haha wtf. Dat is op het science park in amsterdam. Ik zit daar nu ook! heb een kamer van 27 m2 met ramen tot de vloerquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Ewelina het volgende:
Nieuwe woning, studiootje 24m2 geheel zelfstandig
Zoals het opgeleverd werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben inmiddels verhuisd, de vloer is gelegd maar de nieuwe foto's moeten nog geupload worden
Hoeveel betaal je daarvoor?quote:Op maandag 18 februari 2008 06:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
haha wtf. Dat is op het science park in amsterdam. Ik zit daar nu ook! heb een kamer van 27 m2 met ramen tot de vloerEcht vet mooi.
Klinkt als de beukenflat of bij de AH XL daar, betaal je nog iets van de helft (exc.) van jouw budget ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef Coam het volgende:
Hebben jullie nou ook zoveel moeite met iets vinden in Tilburg? Ik zoek een studiotje, kan max 500 per maand missen.. Rond de 30m2.. Maar ik kan echt niks vinden! Sta ingeschreven bij directwonen, woninghuren.com en meeus. Alle tips zijn welkom, want ik begin een beetje wanhopig te worden.
Wel leuk om te zien hoe jullie wonen zeg!
Daar sta ik bij ingeschreven.. Maar wachtlijsten van hier tot tokio..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Klinkt als de beukenflat of bij de AH XL daar, betaal je nog iets van de helft (exc.) van jouw budget ook!
Edit: inschrijven bij wonenBreBurg dus!
Mijn kamer is klein en dus rommelig, lijkt totaal niet op de hier gepostte.
Ik woon al een maand of 4 in mijn kamer, en heb nog steeds niet alles voor elkaarquote:Op maandag 18 februari 2008 21:48 schreef PeuRac het volgende:
Vandaag de laatste planken tegen de muur gehangen, de achterkant van de kast bekleed met een doek (die staat als afscheiding in mn kamer). Nu nog 1 lampje kopen + ophangen en dan is mn kamer helemaal klaar.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit er nog geen 3 weken, maar ik haat rotzooi en mn ouders hebben me met het huizen een heel eind op weg geholpen, ik hoefde bijna niks meer te doen.
Dat lampje koop ik vanmiddag ff bij de Ikea (kom er toch langs als k naar huis ga). K zal morgen ff foto's maken.
Voor mn vriendin heb ik ook maar meteen ruimte gemaakt in mn kast, dan slingeren haar spullen ook niet meer rond.
Goh jouw kamer ziet er nog schoner en leuker uit dan mijn studentenhok wat jaartjes geleden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef Ace1 het volgende:
Mijn kamertje in tilburg... zit er nu 2 weken.. en nog geen tijd gehad om hem in te richten.. dus hij is nog een beetje kaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, hoe groot is je kamer Ace?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
is het ook, mr mensen met een kleine kamer moeten keuzes maken
14m2. Hoogslaper is idd niet ideaal... maar het nadeel van de hoogslaper weegt niet op tegen het enorme voordeel qua ruimte die het oplevert...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
True, hoe groot is je kamer Ace?
Ruimtevoordeel is inderdaad erg groot, maar met 14 m2 kan een normaal bed makkelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef Ace1 het volgende:
[..]
14m2. Hoogslaper is idd niet ideaal... maar het nadeel van de hoogslaper weegt niet op tegen het enorme voordeel qua ruimte die het oplevert...
Ja maar dan ik geen relaxte zithoek maken... omdat m'n bureau dan ergens anders moet staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ruimtevoordeel is inderdaad erg groot, maar met 14 m2 kan een normaal bed makkelijk.
Aah ok.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:20 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan ik geen relaxte zithoek maken... omdat m'n bureau dan ergens anders moet staan
das het voordeel idd. ik heb 12m2 en een 2persoons hoogslaper. Wel erg veel bedquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:20 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan ik geen relaxte zithoek maken... omdat m'n bureau dan ergens anders moet staan
Ik vind je kamer echt superleuk man wat lul je nou! Leuke rode muren, en die bureautafel + stoelenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ben een beetje shy om mijn kamer te laten zien.
Is nu niet bepaald erg stijlvol ingericht, maar ik merk dat ik
niet erg waarde eraan hecht. Aan de andere kant, ik zou het wel
anders willen inrichten, iemand die toch behoefte heeft aan mijn "kamerfoto's?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |