Aan die echo mogen ze in ieder geval iets doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Liquidootje het volgende:
Geluid van idols is altijd zo slecht bij mij. Mogen ze echt iets aan doen.
Of ze houden het zo zodat mensen thuis horen wat ze daar in de zaal horen.
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
zullen we in die andere verder gaan?
Zeur.quote:
Nouja, deze was eerder, is voller en heft een betere TT.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
BVO, zullen we in die andere verder gaan?
En zo is het!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, deze was eerder, is voller en heft een betere TT.
HET MAG WEER NIET ZO ZIJNquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef Greys het volgende:
We hadden in het vorige topic afgesproken dat D-A de volgende al klaar had staan
Welkom in de commercie economiequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat geblaat voorafgaand aan de show. Tien minuten een filmpje over Las Vegas, 5 min TIffany klaarkomend tussen chocolademuntgeld en 2 min zingen. Great ja.
Dan moet Peri haar zwaard maar even laten dalen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef Greys het volgende:
We hadden in het vorige topic afgesproken dat D-A de volgende al klaar had staan
Het afspreken in het topic wie de volgende opent heeft dus weinig zinquote:
*M'n hoofdquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet Peri haar zwaard maar even laten dalen.
Ach, D-A is vast vergevingsgezindquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet Peri haar zwaard maar even laten dalen.
Ga je dit topic weer verzieken met je negativiteit?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat geblaat voorafgaand aan de show. Tien minuten een filmpje over Las Vegas, 5 min Tiffany klaarkomend tussen chocolademuntgeld en 2 min zingen. Great ja.
Ik zag die van DA niet staan en reageerde daarom maar in deze.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het afspreken in het topic wie de volgende opent heeft dus weinig zin
Nou ja, je intentie was goed
Gut meid, kijk er over heen. Laat mij zeiken als ik wil.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ga je dit topic weer verzieken met je negativiteit?
Dattequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zag die van DA niet staan en reageerde daarom maar in deze.
ze heeft wel een punt, er is zoveel omheen.. liver 3 minuutjes zingen niet al die onzin in zo'n filmpiequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ga je dit topic weer verzieken met je negativiteit?
Dan kunnen ze het beter omdopen tot Kinderen voor Kinderen... met Tifanny.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze heeft wel een punt, er is zoveel omheen.. liver 3 minuutjes zingen niet al die onzin in zo'n filmpie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |