.
Er is niets mee met toenadering..... maar ze overdrijft wel een beetje met die voorwaarden...
Op de een of andere manier vind ik haar vaak ongeloofwaardig in haar standpunten. De meeste kan ze dan ook niet vasthouden.
Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef neehe het volgende:

[..]

Toen wist ze het nog niet van haar moeder, nu heeft ze haar trots opzij gezet omdat het om haar moeder gaat.
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ???
Als ze had geweigerd dan is het helemaal een gevoelloos ijskonijn
  maandag 24 december 2007 @ 22:24:01 #113
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_55522505
quote:

is in het leven........

Het sterven of ernstig ziek worden irl van één van je ouders, zal vast niet uit de vingers van de scriptscrhijvers zijn ontstaan.

Het zou wel héél achterdochtig zijn, om te veronderstellen dat de FEBO mensen werkelijk de dood in jaagt omwille van de oliebollen.
  maandag 24 december 2007 @ 22:24:18 #114
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55522510
quote:

lieke die uit uit zichzelf opstapt

Nee.
pi_55522520
Wat een lelijke cocktailjongens. Die zou ik dus nooit inhuren.
pi_55522527
quote:

is in het leven........

Gewoon niets geloven wat je ziet, das makkelijker. In ieder geval totdat de oliebollen-periode voorbij is. Je zou bijna gaan hopen dat de kijkcijfers de komende 2 weken omlaag gaan, want dat zou een signaal zijn dat de kijkers niet zitten te wachten op al die scripts en met een beetje geluk krijgen we dan weer wat realistischer streams te zien...
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:25:34 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_55522541
quote:

is in het leven........

Jij zegt wat velen hier denken.
― Mark Twain
pi_55522552
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:21 schreef Py het volgende:

[..]

Ze heeft er zelf nog 50 dacht ik net te horen en Huub nog 200
Ik word niet helemaal goed als ik dat lees. ze heeft er vast al 150 'gereserveerd' staan B&A zitten nog altijd op 610?
pi_55522555
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef Py het volgende:

[..]

En dat bedoel ik nou precies, het is nooit goed wat ze doet, er wordt hier altijd kritiek op gegeven.
  maandag 24 december 2007 @ 22:26:23 #120
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_55522566
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jij zegt wat velen hier denken.
Dan denken vele mensen werkelijk zieke gedachten.
pi_55522579
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef akveor het volgende:

[..]

Er is niets mee met toenadering..... maar ze overdrijft wel een beetje met die voorwaarden...
Op de een of andere manier vind ik haar vaak ongeloofwaardig in haar standpunten. De meeste kan ze dan ook niet vasthouden.

Lieke zit aan het stuur, Huub vraagt, zij heeft aanbod. En dat vindt ze wel even mooi zo, zelf bepalen.
Huub is een beste vent. Maar als je niet duidelijk grenzen aangeeft, kruipt ie in je.
  maandag 24 december 2007 @ 22:26:49 #122
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55522582
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef Py het volgende:

[..]

Klopt. Ik zag traantjes... dus niet alles is bevroren....
Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:

[..]

Het sterven of ernstig ziek worden irl van één van je ouders, zal vast niet uit de vingers van de scriptscrhijvers zijn ontstaan.

Het zou wel héél achterdochtig zijn, om te veronderstellen dat de FEBO mensen werkelijk de dood in jaagt omwille van de oliebollen.
nee snap ik,

maar het moment dat ze de brief binnenlaten..., bij sylvia was het het moment dat
ze met huub in de chill zat te vieren dat ze 1+2 in de Popol waren geworden
..
net als bij sylvia is Lieke eigenlijk ook uitgespeeld, en nu komt de brief binnen op
het moment dat er een verjaardagsfeest voor huub is gepland,

tja ik weet niet het voelt niet goed

pi_55522621
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:

Uiteraard gaat de redaktie geen mensen de dood injagen, maar ze kunnen natuurlijk wel bepaalde dingen erger doen lijken dan ze werkelijk zijn. Dus toen ze hoorden dat de moeder binnenkort weer onder het mes moet is dat natuurlijk een ideaal moment om oliebollen te scoren. De redaktie-leden zullen ook wel een kersts-bonus ontvangen als de kijkcijfers de komende 2 weken omhoog gaan
pi_55522636
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef schatje het volgende:
Wat een lelijke cocktailjongens. Die zou ik dus nooit inhuren.
Mooi ! Ik vind ze juist wel lekker Schuif maar deze kant op dan
Reality is nothing but a collective hunch.
  maandag 24 december 2007 @ 22:29:01 #126
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55522640
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef Py het volgende:

[..]

Lieke zit aan het stuur, Huub vraagt, zij heeft aanbod. En dat vindt ze wel even mooi zo, zelf bepalen.
Huub is een beste vent. Maar als je niet duidelijk grenzen aangeeft, kruipt ie in je.
En ze zit niet alleen achter het stuur maar ze leest ook nog kaart... Kaartlezen, sturen en vrouw zijn een dodelijk combinatie....
Op maandag 24 december 2007 22:28 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Uiteraard gaat de redaktie geen mensen de dood injagen, maar ze kunnen natuurlijk wel bepaalde dingen erger doen lijken dan ze werkelijk zijn. Dus toen ze hoorden dat de moeder binnenkort weer onder het mes moet is dat natuurlijk een ideaal moment om oliebollen te scoren. De redaktie-leden zullen ook wel een kersts-bonus ontvangen als de kijkcijfers de komende 2 weken omhoog gaan
ja dus dat........

pi_55522652
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee snap ik,

maar het moment dat ze de brief binnenlaten..., bij sylvia was het het moment dat
..
net als bij sylvia is Lieke eigenlijk ook uitgespeeld, en nu komt de brief binnen op

Reken er maar op dat die kut-FEBO ook nu de boel weer aan het verzieken is
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:29:57 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_55522663
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ik reageer omdat ik weet dat je het beste in mensen wilt zien. Volg de streams en je weet dat je naar een toneelstuk zit te kijken onder regie van Flens en Polo.
― Mark Twain
  maandag 24 december 2007 @ 22:30:27 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55522676
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Idd... want een aantal mensen zijn al een tijdje stil omdat ze over hun nek gaan van het hypocriete gedoe hier.

Eerst is het een script van de Febo, vervolgens gaat men zich beklagen dat Lieke voorlopig wel weer zal zuchten en steunen en tot slot is ze ook nog een keen hypocriet omdat ze nu wel een door Huub georganiseerd bezoek accepteert?

Tering zeg... Het kan dus sowieso niet goed gedaan worden, en wat er gebeurt wordt direct tot op het merg afgekraakt... alsof we zelf allemaal zo weloverwogen zouden reageren als we zo'n boodschap kregen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55522772
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef akveor het volgende:

[..]

En ze zit niet alleen achter het stuur maar ze leest ook nog kaart... Kaartlezen, sturen en vrouw zijn een dodelijk combinatie....
Ze vaart haar eigen koers
  maandag 24 december 2007 @ 22:34:04 #132
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_55522780
quote:

[..]

nee snap ik,

..

De brief lijkt eerder geschreven te zijn. Het is inderdaad verwerpelijk, dat de brief nu op kerstavond pas wordt bezorg. Nóg verwerperlijker is het, dat de brief in de villa tussen de fanmail is bezorgd, en niet privé acher (waar alle bewoners toch minstens 1 maal per dag worden gesommeerd te verschijnen).
pi_55522833
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik reageer omdat ik weet dat je het beste in mensen wilt zien. Volg de streams en je weet dat je naar een toneelstuk zit te kijken onder regie van Flens en Polo.
febo (mis) ge-bruikt alles en iedereen voor deze ''show''

denk aan de kinderen van natasia, aan cora, bart en lesley.........

dan weet je gewoon ALLES voor de show,

dus als ze vinden dat Lieke naar huis moet geven ze haar een reden, de febo beslist welke brieven
wel of niet doorgaan en wanneer, ik weet het het klinkt misselij, waar tja, dat is het eigenlijk ook

pi_55522837
Waar blijven de HOEREN

by the way
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:36:10 #135
137949 Disana
pi_55522838
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Tissik het volgende:

[..]

De brief lijkt eerder geschreven te zijn. Het is inderdaad verwerpelijk, dat de brief nu op kerstavond pas wordt bezorg. Nóg verwerperlijker is het, dat de brief in de villa tussen de fanmail is bezorgd, en niet privé acher (waar alle bewoners toch minstens 1 maal per dag worden gesommeerd te verschijnen).
Het is nog erger: haar zus Jiske had hem zaterdag bij zich. Hij is gewoon achtergehouden.
pi_55522852
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Tissik het volgende:

[..]

precies........

pi_55522875
Mèn wat spannend allemaal
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:38:01 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_55522887
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:

accepteert?

Tering zeg... Het kan dus sowieso niet goed gedaan worden, en wat er gebeurt wordt direct tot op het merg afgekraakt... alsof we zelf allemaal zo weloverwogen zouden reageren als we zo'n boodschap kregen
Toen ik die boodschap kreeg dat mijn moeder kanker had kreeg ik geen hap door mijn keel, heb mijn halve huis gesloopt uit een gevoel van onmacht en me een ontzettend stuk in mijn kraag gezopen.
― Mark Twain
pi_55522900
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd... want een aantal mensen zijn al een tijdje stil omdat ze over hun nek gaan van het hypocriete gedoe hier.

Eerst is het een script van de Febo, vervolgens gaat men zich beklagen dat Lieke voorlopig wel weer zal zuchten en steunen en tot slot is ze ook nog een keen hypocriet omdat ze nu wel een door Huub georganiseerd bezoek accepteert?

Zo denk ik er ook over, maar ik heb geen zin om telkens te reageren op die domme reacties.
Als Liekes moeder dood gaat, dan is het volgens sommigen hier ook gescript, dat hoort dan gewoon in het toneelstuk.
In de kooi zijn ze achterdochtig, maar hier is het soms nog erger.
Misschien iets minder streamen ??
pi_55522917
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Toen ik die boodschap kreeg dat mijn moeder kanker had kreeg ik geen hap door mijn keel, heb mijn halve huis gesloopt door een gevoel van onmacht en me een ontzettend stuk in mij kraag gedronken.
en lieke zit al weer rustig in een tijdschrift te bladeren...

pi_55522940
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef neehe het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, maar ik heb geen zin om telkens te reageren op die domme reacties.
Als Liekes moeder dood gaat, dan is het volgens sommigen hier ook gescript, dat hoort dan gewoon in het toneelstuk.
In de kooi zijn ze achterdochtig, maar hier is het soms nog erger.
Misschien iets minder streamen ??
o jij juist effe iets meer streamen dat weet je WAAROM we zo denken

pi_55522979
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is nog erger: haar zus Jiske had hem zaterdag bij zich. Hij is gewoon achtergehouden.
Al met al kun je met behoorlijke zekerheid stellen dat die kut-FEBO aan het zieken is met de timing en de manier waarop het bericht de kooi in komt, al dan niet waarschijnlijk niet in overleg met Lieko
pi_55523003
Lieke wil naar kantoor, maar dat kan niet
het water roept
pi_55523070
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o jij juist effe iets meer streamen dat weet je WAAROM we zo denken

Ik stream ook veel, maar ben niet zo achterdochtig.
Als de FEBO die bief tijdens het feest vanavond/vannacht had gebracht was dat een veel beter tv moment geweest.
Lijkt mij tenminste.
pi_55523073
het water roept
  † In Memoriam † maandag 24 december 2007 @ 22:46:07 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_55523090
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:42 schreef Varen het volgende:
Lieke wil naar kantoor, maar dat kan niet
Naar huis, dat kan wel.
― Mark Twain
pi_55523109
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:45 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
amanda leeft ook lekker mee met lieke.........

pi_55523122
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Naar huis, dat kan wel.
pi_55523125
quote:

..
Wat wat er toen met Sylvia gebeurd dan? (ms offtopic maar toch relevant gezien de situatie nu en ik ben geen fanvanheteersteuur)
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55523144
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:47 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Wat wat er toen met Sylvia gebeurd dan? (ms offtopic maar toch relevant gezien de situatie nu en ik ben geen fanvanheteersteuur)
vader lag op sterven........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')