Grappig. Ik had ook gereageerd en kreeg meteen een heel pakket thuis, met plattegrond, huurvoorwaarden en zelfs m'n huisnr. Heb al een supertoffe kamer, dus was niet zo serieus, maar leuk om te zien hoe het er van binnen uit ziet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:09 schreef Ewelina het volgende:
Het is in Amsterdam, bij het Science Park. Dat complex bevat in totaal 795 van dit soort woningenJe hebt er ook van 40m2 met 2 kamers, maar helaas ben ik nog geen 23
Ik kwam eraan via studentenwoningweb, als het goed is moet er nog een deel opgeleverd worden
Ik betaal E367,- incl. per maand, daar komt nog internet en tv bij (E25,- per maand). Ik krijg wel huursubsidie, maar hoeveel weet ik niet want dat moet ik nog aanvragen.
Oude NDSM-werf of niet? Vriendin van mij zat daar ook, maar is laatst verhuisd naar dat nieuwe complex bij Amstel, ook leuk. Ik heb zelf een kamer in Oud-Zuid. Ongeveer 18 m2, met eigen douche en keukentje. Alleen toilet deel ik met twee studentes. Locatie is vooral top, op 5 min. van de VU en 10 min. van Museumplein. Echt ideaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar zit jij dan?
Ik kwam van de containers in Noord.
Oh daar! daar kom ik regelmatig voorbij (als in niet binnen uiteraard)quote:Op zondag 30 december 2007 16:09 schreef Leep het volgende:
[hoop foto's]
Kamer is nog lang niet af wegens de studentenkwaal tijdgebrek. Schilderijen e.d. moeten opgehangen worden, deurgeverf + kozijnen geverfd, kast afmaken....
Dit alles voor slechts 220 incl in het pittoreske Velp (gld)
Valt me wel af hoeveel jullie te makken hebben hier zeg! 400 p/m wtf je bent wel student...
Jep, idd NDSM werf.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oude NDSM-werf of niet? Vriendin van mij zat daar ook, maar is laatst verhuisd naar dat nieuwe complex bij Amstel, ook leuk. Ik heb zelf een kamer in Oud-Zuid. Ongeveer 18 m2, met eigen douche en keukentje. Alleen toilet deel ik met twee studentes. Locatie is vooral top, op 5 min. van de VU en 10 min. van Museumplein. Echt ideaal.
Overigens heb ik eerst ook naar containers gekeken: Oslofjordweg, Stavangerweg en evt. Wenkebachweg. Het voordeel is dat ze best wel ruim zijn, en zelfstandig, maar de locatie is nooit erg super.
Ja, dat krijg ik straks ook, gaat er een of andere vreemde kerel/ meid in mijn bed liggen neuken en op mijn bank zittenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:58 schreef Grumpey het volgende:
Ben nu 6 maandjes in buitenland, maar ik mis mijn studentenkamer gewoonVoornamelijk mijn uitzicht over de prinsengracht en het amstelveld
Nog nooit meegemaakt dat ik gewoon mijn huis mis
uitzicht?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo ik zit sinds afgelopen weekend op de Van Lieflandlaan in Utrecht, super relaxed uitzicht, ongeveer 15m², wastafel en huiskatik moet nog een paar lampjes ophangen/verplaatsen en een paar plaken bij de wastafel, dan ben ik klaar.
Nee dit: van rechts naar linksquote:
Kom maar opquote:Op zondag 10 februari 2008 23:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ben een beetje shy om mijn kamer te laten zien.
Is nu niet bepaald erg stijlvol ingericht, maar ik merk dat ik
niet erg waarde eraan hecht. Aan de andere kant, ik zou het wel
anders willen inrichten, iemand die toch behoefte heeft aan mijn "kamerfoto's?"
idd laat maar komen!quote:Op zondag 10 februari 2008 23:58 schreef Matje-1989 het volgende:
iddquote:
ja, dat had ik bij mij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Logitik het volgende:
Ik ben nu aan t klussen.
Is het normaal dat je je van te voren helemaal vergist in de hoeveelheid werk?![]()
Ja, en ook in de kosten ervan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Logitik het volgende:
Ik ben nu aan t klussen.
Is het normaal dat je je van te voren helemaal vergist in de hoeveelheid werk?![]()
Wel doen! we willen dat ook graag zienquote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef ChRoNiC het volgende:
Mijn kamer is het ook niet echt waard om te posten. Beetje bij elkaar geraapt zooitje is het.
haha wtf. Dat is op het science park in amsterdam. Ik zit daar nu ook! heb een kamer van 27 m2 met ramen tot de vloerquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Ewelina het volgende:
Nieuwe woning, studiootje 24m2 geheel zelfstandig
Zoals het opgeleverd werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben inmiddels verhuisd, de vloer is gelegd maar de nieuwe foto's moeten nog geupload worden
Hoeveel betaal je daarvoor?quote:Op maandag 18 februari 2008 06:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
haha wtf. Dat is op het science park in amsterdam. Ik zit daar nu ook! heb een kamer van 27 m2 met ramen tot de vloerEcht vet mooi.
Klinkt als de beukenflat of bij de AH XL daar, betaal je nog iets van de helft (exc.) van jouw budget ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef Coam het volgende:
Hebben jullie nou ook zoveel moeite met iets vinden in Tilburg? Ik zoek een studiotje, kan max 500 per maand missen.. Rond de 30m2.. Maar ik kan echt niks vinden! Sta ingeschreven bij directwonen, woninghuren.com en meeus. Alle tips zijn welkom, want ik begin een beetje wanhopig te worden.
Wel leuk om te zien hoe jullie wonen zeg!
Daar sta ik bij ingeschreven.. Maar wachtlijsten van hier tot tokio..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Klinkt als de beukenflat of bij de AH XL daar, betaal je nog iets van de helft (exc.) van jouw budget ook!
Edit: inschrijven bij wonenBreBurg dus!
Mijn kamer is klein en dus rommelig, lijkt totaal niet op de hier gepostte.
Ik woon al een maand of 4 in mijn kamer, en heb nog steeds niet alles voor elkaarquote:Op maandag 18 februari 2008 21:48 schreef PeuRac het volgende:
Vandaag de laatste planken tegen de muur gehangen, de achterkant van de kast bekleed met een doek (die staat als afscheiding in mn kamer). Nu nog 1 lampje kopen + ophangen en dan is mn kamer helemaal klaar.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit er nog geen 3 weken, maar ik haat rotzooi en mn ouders hebben me met het huizen een heel eind op weg geholpen, ik hoefde bijna niks meer te doen.
Dat lampje koop ik vanmiddag ff bij de Ikea (kom er toch langs als k naar huis ga). K zal morgen ff foto's maken.
Voor mn vriendin heb ik ook maar meteen ruimte gemaakt in mn kast, dan slingeren haar spullen ook niet meer rond.
Goh jouw kamer ziet er nog schoner en leuker uit dan mijn studentenhok wat jaartjes geleden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef Ace1 het volgende:
Mijn kamertje in tilburg... zit er nu 2 weken.. en nog geen tijd gehad om hem in te richten.. dus hij is nog een beetje kaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, hoe groot is je kamer Ace?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
is het ook, mr mensen met een kleine kamer moeten keuzes maken
14m2. Hoogslaper is idd niet ideaal... maar het nadeel van de hoogslaper weegt niet op tegen het enorme voordeel qua ruimte die het oplevert...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
True, hoe groot is je kamer Ace?
Ruimtevoordeel is inderdaad erg groot, maar met 14 m2 kan een normaal bed makkelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef Ace1 het volgende:
[..]
14m2. Hoogslaper is idd niet ideaal... maar het nadeel van de hoogslaper weegt niet op tegen het enorme voordeel qua ruimte die het oplevert...
Ja maar dan ik geen relaxte zithoek maken... omdat m'n bureau dan ergens anders moet staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ruimtevoordeel is inderdaad erg groot, maar met 14 m2 kan een normaal bed makkelijk.
Aah ok.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:20 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan ik geen relaxte zithoek maken... omdat m'n bureau dan ergens anders moet staan
das het voordeel idd. ik heb 12m2 en een 2persoons hoogslaper. Wel erg veel bedquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:20 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan ik geen relaxte zithoek maken... omdat m'n bureau dan ergens anders moet staan
Ik vind je kamer echt superleuk man wat lul je nou! Leuke rode muren, en die bureautafel + stoelenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, oké Vind het zelf nog een beetje te leegquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind je kamer echt superleuk man wat lul je nou! Leuke rode muren, en die bureautafel + stoelen. Jep, ik vind 'm tof hoor ^^. Wel andere gordijnen doen idd
.
Nieuwe kamer en overgenomen neem ik aan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
pfffwhaah die gordijnen;) Te heet gewassen ofzo?
Nee, geld was op na het inrichten van m'n kamer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
pfffwhaah die gordijnen;) Te heet gewassen ofzo?
Nee, de oude gordijnen van m'n zus haar kamerquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nieuwe kamer en overgenomen neem ik aan.
Nou ja, dit was mijn gewone bed. Dus geen nieuwe meer gekochtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:56 schreef LoggedIn het volgende:
die gordijnen zijn wel echt geniaal hoormaar waarom heb je een 1 persoonsbed op zon oppervlakte?
Mjah gordijnen zijn ook fucked up duur, had ik niet verwacht iig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:00 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, geld was op na het inrichten van m'n kamer.
Dus gordijnen was geen geld meer voor, maar ben nu aan het rondkijken
heb je eens gedacht aan een rolgorijntje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, en voor dit raam ( 1.95 - 2.80 ) koop je ook niet even een stel lamellen/jaloeziën etc
Dan ben je ook 200 eu kwijt, gordijnen 'maar' ongeveer 150
Nee, te lelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef Chanty27 het volgende:
[..]
heb je eens gedacht aan een rolgorijntje.
Bij de gamma of Praxis zijn die helemaal niet duur.
Hmm, oké zal ik eens bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:57 schreef PeuRac het volgende:
kijk eens op marktplaats, daar heb ik gordijnen gevonden, perfect op maat, voor niks!Moest ze alleen maar ophalen, maar dat was in de buurt.
Al wezen kijken, maar ik heb een zeer groot raam. Dus dan moet ik OF hele dure nemen per meter,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:48 schreef Cahir het volgende:
Ikea gordijnen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10374/13289/quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Al wezen kijken, maar ik heb een zeer groot raam. Dus dan moet ik OF hele dure nemen per meter,
OF 2x en dat aan elkaar naaien. Het betreft een raam van 197cm hoog en 282 cm breed
gaten in de muur? Dus je kunt nu naar je buurmeisje kijken als ze sex heeft?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:24 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hulp gekregen met klussen: een goede kameraad van mij heeft mij gisteren geholpen.
Er zitten nu 3 onherstelbare gaten in de muur en hij heeft 2 plafondplaten kapot laten vallen.
Wat een kluns zeg
Nu moet ik hem op een subtiele manier laten weten dat ik liever niet heb dat hij meehelpt. Dit is echt kut
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gaten in de muur? Dus je kunt nu naar je buurmeisje kijken als ze sex heeft?
Ik post mijn nieuwe foto's ook zo snel mogelijk, heb alleen weer eens problemen metquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo dit topic kon ik nergens vinden laatst.
Ik heb sinds 3 weekjes ook een kamer in Nijmegen, hartje centrum 14 m2
Zal binnenkort even foto's maken en posten
Laat zien!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Logitik het volgende:
Mijn foto's komen over ongeveer anderhalf week, ben flink aan t verbouwen
Ik twijfel nog, maar er komt in ieder geval een schilderijquote:Op zondag 24 februari 2008 13:15 schreef parselmouth het volgende:
't Is wel mooi, maar ik mis een beetje gezelligheid eigenlijk... Heb je zo'n hele grote witte lange muur zonder een beetje kleur of iets moois er op, zonde!
Ik ben gek op verschillende soorten licht, maar dan moet ik nog even hard werkenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:42 schreef arneaux het volgende:
Toffe kamer enter! Misschien is het een ideetje om die ambilight tegen de witte muur aan te zetten, tussen je bed en eettafel in. Dan heb je iets wat 'vult'.
o kut ik ben door de war. Ik bedoel dus dat licht van Philips wat je zelf kan veranderen. Hij staat links op je foto waarop ook je bed, zonder linnen, te zien is.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:00 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ben gek op verschillende soorten licht, maar dan moet ik nog even hard werken
GAAF dat je daar bent geweestquote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef xuanery het volgende:
flat iron builing! prachtig. toen ik daar was hing er een gigantische advertentie voor Heineken aan, heel grappig. Wat een mooie kamer heb je - een van de eerste keren dat ik lime groen niet lelijk vind staan in een kamer.
Foto's van de verbouwing bedoel je?quote:
Ik wil jhou uitzichtquote:Op zondag 24 februari 2008 13:10 schreef enter het volgende:
Ik ben bezig met opruimen (grote schoonmaak)
En foto's gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even zonder beddengoed (in de was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde gebouw maar dan in New York, foto wil ik graag op een canvas doek.
[ afbeelding ]
Flat waar ik woon, tijdens de opening.
Duurt dat zo lang danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef The6thgate het volgende:
Uitzicht is leuk, maar op de lift wachten niet
Ja, ik wil gewoon 1kleed hebben..quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:49 schreef Messenga het volgende:
Pakketvloer houden joh. veel beter dan vloerkleden.
Wow. Vestedatoren. Hoe kom je aan die kamer?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:10 schreef enter het volgende:
Ik ben bezig met opruimen (grote schoonmaak)
En foto's gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even zonder beddengoed (in de was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde gebouw maar dan in New York, foto wil ik graag op een canvas doek.
[ afbeelding ]
Flat waar ik woon, tijdens de opening.
Maar ik ben zo benieuwd!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Foto's van de verbouwing bedoel je?
Ik was namelijk van plan om straks een aantal foto's te plaatsen voor - en na
Volgens mij zijn bovenstaande foto's van Den Haag (het Strijkijzer). Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:04 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wow. Vestedatoren. Hoe kom je aan die kamer?Ik was tot 3 dagen geleden nog bij de grote broer in NY. Ik ben zelf ook op zoek naar een appartement in Eindhoven of Boxtel.
Een vrind van mij woont er ook. ZIjn leuke kamers moet ik zeggen, lekker ruim. En fucking mooi uitzicht.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Klopt, is het StrijkijzerEigenlijk zou ik er ook wel willen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |