Ik las "Ik vind Mirjan geen Drol"quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Mirjam geen Idol. 't Lijkt me wel een aardig meisje,maar ja, geen idol.
quote:
Klopt wel, ik vind Mirjam geen drol aan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik las "Ik vind Mirjan geen Drol
It's all love babe!quote:
Song choice song choice!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, ik hou niet van "onbekende" nummers...
Ik vind het een aanfluiting!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
It's all love babe!![]()
Zegge, wat vindt je hier nou van?
eigengeilerijquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Voor de rest een lekkere bluezz.
Het huisvrouwenkapsel schemert er inderdaad al doorheen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het een aanfluiting!
En die Mirjam straalt echt nul seks uit
Nou dan zitten we op één lijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het een aanfluiting!
En die Mirjam straalt echt nul seks uit
Ja maar die kan nog veul beterder hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan zitten we op één lijn
Zeg Nikki was toch veeul beter?
Jaaa, maar Nikki is gewoon heuuull leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar die kan nog veul beterder hoor!
't Is inderdaad om te huilen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Lekkere avond voor wie de styling en de kleding gedaan heeft!![]()
Haar entree was wel tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze ziet er sowieso niet zo appetijtelijk uitmichael hutsens
Nee, maar ze heeft een mooi gezichtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Toeps het volgende:
Ik vond 'r niet echt uitstraling hebben eerlijk gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |