Ik twijfel nog, maar er komt in ieder geval een schilderijquote:Op zondag 24 februari 2008 13:15 schreef parselmouth het volgende:
't Is wel mooi, maar ik mis een beetje gezelligheid eigenlijk... Heb je zo'n hele grote witte lange muur zonder een beetje kleur of iets moois er op, zonde!
Ik ben gek op verschillende soorten licht, maar dan moet ik nog even hard werkenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:42 schreef arneaux het volgende:
Toffe kamer enter! Misschien is het een ideetje om die ambilight tegen de witte muur aan te zetten, tussen je bed en eettafel in. Dan heb je iets wat 'vult'.
o kut ik ben door de war. Ik bedoel dus dat licht van Philips wat je zelf kan veranderen. Hij staat links op je foto waarop ook je bed, zonder linnen, te zien is.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:00 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ben gek op verschillende soorten licht, maar dan moet ik nog even hard werken
GAAF dat je daar bent geweestquote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef xuanery het volgende:
flat iron builing! prachtig. toen ik daar was hing er een gigantische advertentie voor Heineken aan, heel grappig. Wat een mooie kamer heb je - een van de eerste keren dat ik lime groen niet lelijk vind staan in een kamer.
Foto's van de verbouwing bedoel je?quote:
Ik wil jhou uitzichtquote:Op zondag 24 februari 2008 13:10 schreef enter het volgende:
Ik ben bezig met opruimen (grote schoonmaak)
En foto's gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even zonder beddengoed (in de was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde gebouw maar dan in New York, foto wil ik graag op een canvas doek.
[ afbeelding ]
Flat waar ik woon, tijdens de opening.
Duurt dat zo lang danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef The6thgate het volgende:
Uitzicht is leuk, maar op de lift wachten niet
Ja, ik wil gewoon 1kleed hebben..quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:49 schreef Messenga het volgende:
Pakketvloer houden joh. veel beter dan vloerkleden.
Wow. Vestedatoren. Hoe kom je aan die kamer?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:10 schreef enter het volgende:
Ik ben bezig met opruimen (grote schoonmaak)
En foto's gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even zonder beddengoed (in de was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde gebouw maar dan in New York, foto wil ik graag op een canvas doek.
[ afbeelding ]
Flat waar ik woon, tijdens de opening.
Maar ik ben zo benieuwd!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Foto's van de verbouwing bedoel je?
Ik was namelijk van plan om straks een aantal foto's te plaatsen voor - en na
Volgens mij zijn bovenstaande foto's van Den Haag (het Strijkijzer). Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:04 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wow. Vestedatoren. Hoe kom je aan die kamer?Ik was tot 3 dagen geleden nog bij de grote broer in NY. Ik ben zelf ook op zoek naar een appartement in Eindhoven of Boxtel.
Een vrind van mij woont er ook. ZIjn leuke kamers moet ik zeggen, lekker ruim. En fucking mooi uitzicht.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Klopt, is het StrijkijzerEigenlijk zou ik er ook wel willen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |