Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2007 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
MWah, moet van 09-17 beschikbaar zijn. Maar denk het wel
Smorgensquote:Op maandag 24 december 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:
Kia ora en goedemorgen en zulks!
Verplicht vrij vandaag, heel het kantoor
Daar kan je ook prima je kaarten schrijven jaquote:
Typisch, nee,quote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef leonieke het volgende:
En vanavond chineesvan een typisch kerstmenu gesproken
7, 16 en 41. Met bamiquote:Op maandag 24 december 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
wat neem je normaal bij de chinees?
Zoiets iddquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2007 12:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets idd![]()
Nee, serieus, we zijn met 5 mensen en het volgende hebben we gekozen:
- 6 x kippensoep
- 12 kippensatés (die worden opgegeten tijdens het aperitief, samen met nog een hoop loempia's)
- 1 x kip met chinese groenten
- 1 x kip met zoetzure saus
- 1 x kip met pikante saus
- 2 x babi pangang
- 1 x varkensvlees met currysaus
Dit alles met nasi
- 2 x bami met chinese garnalen
En mijn ma denkt nog steeds dat we gaan tekort hebben
Als dessert: zelfgemaakte chocomousse
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus, met VIJF man dat allemaal gaan opeten?Daar heb je tot de jaarwisseling goed genoeg aan
Ik eet trouwens altijd babi pangang met nasi of bami..quote:Op maandag 24 december 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Typisch, nee,
lekker ja, heel erg lekker zelfs
wat neem je normaal bij de chinees?
Handig voor 2e kerstdag toch, hoef je niet te koken. Kan zo de magnetron inquote:Op maandag 24 december 2007 13:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook![]()
Alles boven die 2 bamigerechten horen tot een meeneemmenu.
Je kiest 3x soep, 1x voorgerecht en 3 hoofdgerechten voor 30 euro. Phille en ik hebben die ooit eens voor ons besteld en we hebben 3 dagen chinees moeten eten![]()
Dus dacht mijn ma: oké, we gaan die meeneemmenu dus 2 x nodig hebben en dan toch nog een paar dingen erbij want we zijn wel met 5 hé!(oké, toegegeven, mijn schoonbroer en phille eten veel, héél veel, maar dan nog
![]()
![]()
)
En Kou Low Yuk?quote:Op maandag 24 december 2007 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik eet trouwens altijd babi pangang met nasi of bami..
Das wel handig ja, een fles huiswijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kloepoek ook jaWas ik al vergeten
En een gratis fles huiswijn
En derdequote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handig voor 2e kerstdag toch, hoef je niet te koken. Kan zo de magnetron in
2 x meeneemmenu = gratis fles wijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel handig ja, een fles huiswijn
Vaak chinees halen zeker
Dat is zo goed als hetzelfdequote:Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, tis koe loe kai (ofzoietsde kip in zoetzure saus dus
)
Wrom niet?quote:Op maandag 24 december 2007 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Tijdens de kerst kunnen we niet kwartetten zeker
Oeh, lycheesquote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
2 x meeneemmenu = gratis fles wijn
1 x = 1.5l cola of doos lychees
Toffe mensen, die chinezen
We gaan het zeker wel proberen natuurlijkquote:
Ik kies ofwel babi pangang ofwel kip of chinese garnalen (ja die bami heb ik ook gekozenquote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zo goed als hetzelfde
Kai is kip inderdaad, Yuk iets van varkensvlees
Kan je die ofwel niet beter vervangen door enquote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kies ofwel babi pangang ofwel kip of chinese garnalen (ja die bami heb ik ook gekozen)
quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zeker wel proberen natuurlijk
Dat is het voor vanavond héquote:Op maandag 24 december 2007 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die ofwel niet beter vervangen door en
De Kai versie ookquote:
Ik heb altijd Babi Pangan met Bamiquote:Op maandag 24 december 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Kai versie ook![]()
Wat ook wel lekker is is pekingeend met sinasappel
Okequote:
Snel met fles mee jijquote:Op maandag 24 december 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
Hmz.. kerstcadeau voor Emiel...
Heb ik nog niet
quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef Ynske het volgende:
verrek t is kerst avond vandaag
jah goed hequote:
dat heb ik nou ook....quote:Op maandag 24 december 2007 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah goed he
ben echt compleet de dagen en tijden kwijt
Mja, kan me voorstellen dat je daar niet direct op zit te wachten iddquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
Vanavond naar de kerk, ik sta echt te springen ook
ondanks dat ik niet regelmatig (lees eigenlijk bijna nooit) meer naar de kerk ga, zou ik dolgraag willen gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook....
wYz.quote:Op maandag 24 december 2007 15:33 schreef Ynske het volgende:
Ow en Buzzer, voor jou en je kids een dikke knuffel en veel liefde van deze kant.
Heb nog aan jullie zitten denken.
Een goeie kerstnachtmis is ook nooit weg anders. Luecke ghesanghen en zo, na-zitje met Glühwein met het hele koor..quote:Op maandag 24 december 2007 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
Maar ga wel vanavond, zodat ik morgenochtendvroeg niet hoef
Ben net weer thuis, kinderviering isquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Of mijn PCquote:Op maandag 24 december 2007 18:42 schreef qu63 het volgende:
Nu hopen dat mn internetverbinding ook up blijft
het is hier meer een probleem dat een aantal proggies vervelend doen met mn internetverbinding, en ik geen idee heb hoe ik het voor elkaar krijg om alles te laten werken!quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of mijn PCDe stoppenkast heeft er net weer van langs gekregen hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |