abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2008 @ 18:26:26 #101
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_56004299
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef DJ_J het volgende:
Ga ook dit jaar in de zomervakantie weg, alleen de vraag is waarheen.

De grote en bekende plaatsen hebben ik wel gehad. Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste (22 jaar), en heb weinig behoefte om de hele vakantie tussen de 16 jarigen door te brengen. De volgende plaatsen zijn al bezocht::
  • Lloret, leuk als je <18jaar bent
  • Ardenne
  • Rovinj, leuke vakantie, alleen jammer dat we 30min moesten lopen naar monvi (oid) center
  • Chersonisos, super uitgaan!
  • Albufeira, super relaxed en leuk uitgaan!

Zelf zat ik te denken aan Calella, hoorde via via dat het publiek wat volwassener/ relaxter is dan in Lloret. Maar klopt dit ook? En wat zijn andere plaatsen die gelijkwaardig of leuker zijn aan de bovenstaande?
  • Calalla
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_56028257
    Weet iemand hoe Argeles sur mer is? Vorig jaar naar Lloret geweest en we willen nu ook wat meer doen zoals surfen..
    Aardige mensen? Leuke discotheken? enz..
    pi_56029322
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 17:50 schreef kurk_droog het volgende:
    Weet iemand hoe Argeles sur mer is? Vorig jaar naar Lloret geweest en we willen nu ook wat meer doen zoals surfen..
    Aardige mensen? Leuke discotheken? enz..

Drie jaar geleden in Argeles geweest, beviel toen erg goed! Het is wat een de prijzige kant maar Lloret is ook niet goedkoop. Uitgaan kan d'r prima, verder wel relaxte mensen daar. Wij hebben toen het oude centrum van Argeles niet bekeken maar dat schijnt zeker de moeite waard te zijn, tussen al het zuipen door.

(Camping La Marende)
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=709&tab=A

Wij zaten toen op bovenstaande camping.
    Toen moesten met een treintje naar het centrum en snachts lopen/taxi. Lopen is te doen, maar niet ideaal. Naast het uitgaan is er nog genoeg te doen, zeker als je gaat met een reisorganisatie als GoGo/Beachmasters. Wij hebben toen gedoken, zeker een aanrader. Je gaat een voor een met een duiker mee, in de tussentijd kan je snorkelen. (Golf)surfen in Argeles is niet mogelijk, dan moet je naar Lacanau Ocean oid dat kan ook via GoGo/Beachmasters.

Nog een ding, mocht je wat extra te besteden hebben dan zijn er ook appartementen. Die zijn erg relaxed, want die tenten stellen niet zoveel voor..
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=711&tab=A

[ Bericht 6% gewijzigd door Noodlez op 14-01-2008 18:44:48 ]
    pi_56033142
    Sunny beach word het dit jaar.
    pi_56036519
    Zelf ben ik nu 17 jaar, wil vd zomer graag naar kroatie(ivm met prijzen etc) alleen vraag me af hoe het daar zit kwa uitgaan? Ik wil ergens heen waar ik elke dag zowiezo los zou kunnen in een/het liefst meerdere discotheek(en), maar waar ik ook gewoon lekker op terrasje kan zitten en overdag lekker niksdoen op het strand.

Is kroatie hier geschikt voor? Of wil ik dan tegoedkoop naar een niet op jongeren ingesteld land?
    Zat zelf te denken aan porec, maar omdat google niet veel oplevert behalfe een post hier dat het in de discotheek alleen in het weekend druk is.

Of zouden jullie dan een betaalbaar alternatief kunnen noemen?

In elk geval bedankt voor het lezen van deze onzin, post nummer 1 zit erop, opdat er nog velen zullen volgen
      maandag 14 januari 2008 @ 23:40:14 #106
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56037929
    www.beachmasters.nl
    www.gogo.nl

geeft je denk ik genoeg info voor jongeren
      dinsdag 15 januari 2008 @ 01:01:23 #107
    153375 Lijpo
    Finesse en souplesse
    pi_56039599
    Bij ons is het lloret geworden, 23 man/vrouw in een hotel + busreis , wordt gekkenhuis
    pi_56040072
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef W2O het volgende:
    Sunny beach word het dit jaar.
    respect !
    pi_56044700
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 01:38 schreef BramKVO het volgende:

[..]

respect !
    Ben jij daar al eens geweest?
    pi_56045187
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 11:42 schreef W2O het volgende:

[..]

Ben jij daar al eens geweest?
    twee keer, zie bovenstaande posts
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:05:21 #111
    171936 DuTank
    Spaashaas.
    pi_56051968
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 01:01 schreef Lijpo het volgende:
    Bij ons is het lloret geworden, 23 man/vrouw in een hotel + busreis , wordt gekkenhuis
    Lekker bezig hamo Ik heb niet zoveel matties, wij moeten diehard nog iemand zoeken om de 10 te halen voor villa in Siofok Dat wordt iig ook los, de waterpijp gaat sowieso mee
    pi_56052189
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 23:40 schreef GotC het volgende:
    www.beachmasters.nl
    www.gogo.nl

geeft je denk ik genoeg info voor jongeren
    Daar weten ze het mooi te verkopen, maar ik graag liever naar jullie ervaringen, dus als iemand die met mij zou willen delen, Graag!
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:25:00 #113
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56052370
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 17:15 schreef nelis91 het volgende:

[..]

Daar weten ze het mooi te verkopen, maar ik graag liever naar jullie ervaringen, dus als iemand die met mij zou willen delen, Graag!
    Bij mij waren Blanes en Kos net zo tof (al was Kos eigenlijk gewoon veels te geweldig) als dat ze zeiden . En anders, lees je maar eens in op een vakantie recensies site. Google is your friend.

Heb besloten dat dit m'n laatste 'jongeren'vakantie wordt, aangezien ik nu allemaal mensjes van 17 naar vakanties zie zoeken hier . Beetje te jong allemaal.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:28:26 #114
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56052442
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef DJ_J het volgende:
    Ga ook dit jaar in de zomervakantie weg, alleen de vraag is waarheen.

De grote en bekende plaatsen hebben ik wel gehad. Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste (22 jaar), en heb weinig behoefte om de hele vakantie tussen de 16 jarigen door te brengen. De volgende plaatsen zijn al bezocht::
  • Lloret, leuk als je <18jaar bent
  • Ardenne
  • Rovinj, leuke vakantie, alleen jammer dat we 30min moesten lopen naar monvi (oid) center
  • Chersonisos, super uitgaan!
  • Albufeira, super relaxed en leuk uitgaan!

Zelf zat ik te denken aan Calella, hoorde via via dat het publiek wat volwassener/ relaxter is dan in Lloret. Maar klopt dit ook? En wat zijn andere plaatsen die gelijkwaardig of leuker zijn aan de bovenstaande?
  • Callela ben ik geweest toen ik 15 was haha Ik vond het iig een superrelaxte vakantie niet echt veel keus qua uitgaan maar wat er was daar heb ik me goed vermaakt
    Ik ben nooit in Lloret geweest en ben ook niet van plan om er ooit heen te gaan maar ik denk dat de leeftijden daar lager liggen dan in callela.. tenminste toen ik er was ben ik geen andere 15 jarigen tegengekomen
    pi_56052508
    Dit jaar wordt het voor mij weer Bodrum/Gumbet. Afgelopen jaren in Bodrum/Gumbet, Marmaris, Salou en Alanya geweest en Bodrum bevalt mij toch het beste. In gumbet kan je goedkoop uitgaan gemiddeld 2,5 euro voor een halve liter. Marmaris wel meer discotheken e.d. maar daar betaalde je gemiddel 5 euro voor een klein flesje bier. Plus in Bodrum en Gumbet veel vrienden zitten dus hoef vaak niks of heel weinig te betalen.

Salou zitten mij te veel 16 jarige en discotheken enzo niet echt speciaal. Alanya vond ik helemaal tegenvallen. Dus voor dit jaar maar weer Bodrum/ Gumbet.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:36:03 #116
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56052586
    Vorig jaar in Bodrum geweest, was leuk maar ik zou er niet nog een keer heengaan. In de discotheken draaien ze ALLEEN maar r&b en turken zijn ook irritant meestal En ik ben er ook nog 3 mensen van scool tegengekomen haha
    pi_56052711
    Ja je moet wel van R&B en Hiphop houden inderdaad in Bodrum. Al heb je ook genoeg andere plaatsen waar ze wel wat anders draaien. Halikarnas heeft ook club avonden en op Catamaran wordt ook genoeg andere muziek gedraaid. Verder heb je in Gumbet nog Club Escape waar ze ook andere muziek draaien.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:45:36 #118
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56052788
    Catamaran vond ik idd echt vet escape 1x binnengeweest maar die was toen helemaal leeg dus ben er nooit meer teruggekomen maar een vriendin van me ging de dag dat ik terugkwam ook naar gumbet en die vond de escape wel heel relaxt
    pi_56053298
    En hoe zit het dan met balatonmeer? Wat ik via google van Istrie vond is dat alles er vroeg dicht is en de discotheek niet druk of alleen in het weekend open is.. Dat is dus wat minder, of kan iemand dat tegenspreken?

Edit: typfoutjes weggehaald

[ Bericht 5% gewijzigd door nelis91 op 15-01-2008 18:34:26 ]
      woensdag 16 januari 2008 @ 13:16:59 #120
    153375 Lijpo
    Finesse en souplesse
    pi_56071483
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 17:05 schreef DuTank het volgende:

[..]

Lekker bezig hamo Ik heb niet zoveel matties, wij moeten diehard nog iemand zoeken om de 10 te halen voor villa in Siofok Dat wordt iig ook los, de waterpijp gaat sowieso mee
    Lijkt me ook vet hoor, met zn allen in een villa. Nog een iemand vinden is toch niet zo een probleem, vraag desnoods je broertje mee En als ik op je hyves ( ) kijk zie ik dat je genoeg matties hebt .
    pi_56077649
    Ok, ik heb dus geboekt voor Budva (Montenegro). Een beetje een stap in het onbekende, maar het lijkt me zeker wel wat. Volgens internet vrij goedkoop (beetje a la sunny beach, bulgarije), geen massaal uitgaan zoals een lloret, maar wel veel leuke strandbars en enkele goede disco's en danscafes. Verder ook een mooie omgeving, dus zal wel leuk worden denk ik. Ook al enkele leuke (party)filmpjes gezien op you tube.
      woensdag 16 januari 2008 @ 18:34:20 #122
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56079781
    Heb net 15 dagen Chersonisos geboekt ipv Mallorca
    pi_56135987
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Noodlez het volgende:

[..]

Drie jaar geleden in Argeles geweest, beviel toen erg goed! Het is wat een de prijzige kant maar Lloret is ook niet goedkoop. Uitgaan kan d'r prima, verder wel relaxte mensen daar. Wij hebben toen het oude centrum van Argeles niet bekeken maar dat schijnt zeker de moeite waard te zijn, tussen al het zuipen door.

(Camping La Marende)
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=709&tab=A

Toen moesten met een treintje naar het centrum en snachts lopen/taxi. Lopen is te doen, maar niet ideaal. Naast het uitgaan is er nog genoeg te doen, zeker als je gaat met een reisorganisatie als GoGo/Beachmasters. Wij hebben toen gedoken, zeker een aanrader. Je gaat een voor een met een duiker mee, in de tussentijd kan je snorkelen. (Golf)surfen in Argeles is niet mogelijk, dan moet je naar Lacanau Ocean oid dat kan ook via GoGo/Beachmasters.

Nog een ding, mocht je wat extra te besteden hebben dan zijn er ook appartementen. Die zijn erg relaxed, want die tenten stellen niet zoveel voor..
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=711&tab=A
    Dat appertement lijkt me wel wat. Hoewel het allemaal redelijk ver zit van het centrum? Weet jij misschien ook tot hoe laat alles ongeveer open is?
    Paar maten van me willen een of andere cursus surfen volgen. Moet het natuurlijk wel kunnen daar?

[ Bericht 1% gewijzigd door kurk_droog op 19-01-2008 16:37:57 ]
    pi_56136264
    @ Maariow: Kun je uitleggen waarom Alanya je tegenviel?
    pi_56156365
    Wij zitten nog te twijfelen tussen Kroatië en Hongarije

Wat zouden jullie meer aanraden?
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_56165069
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Noodlez het volgende:

[..]

(Camping La Marende)

Als je wilt surfen kun je het beste naar het O'Neill Surfcamp Mimizan gaan. Daar kun je ook perfect stappen en is een speciaal camp voor jongeren.
    In Argeles kun je ook op Camping Roussillonais staan. Dat is een stuk dichterbij het centrum.
      zondag 20 januari 2008 @ 15:27:32 #127
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_56179092
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef MaxC het volgende:
    Wij zitten nog te twijfelen tussen Kroatië en Hongarije

Wat zouden jullie meer aanraden?
    Kroatië
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_56188190
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef stefmans het volgende:

[..]

Kroatië
    enige nadeel is dat het uitgaan daar niet geweldig schijnt te zijn... Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen? Hongarije heeft heeeeeeel veel duitsers.. En 2 grote discotheken.. Schijnt ook behoorlijk warm te wezen.. Maar boodschappen zouden er wel goedkoop wezen(Dit na weekje research. Als iemand me kan aanvullen GRAAG! )
    pi_56188815
    Over een weekje ff definitieve datum prikken voor Argeles-sur-Mer. Camping La Marende.

Wordt mijn 2e keer, voor m'n vrienden de eerste keer.

Uitgaan is wel ok in Argeles, Clubs als de Kiss en Playa 1x doen en dan vermijden, aan de boulevard heb je een klein gezellig loungetentje zitten. TOP.

Met GoGo, zit er dan ook nog een avondje Lloret bij en een excurise Barcelona. Relatief korte rit met de bus en goed te doen! Er zit ook nog een /grens/belastingvrij/ stadje in de buurt waar je goedkoop drank/ peuken / eten / quads / minibikes/ geurtjes / juwelen / benzine etc kan halen.
    pi_56193866

[ Bericht 100% gewijzigd door Mindstate op 21-01-2008 10:34:02 (Wrong account) ]
    pi_56193883
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 21:44 schreef nelis91 het volgende:

[..]

enige nadeel is dat het uitgaan daar niet geweldig schijnt te zijn... Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen? Hongarije heeft heeeeeeel veel duitsers.. En 2 grote discotheken.. Schijnt ook behoorlijk warm te wezen.. Maar boodschappen zouden er wel goedkoop wezen(Dit na weekje research. Als iemand me kan aanvullen GRAAG! )
    Als je van alleen maar bier drinkende boeren houdt: Hongarije
    Als je ook veel mooie meisjes wil zien en iets meer wil uitgeven (zo duur is Kroatië ook weer niet): Kroatië
    pi_56197191
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 10:34 schreef Jurruh het volgende:

[..]

Als je van alleen maar bier drinkende boeren houdt: Hongarije
    Als je ook veel mooie meisjes wil zien en iets meer wil uitgeven (zo duur is Kroatië ook weer niet): Kroatië
    Hoe zit kroatie met uitgaan dan? Is echt alleen in weekend of ist daar ook gewoon de hele week feest?
    pi_56199642
    ff vraagje..als jullie op vakantie zijn, ga je dan liever naar een tent van daar of ga je ook graag naar een Nederlands café?
      maandag 21 januari 2008 @ 15:30:56 #134
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56200746
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 14:37 schreef miekz het volgende:
    ff vraagje..als jullie op vakantie zijn, ga je dan liever naar een tent van daar of ga je ook graag naar een Nederlands café?
    Beetje overal. Maar eindig toch iets te vaak in een Nederlands cafe (Camel Bar @ Kos!), gewoon fijn om tussen de Nederlanders te zijn!
    pi_56200860
    oke:) volgens mij is die camel bar wel in trek! moet ik dan ook maar eens gaan kijken. Op 1 of andere manier eindigen Nederlands toch vaak in dezelfde kroeg he...gezellig volk zijn we ook
    pi_56200986
    en what about de cafés die elke avond iets anders organiseren? Is dat in trek?
      maandag 21 januari 2008 @ 18:12:36 #137
    125053 stefmans
    pi_56204136
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef nelis91 het volgende:

[..]

Hoe zit kroatie met uitgaan dan? Is echt alleen in weekend of ist daar ook gewoon de hele week feest?
    Gaat gewoon de hele week door ben daar maar niet bang voor
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_56204772
    Ik vermijd de Nederlandse cafes zo veel mogelijk.
    pi_56206164
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 18:12 schreef stefmans het volgende:

[..]

Gaat gewoon de hele week door ben daar maar niet bang voor
    Mooi, jij gaat ook heen dit jaar? Of ben je er al eerder geweest? Hoe ga je/ging je?
    pi_56208362
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef Jurruh het volgende:
    @ Maariow: Kun je uitleggen waarom Alanya je tegenviel?
    Het is al wel een aantal jaar geleden dat ik er geweest ben hoor. Maar dit waren de punten die wat tegenvallen. Uitgaan( marmaris en bodrum veel beter) Mensen van winkeltjes en restaurantjes zijn veel opdringeriger. Bij die grote openlucht discotheek vaak ruzie en vervelende gasten die meiden lastig vallen. Plus de prijzen liggen er hoger dan in Bodrum( Marmaris is ook duurder met uitgaan.) Reistijd van en naar het vliegveld kan oplopen tot 2,5 uur( wist ik wel van te voren maar ook een reden om niet meer te gaan) Overigens kan je daar van de zomer misschien geluk mee hebben want Alanya krijgt dit jaar zijn eigen vliegveld. En de tempratuur in de zomer is het veel vochtiger en benauwder dan aan de kust bij Marmaris en Bodrum.

Plus punt: Strand( als je iets buiten het centrum zit is het breder als in Bodrum en Marmaris)
    pi_56208377
    Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je naartoe gaat in Kroatië. Maar om Porec te noemen bijv, dat is de hele week feest in de zomer.
    pi_56217030
    kroätie...ben in Pula geweest, best lachen! niet heel mooi weer maar wel echt gezellig daar moet je wel alleen heen gaan als je ook nog wat wilt zien want tis niet echt een zon-zee-strand vakantie zeg maar.. (al hebben ze wel strand) verder vorig jaar naar chersonissos geweest, lachen! thof van holland was echt gezellig..toch wel leuk om nederlandse muziek tegen te komen (of iig muziek die wij in Nederland draaien) op vakantie. Of vinden julie van niet?
    pi_56221027
    Tuurlijk niet, hof van holland is een verschrikkelijk cafe ! Ik hoef heus geen Frans Bauer te horen in Kreta (eigenlijk nooit).
    Ik was altijd in de Scandinavische bars te vinden.
    pi_56221282
    ok ja dat was ook een mooi café. Had eigenlijk overal wel lol haha maar bedoelde ook meer de gewone hits die wij in Nederland ook horen, niet alleen onze fransje en marco en zo..daar krijg je idd wel snel genoeg van VOORAL op vakantie. Dat mag dan wel?
      dinsdag 22 januari 2008 @ 14:18:09 #145
    131526 ericajax
    LACHEN HOOR.
    pi_56224171
    geboekt Sunny Victory (@ Bulgarije Zonnestrand) van 7 tot 18 augustus we gaan met 10!
    10. Jari Litmanen
    Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
    Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
      dinsdag 22 januari 2008 @ 18:01:09 #146
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56229715
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef miekz het volgende:
    ok ja dat was ook een mooi café. Had eigenlijk overal wel lol haha maar bedoelde ook meer de gewone hits die wij in Nederland ook horen, niet alleen onze fransje en marco en zo..daar krijg je idd wel snel genoeg van VOORAL op vakantie. Dat mag dan wel?
    Ik vind alles meestal wel best, mits geen Jan Smit of Frans dus. Is hier niet leuk, daar ook niet. Gewone leuke muziek om op los te gaan.
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 15:43 schreef miekz het volgende:
    en what about de cafés die elke avond iets anders organiseren? Is dat in trek?
    Ben je een soort van enquete aan het houden joh?
    Dat soort cafes zijn wel ok, maar weet je wat het is? Iedereen heeft toch wel een kroeg/discotheek waar ze zich t lekkerst voelen en dus het meest heengaan, ongeacht wat er wordt gedaan. Iedereen heeft zn eigen wensen. Ik zit bv het liefst in een bar waar je lekker mensen kan kijken, relaxen, beetje dansen etc . Organiseren hoeft niet. In de Camel was bv echt gewoon niks te doen behalve dus mensen kijken, relaxen, lol hebben met het personeel en fishbowls drinken .
    pi_56241807
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 14:18 schreef ericajax het volgende:
    geboekt Sunny Victory (@ Bulgarije Zonnestrand) van 7 tot 18 augustus we gaan met 10!
    Vent uit me klas gaat er ook heen, zal eens vragen wanneer. Kan ie de groeten aan je doen.

Ik ga dit jaar niet, heb het wel gehad met die biervakanties.
      woensdag 23 januari 2008 @ 12:11:45 #148
    93118 Delerium04
    Down 2 U Drop
    pi_56246976
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef BramKVO het volgende:
    Tuurlijk niet, hof van holland is een verschrikkelijk cafe ! Ik hoef heus geen Frans Bauer te horen in Kreta (eigenlijk nooit).
    Ik was altijd in de Scandinavische bars te vinden.
    Zoo die scandanavische bars op Chersonissos waren geweldig! Alleen maar vrouwen zowat daar in de tijd dat wij daar waren. (vorige zomer). Voelde je om de 10 minuten weer wel iemand tegen je aan rijden..haha wat een tijd
    Can't pay my rent, cause all my money's spent. But that's ok cauze I'm still fly..
    pi_56247081
    haha ja GotC ben inderdaad info aan het inwinnen.. maar je hebt ook gelijk, als het ergens bevalt dan kom je daar vaker terug, of ze nu iets organiseren of niet. Nog mensen die naar bulgarije zonnestrand gaan? Daar zat ik zelf aan te denken..lijkt me wel wat!
    pi_56248545
    Vorig jaar Turkije gedaan (Bodrum) maar dat viel mij ook n btje tegen. Dit jaar wordt t Kroatië via Beachmasters. En ik hoop nog wat stemmen te regelen voor 500 euro korting

http://www.beachmasters.nl/jijbenttoeaanvakantie/?show=1&id=13169
    pi_56250226
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef miekz het volgende:
    haha ja GotC ben inderdaad info aan het inwinnen.. maar je hebt ook gelijk, als het ergens bevalt dan kom je daar vaker terug, of ze nu iets organiseren of niet. Nog mensen die naar bulgarije zonnestrand gaan? Daar zat ik zelf aan te denken..lijkt me wel wat!
    Wij gaan naar zonnestrand dit jaar in augustus. We hebben nog een redelijke datum, maar bij de jongerenorganisaties loopt het storm wat betreft Bulgarije, dus als je daarnaartoe wil, zou ik zo snel mogelijk boeken.

Over argeles sur mer: daar ben ik anderhalf jaar terug geweest (zomer '06) en hoewel het op zich wel leuk was, was de camping erg ver van het centrum af en lag het prijsniveau daar hoger dan in Nederland.
    pi_56257742
    Wat is nu de beste bestemming voor Kroatië, Medulin, Porec of Rovinj? Graag toelichting!
    pi_56263000
    Denk dat Sunny Beach meer en meer zal ontdekt worden door West-Europeanen, wat betekent dat de prijzen er fors zullen stijgen op korte termijn én het ook allemaal iets minder leuk zal worden denk ik.
      donderdag 24 januari 2008 @ 00:49:00 #154
    203994 xavera
    Good For You.
    pi_56266178
    Wij zaten vorige zomer in het 'kleine' Calella. Het is een soort mini-Lloret of Blanes, het ligt ongeveer 5 km zuidelijker dan blanes. We hebben het echt leuk gehad daar, leuke barretjes, medium (dus geen massale) discotheken, weinig gedonder en veel normale mensen die gewoon een leuke tijd wouden. We zaten alleen wel in een cheap appartement wat echt minder was, maargoed discotheken waren 5 minuten lopen en het strand zat aan de overkant van de weg. Prijsniveau was ongeveer tussen Nederlandse standaard en spaanse standaard.. je kon daar voor 3 euro ook gewoon halve liters krijgen Maar 4 euro voor een corona met uitgaan was niet vreemd.. helaas. Leuke vakantie gehad daar, goeie vibe en vooral een gigantisch maar lekker rustig strand ! Leuk om heen te gaan als je toch wilt stappen in de grote plaatsen maar niet dag en nacht erin willen zitten. Dit jaar waarschijnlijk Portugal/Albufeira, iemand nog tips ?
    pi_56322253
    Wij gaan dit jaar naar Blanes. Iemand ervaringen met Blanes?
    Koning.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 17:54:04 #156
    125053 stefmans
    pi_56322497
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef tha_dark het volgende:
    Jup ben er vorig jaar geweest, het is er wel heel relaxed maar er zijn niet zo heel veel vette discotheken. Maar wel een pub shamrock ofzoiets waar je heel goedkoop kan zuipen (4 euro voor een halve liter vodka redbull)
    pi_56323512
    Ah oke
    En Llorett ligt ook vlakbij of niet?
    Koning.
    pi_56323866
    Weet iemand waar je kan golfsurfen en ook veel jongeren/uitgaan hebt?

We zaten te denken aan lacanou ocean maar weet iemand of dat iets is? Argeles sur mer is helaas alleen windsurfen wat me maten niet willen ofzo.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 21:53:23 #159
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56328409
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef tha_dark het volgende:
    2 jaar geleden heen geweest Leuk, genoeg kroegjes enzo, niet echt veel discotheken idd. Wel erg gezellig
      zaterdag 26 januari 2008 @ 22:14:55 #160
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56328856
    Ik heb nog geen idee, als je er maar kan Housen .
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      zondag 27 januari 2008 @ 19:10:23 #161
    125053 stefmans
    pi_56345760
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 18:43 schreef tha_dark het volgende:
    Ah oke
    En Llorett ligt ook vlakbij of niet?
    Ja kwartier met de bus
    pi_56346781
    Dan zal het wel stappen in Llorett worden denk ik
    Koning.
    pi_56354742
    Iemand ervaringen met ergens anders in frankrijk ofzo? Niet direct jongerenbestemming denk ik, maar ik wil nu wel wat meer dan tussen de 16 jarige sletjes in een disco staan. Dus het moet een mooie mix zijn van feest, activiteiten, strand, zwembad en uitstapjes...
    pi_56358934
    Genoeg plaatsen aan de Cote d'Azur lijkt me ? Nice, Cannes, ... alleen is eten en drinken er wel behoorlijk duur natuurlijk.
    pi_56359373
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef BramKVO het volgende:
    Genoeg plaatsen aan de Cote d'Azur lijkt me ? Nice, Cannes, ... alleen is eten en drinken er wel behoorlijk duur natuurlijk.
    Daar heb ik dus ook aan gedacht. Maar komen daar ook jongeren waar je een beetje mee kunt omgaan? Of zijn de uitgaansgelegenheden alleen voor locals ed. Staat niet echt bekend als "feest"plaats nl...
    pi_56359814
    Daar zijn zeker genoeg plaatsen om uit te gaan hoor, zitten veel toeristen. Bij jongeren staat het niet echt bekend als uitgaansplaats omdat de prijzen er voor studenten meestal te hoog zijn. Je zult er dan ook bitter weinig mensen vinden van 16-21, maar eerder twintigers en dertigers (en locals)
    pi_56361540
    In Nice kan je echt prima uitgaan. En er lopen ook gewoon veel jongeren. Maar inderdaad, de prijzen kunnen in de discotheken flink zijn. Zeker voor studenten. Maar het is het waard
    pi_56363756
    Sunny beach: 30 juni - 7 juli , met z'n 4-en.
    pi_56367498
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef luckass het volgende:
    Sunny beach: 30 juni - 7 juli , met z'n 4-en.
    doe de groeten aan de patron van de Fenix bar
    pi_56395257
    Gran-canaria 2008!!
    Here I am! What are your other 2 wishes?
      woensdag 30 januari 2008 @ 14:40:45 #171
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56409803
    Mensen ervaringen met Kroatië?
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_56411932
    Weet iemand misschien waar je bus reizen kan boeken naar biarritz? Prima stadje lijkt me zo waar je kan uitgaan en golf surfen...
    pi_56415860
    Even een vraagje over Beachmaster:

Als je gaat boeken, moet je dan gelijk betalen?
    pi_56418002
    Dit jaar nergens heen. geen zin meer in die biervakanties
    pi_56420058
    quote:
    Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef DuTank het volgende:
    Even een vraagje over Beachmaster:

Als je gaat boeken, moet je dan gelijk betalen?
    ja 10% van totaal ofzo, weet niet precies, wij moesten iets van 350 voor betalen met zijn 3-en
    de rest moet 6 weken voor de vak betaald zijn ofzo dunno:P
      woensdag 30 januari 2008 @ 22:33:13 #176
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56421075
    quote:
    Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef Muta het volgende:

[..]

ja 10% van totaal ofzo, weet niet precies, wij moesten iets van 350 voor betalen met zijn 3-en
    de rest moet 6 weken voor de vak betaald zijn ofzo dunno:P
    Dat is meestal zo .
      donderdag 31 januari 2008 @ 17:56:00 #177
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56438718
    godverdomme ik zit in hetzelfde appartement als mn aardsrivalen
      donderdag 31 januari 2008 @ 18:22:20 #178
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56439256
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef -Rebelle het volgende:
    godverdomme ik zit in hetzelfde appartement als mn aardsrivalen
    Fijne vakantie .
      donderdag 31 januari 2008 @ 20:12:13 #179
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56441815
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 18:22 schreef Houniet het volgende:

[..]

Fijne vakantie .
    wij wel, zij niet haha nee zal wel meevallen
    ik ben in kroatie in dubrovnik geweest trouwens, is heel mooi maar je kan er niet housen geen idee waar wel in kroatie verder
      donderdag 31 januari 2008 @ 23:12:46 #180
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56446515
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

wij wel, zij niet haha nee zal wel meevallen
    ik ben in kroatie in dubrovnik geweest trouwens, is heel mooi maar je kan er niet housen geen idee waar wel in kroatie verder
    Volgens mij ben je echt een bitch
    Je moet ergens wel goed kunnen housen anders vlieg ik er niet zomaar heen!
      vrijdag 1 februari 2008 @ 09:48:01 #181
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56451993
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef Houniet het volgende:

[..]

Volgens mij ben je echt een bitch
    Je moet ergens wel goed kunnen housen anders vlieg ik er niet zomaar heen!
    haha neehoor mn vakantie ga ik niet verpesten door rond te lopen bitchen
    waarom ga je niet naar ibiza als je genoeg geld hebt wouden wij eerst ook heengaan maar het is wel duur
      vrijdag 1 februari 2008 @ 10:42:45 #182
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56453167
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 09:48 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

haha neehoor mn vakantie ga ik niet verpesten door rond te lopen bitchen
    waarom ga je niet naar ibiza als je genoeg geld hebt wouden wij eerst ook heengaan maar het is wel duur
    Zou opzich wel kunnen, daar ben ik iig nog niet geweest .
    pi_56459780
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beachmasters? We waren van plan dit weekend te boeken, maar hebben nu zoveel negatieve reacties gehoord dat we t uitstellen tot woensdag...
    pi_56460661
    quote:
    Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef Elwood1802 het volgende:
    Dit jaar nergens heen. geen zin meer in die biervakanties [afbeelding]
    En andere zijn er niet?

_!
    pi_56461860
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 15:23 schreef Bagel het volgende:
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beachmasters? We waren van plan dit weekend te boeken, maar hebben nu zoveel negatieve reacties gehoord dat we t uitstellen tot woensdag...
    Wij zijn vorig jaar naar Lloret geweest met Beachmasters, alles was echt top geregeld hoor. Leuke reisleiders en geen enkel minpuntje
      vrijdag 1 februari 2008 @ 18:10:15 #186
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56463291
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 15:23 schreef Bagel het volgende:
    Beachmaster regelt alles wel redelijk. Reisleiders zijn matig tot ronduit slecht (Bart).
    Chersonissos vorig jaar.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56464433
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef MaxC het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar naar Lloret geweest met Beachmasters, alles was echt top geregeld hoor. Leuke reisleiders en geen enkel minpuntje
    klinkt toch best goed dan! wta was ongeveer de leeftijd daar? (we kregen te horen dat we te oud zijn voor zo'n vakantie ) (zal wel meevallen, de oudste van de groep is 21)
    pi_56471824
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 19:05 schreef Bagel het volgende:

[..]

klinkt toch best goed dan! wta was ongeveer de leeftijd daar? (we kregen te horen dat we te oud zijn voor zo'n vakantie ) (zal wel meevallen, de oudste van de groep is 21)
    Bij ons was het 18/19/20

Dus kan je mooi wat jongere meiden regelen
    pi_56477028
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef MaxC het volgende:

[..]

Bij ons was het 18/19/20

Dus kan je mooi wat jongere meiden regelen
    Hahaha, btje jammer dat we met n groep meiden gaan
      zaterdag 2 februari 2008 @ 22:48:51 #190
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56489550
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef -Rebelle het volgende:
    Trouwens, ik wil wel kunnen stappen daar hé! Dat is toch wel heel belangrijk voor mij als ik op vakantie ga !
    Dus als dat al heel moeilijk gaat streep ik Kroatië van me lijst af.
    pi_56508036
    We gaan binnenkort boeken. Ik weet het, een beetje laat. Maar goed ik wil wel naar mallorca. Heeft iemand ervaring met mallorca? Leuk stappen? Hoe zijn de kosten daar? Wat voor muziek draaien ze daar?
      zondag 3 februari 2008 @ 21:22:15 #192
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_56508504
    Mallorca, leuk om te gaan. Je kan er goed stappen alleen het is harstikke duur .
    pi_56510168
    Aruba is ook leuk, vooral als je amerikaanse chickies wil playen
    pi_56510387
    Ik ga waarschijnlijk met een of ander leuk, lief mannelijk aanhangsel 8 daagjes naar Portugal.
    Leek mij redelijk goedkoop; 420 euro voor een appartement .
    Dan moet je natuurlijk wel nog boodschapjes doen, uitgaansgeld etc. maar vliegreis en toeslagen zijn al inbegrepen

Het ziet er mooi uit, er is een zwembad, ligt dicht aan strand, je vliegt met transavia. Prima toch?
    Oh en het ligt in (de?) Algarve. Weet niet of het een streek/stad is
      zondag 3 februari 2008 @ 23:36:23 #195
    171936 DuTank
    Spaashaas.
    pi_56513715
    doe gewoon eens googlen bitch
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Algarve

Veel plezier iig

ik ben tanken nu, carnaval jeweet
    pi_56514450
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef mlam het volgende:
    We gaan binnenkort boeken. Ik weet het, een beetje laat. Maar goed ik wil wel naar mallorca. Heeft iemand ervaring met mallorca? Leuk stappen? Hoe zijn de kosten daar? Wat voor muziek draaien ze daar?
    Laat? Ik weet nog niet eens met wie, wanneer, waar en hoe ik ga

Waarom iets nu doen als je het ook kunt uitstellen
    pi_56516079
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef Houniet het volgende:
    Mallorca, leuk om te gaan. Je kan er goed stappen alleen het is harstikke duur .
    duur? Je hebt er drie discotheken waar je 15 euro betaalt en de hele avond 'gratis' zuipt ...
    pi_56530271
    En wat voor muziek draaien ze voornamelijk daar? Welke discotheek raden jullie mij aan?
    Oja en het mokkel-gehalte is natuurlijk ook van belang. Hoe was die bij jullie?
      dinsdag 5 februari 2008 @ 22:24:20 #199
    205296 wous89
    het is niet wat je ziet
    pi_56550663
    We zijn nu al een tijdje op zoek waar we heen willen. We zitten ook te denken om via BeachMasters naar Chersonissos te gaan OF Novalja. Eigenlijk staat alles open.

hebben jullie tips voor een groep van 6 van gemiddeld 19 jaar die voor ongeveer 800 euro een hele vakantie wil hebben? (ongeveer 12 dagen!)

Btw, Wat is Sunny Beach?!?!
    ...............
    pi_56551708
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 22:24 schreef wous89 het volgende:

Btw, Wat is Sunny Beach?!?!
    de place to be in Bulgarije ! spotgoedkoop zuipen, goed uitgaan, knappe scandinavische dames, volledig wildgaan !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')