Die is niet muzikaalquote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Buck Goat?
Gecheckt, en dat klopt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef Burnett het volgende:
Buck Owens
Dat is mijn hoop ook wel eigenlijk...Dom is het natuurlijk wel van me...quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef Burnett het volgende:
Ervanuitgaande dat The Jayhawks niet meer zo'n hoge omloopsnelheid hebben als 10 jaar geleden is de kans natuurlijk aanwezig dat ze de hoes van "The Sound Of Lies" nog hebben liggen met als inhoud "Tomorrow The Green Grass".
Ik zou ze even een belletje geven of dat inderdaad het geval is.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:45 schreef Neleos het volgende:
En ze zullen vast geen ruzie willen met een vaste klant als jij.
Bal viel toevallig goed.quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef Burnett het volgende:
Mooi 1-2tje Bukgeit!
Eén woord uit de titel heb je al bijna goed!!quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie er een beetje Diamond Dogs in van Bowie.
ranja +1quote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
Prince - Diamonds & Pearls?
Zie mijn verhaaltje hierboven.quote:Op zondag 23 december 2007 15:04 schreef bukgeit het volgende:
Hee, ik ken 'm zo:
http://accel6.mettre-put-idata.over-blog.com/0/31/86/83/detp2.jpg
Geen flauw idee...quote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef ranja het volgende:
Ik moest trouwens eerst aan een andere denken, dan vraag ik die nu maar.
Wat van wie?
[ afbeelding ]
eigenlijk de heruitgave Dance Passion maar dit is goed genoegquote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Dankzij de hints (en omdat ik Marie al een tijdje meende te herkennen op de cover): Roxette - Pearls Of Passion
Captain Redbeard moet ze zeker kennen en Burnett begrijpt de achterliggende gedachte van deze vraag...quote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Burnett het volgende:
Tragically Hip - Summer of '89
quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef timbob het volgende:
ja! a homeboy, a hippy and a funky dred!
total confusion
tutuduuduuduuuduu
Het pizzalied!quote:
dat was erg optimistisch, zo zonder plaatje erbijquote:
quote:
Ja, maar de tekst gaf het wegquote:Op zondag 23 december 2007 20:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dat was erg optimistisch, zo zonder plaatje erbij
ja die jaquote:Op zondag 23 december 2007 20:36 schreef Mhjoezick het volgende:
emmylou harris?
Ik gaf je een kleine ondersteuning. Werd direct gewist uit het FB topic.quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef timbob het volgende:
Belangrijke mededeling voor mijn fans!
zeg, dit kan echt niet dat dat meteen dicht is natuurlijk!
gaan jullie allemaal ook even klagen in ONZ/FB
het gaat om de gedachtequote:Op zondag 23 december 2007 21:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik gaf je een kleine ondersteuning. Werd direct gewist uit het FB topic.
starla +1quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef starla het volgende:
thom yorke - harrowdown hill - the eraser
Oh, ik kijk scheel, sorryquote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef knars het volgende:
kurt cobain, neil young, jij was toch niet aan de beurt?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef knars het volgende:
kurt cobain, neil young, jij was toch niet aan de beurt?
En Kurt in zijn afscheidsbrief inderdaad...quote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef knars het volgende:
kurt cobain, neil young
quote:Auto's snijden, velgen knakken
Kermend lig ik op de grond
Lichten spatten op het asfalt
Mouwen glijden door de stront
Tranen dringen, tanden knarsen
Donder alles in de gracht
Ik ga weer naar mijn nest toe
Om te wachten op de nacht
Het is te vroeg
Het is te vroeg
....
Nee, het heeft iets te maken met een Dylan-vraag van een paar dagen geleden.quote:Op zondag 23 december 2007 22:35 schreef timbob het volgende:
een albumhoes?
quote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef knars het volgende:
gebruik van tekstbordjes in een videoclip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |