Haha, oké Vind het zelf nog een beetje te leegquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind je kamer echt superleuk man wat lul je nou! Leuke rode muren, en die bureautafel + stoelen. Jep, ik vind 'm tof hoor ^^. Wel andere gordijnen doen idd
.
Nieuwe kamer en overgenomen neem ik aan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
pfffwhaah die gordijnen;) Te heet gewassen ofzo?
Nee, geld was op na het inrichten van m'n kamer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef r3gi3boy het volgende:
pfffwhaah die gordijnen;) Te heet gewassen ofzo?
Nee, de oude gordijnen van m'n zus haar kamerquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nieuwe kamer en overgenomen neem ik aan.
Nou ja, dit was mijn gewone bed. Dus geen nieuwe meer gekochtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:56 schreef LoggedIn het volgende:
die gordijnen zijn wel echt geniaal hoormaar waarom heb je een 1 persoonsbed op zon oppervlakte?
Mjah gordijnen zijn ook fucked up duur, had ik niet verwacht iig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:00 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, geld was op na het inrichten van m'n kamer.
Dus gordijnen was geen geld meer voor, maar ben nu aan het rondkijken
heb je eens gedacht aan een rolgorijntje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, en voor dit raam ( 1.95 - 2.80 ) koop je ook niet even een stel lamellen/jaloeziën etc
Dan ben je ook 200 eu kwijt, gordijnen 'maar' ongeveer 150
Nee, te lelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef Chanty27 het volgende:
[..]
heb je eens gedacht aan een rolgorijntje.
Bij de gamma of Praxis zijn die helemaal niet duur.
Hmm, oké zal ik eens bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:57 schreef PeuRac het volgende:
kijk eens op marktplaats, daar heb ik gordijnen gevonden, perfect op maat, voor niks!Moest ze alleen maar ophalen, maar dat was in de buurt.
Al wezen kijken, maar ik heb een zeer groot raam. Dus dan moet ik OF hele dure nemen per meter,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:48 schreef Cahir het volgende:
Ikea gordijnen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10374/13289/quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Al wezen kijken, maar ik heb een zeer groot raam. Dus dan moet ik OF hele dure nemen per meter,
OF 2x en dat aan elkaar naaien. Het betreft een raam van 197cm hoog en 282 cm breed
gaten in de muur? Dus je kunt nu naar je buurmeisje kijken als ze sex heeft?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:24 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hulp gekregen met klussen: een goede kameraad van mij heeft mij gisteren geholpen.
Er zitten nu 3 onherstelbare gaten in de muur en hij heeft 2 plafondplaten kapot laten vallen.
Wat een kluns zeg
Nu moet ik hem op een subtiele manier laten weten dat ik liever niet heb dat hij meehelpt. Dit is echt kut
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gaten in de muur? Dus je kunt nu naar je buurmeisje kijken als ze sex heeft?
Ik post mijn nieuwe foto's ook zo snel mogelijk, heb alleen weer eens problemen metquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo dit topic kon ik nergens vinden laatst.
Ik heb sinds 3 weekjes ook een kamer in Nijmegen, hartje centrum 14 m2
Zal binnenkort even foto's maken en posten
Laat zien!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Logitik het volgende:
Mijn foto's komen over ongeveer anderhalf week, ben flink aan t verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |