Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:12 schreef Lijpo het volgende:
[..]
Als jij wil dat 80% jongens zijn en 20 % dames
Wij hopen allemaal van welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet bij Bart van Beachmasters komt, dat is me toch een eersteklas wanker.
Ga dan naar Blanes ofzo, daar was ik totaal rond de 700 voor kwijt. En anders, werken zal je! Ik zet altijd vanaf december elke maand 300-400 eu opzij, zodat ik niet aan geld hoef te denken op vakantie etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef DuTank het volgende:
Dus je zegt Chersonissos, maar wij hebben allemaal niet super veel geldDus die vliegticket mag niet te duur zijn.. Maar ja, wij gaan voor het uitgaan, zuipen en vrouwen.. Hoewel de helft van ons vriendin heeft, maar goed, what happens in Chersonisso stays in Chersonissos, right?
![]()
Ik werk fulltime, dus in de 1000eu per maand is het niet zo'n straf om te sparen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Doe mij maar Terschelling dan.
Werk(spaar) je daar nou het hele jaar voor?
Ja klopt.. Ik ben 1x vreemdgegaan en daar voel ik me niet echt happy mee ofzo, kben er niet trots op.. Hoewel, het meisje waarmee ik vreemdging nu mijn vriendin isquote:Op zondag 6 januari 2008 12:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hopen allemaal van welHaha we hadden hem als reisleider 2 jaar geleden naar Blanes, en hij kent ons allemaal nog steeds van naam etc, echt een hele relaxte gast. Alleen die tandenborstel om z'n nek..
. Maarrrrrrr ik heb liever weer Mieke en Chris, dat zijn gewoon schatjes
.
[..]
Ga dan naar Blanes ofzo, daar was ik totaal rond de 700 voor kwijt. En anders, werken zal je! Ik zet altijd vanaf december elke maand 300-400 eu opzij, zodat ik niet aan geld hoef te denken op vakantie etc.
Ennn, vreemdgaan is zo 2007.
ik wil dit jaar naar kos. kun je nog hotels aanraden?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
oh ja, en TS (mindstate), als je van niet te massief houdt qua uitgaan, en toch een geweldige tijd wil hebben, Kos! Ik ben er nog altijd verliefd op, vooral de Camel bar. Lekker om 7 uur de zon op zien komen daar, fishbowls drinken (vraag voor een froggy!)..
je ziet er wel wat lelijke straathoertjes lopen ja, maar als je gewoon voorbij wandelt, beroven die je heus niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
Plus goedkope hoertjes die je beroven van alles wat je bij je hebt.
Tsja, ik zat in Kondia Beach, gewoon goeie appartementen, aardige mensen, en via Beachmasters een gratis fiets erbij. Fiets is echt wel nodig in Kos, geen van alle appartementen liggen ECHT in het centrum. Ik heb onze fietstocht naar t centrum gefilmd, en was denk 3 minuten fietsen, maar lopend is het echt not donequote:Op zondag 6 januari 2008 13:57 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik wil dit jaar naar kos. kun je nog hotels aanraden?
vond rhodos echt super en aangezien het daar ook niet te massaal was denk ik dat dit ook wel leuk wordt.
Nee maar ik zei het er effe bij, gewoon als tip.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef Jurruh het volgende:
@ GotC: Heb ik ergens gezegd dat ik niet te massaal wil ? Nee, dat vind ik niet zo erg (oh ja, ik was TS, stond verkeerd ingelogd)...
Bij ons wordt het wss ook Siofok, dus ik ff reacties pleax!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef MaxC het volgende:
Het liefst ga ik naar Griekenland maar al mijn vrienden willen persé naar Siofók.
Kan iemand mij daar wat over vertellen? Het is wel veel goedkoper maar wat zijn nog meer de voordelen daar? Genoeg dames? Hoe is het weer?
Wat ik er van gehoord heb zijn het vooral veel boeren die er een week komen zuipen en verder niets bijzondersquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef DuTank het volgende:
Zijn er veel chickies in Siofók trouwens?
Sunny Beach is vet !quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:06 schreef ericajax het volgende:
Iemand ervaring met Bulgarije/Sunny Beach?
Is het aan te raden?
Vond het de tofste vakantie ooitquote:
Blanes is ook aan te raden als je ergens wilt zijn waar het iets relaxter is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef DJ_J het volgende:
Ga ook dit jaar in de zomervakantie weg, alleen de vraag is waarheen.
De grote en bekende plaatsen hebben ik wel gehad. Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste (22 jaar), en heb weinig behoefte om de hele vakantie tussen de 16 jarigen door te brengen. De volgende plaatsen zijn al bezocht::Lloret, leuk als je <18jaar bent Ardenne Rovinj, leuke vakantie, alleen jammer dat we 30min moesten lopen naar monvi (oid) center Chersonisos, super uitgaan! Albufeira, super relaxed en leuk uitgaan!
Zelf zat ik te denken aan Calella, hoorde via via dat het publiek wat volwassener/ relaxter is dan in Lloret. Maar klopt dit ook? En wat zijn andere plaatsen die gelijkwaardig of leuker zijn aan de bovenstaande?
heb hier ergens boven al wat over gezegd en in een topic over sunny beach kun je vast ook veel vinden. Als je een uitgaansreis wil zit je goed: extreem goedkoop zuipen en eten (op cocktails is het in sommige bars een hele nacht happy hour, komt dan ongeveer op twee euro voor een immense cocktail), leuke bars en disco's en lekkere meiden (alleen zijn die zweedse vrouwen zo arrogant als de pest).quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vertel er dan eens wat meer over.
Zoals inderdaad al gezegd.. Nederlands en Duits gedeelte, maar wij zijn toen met Gogo ook nog een nacht naar het Engelse gedeelte geweest, half uur in de bus ofzo..quote:Op maandag 7 januari 2008 10:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mallorca heeft tot nu toe de grootste kans om onze volgende bestemming te worden.
Zou je daar iets over kunnen vertellen hoe het daar is qua uitgaan/dames/hotels enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |