Wij gaan naar zonnestrand dit jaar in augustus. We hebben nog een redelijke datum, maar bij de jongerenorganisaties loopt het storm wat betreft Bulgarije, dus als je daarnaartoe wil, zou ik zo snel mogelijk boeken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef miekz het volgende:
haha ja GotC ben inderdaad info aan het inwinnen.. maar je hebt ook gelijk, als het ergens bevalt dan kom je daar vaker terug, of ze nu iets organiseren of niet. Nog mensen die naar bulgarije zonnestrand gaan? Daar zat ik zelf aan te denken..lijkt me wel wat!
Jup ben er vorig jaar geweest, het is er wel heel relaxed maar er zijn niet zo heel veel vette discotheken. Maar wel een pub shamrock ofzoiets waar je heel goedkoop kan zuipen (4 euro voor een halve liter vodka redbull)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef tha_dark het volgende:
Wij gaan dit jaar naar Blanes. Iemand ervaringen met Blanes?
2 jaar geleden heen geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef tha_dark het volgende:
Wij gaan dit jaar naar Blanes. Iemand ervaringen met Blanes?
Ja kwartier met de busquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:43 schreef tha_dark het volgende:
Ah oke
En Llorett ligt ook vlakbij of niet?
Daar heb ik dus ook aan gedacht. Maar komen daar ook jongeren waar je een beetje mee kunt omgaan? Of zijn de uitgaansgelegenheden alleen voor locals ed. Staat niet echt bekend als "feest"plaats nl...quote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef BramKVO het volgende:
Genoeg plaatsen aan de Cote d'Azur lijkt me ? Nice, Cannes, ... alleen is eten en drinken er wel behoorlijk duur natuurlijk.
doe de groeten aan de patron van de Fenix barquote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef luckass het volgende:
Sunny beach: 30 juni - 7 juli, met z'n 4-en.
ja 10% van totaal ofzo, weet niet precies, wij moesten iets van 350 voor betalen met zijn 3-enquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef DuTank het volgende:
Even een vraagje over Beachmaster:
Als je gaat boeken, moet je dan gelijk betalen?
Dat is meestal zoquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef Muta het volgende:
[..]
ja 10% van totaal ofzo, weet niet precies, wij moesten iets van 350 voor betalen met zijn 3-en
de rest moet 6 weken voor de vak betaald zijn ofzo dunno:P
Fijne vakantiequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef -Rebelle het volgende:
godverdomme ik zit in hetzelfde appartement als mn aardsrivalen
wij wel, zij nietquote:
Volgens mij ben je echt een bitchquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
wij wel, zij niethaha nee zal wel meevallen
ik ben in kroatie in dubrovnik geweest trouwens, is heel mooi maar je kan er niet housengeen idee waar wel in kroatie verder
haha neehoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt een bitch
Je moet ergens wel goed kunnen housen anders vlieg ik er niet zomaar heen!
Zou opzich wel kunnen, daar ben ik iig nog niet geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:48 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
haha neehoormn vakantie ga ik niet verpesten door rond te lopen bitchen
waarom ga je niet naar ibiza als je genoeg geld hebtwouden wij eerst ook heengaan maar het is wel duur
En andere zijn er niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Dit jaar nergens heen. geen zin meer in die biervakanties [afbeelding]
Wij zijn vorig jaar naar Lloret geweest met Beachmasters, alles was echt top geregeld hoor. Leuke reisleiders en geen enkel minpuntjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:23 schreef Bagel het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beachmasters? We waren van plan dit weekend te boeken, maar hebben nu zoveel negatieve reacties gehoord dat we t uitstellen tot woensdag...
Beachmaster regelt alles wel redelijk. Reisleiders zijn matig tot ronduit slecht (Bart).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:23 schreef Bagel het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beachmasters? We waren van plan dit weekend te boeken, maar hebben nu zoveel negatieve reacties gehoord dat we t uitstellen tot woensdag...
klinkt toch best goed dan! wta was ongeveer de leeftijd daar? (we kregen te horen dat we te oud zijn voor zo'n vakantiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar naar Lloret geweest met Beachmasters, alles was echt top geregeld hoor. Leuke reisleiders en geen enkel minpuntje
Bij ons was het 18/19/20quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:05 schreef Bagel het volgende:
[..]
klinkt toch best goed dan! wta was ongeveer de leeftijd daar? (we kregen te horen dat we te oud zijn voor zo'n vakantie) (zal wel meevallen, de oudste van de groep is 21)
Hahaha, btje jammer dat we met n groep meiden gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bij ons was het 18/19/20
Dus kan je mooi wat jongere meiden regelen
Trouwens, ik wil wel kunnen stappen daar hé! Dat is toch wel heel belangrijk voor mij als ik op vakantie gaquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:12 schreef -Rebelle het volgende:
ik ben in kroatie in dubrovnik geweest trouwens, is heel mooi maar je kan er niet housengeen idee waar wel in kroatie verder
Laat? Ik weet nog niet eens met wie, wanneer, waar en hoe ik gaquote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef mlam het volgende:
We gaan binnenkort boeken. Ik weet het, een beetje laat. Maar goed ik wil wel naar mallorca. Heeft iemand ervaring met mallorca? Leuk stappen? Hoe zijn de kosten daar? Wat voor muziek draaien ze daar?
duur? Je hebt er drie discotheken waar je 15 euro betaalt en de hele avond 'gratis' zuipt ...quote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef Houniet het volgende:
Mallorca, leuk om te gaan. Je kan er goed stappen alleen het is harstikke duur.
de place to be in Bulgarije ! spotgoedkoop zuipen, goed uitgaan, knappe scandinavische dames, volledig wildgaan !quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |