Ik las "Ik vind Mirjan geen Drol"quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Mirjam geen Idol. 't Lijkt me wel een aardig meisje,maar ja, geen idol.
quote:
Klopt wel, ik vind Mirjam geen drol aan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik las "Ik vind Mirjan geen Drol
It's all love babe!quote:
Song choice song choice!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, ik hou niet van "onbekende" nummers...
Ik vind het een aanfluiting!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
It's all love babe!![]()
Zegge, wat vindt je hier nou van?
eigengeilerijquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Voor de rest een lekkere bluezz.
Het huisvrouwenkapsel schemert er inderdaad al doorheen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het een aanfluiting!
En die Mirjam straalt echt nul seks uit
Nou dan zitten we op één lijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het een aanfluiting!
En die Mirjam straalt echt nul seks uit
Ja maar die kan nog veul beterder hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan zitten we op één lijn
Zeg Nikki was toch veeul beter?
Jaaa, maar Nikki is gewoon heuuull leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar die kan nog veul beterder hoor!
't Is inderdaad om te huilen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Lekkere avond voor wie de styling en de kleding gedaan heeft!![]()
Haar entree was wel tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze ziet er sowieso niet zo appetijtelijk uitmichael hutsens
Nee, maar ze heeft een mooi gezichtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:31 schreef Toeps het volgende:
Ik vond 'r niet echt uitstraling hebben eerlijk gezegd...
quote:
Tuurlijk, Nikki, Bas & Nathaliequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou de mannen..... Pfff, die hadden allemaal al weg moeten zijn.
De top 3 is toch al bekend volgens mij?
Whehehehe, wat een prutsnummerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij doet zo met z'n handje schudden zoals uh.. Lee Towers!![]()
? ? ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Nigel is de beste tot nu toe. En da's best verdrietig, want zo goed is het niet
Hij zat idd te knijpen om de timing aan te houden. Wat een kutkeuze zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt wel of ie een stemmetje gebruikt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of hij een heel ander liedje zingt dan dat er gespeeld wordt.
Ik vond het helemaal niets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat? Je vond hem fantastisch of je vond de rest fantastisch?
Van de kandidaten die tot nu toe geweest zijn, slimmerik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe kan Gordon zoiets zeggen, dat hij exit is???? De rest is nog niet eens geweest????????
Ik vind t nog redelijk beschaafdquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop alleen dat ze zich weet te beheersen met zingen. Nee dus. Nouja, ze blijft cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |