ik zal je er niet meer mee plagen hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen. [ afbeelding ]
Als ze maar iets kunnen inwrijven.
* qu63 bezem geeftquote:
Ik ben trots op je qu, wat er ook gebeurtquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef qu63 het volgende:
Het zal er vast niet netjes uit zien, maar hier is mijn zogenaamde 'eindverhaal' te lezen. Eigenlijk mijn behandeling in vogelvlucht, door mijzelf geschreven en voorgedragen in de groep afgelopen donderdag
welterustenquote:
Hetzelfde gevoel speelt hier na het lezen van jouw verhaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trots op je qu, wat er ook gebeurt
netjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef qu63 het volgende:
Het zal er vast niet netjes uit zien, maar hier is mijn zogenaamde 'eindverhaal' te lezen. Eigenlijk mijn behandeling in vogelvlucht, door mijzelf geschreven en voorgedragen in de groep afgelopen donderdag
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trots op je qu, wat er ook gebeurt
Dankquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel speelt hier na het lezen van jouw verhaal
jawel je gaat dagelijks zeggen hoeveel bouwvakkers je hoe hard onder de kont geschupt hebtquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef leonieke het volgende:
Ah die weblog, ja die van ons moet ik tegenwoordig niet meer updaten
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik begin hier in slaap te vallen
Mooi verhaal!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef qu63 het volgende:
deze behandeling was en is vooral met mensen met een persoonlijkheidsstoornis. veel mensen kunnen zich er prima mee redden, anderen niet. soms is het gewoon een kwestie van je ballen tonen en een gezonde schijt hebben aan de rest, soms is er iets meer voor nodigquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi verhaal!
Ben een aantal eigenschappen tegen gekomen waarin ik mij ook wel kan (danwel kon) vinden (bv toen je eerste therapiegenoot wegging).
Ik heb zelf een assertiviteitscursus gehad in 2001 om toch tegen meer dingen nee te zeggen (vroeger was ik enkel een 'ja en amen' persoon) en mezelf meer open te kunnen stellen voor anderen, alhoewel ik nu ik jouw verhaal lees heb ik de twijfel of 't nog steeds zo geldt, en of ik niet (nog) een cursus moet volgen.
Alle Holländer Hände Hochquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
So long, and thanks for all the fish
Als ik de wikipedia mag geloven heb ik i.i.g. geen persoonlijkheidsstoornis, maar om eerlijk te zijn vind ik 't zelf moeilijk om contact te leggen met mensen (danwel in de bekende omgeving, danwel bij een feestje), en een praatje te maken (om het zo maar ff te noemen).quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze behandeling was en is vooral met mensen met een persoonlijkheidsstoornis. veel mensen kunnen zich er prima mee redden, anderen niet. soms is het gewoon een kwestie van je ballen tonen en een gezonde schijt hebben aan de rest, soms is er iets meer voor nodig
het is ook maar een label he. Ik zelf zou (zoals ik ook al zei) mezelf niet in zo'n instelling gezien hebben.)quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ik de wikipedia mag geloven heb ik i.i.g. geen persoonlijkheidsstoornis, maar om eerlijk te zijn vind ik 't zelf moeilijk om contact te leggen met mensen (danwel in de bekende omgeving, danwel bij een feestje), en een praatje te maken (om het zo maar ff te noemen).
Als ik eerlijk naar mezelf kijk heb ik best een 'sociaal' leven wat dat betreft, enkel het contact loopt (helaas) wat achter..
Klopt idd, maybe dat ik toch maar 't eens weer bij de huisarts neerleg; ben overigens ook wel naar maatschappelijk werk geweest, maar door werk kon ik daar niet (meer) terecht (afspraken midden op de dag, tsja)quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is ook maar een label he. Ik zelf zou (zoals ik ook al zei) mezelf niet in zo'n instelling gezien hebben.)
Een onderdeeln van de therapie daar was wel sociale vaardigheids training, oftewel hoe zeg je nee, begin je een gesprek, neem je afscheid, etc.
Maar ik geloof dat dat soort rainingen/cursussen ook los gegeven worden
informeren kan geen kwaadquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt idd, maybe dat ik toch maar 't eens weer bij de huisarts neerleg; ben overigens ook wel naar maatschappelijk werk geweest, maar door werk kon ik daar niet (meer) terecht (afspraken midden op de dag, tsja)
Wel goed aangekomen? Kusje van Isaquote:Op zondag 23 december 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
om 1 uur naar bed gaan na wat wijn, om kwart voor 7 weer in de auto, 2,5 uur rijden en deels in mist rijden is heul vermoeiend... hoef gelukkig nog maar 12 uur te werken
quote:
Was gezelligquote:Op zondag 23 december 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]dat wel, maar je wil neit weten waar mijn ogen hangen
thnx voor de wijn
Ik had het meer over mezelfquote:
Het kan altijd nog erger jaquote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik dacht dat IK aan de late kant wes
Anders sla je voor het gemak dit jaar toch gewoon over?quote:Op zondag 23 december 2007 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger ja
ach, ik ben iig wel op tijd voor volgend jaar
Dat lijkt me echt super gaaf om te doenquote:Op zondag 23 december 2007 13:26 schreef mcDavid het volgende:
Schaatsen op natuurijs is best vet eigenlijk.
Het leersumseveld was prima te doen vanochtend!quote:Op zondag 23 december 2007 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt super gaaf om te doen [afbeelding]
Nou ja, om te kunnen zeg maar [afbeelding]
Ik kan het ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt super gaaf om te doen
Nou ja, om te kunnen zeg maar
Ik heb nog maar de helft geschreven van mijn kaartenquote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik dacht dat IK aan de late kant wes
Ik heb het al een paar keer gedaan, en ik kan het nietquote:Op zondag 23 december 2007 14:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van doen
En niet gelijk het snelst willen gaan.
De wens staat al voorgedrukt op de meeste kaartenquote:Op zondag 23 december 2007 14:03 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog maar de helft geschreven van mijn kaarten
welke postzegel erop geplakt?quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja: ik had woensdagmiddag een kaart op de bus gedaan, zaterdag pas bezorgd.
Godvernondeju
quote:Op zondag 23 december 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke postzegel erop geplakt?
44 cent = volgende werkdag bezorgd
29 cent = 2/3 werkdagen
29 + 15 cent (decemberkraszegel) = 2/3 werkdagen
Geloof maar niet dat iemand in deze tijd tijd heeft om daarop te lettenquote:Op zondag 23 december 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
29 cent = 2/3 werkdagen
Maakt dat ook nog uit?quote:Op zondag 23 december 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
29 cent = 2/3 werkdagen
quote:
Nou ja, in THEORIE wel. En als het iets rustiger geweest zou zijn, dan misschien in de praktijk ook nog wel. En voor extreem speciale gevallen is er wel een zijkanaaltje (rouwbrieven). Maar die moet je dan ook op het pk afgeven. Alles wat je in de bus douwt komt op de grote hoop terecht. Of je er nou 29 cent, 44 cent, honderdtwaalf euro of een AlbertHeijnzegeltje op plakt.quote:
Ik ken ze, ik kom ook uit Wijchenquote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie was hier ook weer de duiker? Pheno toch?
Klik voor duik-tofheid
is dat 1 op 5 rond Kerst, of in het algemeen?quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef mcDavid het volgende:
T schijnt inderdaad dat als je gewoon een willekeurige sticker op je post plakt dat 1 op de 5 brieven dan gewoon aankomt
Algemeen dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2007 16:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat 1 op 5 rond Kerst, of in het algemeen?
Ik zou denken dat het rond Kerst nog wat hoger ligt namelijk..
Not. Was om kwart voor 9 al op toevallig.quote:
Oepz!quote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
Hoi
Mijn kaartjes zijn nog steeds niet geschreven![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2007 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
MWah, moet van 09-17 beschikbaar zijn. Maar denk het wel
Smorgensquote:Op maandag 24 december 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:
Kia ora en goedemorgen en zulks!
Verplicht vrij vandaag, heel het kantoor
Daar kan je ook prima je kaarten schrijven jaquote:
Typisch, nee,quote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef leonieke het volgende:
En vanavond chineesvan een typisch kerstmenu gesproken
7, 16 en 41. Met bamiquote:Op maandag 24 december 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
wat neem je normaal bij de chinees?
Zoiets iddquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2007 12:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets idd![]()
Nee, serieus, we zijn met 5 mensen en het volgende hebben we gekozen:
- 6 x kippensoep
- 12 kippensatés (die worden opgegeten tijdens het aperitief, samen met nog een hoop loempia's)
- 1 x kip met chinese groenten
- 1 x kip met zoetzure saus
- 1 x kip met pikante saus
- 2 x babi pangang
- 1 x varkensvlees met currysaus
Dit alles met nasi
- 2 x bami met chinese garnalen
En mijn ma denkt nog steeds dat we gaan tekort hebben
Als dessert: zelfgemaakte chocomousse
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus, met VIJF man dat allemaal gaan opeten?Daar heb je tot de jaarwisseling goed genoeg aan
Ik eet trouwens altijd babi pangang met nasi of bami..quote:Op maandag 24 december 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Typisch, nee,
lekker ja, heel erg lekker zelfs
wat neem je normaal bij de chinees?
Handig voor 2e kerstdag toch, hoef je niet te koken. Kan zo de magnetron inquote:Op maandag 24 december 2007 13:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook![]()
Alles boven die 2 bamigerechten horen tot een meeneemmenu.
Je kiest 3x soep, 1x voorgerecht en 3 hoofdgerechten voor 30 euro. Phille en ik hebben die ooit eens voor ons besteld en we hebben 3 dagen chinees moeten eten![]()
Dus dacht mijn ma: oké, we gaan die meeneemmenu dus 2 x nodig hebben en dan toch nog een paar dingen erbij want we zijn wel met 5 hé!(oké, toegegeven, mijn schoonbroer en phille eten veel, héél veel, maar dan nog
![]()
![]()
)
En Kou Low Yuk?quote:Op maandag 24 december 2007 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik eet trouwens altijd babi pangang met nasi of bami..
Das wel handig ja, een fles huiswijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kloepoek ook jaWas ik al vergeten
En een gratis fles huiswijn
En derdequote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handig voor 2e kerstdag toch, hoef je niet te koken. Kan zo de magnetron in
2 x meeneemmenu = gratis fles wijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel handig ja, een fles huiswijn
Vaak chinees halen zeker
Dat is zo goed als hetzelfdequote:Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, tis koe loe kai (ofzoietsde kip in zoetzure saus dus
)
Wrom niet?quote:Op maandag 24 december 2007 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Tijdens de kerst kunnen we niet kwartetten zeker
Oeh, lycheesquote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
2 x meeneemmenu = gratis fles wijn
1 x = 1.5l cola of doos lychees
Toffe mensen, die chinezen
We gaan het zeker wel proberen natuurlijkquote:
Ik kies ofwel babi pangang ofwel kip of chinese garnalen (ja die bami heb ik ook gekozenquote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zo goed als hetzelfde
Kai is kip inderdaad, Yuk iets van varkensvlees
Kan je die ofwel niet beter vervangen door enquote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kies ofwel babi pangang ofwel kip of chinese garnalen (ja die bami heb ik ook gekozen)
quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zeker wel proberen natuurlijk
Dat is het voor vanavond héquote:Op maandag 24 december 2007 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die ofwel niet beter vervangen door en
De Kai versie ookquote:
Ik heb altijd Babi Pangan met Bamiquote:Op maandag 24 december 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Kai versie ook![]()
Wat ook wel lekker is is pekingeend met sinasappel
Okequote:
Snel met fles mee jijquote:Op maandag 24 december 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
Hmz.. kerstcadeau voor Emiel...
Heb ik nog niet
quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef Ynske het volgende:
verrek t is kerst avond vandaag
jah goed hequote:
dat heb ik nou ook....quote:Op maandag 24 december 2007 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah goed he
ben echt compleet de dagen en tijden kwijt
Mja, kan me voorstellen dat je daar niet direct op zit te wachten iddquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
Vanavond naar de kerk, ik sta echt te springen ook
ondanks dat ik niet regelmatig (lees eigenlijk bijna nooit) meer naar de kerk ga, zou ik dolgraag willen gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook....
wYz.quote:Op maandag 24 december 2007 15:33 schreef Ynske het volgende:
Ow en Buzzer, voor jou en je kids een dikke knuffel en veel liefde van deze kant.
Heb nog aan jullie zitten denken.
Een goeie kerstnachtmis is ook nooit weg anders. Luecke ghesanghen en zo, na-zitje met Glühwein met het hele koor..quote:Op maandag 24 december 2007 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
Maar ga wel vanavond, zodat ik morgenochtendvroeg niet hoef
Ben net weer thuis, kinderviering isquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Of mijn PCquote:Op maandag 24 december 2007 18:42 schreef qu63 het volgende:
Nu hopen dat mn internetverbinding ook up blijft
het is hier meer een probleem dat een aantal proggies vervelend doen met mn internetverbinding, en ik geen idee heb hoe ik het voor elkaar krijg om alles te laten werken!quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of mijn PCDe stoppenkast heeft er net weer van langs gekregen hier hoor
Dan weet je waar aan het ligtquote:Op maandag 24 december 2007 19:07 schreef qu63 het volgende:
hmz, als ik mn downloadprogramma's uit laat staan gaat alles ok
en juist die gebruik ik nietquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
qu loop eens niet zo stoer te doen met je napster en je emule en je limewire en je kazaa stoutigheid
Ja, nu nog een oplossingquote:
net een of andere kerstspecial van Sterren.nlquote:
das geen optiequote:
vast iets wat ik heel goed kan missenquote:Op maandag 24 december 2007 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
net een of andere kerstspecial van Sterren.nl
Kerstcadeau?quote:Op maandag 24 december 2007 19:45 schreef Ynske het volgende:mag een gratis fotoboek laten afdrukken ter waarde van 14.95
quote:
Idem dito, natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash.nl vindt jullie allemaal erg lief en wenst iedereen fijne kerstdagen en zo
en nu graag iets knuffelbaars
hodfer, nog nietquote:
zullen we stoppen?quote:
dan doe ik meequote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben druk op weg naar die D. Rose
wauw!quote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan binnenkort van plek 7 naar plek 5 in weinig stapjes gaan
Moet dat?quote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef qu63 het volgende:
heb je wel iets te melden?
praat wat makkelijker misschienquote:
vergeet de B niet!quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik ben alweer terug *O8 MET nieuw Biertje
Ik snap er ook echt de ballen van.quote:Op maandag 24 december 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wat is dat met die downloads van jou joh ?
Duidelijk, BREIN is fucking with youquote:Op maandag 24 december 2007 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt de ballen van.
Als ik mn downloads weer aanzet krijg ik DNS-errors, zet ik ze uit gaat alles weer ok
Ik mag het hopen, dan weet ik waar het aan ligtquote:Op maandag 24 december 2007 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk, BREIN is fucking with you
o.a.quote:
Rebootje maar dan?quote:Op maandag 24 december 2007 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, dan weet ik waar het aan ligt
al 5x gedaanquote:
is er nog iets leuks op tv vanavondquote:
neequote:
Mike & Thomas op Ned3 is wel leukquote:Op maandag 24 december 2007 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
iig geen voetbal of schaatsen. En de rest is de schuld van Ynske
En dat zing jij dan voor haar raam?quote:Op maandag 24 december 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaap Esje slaap
Daar buiten loopt een aap
een aap met witte voetjes
die drinkt zijn bier zo zoetjes
Slaap Esje slaap
Pat zit gewoon op de bank hoorquote:Op maandag 24 december 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaap Esje slaap
een aap met witte voetjes
die drinkt zijn bier zo zoetjes
Slaap Esje slaap
Van 11 tot 2 op straat gelopenquote:
Okeequote:
quote:
Hee schat... Je loopt vreselijk achter, ik heb al maanden geen bril meerquote:Op maandag 24 december 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee
Slaap esje slaap
Op de bank daar zit een aap
een aap met witte voetjes,
die breekt je bril zo zoetjes
Slaap Esje slaap
Op de bank daar zit een aap
Nu instortenquote:
Dat is alleen maar primaquote:Op maandag 24 december 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee schat... Je loopt vreselijk achter, ik heb al maanden geen bril meer. En ook geen kejaklenzen. Ouder worden is best leuk, ik word alleen maar beter
.
Ik kan prima instorten achter de pc hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, een ander keertje dus, misschien
ga nou maar gewoon slapen bijdehandjequote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef es70 het volgende:
Ik kan prima instorten achter de pc hoor. Mutitasken hč
.
Heb ik allemaal geen tijd voorquote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga nou maar gewoon slapen bijdehandje
We moeten gauw weer eens meetenquote:Op maandag 24 december 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee schat... Je loopt vreselijk achter, ik heb al maanden geen bril meer. En ook geen kejaklenzen. Ouder worden is best leuk, ik word alleen maar beter
.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver die D.Rose bastard zit gewoon door te postenDie zou er na 16-11 mee nokken
ja nou ja dat dus. Ik wil eindelijk weleens van die 7e plek af jaquote:
Ooit aan moord in de top 6 gedacht?quote:Op maandag 24 december 2007 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja dat dus. Ik wil eindelijk weleens van die 7e plek af ja
pcies die fiets ik wel voorbij in due coursequote:Op maandag 24 december 2007 23:00 schreef Pheno het volgende:
O, Qyroz post toch niet meer onder die naam, dus dat komt goed overigens
Heee Es, hoe is het met jouquote:Op maandag 24 december 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat zit gewoon op de bank hoor.
Kerstpost...
Honden...
Amerikaanse bulldogs...![]()
Maar en overmorgen lekker vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |