erm, niemand weet hier antwoord op?quote:Op maandag 24 december 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft Lieke al geklaagd over de timing van de brief?
En dan stuur je een brief waarvan Lieke uit haar dak gaat en zusjelief niet over praat.quote:Op maandag 24 december 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk dat haar moeder het iig niet tot groot onderwerp gemaakt wilde hebben (of dat niet voor een bepaald moment) en dat er daarom ook niets over gezegd is toen er gebeld werd.
(Zuipkooi)quote:Op maandag 24 december 2007 23:37 schreef agter het volgende:
Hoop dat het goed blijft gaan met hem, want hij verdient het...
Maar ik keek een beetje op toen ik hem aan de cocktails zag... vandaar.
Mikey en de hond zijn levenspartners. Ik heb vannacht nog wat gestreamd, en het is geweldig om te zien hoe hij met zijn hond speelt en omgaat.quote:Op maandag 24 december 2007 23:42 schreef CHAOS_ het volgende:
De hond luistert uitstekend naar Mike, maar niet naar iedereen en zo hoort het ook, die muts denkt de wijsheid in pacht te hebben. Gelukkig verbrandde ze net de pruik van Ricardo.
Wie zegt dat haar zus zaterdag zelf al wist wat er aan de hand was??quote:Op maandag 24 december 2007 23:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan stuur je een brief waarvan Lieke uit haar dak gaat en zusjelief niet over praat.
Kom op Leandra, als er echt iets is met mama ga je het toch niet hebben over Huub.
Ze zijn hem al lekker aan het helpen hoor ikquote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Zuipkooi)
Ahh, ik gun hem best een drankje, maar DGK staat vol met vele lekkere drankjes,
Mike zei vrijdag al 12 jaar niet meer te drinken,
1 drankje werd hem bijna nog door 1 van de miljonairs in zijn mond aangepraat.......
maar Mike zei, niet te willen drinken...........
nou op het goede maar dat Mike niet opnieuw alcoholist wordt..............
Mike vertelde aan Palma ,quote:Op maandag 24 december 2007 23:42 schreef CHAOS_ het volgende:
De hond luistert uitstekend naar Mike,
maar niet naar iedereen en zo hoort het ook,
die muts denkt de wijsheid in pacht te hebben.
3e drankje nu?quote:Op maandag 24 december 2007 23:47 schreef Py het volgende:
[..]
Ze zijn hem al lekker aan het helpen hoor ik
Via DGK naar de DETOX dat is het script voor Mikey.quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Zuipkooi)
Ahh, ik gun hem best een drankje, maar DGK staat vol met vele lekkere drankjes,
Mike zei vrijdag al 12 jaar niet meer te drinken,
1 drankje werd hem bijna nog door 1 van de miljonairs in zijn mond aangepraat.......
maar Mike zei, niet te willen drinken...........
nou op het goede maar dat Mike niet opnieuw alcoholist wordt..............
Holy shit, Lieke vertelde aan Huub dat de brief sinds zaterdag al binnen is, binnen gebracht door Jiske maar de FEBO moest de brief nog even doorlichten. (BS natuurlijk, gewoon een tv moment voor Lieke)quote:Op maandag 24 december 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat haar zus zaterdag zelf al wist wat er aan de hand was??
Of waren we erbij toen haar moeder de familie op de hoogte bracht? Weet iemand wanneer dat was??
En dus?? Als Jiske voor postbode speelt dan is ze automatisch op de hoogte van de inhoud van de brief??quote:Op maandag 24 december 2007 23:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, Lieke vertelde aan Huub dat de brief sinds zaterdag al binnen is, binnen gebracht door Jiske maar de FEBO moest de brief nog even doorlichten.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom weet je zo zeker dat Jiske weet wat er in een brief staat die ze meeneemt??
Misschien omdat het haar zus is?quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Waarom weet je zo zeker dat Jiske weet wat er in een brief staat die ze meeneemt??
Ik reageer op wie ik wil en als je onzin uitkraamt, waar je al een tijdje mee bezig bent, zal ik een reactie niet nalatenquote:Op maandag 24 december 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En nou weer van die quote-knop afblijven bij mijn posts
Ja, en dus?? Als jij bij je zus op visite gaat, en je moeder vraagt je een brief mee te nemen (misschien wel omdat ze niet het risico wil lopen dat hij via de post niet aankomt) dan ben je ook automatisch op de hoogte van de inhoud van die brief??quote:Op maandag 24 december 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien omdat het haar zus is?
Sodemieter toch op zeg.. ik onzin uitkramen?? Het ontbreekt je aan de benodigde intelligentie om te kunnen beoordelen of iets al dan niet onzin isquote:Op maandag 24 december 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik reageer op wie ik wil en als je onzin uitkraamt, waar je al een tijdje mee bezig bent, zal ik een reactie niet nalaten
Het zou prima kunnen zijn dat die zus wel van haar moeder wist, maar niet dat haar moeder dat ook in de brief aan Lieke heeft geschreven.quote:
Wel eens van "Prison Pruno" gehoord?quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Hij zat toen ik koraalspecht op Curacao, ze hebben daar echt geen drank. Ze hebben misschien soms wapens, maar drank nee, niet in de gevangenis. Hij is op gepakt toen hij 16 a 17 was en 11 jaar gezeten. Althans dat is hetgeen hij vertelde. Anders klopt er van het hele verhaal van Mike niet.
Het zal bij die zus niet opgekomen zijn om even te vragen wat er in die brief staat, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:00 schreef Py het volgende:
[..]
Het zou prima kunnen zijn dat die zus wel van haar moeder wist, maar niet dat haar moeder dat ook in de brief aan Lieke heeft geschreven.
We weten het niet. Dus kunnen we niet nu al allerlei opties weg-en
They're on a breakquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:00 schreef agter het volgende:
Heeft Huub recht op een verjaardagswip bij Lieke?
Komt de moeder van Lieke morgen?quote:Op maandag 24 december 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
![]()
En nou weer van die quote-knop afblijven bij mijn posts
Heb ik toevallig gisteren over gelezen. In The Dirt, de autiobio van Mötley Crüequote:
Sodemieter zelf opquote:Op maandag 24 december 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op zeg.. ik onzin uitkramen?? Het ontbreekt je aan de benodigde intelligentie om te kunnen beoordelen of iets al dan niet onzin is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |