Grappig. Ik had ook gereageerd en kreeg meteen een heel pakket thuis, met plattegrond, huurvoorwaarden en zelfs m'n huisnr. Heb al een supertoffe kamer, dus was niet zo serieus, maar leuk om te zien hoe het er van binnen uit ziet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:09 schreef Ewelina het volgende:
Het is in Amsterdam, bij het Science Park. Dat complex bevat in totaal 795 van dit soort woningenJe hebt er ook van 40m2 met 2 kamers, maar helaas ben ik nog geen 23
Ik kwam eraan via studentenwoningweb, als het goed is moet er nog een deel opgeleverd worden
Ik betaal E367,- incl. per maand, daar komt nog internet en tv bij (E25,- per maand). Ik krijg wel huursubsidie, maar hoeveel weet ik niet want dat moet ik nog aanvragen.
Oude NDSM-werf of niet? Vriendin van mij zat daar ook, maar is laatst verhuisd naar dat nieuwe complex bij Amstel, ook leuk. Ik heb zelf een kamer in Oud-Zuid. Ongeveer 18 m2, met eigen douche en keukentje. Alleen toilet deel ik met twee studentes. Locatie is vooral top, op 5 min. van de VU en 10 min. van Museumplein. Echt ideaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar zit jij dan?
Ik kwam van de containers in Noord.
Oh daar! daar kom ik regelmatig voorbij (als in niet binnen uiteraard)quote:Op zondag 30 december 2007 16:09 schreef Leep het volgende:
[hoop foto's]
Kamer is nog lang niet af wegens de studentenkwaal tijdgebrek. Schilderijen e.d. moeten opgehangen worden, deurgeverf + kozijnen geverfd, kast afmaken....
Dit alles voor slechts 220 incl in het pittoreske Velp (gld)
Valt me wel af hoeveel jullie te makken hebben hier zeg! 400 p/m wtf je bent wel student...
Jep, idd NDSM werf.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oude NDSM-werf of niet? Vriendin van mij zat daar ook, maar is laatst verhuisd naar dat nieuwe complex bij Amstel, ook leuk. Ik heb zelf een kamer in Oud-Zuid. Ongeveer 18 m2, met eigen douche en keukentje. Alleen toilet deel ik met twee studentes. Locatie is vooral top, op 5 min. van de VU en 10 min. van Museumplein. Echt ideaal.
Overigens heb ik eerst ook naar containers gekeken: Oslofjordweg, Stavangerweg en evt. Wenkebachweg. Het voordeel is dat ze best wel ruim zijn, en zelfstandig, maar de locatie is nooit erg super.
Ja, dat krijg ik straks ook, gaat er een of andere vreemde kerel/ meid in mijn bed liggen neuken en op mijn bank zittenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:58 schreef Grumpey het volgende:
Ben nu 6 maandjes in buitenland, maar ik mis mijn studentenkamer gewoonVoornamelijk mijn uitzicht over de prinsengracht en het amstelveld
Nog nooit meegemaakt dat ik gewoon mijn huis mis
uitzicht?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo ik zit sinds afgelopen weekend op de Van Lieflandlaan in Utrecht, super relaxed uitzicht, ongeveer 15m², wastafel en huiskatik moet nog een paar lampjes ophangen/verplaatsen en een paar plaken bij de wastafel, dan ben ik klaar.
Nee dit: van rechts naar linksquote:
Kom maar opquote:Op zondag 10 februari 2008 23:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ben een beetje shy om mijn kamer te laten zien.
Is nu niet bepaald erg stijlvol ingericht, maar ik merk dat ik
niet erg waarde eraan hecht. Aan de andere kant, ik zou het wel
anders willen inrichten, iemand die toch behoefte heeft aan mijn "kamerfoto's?"
idd laat maar komen!quote:Op zondag 10 februari 2008 23:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ben een beetje shy om mijn kamer te laten zien.
Is nu niet bepaald erg stijlvol ingericht, maar ik merk dat ik
niet erg waarde eraan hecht. Aan de andere kant, ik zou het wel
anders willen inrichten, iemand die toch behoefte heeft aan mijn "kamerfoto's?"
iddquote:
ja, dat had ik bij mij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Logitik het volgende:
Ik ben nu aan t klussen.
Is het normaal dat je je van te voren helemaal vergist in de hoeveelheid werk?![]()
Ja, en ook in de kosten ervan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Logitik het volgende:
Ik ben nu aan t klussen.
Is het normaal dat je je van te voren helemaal vergist in de hoeveelheid werk?![]()
Wel doen! we willen dat ook graag zienquote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef ChRoNiC het volgende:
Mijn kamer is het ook niet echt waard om te posten. Beetje bij elkaar geraapt zooitje is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |