Weer iets te veel een Tina Turner laagje er over heen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop alleen dat ze zich weet te beheersen met zingen. Nee dus. Nouja, ze blijft cool.
vind ik ook, al die onbekende liedjes..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk... dit is pas zingen...
Maar ik vind ook dat alle anderen een slechte keuze hebben gemaakt voor het liedje.
Of dat er een slechte keuze voor ze gemaakt is.
Zo kwam dat op mij niet overquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Van de kandidaten die tot nu toe geweest zijn, slimmerik.
Hebben vrouwen wel vaker last vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Merel het volgende:
Die gil was dan weer jammer...
Ja, wat wil je dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Wilskracht het volgende:
Nathalie 8- over de top
Tot nu toe: EENSquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Er kan maar een winnaar zijn, en dat is Nathalie wat mij betreft.
Wat bedoel je dáár nou weer mee?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hebben vrouwen wel vaker last van
Was ik maar je buurvrouw? Oh wacht, je buurmanquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat bedoel je dáár nou weer mee?
Of ben jij mijn buurvrouw en had je vannacht last van geluidsoverlast?
Dat doet ze dus ook al min of meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad wel een echt podiumdier.
Alsof ze al jaren in dit soort grote shows zingt.
Maar nog steeds beter dan de rest van de kandidaten van vandaag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap niet dat iedreen dit goed vond. Het haalde het totaal niet bij een origineel. Slechtste optreden van d'r tot nu toe.
Het is dan ook geen Soundmixshowquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap niet dat iedreen dit goed vond. Het haalde het totaal niet bij een origineel. Slechtste optreden van d'r tot nu toe.
Die noot was net niet zuiver inderdaad. Dat deed Sharon in X-Factor beter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef conleche het volgende:
Ben niet zo heel enthousiast deze keer......(ik vond die hoge noot zelfs storend)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was ik maar je buurvrouw? Oh wacht, je buurman
Je loooopt wel heel hard van stapelquote:
Vond ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar nog steeds beter dan de rest van de kandidaten van vandaag.
Nee, maar wel de norm waar je de lat naast moet leggen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je loooopt wel heel hard van stapel
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Dat doet ze dus ook al min of meer.
Youtube maar eens op Makoma.
Die deed het zoooo saai.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die noot was net niet zuiver inderdaad. Dat deed Sharon in X-Factor beter.
ZEGGEEE lees de rest ook evenquote:
Nou wil ik al niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ZEGGEEE lees de rest ook even
Vrouw.quote:
Correct!quote:
Ik zie het ja, paaldansen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Made is trouwens ook best vermakelijk even door de reclame's heen
Je had toch al een merelquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je loooopt wel heel hard van stapel
Maar goed,da's niet erg
Had ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |