Dat is mijn hoop ook wel eigenlijk...Dom is het natuurlijk wel van me...quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef Burnett het volgende:
Ervanuitgaande dat The Jayhawks niet meer zo'n hoge omloopsnelheid hebben als 10 jaar geleden is de kans natuurlijk aanwezig dat ze de hoes van "The Sound Of Lies" nog hebben liggen met als inhoud "Tomorrow The Green Grass".
Ik zou ze even een belletje geven of dat inderdaad het geval is.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:45 schreef Neleos het volgende:
En ze zullen vast geen ruzie willen met een vaste klant als jij.
Bal viel toevallig goed.quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef Burnett het volgende:
Mooi 1-2tje Bukgeit!
Eén woord uit de titel heb je al bijna goed!!quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie er een beetje Diamond Dogs in van Bowie.
ranja +1quote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
Prince - Diamonds & Pearls?
Zie mijn verhaaltje hierboven.quote:Op zondag 23 december 2007 15:04 schreef bukgeit het volgende:
Hee, ik ken 'm zo:
http://accel6.mettre-put-idata.over-blog.com/0/31/86/83/detp2.jpg
Geen flauw idee...quote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef ranja het volgende:
Ik moest trouwens eerst aan een andere denken, dan vraag ik die nu maar.
Wat van wie?
[ afbeelding ]
eigenlijk de heruitgave Dance Passion maar dit is goed genoegquote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Dankzij de hints (en omdat ik Marie al een tijdje meende te herkennen op de cover): Roxette - Pearls Of Passion
Captain Redbeard moet ze zeker kennen en Burnett begrijpt de achterliggende gedachte van deze vraag...quote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Burnett het volgende:
Tragically Hip - Summer of '89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |