Calallaquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef DJ_J het volgende:
Ga ook dit jaar in de zomervakantie weg, alleen de vraag is waarheen.
De grote en bekende plaatsen hebben ik wel gehad. Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste (22 jaar), en heb weinig behoefte om de hele vakantie tussen de 16 jarigen door te brengen. De volgende plaatsen zijn al bezocht::Lloret, leuk als je <18jaar bent Ardenne Rovinj, leuke vakantie, alleen jammer dat we 30min moesten lopen naar monvi (oid) center Chersonisos, super uitgaan! Albufeira, super relaxed en leuk uitgaan!
Zelf zat ik te denken aan Calella, hoorde via via dat het publiek wat volwassener/ relaxter is dan in Lloret. Maar klopt dit ook? En wat zijn andere plaatsen die gelijkwaardig of leuker zijn aan de bovenstaande?
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:50 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe Argeles sur mer is? Vorig jaar naar Lloret geweest en we willen nu ook wat meer doen zoals surfen..
Aardige mensen? Leuke discotheken? enz..
respect !quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef W2O het volgende:
Sunny beach word het dit jaar.
Lekker bezig hamoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:01 schreef Lijpo het volgende:
Bij ons is het lloret geworden, 23 man/vrouw in een hotel + busreis , wordt gekkenhuis
Daar weten ze het mooi te verkopen, maar ik graag liever naar jullie ervaringen, dus als iemand die met mij zou willen delen, Graag!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:40 schreef GotC het volgende:
www.beachmasters.nl
www.gogo.nl
geeft je denk ik genoeg info voor jongeren
Bij mij waren Blanes en Kos net zo tof (al was Kos eigenlijk gewoon veels te geweldig) als dat ze zeidenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:15 schreef nelis91 het volgende:![]()
[..]
Daar weten ze het mooi te verkopen, maar ik graag liever naar jullie ervaringen, dus als iemand die met mij zou willen delen, Graag!
Callela ben ik geweest toen ik 15 was hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef DJ_J het volgende:
Ga ook dit jaar in de zomervakantie weg, alleen de vraag is waarheen.
De grote en bekende plaatsen hebben ik wel gehad. Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste (22 jaar), en heb weinig behoefte om de hele vakantie tussen de 16 jarigen door te brengen. De volgende plaatsen zijn al bezocht::Lloret, leuk als je <18jaar bent Ardenne Rovinj, leuke vakantie, alleen jammer dat we 30min moesten lopen naar monvi (oid) center Chersonisos, super uitgaan! Albufeira, super relaxed en leuk uitgaan!
Zelf zat ik te denken aan Calella, hoorde via via dat het publiek wat volwassener/ relaxter is dan in Lloret. Maar klopt dit ook? En wat zijn andere plaatsen die gelijkwaardig of leuker zijn aan de bovenstaande?
Lijkt me ook vet hoor, met zn allen in een villa. Nog een iemand vinden is toch niet zo een probleem, vraag desnoods je broertje meequote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker bezig hamoIk heb niet zoveel matties, wij moeten diehard nog iemand zoeken om de 10 te halen voor villa in Siofok
Dat wordt iig ook los, de waterpijp gaat sowieso mee
Dat appertement lijkt me wel wat. Hoewel het allemaal redelijk ver zit van het centrum? Weet jij misschien ook tot hoe laat alles ongeveer open is?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Drie jaar geleden in Argeles geweest, beviel toen erg goed! Het is wat een de prijzige kant maar Lloret is ook niet goedkoop. Uitgaan kan d'r prima, verder wel relaxte mensen daar. Wij hebben toen het oude centrum van Argeles niet bekeken maar dat schijnt zeker de moeite waard te zijn, tussen al het zuipen door.
(Camping La Marende)
http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=709&tab=A
Wij zaten toen op bovenstaande camping.
Toen moesten met een treintje naar het centrum en snachts lopen/taxi. Lopen is te doen, maar niet ideaal. Naast het uitgaan is er nog genoeg te doen, zeker als je gaat met een reisorganisatie als GoGo/Beachmasters. Wij hebben toen gedoken, zeker een aanrader. Je gaat een voor een met een duiker mee, in de tussentijd kan je snorkelen. (Golf)surfen in Argeles is niet mogelijk, dan moet je naar Lacanau Ocean oid dat kan ook via GoGo/Beachmasters.
Nog een ding, mocht je wat extra te besteden hebben dan zijn er ook appartementen. Die zijn erg relaxed, want die tenten stellen niet zoveel voor..
http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=711&tab=A
Als je wilt surfen kun je het beste naar het O'Neill Surfcamp Mimizan gaan. Daar kun je ook perfect stappen en is een speciaal camp voor jongeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Drie jaar geleden in Argeles geweest, beviel toen erg goed! Het is wat een de prijzige kant maar Lloret is ook niet goedkoop. Uitgaan kan d'r prima, verder wel relaxte mensen daar. Wij hebben toen het oude centrum van Argeles niet bekeken maar dat schijnt zeker de moeite waard te zijn, tussen al het zuipen door.
(Camping La Marende)
http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=709&tab=A
Wij zaten toen op bovenstaande camping.
Toen moesten met een treintje naar het centrum en snachts lopen/taxi. Lopen is te doen, maar niet ideaal. Naast het uitgaan is er nog genoeg te doen, zeker als je gaat met een reisorganisatie als GoGo/Beachmasters. Wij hebben toen gedoken, zeker een aanrader. Je gaat een voor een met een duiker mee, in de tussentijd kan je snorkelen. (Golf)surfen in Argeles is niet mogelijk, dan moet je naar Lacanau Ocean oid dat kan ook via GoGo/Beachmasters.
Nog een ding, mocht je wat extra te besteden hebben dan zijn er ook appartementen. Die zijn erg relaxed, want die tenten stellen niet zoveel voor..
http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=711&tab=A
Kroatiëquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef MaxC het volgende:
Wij zitten nog te twijfelen tussen Kroatië en Hongarije
Wat zouden jullie meer aanraden?
enige nadeel is dat het uitgaan daar niet geweldig schijnt te zijn... Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen? Hongarije heeft heeeeeeel veel duitsers.. En 2 grote discotheken.. Schijnt ook behoorlijk warm te wezen.. Maar boodschappen zouden er wel goedkoop wezen(Dit na weekje research. Als iemand me kan aanvullen GRAAG!quote:
Als je van alleen maar bier drinkende boeren houdt: Hongarijequote:Op zondag 20 januari 2008 21:44 schreef nelis91 het volgende:
[..]
enige nadeel is dat het uitgaan daar niet geweldig schijnt te zijn... Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen? Hongarije heeft heeeeeeel veel duitsers.. En 2 grote discotheken.. Schijnt ook behoorlijk warm te wezen.. Maar boodschappen zouden er wel goedkoop wezen(Dit na weekje research. Als iemand me kan aanvullen GRAAG!)
Hoe zit kroatie met uitgaan dan? Is echt alleen in weekend of ist daar ook gewoon de hele week feest?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:34 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Als je van alleen maar bier drinkende boeren houdt: Hongarije
Als je ook veel mooie meisjes wil zien en iets meer wil uitgeven (zo duur is Kroatië ook weer niet): Kroatië
Beetje overal. Maar eindig toch iets te vaak in een Nederlands cafe (Camel Bar @ Kos!), gewoon fijn om tussen de Nederlanders te zijn!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:37 schreef miekz het volgende:
ff vraagje..als jullie op vakantie zijn, ga je dan liever naar een tent van daar of ga je ook graag naar een Nederlands café?
Gaat gewoon de hele week door ben daar maar niet bang voorquote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef nelis91 het volgende:
[..]
Hoe zit kroatie met uitgaan dan? Is echt alleen in weekend of ist daar ook gewoon de hele week feest?
Mooi, jij gaat ook heen dit jaar? Of ben je er al eerder geweest? Hoe ga je/ging je?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gaat gewoon de hele week door ben daar maar niet bang voor
Het is al wel een aantal jaar geleden dat ik er geweest ben hoor. Maar dit waren de punten die wat tegenvallen. Uitgaan( marmaris en bodrum veel beter) Mensen van winkeltjes en restaurantjes zijn veel opdringeriger. Bij die grote openlucht discotheek vaak ruzie en vervelende gasten die meiden lastig vallen. Plus de prijzen liggen er hoger dan in Bodrum( Marmaris is ook duurder met uitgaan.) Reistijd van en naar het vliegveld kan oplopen tot 2,5 uur( wist ik wel van te voren maar ook een reden om niet meer te gaan) Overigens kan je daar van de zomer misschien geluk mee hebben want Alanya krijgt dit jaar zijn eigen vliegveld. En de tempratuur in de zomer is het veel vochtiger en benauwder dan aan de kust bij Marmaris en Bodrum.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef Jurruh het volgende:
@ Maariow: Kun je uitleggen waarom Alanya je tegenviel?
Ik vind alles meestal wel best, mits geen Jan Smit of Frans dus. Is hier niet leuk, daar ook niet. Gewone leuke muziek om op los te gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef miekz het volgende:
ok ja dat was ook een mooi café. Had eigenlijk overal wel lolhaha maar bedoelde ook meer de gewone hits die wij in Nederland ook horen, niet alleen onze fransje en marco en zo..daar krijg je idd wel snel genoeg van VOORAL op vakantie. Dat mag dan wel?
Ben je een soort van enquete aan het houden joh?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:43 schreef miekz het volgende:
en what about de cafés die elke avond iets anders organiseren? Is dat in trek?
Vent uit me klas gaat er ook heen, zal eens vragen wanneer. Kan ie de groeten aan je doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:18 schreef ericajax het volgende:
geboekt Sunny Victory (@ Bulgarije Zonnestrand) van 7 tot 18 augustuswe gaan met 10!
Zoo die scandanavische bars op Chersonissos waren geweldig! Alleen maar vrouwen zowat daar in de tijd dat wij daar waren. (vorige zomer). Voelde je om de 10 minuten weer wel iemand tegen je aan rijden..haha wat een tijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef BramKVO het volgende:
Tuurlijk niet, hof van holland is een verschrikkelijk cafe ! Ik hoef heus geen Frans Bauer te horen in Kreta (eigenlijk nooit).
Ik was altijd in de Scandinavische bars te vinden.
Wij gaan naar zonnestrand dit jaar in augustus. We hebben nog een redelijke datum, maar bij de jongerenorganisaties loopt het storm wat betreft Bulgarije, dus als je daarnaartoe wil, zou ik zo snel mogelijk boeken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef miekz het volgende:
haha ja GotC ben inderdaad info aan het inwinnen.. maar je hebt ook gelijk, als het ergens bevalt dan kom je daar vaker terug, of ze nu iets organiseren of niet. Nog mensen die naar bulgarije zonnestrand gaan? Daar zat ik zelf aan te denken..lijkt me wel wat!
Jup ben er vorig jaar geweest, het is er wel heel relaxed maar er zijn niet zo heel veel vette discotheken. Maar wel een pub shamrock ofzoiets waar je heel goedkoop kan zuipen (4 euro voor een halve liter vodka redbull)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef tha_dark het volgende:
Wij gaan dit jaar naar Blanes. Iemand ervaringen met Blanes?
2 jaar geleden heen geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef tha_dark het volgende:
Wij gaan dit jaar naar Blanes. Iemand ervaringen met Blanes?
Ja kwartier met de busquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:43 schreef tha_dark het volgende:
Ah oke
En Llorett ligt ook vlakbij of niet?
Daar heb ik dus ook aan gedacht. Maar komen daar ook jongeren waar je een beetje mee kunt omgaan? Of zijn de uitgaansgelegenheden alleen voor locals ed. Staat niet echt bekend als "feest"plaats nl...quote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef BramKVO het volgende:
Genoeg plaatsen aan de Cote d'Azur lijkt me ? Nice, Cannes, ... alleen is eten en drinken er wel behoorlijk duur natuurlijk.
doe de groeten aan de patron van de Fenix barquote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef luckass het volgende:
Sunny beach: 30 juni - 7 juli, met z'n 4-en.
ja 10% van totaal ofzo, weet niet precies, wij moesten iets van 350 voor betalen met zijn 3-enquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef DuTank het volgende:
Even een vraagje over Beachmaster:
Als je gaat boeken, moet je dan gelijk betalen?
Dat is meestal zoquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef Muta het volgende:
[..]
ja 10% van totaal ofzo, weet niet precies, wij moesten iets van 350 voor betalen met zijn 3-en
de rest moet 6 weken voor de vak betaald zijn ofzo dunno:P
Fijne vakantiequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef -Rebelle het volgende:
godverdomme ik zit in hetzelfde appartement als mn aardsrivalen
wij wel, zij nietquote:
Volgens mij ben je echt een bitchquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
wij wel, zij niethaha nee zal wel meevallen
ik ben in kroatie in dubrovnik geweest trouwens, is heel mooi maar je kan er niet housengeen idee waar wel in kroatie verder
haha neehoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt een bitch
Je moet ergens wel goed kunnen housen anders vlieg ik er niet zomaar heen!
Zou opzich wel kunnen, daar ben ik iig nog niet geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:48 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
haha neehoormn vakantie ga ik niet verpesten door rond te lopen bitchen
waarom ga je niet naar ibiza als je genoeg geld hebtwouden wij eerst ook heengaan maar het is wel duur
En andere zijn er niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Dit jaar nergens heen. geen zin meer in die biervakanties [afbeelding]
Wij zijn vorig jaar naar Lloret geweest met Beachmasters, alles was echt top geregeld hoor. Leuke reisleiders en geen enkel minpuntjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:23 schreef Bagel het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beachmasters? We waren van plan dit weekend te boeken, maar hebben nu zoveel negatieve reacties gehoord dat we t uitstellen tot woensdag...
Beachmaster regelt alles wel redelijk. Reisleiders zijn matig tot ronduit slecht (Bart).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:23 schreef Bagel het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beachmasters? We waren van plan dit weekend te boeken, maar hebben nu zoveel negatieve reacties gehoord dat we t uitstellen tot woensdag...
klinkt toch best goed dan! wta was ongeveer de leeftijd daar? (we kregen te horen dat we te oud zijn voor zo'n vakantiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar naar Lloret geweest met Beachmasters, alles was echt top geregeld hoor. Leuke reisleiders en geen enkel minpuntje
Bij ons was het 18/19/20quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:05 schreef Bagel het volgende:
[..]
klinkt toch best goed dan! wta was ongeveer de leeftijd daar? (we kregen te horen dat we te oud zijn voor zo'n vakantie) (zal wel meevallen, de oudste van de groep is 21)
Hahaha, btje jammer dat we met n groep meiden gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bij ons was het 18/19/20
Dus kan je mooi wat jongere meiden regelen
Trouwens, ik wil wel kunnen stappen daar hé! Dat is toch wel heel belangrijk voor mij als ik op vakantie gaquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef -Rebelle het volgende:
ik ben in kroatie in dubrovnik geweest trouwens, is heel mooi maar je kan er niet housengeen idee waar wel in kroatie verder
Laat? Ik weet nog niet eens met wie, wanneer, waar en hoe ik gaquote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef mlam het volgende:
We gaan binnenkort boeken. Ik weet het, een beetje laat. Maar goed ik wil wel naar mallorca. Heeft iemand ervaring met mallorca? Leuk stappen? Hoe zijn de kosten daar? Wat voor muziek draaien ze daar?
duur? Je hebt er drie discotheken waar je 15 euro betaalt en de hele avond 'gratis' zuipt ...quote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef Houniet het volgende:
Mallorca, leuk om te gaan. Je kan er goed stappen alleen het is harstikke duur.
de place to be in Bulgarije ! spotgoedkoop zuipen, goed uitgaan, knappe scandinavische dames, volledig wildgaan !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |