Cafca echter nog nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mark?
Nou doe snel dan, want Mark is wel genoemd zie ik, en anders kost je beleefdheid je het punt....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef knars het volgende:
Mag ik bovenstaande doorstrepen en een andere naam noemen? Deze was niet serieus, en bedenk me er ineens een.
Au.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef ranja het volgende:
gooi ik TheSilentEnigma er nog tegenaan.
Onvoorstelbaar dat ie nu pas genoemd wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Belsen?
Volgens mij moet ik de 500 zelfs nog halen, maar wel een mooie wanhoopsgok!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef ranja het volgende:
Bigshadow?
Ik ook....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dacht dat Belsen al véél meer punten zou hebben...
The SilentEnigma +1quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Abba?
Ook niet, hoewel van alledrie de bands de frontmannen inderdaad ook solowerk hebben uitgebracht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef knars het volgende:
Band tijdelijk op non-actief gezet zodat de frontman solo-albums kan maken?
Nee, het heeft helemaal niets met de muziek te maken. Wel met bepaalde albums die ze uit hebben gebracht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef peaceman het volgende:
Een volledig album in acoustische versie opnieuw uitbrengen?
Nee. Chemical Brothers kunnen er eigenlijk ook wel bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef peaceman het volgende:
allen op het label van Madonna?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:05 schreef knars het volgende:
Afbeeldingen van handen / vuisten op de albumhoes?
Jij hebt in dit topic toch al weer 3 punten gescoord?quote:
wordt nog spannend, maar ik blijf erbij: jij en ik nog twintig punten scoren, en berkery die dat niet doet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En net op het laatst nog buiten de top 10![]()
Ha, 11 januari ga ik die weer zien in het Patronaat, Haarlem met een speciale pyro-show, whatever that exactly may be...quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Arjan Lucassen en Simone van Epica volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |