abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56165069
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Noodlez het volgende:

[..]

Drie jaar geleden in Argeles geweest, beviel toen erg goed! Het is wat een de prijzige kant maar Lloret is ook niet goedkoop. Uitgaan kan d'r prima, verder wel relaxte mensen daar. Wij hebben toen het oude centrum van Argeles niet bekeken maar dat schijnt zeker de moeite waard te zijn, tussen al het zuipen door.

(Camping La Marende)
http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=709&tab=A

Wij zaten toen op bovenstaande camping.
Toen moesten met een treintje naar het centrum en snachts lopen/taxi. Lopen is te doen, maar niet ideaal. Naast het uitgaan is er nog genoeg te doen, zeker als je gaat met een reisorganisatie als GoGo/Beachmasters. Wij hebben toen gedoken, zeker een aanrader. Je gaat een voor een met een duiker mee, in de tussentijd kan je snorkelen. (Golf)surfen in Argeles is niet mogelijk, dan moet je naar Lacanau Ocean oid dat kan ook via GoGo/Beachmasters.

Nog een ding, mocht je wat extra te besteden hebben dan zijn er ook appartementen. Die zijn erg relaxed, want die tenten stellen niet zoveel voor..
http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=711&tab=A
Als je wilt surfen kun je het beste naar het O'Neill Surfcamp Mimizan gaan. Daar kun je ook perfect stappen en is een speciaal camp voor jongeren.
In Argeles kun je ook op Camping Roussillonais staan. Dat is een stuk dichterbij het centrum.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:27:32 #127
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_56179092
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef MaxC het volgende:
Wij zitten nog te twijfelen tussen Kroatië en Hongarije

Wat zouden jullie meer aanraden?
Kroatië
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_56188190
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef stefmans het volgende:

[..]

Kroatië
enige nadeel is dat het uitgaan daar niet geweldig schijnt te zijn... Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen? Hongarije heeft heeeeeeel veel duitsers.. En 2 grote discotheken.. Schijnt ook behoorlijk warm te wezen.. Maar boodschappen zouden er wel goedkoop wezen(Dit na weekje research. Als iemand me kan aanvullen GRAAG! )
pi_56188815
Over een weekje ff definitieve datum prikken voor Argeles-sur-Mer. Camping La Marende.

Wordt mijn 2e keer, voor m'n vrienden de eerste keer.

Uitgaan is wel ok in Argeles, Clubs als de Kiss en Playa 1x doen en dan vermijden, aan de boulevard heb je een klein gezellig loungetentje zitten. TOP.

Met GoGo, zit er dan ook nog een avondje Lloret bij en een excurise Barcelona. Relatief korte rit met de bus en goed te doen! Er zit ook nog een /grens/belastingvrij/ stadje in de buurt waar je goedkoop drank/ peuken / eten / quads / minibikes/ geurtjes / juwelen / benzine etc kan halen.
pi_56193866

[ Bericht 100% gewijzigd door Mindstate op 21-01-2008 10:34:02 (Wrong account) ]
pi_56193883
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:44 schreef nelis91 het volgende:

[..]

enige nadeel is dat het uitgaan daar niet geweldig schijnt te zijn... Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen? Hongarije heeft heeeeeeel veel duitsers.. En 2 grote discotheken.. Schijnt ook behoorlijk warm te wezen.. Maar boodschappen zouden er wel goedkoop wezen(Dit na weekje research. Als iemand me kan aanvullen GRAAG! )
Als je van alleen maar bier drinkende boeren houdt: Hongarije
Als je ook veel mooie meisjes wil zien en iets meer wil uitgeven (zo duur is Kroatië ook weer niet): Kroatië
pi_56197191
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:34 schreef Jurruh het volgende:

[..]

Als je van alleen maar bier drinkende boeren houdt: Hongarije
Als je ook veel mooie meisjes wil zien en iets meer wil uitgeven (zo duur is Kroatië ook weer niet): Kroatië
Hoe zit kroatie met uitgaan dan? Is echt alleen in weekend of ist daar ook gewoon de hele week feest?
pi_56199642
ff vraagje..als jullie op vakantie zijn, ga je dan liever naar een tent van daar of ga je ook graag naar een Nederlands café?
  maandag 21 januari 2008 @ 15:30:56 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56200746
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:37 schreef miekz het volgende:
ff vraagje..als jullie op vakantie zijn, ga je dan liever naar een tent van daar of ga je ook graag naar een Nederlands café?
Beetje overal. Maar eindig toch iets te vaak in een Nederlands cafe (Camel Bar @ Kos!), gewoon fijn om tussen de Nederlanders te zijn!
pi_56200860
oke:) volgens mij is die camel bar wel in trek! moet ik dan ook maar eens gaan kijken. Op 1 of andere manier eindigen Nederlands toch vaak in dezelfde kroeg he...gezellig volk zijn we ook
pi_56200986
en what about de cafés die elke avond iets anders organiseren? Is dat in trek?
  maandag 21 januari 2008 @ 18:12:36 #137
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_56204136
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef nelis91 het volgende:

[..]

Hoe zit kroatie met uitgaan dan? Is echt alleen in weekend of ist daar ook gewoon de hele week feest?
Gaat gewoon de hele week door ben daar maar niet bang voor
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_56204772
Ik vermijd de Nederlandse cafes zo veel mogelijk.
pi_56206164
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:12 schreef stefmans het volgende:

[..]

Gaat gewoon de hele week door ben daar maar niet bang voor
Mooi, jij gaat ook heen dit jaar? Of ben je er al eerder geweest? Hoe ga je/ging je?
pi_56208362
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef Jurruh het volgende:
@ Maariow: Kun je uitleggen waarom Alanya je tegenviel?
Het is al wel een aantal jaar geleden dat ik er geweest ben hoor. Maar dit waren de punten die wat tegenvallen. Uitgaan( marmaris en bodrum veel beter) Mensen van winkeltjes en restaurantjes zijn veel opdringeriger. Bij die grote openlucht discotheek vaak ruzie en vervelende gasten die meiden lastig vallen. Plus de prijzen liggen er hoger dan in Bodrum( Marmaris is ook duurder met uitgaan.) Reistijd van en naar het vliegveld kan oplopen tot 2,5 uur( wist ik wel van te voren maar ook een reden om niet meer te gaan) Overigens kan je daar van de zomer misschien geluk mee hebben want Alanya krijgt dit jaar zijn eigen vliegveld. En de tempratuur in de zomer is het veel vochtiger en benauwder dan aan de kust bij Marmaris en Bodrum.

Plus punt: Strand( als je iets buiten het centrum zit is het breder als in Bodrum en Marmaris)
pi_56208377
Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je naartoe gaat in Kroatië. Maar om Porec te noemen bijv, dat is de hele week feest in de zomer.
pi_56217030
kroätie...ben in Pula geweest, best lachen! niet heel mooi weer maar wel echt gezellig daar moet je wel alleen heen gaan als je ook nog wat wilt zien want tis niet echt een zon-zee-strand vakantie zeg maar.. (al hebben ze wel strand) verder vorig jaar naar chersonissos geweest, lachen! thof van holland was echt gezellig..toch wel leuk om nederlandse muziek tegen te komen (of iig muziek die wij in Nederland draaien) op vakantie. Of vinden julie van niet?
pi_56221027
Tuurlijk niet, hof van holland is een verschrikkelijk cafe ! Ik hoef heus geen Frans Bauer te horen in Kreta (eigenlijk nooit).
Ik was altijd in de Scandinavische bars te vinden.
pi_56221282
ok ja dat was ook een mooi café. Had eigenlijk overal wel lol haha maar bedoelde ook meer de gewone hits die wij in Nederland ook horen, niet alleen onze fransje en marco en zo..daar krijg je idd wel snel genoeg van VOORAL op vakantie. Dat mag dan wel?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:18:09 #145
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_56224171
geboekt Sunny Victory (@ Bulgarije Zonnestrand) van 7 tot 18 augustus we gaan met 10!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:01:09 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56229715
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef miekz het volgende:
ok ja dat was ook een mooi café. Had eigenlijk overal wel lol haha maar bedoelde ook meer de gewone hits die wij in Nederland ook horen, niet alleen onze fransje en marco en zo..daar krijg je idd wel snel genoeg van VOORAL op vakantie. Dat mag dan wel?
Ik vind alles meestal wel best, mits geen Jan Smit of Frans dus. Is hier niet leuk, daar ook niet. Gewone leuke muziek om op los te gaan.
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:43 schreef miekz het volgende:
en what about de cafés die elke avond iets anders organiseren? Is dat in trek?
Ben je een soort van enquete aan het houden joh?
Dat soort cafes zijn wel ok, maar weet je wat het is? Iedereen heeft toch wel een kroeg/discotheek waar ze zich t lekkerst voelen en dus het meest heengaan, ongeacht wat er wordt gedaan. Iedereen heeft zn eigen wensen. Ik zit bv het liefst in een bar waar je lekker mensen kan kijken, relaxen, beetje dansen etc . Organiseren hoeft niet. In de Camel was bv echt gewoon niks te doen behalve dus mensen kijken, relaxen, lol hebben met het personeel en fishbowls drinken .
pi_56241807
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:18 schreef ericajax het volgende:
geboekt Sunny Victory (@ Bulgarije Zonnestrand) van 7 tot 18 augustus we gaan met 10!
Vent uit me klas gaat er ook heen, zal eens vragen wanneer. Kan ie de groeten aan je doen.

Ik ga dit jaar niet, heb het wel gehad met die biervakanties.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:11:45 #148
93118 Delerium04
Down 2 U Drop
pi_56246976
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef BramKVO het volgende:
Tuurlijk niet, hof van holland is een verschrikkelijk cafe ! Ik hoef heus geen Frans Bauer te horen in Kreta (eigenlijk nooit).
Ik was altijd in de Scandinavische bars te vinden.
Zoo die scandanavische bars op Chersonissos waren geweldig! Alleen maar vrouwen zowat daar in de tijd dat wij daar waren. (vorige zomer). Voelde je om de 10 minuten weer wel iemand tegen je aan rijden..haha wat een tijd
Can't pay my rent, cause all my money's spent. But that's ok cauze I'm still fly..
pi_56247081
haha ja GotC ben inderdaad info aan het inwinnen.. maar je hebt ook gelijk, als het ergens bevalt dan kom je daar vaker terug, of ze nu iets organiseren of niet. Nog mensen die naar bulgarije zonnestrand gaan? Daar zat ik zelf aan te denken..lijkt me wel wat!
pi_56248545
Vorig jaar Turkije gedaan (Bodrum) maar dat viel mij ook n btje tegen. Dit jaar wordt t Kroatië via Beachmasters. En ik hoop nog wat stemmen te regelen voor 500 euro korting

http://www.beachmasters.nl/jijbenttoeaanvakantie/?show=1&id=13169
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')