Aan die echo mogen ze in ieder geval iets doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Liquidootje het volgende:
Geluid van idols is altijd zo slecht bij mij. Mogen ze echt iets aan doen.
Of ze houden het zo zodat mensen thuis horen wat ze daar in de zaal horen.
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
zullen we in die andere verder gaan?
Zeur.quote:
Nouja, deze was eerder, is voller en heft een betere TT.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
BVO, zullen we in die andere verder gaan?
En zo is het!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, deze was eerder, is voller en heft een betere TT.
HET MAG WEER NIET ZO ZIJNquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef Greys het volgende:
We hadden in het vorige topic afgesproken dat D-A de volgende al klaar had staan
Welkom in de commercie economiequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat geblaat voorafgaand aan de show. Tien minuten een filmpje over Las Vegas, 5 min TIffany klaarkomend tussen chocolademuntgeld en 2 min zingen. Great ja.
Dan moet Peri haar zwaard maar even laten dalen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef Greys het volgende:
We hadden in het vorige topic afgesproken dat D-A de volgende al klaar had staan
Het afspreken in het topic wie de volgende opent heeft dus weinig zinquote:
*M'n hoofdquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet Peri haar zwaard maar even laten dalen.
Ach, D-A is vast vergevingsgezindquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet Peri haar zwaard maar even laten dalen.
Ga je dit topic weer verzieken met je negativiteit?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat geblaat voorafgaand aan de show. Tien minuten een filmpje over Las Vegas, 5 min Tiffany klaarkomend tussen chocolademuntgeld en 2 min zingen. Great ja.
Ik zag die van DA niet staan en reageerde daarom maar in deze.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het afspreken in het topic wie de volgende opent heeft dus weinig zin
Nou ja, je intentie was goed
Gut meid, kijk er over heen. Laat mij zeiken als ik wil.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ga je dit topic weer verzieken met je negativiteit?
Dattequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zag die van DA niet staan en reageerde daarom maar in deze.
ze heeft wel een punt, er is zoveel omheen.. liver 3 minuutjes zingen niet al die onzin in zo'n filmpiequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ga je dit topic weer verzieken met je negativiteit?
Dan kunnen ze het beter omdopen tot Kinderen voor Kinderen... met Tifanny.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze heeft wel een punt, er is zoveel omheen.. liver 3 minuutjes zingen niet al die onzin in zo'n filmpie
Of bitchfight?quote:
ze ziet er sowieso niet zo appetijtelijk uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Die laarsjes van Wendy zijn inderdaad echt té walgelijk.
Dat van dat lage dacht ik idd ook, en daardoor wordt het soms wat ielig, wat wiebelig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, jammer,inhet tussenfilmpje zag ze er beter uit. En volgens mij heeft ze te laag ingezet.
Eng hé om te kijken naar zo'n magere ''mens'' lijkt wel of ze anorexia heeftquote:
Geluid is gewoon gaar.quote:
Hoi trouwen?quote:
Serieusquote:
vond je... ik vond het beetje tegenvallenquote:
Het was over de top stoer. Niet over de top in het algemeen geloof ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als ze dit al over the top vonden, hoe moet Nathalie zichzelf gaan presenteren dan?
Te overdreven jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Karina het volgende:
Ook al weer stom haar en lelijke make-up.
HOIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:28 schreef Merel het volgende:
Mirjam is zó'n tutje!
Ik las "Ik vind Mirjan geen Drol"quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Mirjam geen Idol. 't Lijkt me wel een aardig meisje,maar ja, geen idol.
quote:
Klopt wel, ik vind Mirjam geen drol aan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik las "Ik vind Mirjan geen Drol
It's all love babe!quote:
Song choice song choice!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, ik hou niet van "onbekende" nummers...
Ik vind het een aanfluiting!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
It's all love babe!![]()
Zegge, wat vindt je hier nou van?
eigengeilerijquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Voor de rest een lekkere bluezz.
Het huisvrouwenkapsel schemert er inderdaad al doorheen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het een aanfluiting!
En die Mirjam straalt echt nul seks uit
Nou dan zitten we op één lijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het een aanfluiting!
En die Mirjam straalt echt nul seks uit
Ja maar die kan nog veul beterder hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan zitten we op één lijn
Zeg Nikki was toch veeul beter?
Jaaa, maar Nikki is gewoon heuuull leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar die kan nog veul beterder hoor!
't Is inderdaad om te huilen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Lekkere avond voor wie de styling en de kleding gedaan heeft!![]()
Haar entree was wel tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze ziet er sowieso niet zo appetijtelijk uitmichael hutsens
Nee, maar ze heeft een mooi gezichtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Toeps het volgende:
Ik vond 'r niet echt uitstraling hebben eerlijk gezegd...
quote:
Tuurlijk, Nikki, Bas & Nathaliequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou de mannen..... Pfff, die hadden allemaal al weg moeten zijn.
De top 3 is toch al bekend volgens mij?
Whehehehe, wat een prutsnummerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij doet zo met z'n handje schudden zoals uh.. Lee Towers!![]()
? ? ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Nigel is de beste tot nu toe. En da's best verdrietig, want zo goed is het niet
Hij zat idd te knijpen om de timing aan te houden. Wat een kutkeuze zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt wel of ie een stemmetje gebruikt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of hij een heel ander liedje zingt dan dat er gespeeld wordt.
Ik vond het helemaal niets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat? Je vond hem fantastisch of je vond de rest fantastisch?
Van de kandidaten die tot nu toe geweest zijn, slimmerik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe kan Gordon zoiets zeggen, dat hij exit is???? De rest is nog niet eens geweest????????
Ik vind t nog redelijk beschaafdquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop alleen dat ze zich weet te beheersen met zingen. Nee dus. Nouja, ze blijft cool.
Weer iets te veel een Tina Turner laagje er over heen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop alleen dat ze zich weet te beheersen met zingen. Nee dus. Nouja, ze blijft cool.
vind ik ook, al die onbekende liedjes..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk... dit is pas zingen...
Maar ik vind ook dat alle anderen een slechte keuze hebben gemaakt voor het liedje.
Of dat er een slechte keuze voor ze gemaakt is.
Zo kwam dat op mij niet overquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Van de kandidaten die tot nu toe geweest zijn, slimmerik.
Hebben vrouwen wel vaker last vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Merel het volgende:
Die gil was dan weer jammer...
Ja, wat wil je dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Wilskracht het volgende:
Nathalie 8- over de top
Tot nu toe: EENSquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Er kan maar een winnaar zijn, en dat is Nathalie wat mij betreft.
Wat bedoel je dáár nou weer mee?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hebben vrouwen wel vaker last van
Was ik maar je buurvrouw? Oh wacht, je buurmanquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat bedoel je dáár nou weer mee?
Of ben jij mijn buurvrouw en had je vannacht last van geluidsoverlast?
Dat doet ze dus ook al min of meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad wel een echt podiumdier.
Alsof ze al jaren in dit soort grote shows zingt.
Maar nog steeds beter dan de rest van de kandidaten van vandaag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap niet dat iedreen dit goed vond. Het haalde het totaal niet bij een origineel. Slechtste optreden van d'r tot nu toe.
Het is dan ook geen Soundmixshowquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap niet dat iedreen dit goed vond. Het haalde het totaal niet bij een origineel. Slechtste optreden van d'r tot nu toe.
Die noot was net niet zuiver inderdaad. Dat deed Sharon in X-Factor beter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef conleche het volgende:
Ben niet zo heel enthousiast deze keer......(ik vond die hoge noot zelfs storend)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was ik maar je buurvrouw? Oh wacht, je buurman
Je loooopt wel heel hard van stapelquote:
Vond ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar nog steeds beter dan de rest van de kandidaten van vandaag.
Nee, maar wel de norm waar je de lat naast moet leggen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je loooopt wel heel hard van stapel
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Dat doet ze dus ook al min of meer.
Youtube maar eens op Makoma.
Die deed het zoooo saai.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die noot was net niet zuiver inderdaad. Dat deed Sharon in X-Factor beter.
ZEGGEEE lees de rest ook evenquote:
Nou wil ik al niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ZEGGEEE lees de rest ook even
Vrouw.quote:
Correct!quote:
Ik zie het ja, paaldansen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Made is trouwens ook best vermakelijk even door de reclame's heen
Je had toch al een merelquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je loooopt wel heel hard van stapel
Maar goed,da's niet erg
Had ja.quote:
And like itquote:
Nu pas?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, whiskey, bonbons, pinda's: ik ben er weer klaar voor.
Oh. Okquote:
quote:
Je hoort ook nooit meer wat van d'r. En dat voor iemand die beter (lees: krachtigere stem en kan hoger uithalen) zingt dan een Hind bijvoorbeeld. Sharon is inderdaad gewoon dodelijk saai.quote:
Dat is nog eens een combi!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, whiskey, bonbons, pinda's: ik ben er weer klaar voor.
't Is reclame, dan mag dat best!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh. Ok. Maar nu is het wel weer genoeg met jullie gegeil hier
.
*fapfapfap*quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh. Ok. Maar nu is het wel weer genoeg met jullie gegeil hier
.
Sandy is een beest. And I like it.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef Svensational het volgende:
Dat deed Sandy beter vorige week.
Jullie waren al voor de reclame bezigquote:
Oh, sjtttttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Ssssst, straks gaan ze nog roddelen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
JA TIS BEGONNENquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie waren al voor de reclame bezig.
Maar dat was ontopic over Idols heurquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie waren al voor de reclame bezig.
Ah, even bier halenquote:
Nou, het is begonnen en tadaaaaaaaaaaaaquote:
hij keek ook precies hetzelfde op een gegeven momentquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef BVO het volgende:
Soms klinkt het redelijk, maar vergelijk dit eens met Boris....
I Kill Ollie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef CJ het volgende:
eew... d'r is maar 1 ding wat er door me heen ging tijdens Ollies optreden... en dat is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |