abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2008 @ 18:26:26 #101
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_56004299
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef DJ_J het volgende:
Ga ook dit jaar in de zomervakantie weg, alleen de vraag is waarheen.

De grote en bekende plaatsen hebben ik wel gehad. Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste (22 jaar), en heb weinig behoefte om de hele vakantie tussen de 16 jarigen door te brengen. De volgende plaatsen zijn al bezocht::
  • Lloret, leuk als je <18jaar bent
  • Ardenne
  • Rovinj, leuke vakantie, alleen jammer dat we 30min moesten lopen naar monvi (oid) center
  • Chersonisos, super uitgaan!
  • Albufeira, super relaxed en leuk uitgaan!

Zelf zat ik te denken aan Calella, hoorde via via dat het publiek wat volwassener/ relaxter is dan in Lloret. Maar klopt dit ook? En wat zijn andere plaatsen die gelijkwaardig of leuker zijn aan de bovenstaande?
  • Calalla
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_56028257
    Weet iemand hoe Argeles sur mer is? Vorig jaar naar Lloret geweest en we willen nu ook wat meer doen zoals surfen..
    Aardige mensen? Leuke discotheken? enz..
    pi_56029322
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 17:50 schreef kurk_droog het volgende:
    Weet iemand hoe Argeles sur mer is? Vorig jaar naar Lloret geweest en we willen nu ook wat meer doen zoals surfen..
    Aardige mensen? Leuke discotheken? enz..

Drie jaar geleden in Argeles geweest, beviel toen erg goed! Het is wat een de prijzige kant maar Lloret is ook niet goedkoop. Uitgaan kan d'r prima, verder wel relaxte mensen daar. Wij hebben toen het oude centrum van Argeles niet bekeken maar dat schijnt zeker de moeite waard te zijn, tussen al het zuipen door.

(Camping La Marende)
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=709&tab=A

Wij zaten toen op bovenstaande camping.
    Toen moesten met een treintje naar het centrum en snachts lopen/taxi. Lopen is te doen, maar niet ideaal. Naast het uitgaan is er nog genoeg te doen, zeker als je gaat met een reisorganisatie als GoGo/Beachmasters. Wij hebben toen gedoken, zeker een aanrader. Je gaat een voor een met een duiker mee, in de tussentijd kan je snorkelen. (Golf)surfen in Argeles is niet mogelijk, dan moet je naar Lacanau Ocean oid dat kan ook via GoGo/Beachmasters.

Nog een ding, mocht je wat extra te besteden hebben dan zijn er ook appartementen. Die zijn erg relaxed, want die tenten stellen niet zoveel voor..
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=711&tab=A

[ Bericht 6% gewijzigd door Noodlez op 14-01-2008 18:44:48 ]
    pi_56033142
    Sunny beach word het dit jaar.
    pi_56036519
    Zelf ben ik nu 17 jaar, wil vd zomer graag naar kroatie(ivm met prijzen etc) alleen vraag me af hoe het daar zit kwa uitgaan? Ik wil ergens heen waar ik elke dag zowiezo los zou kunnen in een/het liefst meerdere discotheek(en), maar waar ik ook gewoon lekker op terrasje kan zitten en overdag lekker niksdoen op het strand.

Is kroatie hier geschikt voor? Of wil ik dan tegoedkoop naar een niet op jongeren ingesteld land?
    Zat zelf te denken aan porec, maar omdat google niet veel oplevert behalfe een post hier dat het in de discotheek alleen in het weekend druk is.

Of zouden jullie dan een betaalbaar alternatief kunnen noemen?

In elk geval bedankt voor het lezen van deze onzin, post nummer 1 zit erop, opdat er nog velen zullen volgen
      maandag 14 januari 2008 @ 23:40:14 #106
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56037929
    www.beachmasters.nl
    www.gogo.nl

geeft je denk ik genoeg info voor jongeren
      dinsdag 15 januari 2008 @ 01:01:23 #107
    153375 Lijpo
    Finesse en souplesse
    pi_56039599
    Bij ons is het lloret geworden, 23 man/vrouw in een hotel + busreis , wordt gekkenhuis
    pi_56040072
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef W2O het volgende:
    Sunny beach word het dit jaar.
    respect !
    pi_56044700
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 01:38 schreef BramKVO het volgende:

[..]

respect !
    Ben jij daar al eens geweest?
    pi_56045187
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 11:42 schreef W2O het volgende:

[..]

Ben jij daar al eens geweest?
    twee keer, zie bovenstaande posts
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:05:21 #111
    171936 DuTank
    Spaashaas.
    pi_56051968
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 01:01 schreef Lijpo het volgende:
    Bij ons is het lloret geworden, 23 man/vrouw in een hotel + busreis , wordt gekkenhuis
    Lekker bezig hamo Ik heb niet zoveel matties, wij moeten diehard nog iemand zoeken om de 10 te halen voor villa in Siofok Dat wordt iig ook los, de waterpijp gaat sowieso mee
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_56052189
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 23:40 schreef GotC het volgende:
    www.beachmasters.nl
    www.gogo.nl

geeft je denk ik genoeg info voor jongeren
    Daar weten ze het mooi te verkopen, maar ik graag liever naar jullie ervaringen, dus als iemand die met mij zou willen delen, Graag!
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:25:00 #113
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56052370
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 17:15 schreef nelis91 het volgende:

[..]

Daar weten ze het mooi te verkopen, maar ik graag liever naar jullie ervaringen, dus als iemand die met mij zou willen delen, Graag!
    Bij mij waren Blanes en Kos net zo tof (al was Kos eigenlijk gewoon veels te geweldig) als dat ze zeiden . En anders, lees je maar eens in op een vakantie recensies site. Google is your friend.

Heb besloten dat dit m'n laatste 'jongeren'vakantie wordt, aangezien ik nu allemaal mensjes van 17 naar vakanties zie zoeken hier . Beetje te jong allemaal.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:28:26 #114
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56052442
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef DJ_J het volgende:
    Ga ook dit jaar in de zomervakantie weg, alleen de vraag is waarheen.

De grote en bekende plaatsen hebben ik wel gehad. Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste (22 jaar), en heb weinig behoefte om de hele vakantie tussen de 16 jarigen door te brengen. De volgende plaatsen zijn al bezocht::
  • Lloret, leuk als je <18jaar bent
  • Ardenne
  • Rovinj, leuke vakantie, alleen jammer dat we 30min moesten lopen naar monvi (oid) center
  • Chersonisos, super uitgaan!
  • Albufeira, super relaxed en leuk uitgaan!

Zelf zat ik te denken aan Calella, hoorde via via dat het publiek wat volwassener/ relaxter is dan in Lloret. Maar klopt dit ook? En wat zijn andere plaatsen die gelijkwaardig of leuker zijn aan de bovenstaande?
  • Callela ben ik geweest toen ik 15 was haha Ik vond het iig een superrelaxte vakantie niet echt veel keus qua uitgaan maar wat er was daar heb ik me goed vermaakt
    Ik ben nooit in Lloret geweest en ben ook niet van plan om er ooit heen te gaan maar ik denk dat de leeftijden daar lager liggen dan in callela.. tenminste toen ik er was ben ik geen andere 15 jarigen tegengekomen
    pi_56052508
    Dit jaar wordt het voor mij weer Bodrum/Gumbet. Afgelopen jaren in Bodrum/Gumbet, Marmaris, Salou en Alanya geweest en Bodrum bevalt mij toch het beste. In gumbet kan je goedkoop uitgaan gemiddeld 2,5 euro voor een halve liter. Marmaris wel meer discotheken e.d. maar daar betaalde je gemiddel 5 euro voor een klein flesje bier. Plus in Bodrum en Gumbet veel vrienden zitten dus hoef vaak niks of heel weinig te betalen.

Salou zitten mij te veel 16 jarige en discotheken enzo niet echt speciaal. Alanya vond ik helemaal tegenvallen. Dus voor dit jaar maar weer Bodrum/ Gumbet.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:36:03 #116
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56052586
    Vorig jaar in Bodrum geweest, was leuk maar ik zou er niet nog een keer heengaan. In de discotheken draaien ze ALLEEN maar r&b en turken zijn ook irritant meestal En ik ben er ook nog 3 mensen van scool tegengekomen haha
    pi_56052711
    Ja je moet wel van R&B en Hiphop houden inderdaad in Bodrum. Al heb je ook genoeg andere plaatsen waar ze wel wat anders draaien. Halikarnas heeft ook club avonden en op Catamaran wordt ook genoeg andere muziek gedraaid. Verder heb je in Gumbet nog Club Escape waar ze ook andere muziek draaien.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:45:36 #118
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56052788
    Catamaran vond ik idd echt vet escape 1x binnengeweest maar die was toen helemaal leeg dus ben er nooit meer teruggekomen maar een vriendin van me ging de dag dat ik terugkwam ook naar gumbet en die vond de escape wel heel relaxt
    pi_56053298
    En hoe zit het dan met balatonmeer? Wat ik via google van Istrie vond is dat alles er vroeg dicht is en de discotheek niet druk of alleen in het weekend open is.. Dat is dus wat minder, of kan iemand dat tegenspreken?

Edit: typfoutjes weggehaald

[ Bericht 5% gewijzigd door nelis91 op 15-01-2008 18:34:26 ]
      woensdag 16 januari 2008 @ 13:16:59 #120
    153375 Lijpo
    Finesse en souplesse
    pi_56071483
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 17:05 schreef DuTank het volgende:

[..]

Lekker bezig hamo Ik heb niet zoveel matties, wij moeten diehard nog iemand zoeken om de 10 te halen voor villa in Siofok Dat wordt iig ook los, de waterpijp gaat sowieso mee
    Lijkt me ook vet hoor, met zn allen in een villa. Nog een iemand vinden is toch niet zo een probleem, vraag desnoods je broertje mee En als ik op je hyves ( ) kijk zie ik dat je genoeg matties hebt .
    pi_56077649
    Ok, ik heb dus geboekt voor Budva (Montenegro). Een beetje een stap in het onbekende, maar het lijkt me zeker wel wat. Volgens internet vrij goedkoop (beetje a la sunny beach, bulgarije), geen massaal uitgaan zoals een lloret, maar wel veel leuke strandbars en enkele goede disco's en danscafes. Verder ook een mooie omgeving, dus zal wel leuk worden denk ik. Ook al enkele leuke (party)filmpjes gezien op you tube.
      woensdag 16 januari 2008 @ 18:34:20 #122
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56079781
    Heb net 15 dagen Chersonisos geboekt ipv Mallorca
    pi_56135987
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Noodlez het volgende:

[..]

Drie jaar geleden in Argeles geweest, beviel toen erg goed! Het is wat een de prijzige kant maar Lloret is ook niet goedkoop. Uitgaan kan d'r prima, verder wel relaxte mensen daar. Wij hebben toen het oude centrum van Argeles niet bekeken maar dat schijnt zeker de moeite waard te zijn, tussen al het zuipen door.

(Camping La Marende)
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=709&tab=A

Wij zaten toen op bovenstaande camping.
    Toen moesten met een treintje naar het centrum en snachts lopen/taxi. Lopen is te doen, maar niet ideaal. Naast het uitgaan is er nog genoeg te doen, zeker als je gaat met een reisorganisatie als GoGo/Beachmasters. Wij hebben toen gedoken, zeker een aanrader. Je gaat een voor een met een duiker mee, in de tussentijd kan je snorkelen. (Golf)surfen in Argeles is niet mogelijk, dan moet je naar Lacanau Ocean oid dat kan ook via GoGo/Beachmasters.

Nog een ding, mocht je wat extra te besteden hebben dan zijn er ook appartementen. Die zijn erg relaxed, want die tenten stellen niet zoveel voor..
    http://zomer.gogo.nl/destinations/acc/index.aspx?lvl=inf&cnt=80&rgn=438&cty=218&acc=711&tab=A
    Dat appertement lijkt me wel wat. Hoewel het allemaal redelijk ver zit van het centrum? Weet jij misschien ook tot hoe laat alles ongeveer open is?
    Paar maten van me willen een of andere cursus surfen volgen. Moet het natuurlijk wel kunnen daar?

[ Bericht 1% gewijzigd door kurk_droog op 19-01-2008 16:37:57 ]
    pi_56136264
    @ Maariow: Kun je uitleggen waarom Alanya je tegenviel?
    pi_56156365
    Wij zitten nog te twijfelen tussen Kroatië en Hongarije

Wat zouden jullie meer aanraden?
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')