Ik kies ofwel babi pangang ofwel kip of chinese garnalen (ja die bami heb ik ook gekozenquote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zo goed als hetzelfde
Kai is kip inderdaad, Yuk iets van varkensvlees
Kan je die ofwel niet beter vervangen door enquote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kies ofwel babi pangang ofwel kip of chinese garnalen (ja die bami heb ik ook gekozen)
quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zeker wel proberen natuurlijk
Dat is het voor vanavond héquote:Op maandag 24 december 2007 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die ofwel niet beter vervangen door en
De Kai versie ookquote:
Ik heb altijd Babi Pangan met Bamiquote:Op maandag 24 december 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Kai versie ook![]()
Wat ook wel lekker is is pekingeend met sinasappel
Okequote:
Snel met fles mee jijquote:Op maandag 24 december 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
Hmz.. kerstcadeau voor Emiel...
Heb ik nog niet
quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef Ynske het volgende:
verrek t is kerst avond vandaag
jah goed hequote:
dat heb ik nou ook....quote:Op maandag 24 december 2007 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah goed he
ben echt compleet de dagen en tijden kwijt
Mja, kan me voorstellen dat je daar niet direct op zit te wachten iddquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
Vanavond naar de kerk, ik sta echt te springen ook
ondanks dat ik niet regelmatig (lees eigenlijk bijna nooit) meer naar de kerk ga, zou ik dolgraag willen gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook....
wYz.quote:Op maandag 24 december 2007 15:33 schreef Ynske het volgende:
Ow en Buzzer, voor jou en je kids een dikke knuffel en veel liefde van deze kant.
Heb nog aan jullie zitten denken.
Een goeie kerstnachtmis is ook nooit weg anders. Luecke ghesanghen en zo, na-zitje met Glühwein met het hele koor..quote:Op maandag 24 december 2007 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
Maar ga wel vanavond, zodat ik morgenochtendvroeg niet hoef
Ben net weer thuis, kinderviering isquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Of mijn PCquote:Op maandag 24 december 2007 18:42 schreef qu63 het volgende:
Nu hopen dat mn internetverbinding ook up blijft
het is hier meer een probleem dat een aantal proggies vervelend doen met mn internetverbinding, en ik geen idee heb hoe ik het voor elkaar krijg om alles te laten werken!quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of mijn PCDe stoppenkast heeft er net weer van langs gekregen hier hoor
Dan weet je waar aan het ligtquote:Op maandag 24 december 2007 19:07 schreef qu63 het volgende:
hmz, als ik mn downloadprogramma's uit laat staan gaat alles ok
en juist die gebruik ik nietquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
qu loop eens niet zo stoer te doen met je napster en je emule en je limewire en je kazaa stoutigheid
Ja, nu nog een oplossingquote:
net een of andere kerstspecial van Sterren.nlquote:
das geen optiequote:
vast iets wat ik heel goed kan missenquote:Op maandag 24 december 2007 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
net een of andere kerstspecial van Sterren.nl
Kerstcadeau?quote:Op maandag 24 december 2007 19:45 schreef Ynske het volgende:mag een gratis fotoboek laten afdrukken ter waarde van 14.95
quote:
Idem dito, natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash.nl vindt jullie allemaal erg lief en wenst iedereen fijne kerstdagen en zo
en nu graag iets knuffelbaars
hodfer, nog nietquote:
zullen we stoppen?quote:
dan doe ik meequote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben druk op weg naar die D. Rose
wauw!quote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan binnenkort van plek 7 naar plek 5 in weinig stapjes gaan
Moet dat?quote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef qu63 het volgende:
heb je wel iets te melden?
praat wat makkelijker misschienquote:
vergeet de B niet!quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik ben alweer terug *O8 MET nieuw Biertje
Ik snap er ook echt de ballen van.quote:Op maandag 24 december 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wat is dat met die downloads van jou joh ?
Duidelijk, BREIN is fucking with youquote:Op maandag 24 december 2007 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt de ballen van.
Als ik mn downloads weer aanzet krijg ik DNS-errors, zet ik ze uit gaat alles weer ok
Ik mag het hopen, dan weet ik waar het aan ligtquote:Op maandag 24 december 2007 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk, BREIN is fucking with you
o.a.quote:
Rebootje maar dan?quote:Op maandag 24 december 2007 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, dan weet ik waar het aan ligt
al 5x gedaanquote:
is er nog iets leuks op tv vanavondquote:
neequote:
Mike & Thomas op Ned3 is wel leukquote:Op maandag 24 december 2007 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
iig geen voetbal of schaatsen. En de rest is de schuld van Ynske
En dat zing jij dan voor haar raam?quote:Op maandag 24 december 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaap Esje slaap
Daar buiten loopt een aap
een aap met witte voetjes
die drinkt zijn bier zo zoetjes
Slaap Esje slaap
Pat zit gewoon op de bank hoorquote:Op maandag 24 december 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaap Esje slaap
een aap met witte voetjes
die drinkt zijn bier zo zoetjes
Slaap Esje slaap
Van 11 tot 2 op straat gelopenquote:
Okeequote:
quote:
Hee schat... Je loopt vreselijk achter, ik heb al maanden geen bril meerquote:Op maandag 24 december 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee
Slaap esje slaap
Op de bank daar zit een aap
een aap met witte voetjes,
die breekt je bril zo zoetjes
Slaap Esje slaap
Op de bank daar zit een aap
Nu instortenquote:
Dat is alleen maar primaquote:Op maandag 24 december 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee schat... Je loopt vreselijk achter, ik heb al maanden geen bril meer. En ook geen kejaklenzen. Ouder worden is best leuk, ik word alleen maar beter
.
Ik kan prima instorten achter de pc hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, een ander keertje dus, misschien
ga nou maar gewoon slapen bijdehandjequote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef es70 het volgende:
Ik kan prima instorten achter de pc hoor. Mutitasken hč
.
Heb ik allemaal geen tijd voorquote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga nou maar gewoon slapen bijdehandje
We moeten gauw weer eens meetenquote:Op maandag 24 december 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee schat... Je loopt vreselijk achter, ik heb al maanden geen bril meer. En ook geen kejaklenzen. Ouder worden is best leuk, ik word alleen maar beter
.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver die D.Rose bastard zit gewoon door te postenDie zou er na 16-11 mee nokken
ja nou ja dat dus. Ik wil eindelijk weleens van die 7e plek af jaquote:
Ooit aan moord in de top 6 gedacht?quote:Op maandag 24 december 2007 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja dat dus. Ik wil eindelijk weleens van die 7e plek af ja
pcies die fiets ik wel voorbij in due coursequote:Op maandag 24 december 2007 23:00 schreef Pheno het volgende:
O, Qyroz post toch niet meer onder die naam, dus dat komt goed overigens
Heee Es, hoe is het met jouquote:Op maandag 24 december 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat zit gewoon op de bank hoor.
Kerstpost...
Honden...
Amerikaanse bulldogs...![]()
Maar en overmorgen lekker vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |